Ashes of the Singularity Beta 2: Βελτιωμένες επιδόσεις και Multi GPU Support

Ashes of the Singularity Beta 2: Βελτιωμένες επιδόσεις και Multi GPU Support

Η Oxide Games κυκλοφόρησε τη προηγούμενη εβδομάδα ένα από τα πιο πολυσυζητημένα updates για το Ashes of the Singularity. Η Oxide Games κυκλοφόρησε τη προηγούμενη εβδομάδα ένα από τα πιο πολυσυζητημένα updates για το Ashes of the Singularity.

Οι πρώτες δοκιμές δείχνουν την υπεροχή του DirectX 12 στον τρόπο που βελτιώνει τις επιδόσεις σε πληθώρα συστημάτων που το υποστηρίζουν. Σε ορισμένες δοκιμές οι κάρτες της AMD διατηρούν την πρωτιά ενώ πλέον ο developer έχει επιτρέψει τον συνδυασμό διάφορων καρτών γραφικών από τις δύο μεγάλες εταιρίες AMD και NVIDIA. Μεγάλο ρόλο παίζει και η θέση της πρώτης κάρτας γραφικών στη μητρική αφού συνήθως της δίνεται μεγαλύτερη προτεραιότητα σε αντίθεση με τη δεύτερη.

Ακόμα και σε single GPU διαρρυθμίσεις βλέπουμε τις κάρτες της AMD να βρίσκονται μπροστά με τη Fury X να στέκεται στη κορυφή της κατάταξης ακολουθούμενη από την 980 Ti. Παράλληλα οι διαφορές μεταξύ των DirectX 11 και DirectX 12 είναι χαοτικές (+50%) όσον αφορά τις κάρτες της AMD και πολύ μικρή σε αυτές της NVIDIA ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις (όπως η 780 Ti) που οι επιδόσεις πέφτουν με την εφαρμογή του DX12. Η NVIDIA σε σύντομη ενημέρωση προς όλα τα μέσα, ανέφερε πως το χαρακτηριστικό asynchornous shading είναι απενεργοποιημένο στους τελευταίους drivers της χωρίς να αναφέρει πότε ακριβώς θα ενεργοποιηθεί ή έστω εάν θα επιφέρει διαφορά υπέρ της (οι πληροφορίες λένε πως ίσως δε θα δούμε καμία διαφορά με το AC on).

Όσον αφορά τις επιδόσεις διάφορων συνδυασμών (explicit multi-adapter) το MaximumPC έκανε και αυτό ορισμένες δοκιμές με την Beta 2 του παιχνιδιού γράφοντας τις εντυπώσεις του σε ένα εκτενές άρθρο. Με βάση αυτό, βλέπουμε πως οι επιδόσεις επηρεάζονται αρκετά τόσο από τη θέση των καρτών, όσο και από την ισχύ τους. Δηλαδή ο συνδυασμός Titan X + GTX 970 παράγει σχεδόν ίδια αποτελέσματα με δύο GTX 970 κάτι που οφείλεται στο bottleneck της δεύτερης. Παράλληλα, όσον αφορά τις dual GPU διαρρυθμίσεις, το AnandTech βρήκε πως είναι αρκετά CPU bound, λέγοντας πως ακόμη και τα 4.2GHz στον 4960X δεν ήταν αρκετά για να τερματίσουν τη συστοιχία.

Με τη νέα Beta (2), η Oxide έχει κάνει μεγάλα βήματα βελτίωσης των επιδόσεων ενώ η προσθήκη του explicit multi-adapter mode που προβλέπει το DirectX 12 αυξάνει τη δυναμική δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συνδυάσουμε GPUs διαφορετικών κατασκευαστών προς αύξηση των επιδόσεων. Τον ερχόμενο Μάρτιο και πιο ειδικά στο GDC ενδέχεται να αποκαλυφθούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Ashes ενώ η προγραμματισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας του στην αγορά έχει οριστεί μέσα στο έτος.