Η Valve πρόθυμη να υποστηρίξει το Vulkan έναντι του DirectX 12

Στο SIGGRAPH 2015 που διεξήχθη στις αρχές Αυγούστου, ο Dan Ginsburg της Valve προχώρησε σε μια πολύ ευθεία δήλωση, σχετικά με τα πλεονεκτήματα του νέου API Vulkan, που όπως γνωρίζουμε έχει σαν βάση το Mantle της AMD. Στο SIGGRAPH 2015 που διεξήχθη στις αρχές Αυγούστου, ο Dan Ginsburg της Valve προχώρησε σε μια πολύ ευθεία δήλωση, σχετικά με τα πλεονεκτήματα του νέου API Vulkan, που όπως γνωρίζουμε έχει σαν βάση το Mantle της AMD.

O Ginsburg δήλωσε πως το Vulkan είναι το μέλλον των low level APIs υποστηρίζοντας πως είναι ανώτερο από το αντίστοιχο DirectX 12 που αναμένεται προς το τέλος του έτους. Ο λόγος είναι πως το Vulkan καλύπτει όχι μόνο τα Windows 10, αλλά και πολλές άλλες πλατφόρμες της αγοράς όπως τα Windows 7, το Android και το Linux. Επιπρόσθετα, δε θα περιορίζεται σε συγκεκριμένο hardware και θα τρέχει ακόμα και σε hardware ανεξάρτητων κατασκευαστών. Με βάση τα παραπάνω η υιοθέτηση του Vulkan από τους προγραμματιστές και γενικότερα από τη βιομηχανία αναμένεται πιο γρήγορη, με βάση την οπτική του Ginsburg.


Η Valve πρόθυμη να υποστηρίξει το Vulkan έναντι του DirectX 12