George_o/c

NVIDIA SRAA: Νέα μέθοδος Antialiasing vs AMD Cayman MLAA!

Recommended Posts

[NEWS_IMG=NVIDIA SRAA: Νέα μέθοδος Antialiasing vs AMD Cayman MLAA!]http://reviews.hwbox.gr/news/nvidia.jpg[/NEWS_IMG]Θυμάστε το Μορφολογικό Antialiasing (MLAA) που αποτέλεσε αδιαμφισβήτητα ένα από τα κεντρικά features των Radeon HD 6970 & Radeon HD 6950; Η NVIDIA δήλωσε στον ηλεκτρονικό τύπο ότι αναπτύσσει την δικιά της Antialiasing τεχνολογία που ακούει στο όνομα Subpixel Reconstruction Antialiasing (SRAA). Προς το παρόν το πράσινο στρατόπεδο βρίσκεται στο στάδιο της έρευνας προκειμένου να καταφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερα frame rates, με όσο το δυνατόν μικρότερη υποχώρηση του performance. Ουσιαστικά συνδυάζει το μονό pixel shading με το subpixel visibility ώστε να δημιουργήσει antialiased εικόνες χωρίς να αυξήσει το shading cost - ένα καινούριο post-processing layer αν θέλετε.

Η κεντρική διαφορά του NVIDIA SRAA από το AMD MLAA είναι ότι ο νέος αλγόριθμος δεν ξεφεύγει από τα γεωμετρικά όρια και έχει συγκεκριμένο runtime, ανεξαρτήτως του αν έχει να αντιμετωπίσει μια δύσκολη σκηνή ή μια ιδιαίτερα περίπλοκη εικόνα.

Το SRAA λογικά θα υποστηρίζεται από όσες NVIDIA κάρτες γραφικών έχουν προγραμματιζόμενους shaders δηλαδή από τον πυρήνα G80 (GeForce 8800 Series) και μετέπειτα.

Link to comment
Share on other sites

Η κεντρική διαφορά του NVIDIA SRAA από το AMD MLAA είναι ότι ο νέος αλγόριθμος δεν ξεφεύγει από τα γεωμετρικά όρια και έχει συγκεκριμένο runtime, ανεξαρτήτως του αν έχει να αντιμετωπίσει μια δύσκολη σκηνή ή μια ιδιαίτερα περίπλοκη εικόνα.

δηλαδης?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now