Παιδια καλημερα.
Ακουστε πως εχει το πραγμα.
Το 2009 ειχε αγοραστει απο eshop ενα Xerox Laser πολυμηχανημα (6110S) Περιπου 400 κατι ευρω.Aυτο δεν ειχε χρησημοποιηθει πολυ αυτα τα χρονια με αποτελεσμα με αποτελεσμα το μαυρο toner να τελειωσει τον περασμενο μηνα.Και εδω ξεκινανε τα προβληματα.Αγοραζω καινουργιο Toner (Qconnect) και μου to βγαζει invalid.Λεω εκανα πατατα που πηρα q connect θα παρω το αυθεντικο.Και αυτο τα ιδια....
Για να μην τα πολυλογο μετα απο ερευνα σε forum και sites καταλαβα οτι ο εκτυπωτης ηταν παραεισαγωγης (αλλο region) και δουλευε μονο με τα αμερικανικα μελανια.
Περνω την Xerox ελλαδας τηλεφωνο και μου λεει οτι αυτη δεν εχει καμια σχεση και οτι το eshop ειχε κανει δικια του εισαγωγη και οτι εχει ενημερωθει τι πρεπει να κανει σε αυτη τη περιπτωση.
Ξανα επικοινωνια με eshop και μου λενε οτι μπορουν να μου φερουν τα μελανια (τα αμερικανικα) για να με εξηπηρετησουν...και οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα αλλο.
Δηλαδη εγω ειμαι υποχρεωμενος να στειριζομαι στο eshop να μην κλεισει για να μπορω να βρησκω μελανια για τον εκτυπωτη?
Ps:Οταν αγοραστηκε ο εκτυπωτης δεν ελεγε πουθενα οτι ειναι αλλο region η οτι πρεπει να δουλευει μονο με τα συγκεκριμενα μελανια....