Recommended Posts

Ο Παπανδρεου χτες εκανε εξαγγελιες για να μας σωσει, εαν ηθελε να μας σωσει πραγματικα θα μας μοιραζε ΤΣΑΜΠΑ βιζες και σε χρονο εξπρες για Αμερικα....

Να μεινουμε οι νεοι να φτιαξουμε το μπουρδελοΕλλαδισταν ειπε... δεν πανε καλα οι ανθρωποι!!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλος του αδερφού μου με πτυχίο Πολιτικού Μηχανικού από ΕΜΠ και master στην Αγγλία έψαχνε για δουλειά 1,5 χρόνο τώρα σε Θεσαλλονίκη, Κρήτη, Αθήνα και τίποτα. Χθες το βράδυ την έκανε για Κύπρο, έχει ήδη μιλήσει για να πάει σε μία συνέντευξη και θα ψάξει και για άλλες.

Γεια σου Ελλαδάρα που τρως τα παιδιά σου!

Link to comment
Share on other sites

Φίλος του αδερφού μου με πτυχίο Πολιτικού Μηχανικού από ΕΜΠ και master στην Αγγλία έψαχνε για δουλειά 1,5 χρόνο τώρα σε Θεσαλλονίκη, Κρήτη, Αθήνα και τίποτα. Χθες το βράδυ την έκανε για Κύπρο, έχει ήδη μιλήσει για να πάει σε μία συνέντευξη και θα ψάξει και για άλλες.

Γεια σου Ελλαδάρα που τρως τα παιδιά σου!

Άσε καλύτερα να μην αρχίσουμε αυτες τις Ιστορίες........

οι γυναίκα μου Χημικός Μηχανικός Πολυτεχνείου με μεταπτυχιακό σε αντιρυπαντικές Τεχνολογίες, Διδακτορικό με εφαρμογές στην αεροναυπηγική,Post Doc με συμμετοχή σε ερευνητικά μεταδιδακτορικά προγράμματα,Δημοσιέυσεις και παρουσιάσεις σε συνέδρια του εξωτερικού..........

........ΣΗΜΕΡΑ 35 ετών ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΗ με αγγελίες στην εφημερίδα για ιδιαίτερα σε μαθητες Γυμνασίου-Λυκείου -φοιτητες ...τιμές ..........(αστα να πάνε) ευρώ...........

Καταλαβαίνεται την Ψυχολογική της κατάσταση....

Αυτή είναι η Ελλάδα μας που την κατάντησαν ΟΛΟΙ οι Ξεφτιλες Πολιτικοί.

Link to comment
Share on other sites

Έφτιαξα καινούριο thread, μην το σκίσουμε το άλλο που είναι για photos.

Απ' ότι ακούω τα πράγματα στην Αθήνα είναι πολύ χειρότερα! Τουλάχιστον εδώ μπορείς να βρεις μια δουλειά το καλοκαίρι για σερβιτόρος/μπαρ/μουφέ σε κάνα εστιατόριο/ταβέρνα/ξενοδοχείο/beach bar και γενικά έχει ακόμα αν θέλει κάποιος, έστω και part time.

Άλλος φίλος του αδερφού μου που σπούδασαν μαζί Αγγλία, μετά το μεταπτυχιακό ήρθε Ελλάδα έψαξε κάνα 3μηνο στην Αθήνα δουλειά, μπήκε φαντάρος και με το που τελείωσε έφυγε Αγγλία πάλι και δουλεύει στην Samsung. Και άλλες διάφορες περιπτώσεις που έχω ακούσει φυσικά!

Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι τα συμπτώματα, καλό θα ήταν να συζητήσετε τα πραγματικά αίτια.

Είμαι όλος αυτιά. Έχω ακούσει αρκετές απόψεις επί του θέματος και θα ήθελα να ακούσω κι άλλες ;)

Link to comment
Share on other sites

2r6iphw.jpg

Όλες οι τίμιες και ειλικρινείς απόψεις, αριστερές και δεξιές, κατά την γνώμη μου, συγκλίνουν στο ότι...

κομματοκρατεία, νεποτισμός, κοτζαμπασισμός, εθνομηδενισμός, ψευτοπροοδευτισμός του κώλου με ξεπερασμένα ιδεολογικά κριτήρια, υπερκαταναλωτισμός κτλπ που επικράτησαν στο "σύστημα", τους μηχανισμούς του και στην κοινωνία τα τελευταία 35 χρόνια συνδυασμένο με μια Σοβιετοποίηση της οικονομίας και της δομής/λειτουργίας του Κράτους/Δημοσίου που έφερε, καταστροφή της βιομηχανίας, καταστροφή της βιοτεχνίας και τώρα τον θάνατο της μεσαίας τάξης, του εμποράκου αλλά και την επικείμενη διάλυση του κοινωνικού ιστού ειναι υπαίτιες για το ιστορικό κατάντημα της Ελλάδας, τα έχουν γράψει και τα έχουν προφητέψει σπουδαίοι αναλυτές, άλλα άντε πείσε τον νοτιοβαλκάνιο ραγιά να κόψει την νεοθωμανική σαπουνόπερα στον ΑΝΤ1 και στον Άλφα, τις αμερικάνικες σκουπιδοσειρές και πλαστικές ταινίες του Hollywood και να ανοίξει κανένα βιβλίο της προκοπής..

2 ενδιαφέροντα βιβλία από έναν μεγάλο φιλόσοφο και στρατηγικό αναλυτή της Θουκυδίδιας σχολής, το πρώτο πραγματεύεται την Αστική Τάξη στην Ελλάδα, που δεν υπήρξε ποτέ, και το 2ο μια μικρή μελέτη πάνω στις επιπτώσεις ενός Ελληνοτουρκικού πόλεμου.

Π.Κονδύλης: η παρακμή του αστικού πολιτισμού

http://indy.gr/library/panagitis-kondylis-i-parakm-toy-astikoy-politismoy/panagiotis-kondylis.pdf

Π.Κονδύλης: Γεωπολιτικές και στρατηγικές παράμετροι ενός

ελληνοτουρκικού πολέμου

http://library.antibaro.gr/text/Kondylhs/_Kondylhs_.pdf

Περί ελληνικής «αστικής» τάξης

Σε καμιά στιγμή της η νεοελληνική πραγματικότητα δεν διαμορφώθηκε αποκλειστικά, καθοριστικά και τελεσίδικα από μια κοινωνική τάξη. H «αστική τάξη» δεν συγκέντρωνε ποτέ τα ειδοποιά γνωρίσματα της αστικής τάξης με τη δυτική έννοια / ενσάρκωνε με διαφορετικά τμήματά της άλλοτε άλλα γνωρίσματα του αστικού ήθους και έθους, ποτέ ταυτόχρονα και όλα / ποτέ δεν κατάφερε να δημιουργήσει γηγενή και αυτοτελή αστικό πολιτισμό.

Ο όρος διαδόθηκε στα πλαίσια των αναλύσεων της τοτινής ελληνικής κοινωνίας από μετριοπαθείς ή ακραίους αριστερούς κοινωνιολόγους και δημοσιολόγους. Υποδήλωνε μια άμεση ή έμμεση πολεμική / εισάγεται ως ο μεγάλος αντίμαχος της ανερχόμενης εργατικής τάξης. Επιπλέον, ο όρος χρησιμοποιήθηκε από τους δυτικούς κοινωνιολόγους στις αναλύσεις τους για τις μη αναπτυγμένες χώρες, της Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης, με ένα ιδιαίτερο σκεπτικό.

Στην Ευρώπη υπήρξε ο αντίπαλος της αριστοκρατίας και της κληρικοκρατίας, ο φορέας μιας νέας θετικής αντίληψης για την οργάνωση της ζωής και μιας ρωμαλέας νέας κοσμοθεωρίας. Επειδή στην Ελλάδα δεν βρέθηκε αστική τάξη να παίξει τέτοιο ρόλο, δεν βρέθηκαν ούτε και λογοτέχνες ή ιστορικοί για να την υμνήσουν.

Για το νέο- ελληνικό κράτος, τα κόμματα και τους πολιτικούς θεσμούς

Ο μηχανισμός της λειτουργίας του κράτους διαμορφώθηκε ως εν μέρει τερατογεννετικό και εν μέρει ιλαροτραγικό αποτέλεσμα της διασταύρωσης των πιο προηγμένων τοτινών πολιτικών θεσμών, όπως ο κοινοβουλευτισμός και η καθολική ψηφοφορία, με μια κοινωνία διεπόμενη από πατριαρχικές σχέσεις, στάσεις, νοοτροπίες και αξίες (Όλα αυτά) συνεπέφεραν μια κοινωνική κινητικότητα: δημιούργησαν καινούριες ευκαιρίες πολιτικής και κοινωνικής σταδιοδρομίας και άνοιξαν σε ευρύτερες μάζες τον δρόμο από την ύπαιθρο προς τις πόλεις. — διόγκωση του κρατικού μηχανισμού (βλ. πελατειακές σχέσεις με τα κόμματα) και ενίσχυση του καθοδηγητικού ρόλου του κράτους.

Η τέτοια διόγκωση και διαμόρφωση του ελληνικού κράτους ούτε από κάποια εντόπια αστική τάξη υποκινήθηκε, ούτε την ωφέλησε. Απεναντίας, ο όγκος, η δυσκαμψία και η δαπανηρότητα του κράτους αποτέλεσε τροχοπέδη (…)

Σφάλμα να αποκαθίσταται ευθύγραμμες γραμμές ανάμεσα σε «τάξεις» και «κόμματα», ιδιαίτερα στην Ελλάδα / δεν πρέπει να παραβλέπεται η εκτεταμένη αυτονομία του πολιτικού – κομματικού παιγνιδιού ως πελατειακής σχέσης πολιτικού – ψηφοφόρου. Ο ψηφοφόρος παρέχει υποστήριξη προσδοκώντας προστασία. Ο πολιτικός εκποιεί το κράτος στους ψηφοφόρους, με αντάλλαγμα να το κατέχει ο ίδιος. / είναι κατά κανόνα δευτερεύουσες ή και απλώς προσχηματικές οι «ιδεολογικές» αντιθέσεις ή αντιθέσεις «αρχών». Στο πολιτικό φάσμα ένας πολιτικός καταλαμβάνει μια θέση γιατί όλες οι υπόλοιπες είναι κατειλημμένες / Η διόγκωση του κρατικού μηχανισμού για σκοπούς κομματικού οφέλους υπήρξε έργο εξίσου όλων των κομμάτων / όλα τα ελληνικά κόμματα υπήρξαν κρατικιστικά.

Ο πελατειακός χαρακτήρας των κομμάτων τα έκανε και «λαϊκά», εφ όσον η ανάγκη ταυτόχρονης εξυπηρέτησης ατόμων και ομάδων ή «κλάδων» μέσω του κράτους καθιστούσε ουσιαστικά αδύνατη την άσκηση μονοσήμαντης και συνεπούς ταξικής πολιτικής (τέτοιο θέμα δεν έμπαινε ποτέ πιεστικά. Η βαθμιαία αποσύνθεση των πατριαρχικών δομών δημιούργησε ως κύριο τμήμα του κοινωνικού κορμού μια ευρύτατη μάζα μικροαστών και μικροϊδιοκτητών, οι οποίοι μπορούσαν εξίσου καλά σε ένα «δεξιό» / «φιλελεύθερο» / «αριστερό» κόμμα. Η λεγόμενη αστική τάξη (βρέθηκε) συνήθως στα δύο μεγάλα κόμματα εξουσίας. Χρησιμοποιούσε τις ίδιες πελατειακές σχέσεις (…) στον τύπο της συνήθους κρατικιστικής λογικής (περισσότερη κρατική παρέμβαση).

Η «αστική τάξη» δε στάθηκε ποτέ αρκετά συγκροτημένη, ομοιογενής και ισχυρή ώστε να ταυτιστεί με την πολιτική διακυβέρνηση της χώρας. Στον 20ο αιώνα, η υποχώρηση των πατριαρχικών δομών ακολουθήθηκε από σταδιοδρόμηση στοιχείων με μικροαστική ή αγροτική προέλευση με μικροαστική καταγωγή, άρα με όχι δεδομένη ταύτιση με τα συμφέροντα της αστικής τάξης.

Ακόμα περισσότερο ο κρατικός μηχανισμός, ο οποίος προερχόταν κυρίως από καθυστερημένα στρώματα (χαρακτηριζόταν από) αγραμματοσύνη, στενοκεφαλιά, κουτοπονηριά ή συμπλεγματικότητα + η ανυπέρβλητη ικανότητα του δημοσίου υπαλλήλου να προσανατολίσει τη δραστηριότητά του σε απρόσωπες, γενικές και αφηρημένες αρχές. Αντ΄ αυτού, αξίες πατριαρχικής κοινωνίας: ιδιαίτερη πατρίδα, συγγενείς, φίλοι, φίλοι των φίλων, προστάτες και προστατευόμενοι. –> συνδυασμοί άλλοτε σπαρταριστοί και άλλοτε αξιοδάκρυτοι.

Κράτος. Η διανομή των θέσεων μέσω πατριαρχικών – πελατειακών διαδικασιών –> υπερβολική αύξηση των θέσεων –> χαμηλές αμοιβές. Η μιζέρια επακόλουθο της μεγαλοθυμίας. Πολίτες για το κράτος: Πάμπλουτος και παντοδύναμος δότης. Ταυτόχρονα, απατεώνας και τύραννος, άρα κάθε πλάγια οδός, κατανοητό και συγγνωστό μικροπαράπτωμα. (…) Τα πλάγια μέσα δεν αποτελούσαν πια την παράβαση των κανόνων, αλλά τον μόνο δυνατό τρόπο λειτουργίας τους.

Τα «τζάκια» συμφιλιώθηκαν με το κράτος μόνον από τη στιγμή που μπόρεσαν να το ελέγξουν (επιρροή στη μοναρχία – πελατειακός κοινοβουλευτισμός). Όμως το έλεγξαν για να το αδρανοποιήσουν, όπως τους υπαγόρευε ο κοινωνικός τους χαρακτήρας που ρίζωνε σε προκρατικές συνθήκες και έξεις. Έτσι οι γραφειοκρατικοί μηχανισμοί καταδικάστηκαν σε υποπλασία (εκσυγχρονιστική λειτουργικότητα) και υπερτροφία (ειδικό βάρος στην νεοελληνική πραγματικότητα). (…) Η ταξική σύγκρουση αμβλυνόταν γιατί όλοι οι «κλάδοι» στρέφονταν ταυτόχρονα προς τη μεριά του κράτους, ικετεύοντας ή απειλώντας το, και όχι σε πρώτη γραμμή ο ένας εναντίον του άλλου.

5oz9dg.jpg

Link to comment
Share on other sites

Άλλος φίλος του αδερφού μου που σπούδασαν μαζί Αγγλία, μετά το μεταπτυχιακό ήρθε Ελλάδα έψαξε κάνα 3μηνο στην Αθήνα δουλειά, μπήκε φαντάρος και με το που τελείωσε έφυγε Αγγλία πάλι και δουλεύει στην Samsung. Και άλλες διάφορες περιπτώσεις που έχω ακούσει φυσικά!

Φυσικά, αυτό σκέπτομαι και για την αδερφή μου, γερμανικά ξέρει, τί να κάνει να κάτσει εδώ ελλάδα, έτσι όπως κατάντησε.

Σκέφτομαι να την φυγαδέψω για το εξωτερικό, που ανοίγονται περισσότερες ευκαιρίες για απασχόληση. Το οικονομικό βέβαια είναι που μου θέτει κάποια εμπόδια προς το παρόν ...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αμερική ο κολλητός μου το σκάει σε ένα μήνα για γερμανία.

Ποιά ελλάδα? Άν όλα πάνε καλά έχω σκοπώ να κατεβαίνω Ελλάδα μόνο για διακοπές και τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κάντε την όσοι δεν έχετε υποχρεώσεις εξωτερικό με ελαφρά πηδηματάκια. Εδώ τελείωσε το φαγοπότι. Έφτασε η ώρα η γενιά μας και οι επόμενες να πληρώσουν το λογαριασμό.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κάντε την όσοι δεν έχετε υποχρεώσεις εξωτερικό με ελαφρά πηδηματάκια. Εδώ τελείωσε το φαγοπότι. Έφτασε η ώρα η γενιά μας και οι επόμενες να πληρώσουν το λογαριασμό.

Αυτό όμως δεν είναι κάπως άδικο...; Άλλοι τα φάγανε, εμείς να υποστούμε τις ζημιές ...;

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά κι είναι άδικο αλλά δεν κολλάς εκεί γιατί το ξέρεις.Το τι κάνεις γιαυτό είναι το θέμα κι πως το αντιμετωπίζεις.Δεν μπορείς να κάθεσε κι να λες γιατί σε μένα

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω στα σχέδια μου να εγκαταλείψω την Πατρίδα προς Αυστραλία/Καναδάς πλευρά.Αλλά για σκεφτείτε λίγο.Όλο και περισσότεροι Έλληνες φεύγουν,και η χώρα αργά η γρήγορα θα αλλάξει.Σε ποιούς θα μείνει όμως ? Στους μετανάστες βέβαια.Η χώρα θα μουσουλμανοποιηθεί και θα κυριαρχεί αναρχία και φόβος στους δρόμους.Αν ενωθούμε όλοι οι αγωνιστές του καναπέ γρήγορα,θα αλλάξουμε την χώρα προς το καλύτερο,και το ξέρουμε ότι το μπορούμε.Από κάποιον όμως πρέπει να αρχίσει.Δεν είναι (εύκολη) επιλογή να αφήνουμε την χώρα στο έλεος της και να την κοπανάμε άρον άρον για το προσωπικό μας συμφέρον.Και αυτό με φρενάρει λίγο στο να φύγω.Ας κάνουμε όλοι μια προσπάθεια πρώτα όμως.

Τι εννοώ λέγοντας αγωνιστές του καναπέ για να μην με θάψετε.Εννοώ ότι οι περισσότεροι μένουν στα λόγια και δεν το κάνουν πράξη.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω στα σχέδια μου να εγκαταλείψω την Πατρίδα προς Αυστραλία/Καναδάς πλευρά.Αλλά για σκεφτείτε λίγο.Όλο και περισσότεροι Έλληνες φεύγουν,και η χώρα αργά η γρήγορα θα αλλάξει.Σε ποιούς θα μείνει όμως ? Στους μετανάστες βέβαια.Η χώρα θα μουσουλμανοποιηθεί και θα κυριαρχεί αναρχία και φόβος στους δρόμους.Αν ενωθούμε όλοι οι αγωνιστές του καναπέ γρήγορα,θα αλλάξουμε την χώρα προς το καλύτερο,και το ξέρουμε ότι το μπορούμε.Από κάποιον όμως πρέπει να αρχίσει.Δεν είναι (εύκολη) επιλογή να αφήνουμε την χώρα στο έλεος της και να την κοπανάμε άρον άρον για το προσωπικό μας συμφέρον.Και αυτό με φρενάρει λίγο στο να φύγω.Ας κάνουμε όλοι μια προσπάθεια πρώτα όμως.

Τι εννοώ λέγοντας αγωνιστές του καναπέ για να μην με θάψετε.Εννοώ ότι οι περισσότεροι μένουν στα λόγια και δεν το κάνουν πράξη.

Aς σταθεροποιηθει η κατασταση στη χωρα με τους μεταναστες, να ανοιξουν της προκοπης δουλειες και μετα γυρναμε με τα πτυχια και την βιογραφικαρα μας και περνουμε τις καλες δουλειες.... :)...

γιατι να φαμε την λεζα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Στους μετανάστες βέβαια.Η χώρα θα μουσουλμανοποιηθεί και θα κυριαρχεί αναρχία και φόβος στους δρόμους.Αν ενωθούμε

Πάμε ένα - ένα στα bold:

-Για το "μουσουλμανοποιηθεί" πραγματικά ποιο είναι το πρόβλημα; Έχεις εσύ θέμα αν ο γείτονας σου είναι μουσουλμάνος ή χριστιανός; Και εγώ ο άθεος, ποιόν απ' τους δύο να μισώ περισσότερο (ειρωνεία intended). Ανεξιθρησκεία έχουμε, μην ιδρώνεις.

-Αναρχία: Γνωρίζεις πραγματικά το εννοιολογικό περιεχόμενο του όρου; Μπας και το μπερδεύεις με τα μπάχαλα; Σου είναι ξεκάθαρο για τι πράγμα μιλάς;

-Φόβος: Ο φόβος που υπάρχει στην παρούσα κατάσταση, και λόγω της οικονομικής πραγματικότητας και λόγω στρατευμένων MME δεν νομίζω ότι έχει προηγούμενο. Επίσης και το μέγεθος της ουσιαστική ανομίας από την πλευρά του κράτους (κλοπές στα ταμεία, ισονομία με δύο σταθμά, προληπτικές συλλήψεις, κτλ.) είναι κλάσης 7ετίας. Απλά, πλέον ο προθυπουργός έχει twitter και εμείς παίζουμε με τα iphone μας.

:)

Link to comment
Share on other sites

Το "μουσουλμανοποιηθει" μη το βλεπεις απο τη μερια του αθεου, δες τη θρησκεια απο τη πολιτιστικη - οσο μπορει να χαρακτηριστει πολιτιστικη - κληρονομια μιας χωρας.

Δυστυχως οτι γινεται στην Ελλαδα γινεται και σε ολη την Ευρωπη και σε λιγο καιρο θα ειναι μη αναστρεψιμο με το ρυθμο αναπαραγωγης και μεταναστευσης των μουσουλμανων. Δλδ να μπαινεις στο σουπερ και να βλεπεις μονο μπουργκες η να ξυπνας καθε πρωι με τον ιμαμη, σε αφηνει αδιαφορο? Εισαι λαθος εδω κατα τη γνωμη μου.

τα αλλα ειναι παιχνιδια με τις λεξεις, ολοι καταλαβαινουμε με ποιο σκεπτικο τα εγραψε ο φιλος

:)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί είμαι λάθος ρε Σπύρο, επειδή η καραμέλα των "καθαρών εθνών" και τα αρχαιοχριστιανικά μας σύνδρομα και τα λοιπά ξαδέρφια του εθνικισμού, με αφήνουν αδιάφορο;

Δηλαδή εσύ είσαι τόσο ευτυχής να ξυπνάς ανάμεσα με μισογύνηδες και ενοχικούς Χριστιανούς που την Κυριακή δέρνουν την γυναίκα τους και μετά πηγαίνουν στην εκκλησία και πλένουν το αμάξι τους; Τόσο πολύ υποκρισία; Τα πιστεύω του άλλου μας πειράξανε τώρα; :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now