Χρήστη τεστ1234, χωρίς να σε γνωρίζω επέτρεψε μου να σου πω οτι ξεκινάς εναν επιθετικό αντίλογο επι εσφαλμένης προϋποθέσης.
Ο «κύριος» (όπως είρωνικά βάζεις τα εισαγωγικά ), χρήστης Τραμπάκουλας, σου έχει δώσει ενα σεβαστό χρηματικό ποσό ως προκαταβολή για την αγορά μιας κάρτας γραφικών, την οποία εδω και 5-7 πόσους μήνες δεν έχει παραλάβει. Δεδομένου οτι η ανάρτηση της αγγελίας έλαβε χωρα σε αυτό το forum, κατήγγειλε το συμβάν. Δικαίωμα του, και αν δέχεσαι την άποψη μου, καλά έκανε, διότι έτσι ενημερώνει-προστατεύει και άλλους χρήστες απο τέτοιου είδους καταχρηστικές πρακτικές.
Εσύ το αποκαλείς «λαϊκό δικαστήριο», κάποιος άλλος το αντιλαμβάνεται σαν πολύμηνη αγανάκτηση. Συγχωρεσε με αν σε επαναφέρω στην πραγματικότητα, όμως κανενός δεν του περισσεύουν χρήματα τη σήμερον ημέρα για αέρα κοπανιστό. Μπες για λίγο στη θέση του.
Σχετικά με τον υποτιθέμενο εκθειασμό σου, το ίδιο το site, σεβόμενο την πολιτική λειτουργίας του, αποκρύπτει την ταυτότητα σου και δεν σε εκθέτει σε κανέναν. Προς απόδειξη του ανωτέρω, στην ερώτηση του χρήστη Χ4Κ4 σχετικά με το ποια είναι αυτή η εταιρία, αν κάποιος ήθελε να σε εκθέσει ονομαστικά, θα είχε απαντήσει. Κανείς όμως δεν το έκανε. Κανείς δεν ξέρει το όνομα σου. Κανείς δεν ξέρει την εταιρία σου.
Συνεπώς αυτό το «επιφυλλασόμεθα» για τον οιοδήποτε σε εκθέσει, είναι αβάσιμο και καταδεικνύει προδήλως την καταχρηστικότητα του θέματος. Το να προσπαθείς δε, ανεπιτυχώς, να τρομοκρατείς νεαρούς και εως τώρα εξαπατημένους καταναλωτές, δεν το βρίσκω τύποις σωστό και σε καμία περίπτωση επαγγελματικό. Τα παιδιά μιλάνε (και πράττουν) με καλή τη πίστει, παρά την διαφαινόμενη εξαπάτηση τους, και εσυ λες για νομικές κινήσεις εναντίον τους.
Αναρωτιέμαι αν η μητρική εταιρία που αντιπροσωπεύεις υιοθετεί αυτη την προσέγγιση. Αν κινηθείς νομικά, όπως διατυμπανίζεις, είναι βέβαιο οτι (η εταιρία) οφείλει να δωσει κάποια απάντηση επ’ αυτού του θέματος, στο δικαστήριο. Αντιλαμβάνεσαι το δικάιωμα του όποιου μυνυόμενου προσώπου πως έχει δικαίωμα αντίκρουσης.
Εως τότε, οφείλεις εσυ να δώσεις τα χρήματα των παιδιών το συντομότερο δυνατόν πίσω. Εξ όσων γνωρίζω (μπορεί να κάνω και λάθος) οι ασφαλιστικές αποζημειώνουν σχετικούς κινδύνους μέσα σε 30 ημέρες απ΄την καταβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών. Αλήθεια, πόσες μέρες έχουν περάσει απο το συμβάν?
Βέβαια, δεν μπορώ να φανταστώ μια μεγάλη εταιρία, να μην δύναται να αποπληρώνει άμεσα τους παραγγελιολήπτες της σε ενα τέτοιο ενδεχόμενο και να αποζημειώνεται κατόπιν η ίδια απο την ασφαλιστική. Άλλο ενα ερώτημα που οφείλει να της τεθεί.
Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και δες το ανάποδα, πρόσεχε εσύ μην εκθέσεις τον εαυτό σου, την εταιρία σου, τους προστηθέντες σου. Τα παιδία σου δίνουν την ευκαιρία να επανορθώσεις με άμεση σου ενέργεια, άδραξε την.