yanni

Πλαίσιο εγγύηση = όποτε και όπως μας βολεύει

Recommended Posts

Ήταν η σειρά μου με το Πλαίσιο σήμερα. Προχτές πρόλαβα έναν δίσκο σε προσφορά. 1,5TB Seagate στα 39?. Μια χαρά. Ο δίσκος είχε πρόβλημα με τις κεφαλές. Κλικ...κλικ...κλικ όταν τον άναβες. Προφανώς dead. Τον πάω πίσω με την λογική της αντικατάστασης και μόνο. Αυτή την περίοδο δεν με παίρνει να δίνω άτοκα δάνεια στο Πλαίσιο σε μορφή πιστωτικού.

Ευτυχώς ο εκεί τεχνικός δέχτηκε να τον ελέγξει εντός της ώρας, ώστε να μην χρειαστεί να τρέχω την επομένη. Κάνω μια βολτίτσα γυρνάω πίσω μου λένε αυτό που ξέρω, ότι ο δίσκος έχει πρόβλημα και μου λένε θα τον αντικαταστήσουμε. Ωραία ως εδώ;

- Ποιον δίσκο θέλετε;

- Όποιον και να μου δώσετε δεν με πειράζει. Ε ας πούμε WD αυτή τη φορά μιας και δεν μας έκατσε ο Seagate.

Περιμένω λοιπόν να πάρω τον WD με απόδειξη που θα γράφει πάνω 39?. Αμ δε.

- 39? και 43? υπόλοιπο.

- Ορίστε;

Του εξηγώ ότι αν δεν ήταν ο δίσκος σε προσφορά δεν θα έδινα τα λεφτά μου στο κατάστημα και ότι σε καμιά περίπτωση δεν θα τον αγόραζα στα 80+. Δηλώνω απογοητευμένος με τις πρακτικές τους καταστήματος και τώρα πάω για RMA κατευθείαν σε Seagate μιας και πιθανόν είναι η ποιο συμφέρουσα επιλογή.

Αλλά πλέον για μένα το "Εγγύηση Πλαίσιο" έχει χάσει την αξία του. Αγορές hadware πάνω από 50? δύσκολα θα κάνω από αυτούς. Το γεγονός ότι είχαν αντίστοιχο προϊόν και αρνήθηκαν λόγω της διαφοράς τιμής δεν θα το αφήσω έτσι. Αύριο θα πέσει κράξιμο στο τηλέφωνο.

Υ.Γ. Πριν βιαστείτε να πείτε ότι υπερβάλω και πως θέλω να μου δώσουν 1,5ΤΒ σε τιμή 39?, να πω ότι

- Την τιμή δεν την έβαλα εγώ.

- Ταλαιπωρήθηκα 2 μέρες. Δεν πρέπει το κατάστημα να αναλάβει το μερίδιο της ευθύνης του; Πριν πείτε ότι τρελάθηκα οι δίσκοι αυτοί ας υποθέσουμε ότι δεν είναι και τόσο καινούριοι ή τόσο αμεταχείριστοι και άρα θεωρητικά ελέγχονται πριν προωθηθούν για πώληση. Και η υπόθεση αυτή βασίζεται στο ότι η εγγύησή του με βάση το site της Seagate λήγει σε 7 μήνες, δεν ήταν σφραγισμένος, είχε εγγύηση Πλαίσιο 2 χρόνια που η Seagate δεν θυμάμαι να δίνει πουθενά 2 χρόνια και αν και έγραφε στην απόδειξη και στην περιγραφή στο site ότι είναι recertified αυτό δεν αναγράφεται πάνω στην ετικέτα του δίσκου.

Αλλά είναι μια απλή υπόθεση........

- Αν γυρίσω αύριο ίδιο μοντέλο δίσκο με τιμή αγοράς 100? ίσως να μου πουν πιστωτικό στα 39? επειδή αυτή είναι η τελευταία τιμή καταλόγου.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι έχει γίνει γενικά λίγο περίργο σε σχέση με παλιά το Πλαίσιο αλλά και αυτοί κοιτάνε να μαζευτούνε απ'όπου μπορούν. Η δικιά σου περίπτωση όμως είναι διαφορετική και κανονικά έπρεπε να τους ζητήσει τα χρήματα και μόνο. Δεν τον κράτησες καιρό να τον χρησιμοποιήσεις και να σου βγάλει πρόβλημα για να κοπεί πισωτικό ή κάτι τέτοιο. Τον πήρες, είχε πρόβλημα και τον πήγες. Αυτομάτως γίνεται επιστροφή χρημάτων και μόνο αν δεν έχουν να σου δώσουν κάτι ανάλογο χωρίς χρηματική διαφορά.

Edited by mortisboy
ξεφυγες!!!
Link to comment
Share on other sites

Δεν τους είπα για επιστροφή χρημάτων - με βάση την ταλαιπωρία και τα έξοδα μετακίνησης χαμένος έβγαινα - αλλά ούτε και αυτοί μου είπαν να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Απλά θεώρησαν απολύτως φυσιολογικό να μου πουλήσουν έναν δίσκο στα 80?!!! Εφόσον είχα δώσει προκαταβολή 39? προφανώς θα έκανα την καρδιά πέτρα και θα τους έσκαγα άλλα τόσα. Not this time....

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν κατάλαβα τι ζητάς? Να σου δώσουν ένα δίσκο που δεν είναι σε προσφορά, σε τιμή προσφοράς...?

Και αφού δεν θέλεις πιστωτικό, γιατί δεν τους ζήτησες τα λεφτά σου πίσω να πας όπου άλλου θες και να πάρεις 1.5ΤΒ δίσκο με 39?...?

Όσο για την ξεσκισμένη σου 580 φίλε $@39@, που αναφέρεις ειλικρινέστατα οφείλω να πω, ότι της έκανες bad flash. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αναρωτιέσαι γιατί άλλαξε τακτική το πλαίσιο...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν κατάλαβα τι ζητάς? Να σου δώσουν ένα δίσκο που δεν είναι σε προσφορά, σε τιμή προσφοράς...?

Και αφού δεν θέλεις πιστωτικό, γιατί δεν τους ζήτησες τα λεφτά σου πίσω να πας όπου άλλου θες και να πάρεις 1.5ΤΒ δίσκο με 39?...?

Εφόσον έχουν παρόμοιο δίσκο ναι, θέλω να μου δώσουν δίσκο στα 39?. Αν δεν μπορούν να τον στείλουν στην Seagate ή στην αντιπροσωπεία και ας περιμένω 15 μέρες. Είναι δική τους δουλειά. Όχι να μου πασάρουν ως αντικατάσταση δίσκο σε διπλάσια τιμή ζητώντας μου να πληρώσω. Άλλωστε δεν μου πρότειναν άλλη λύση. Μόνο πιστωτικό μου πρότειναν.

Πρόσεχε και αυτό που γράφω ποιο πάνω. ΔΕΝ μιλάω για συσκευασμένο δίσκο. Αν το προϊόν ήταν στην συσκευασία του δεν θα είχα πρόβλημα. S*it happens. Η Seagate φταίει. Όταν όμως το προϊόν είναι όπως περιγράφω ποιο πάνω, όχι δεν θα παίζω το παιχνίδι τους συνέχεια. Είναι δικό τους λάθος που προωθήθηκε προς πώληση χωρίς να ελεγχθεί. Ή θα το αναγνωρίσουν έμμεσα εξυπηρετώντας τον πελάτη ή ο πελάτης θα τους χρεώσει κακή εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

Επιβάλλεται βάση νόμου να στον αντικαταστήσουν με ακριβώς τον ίδιο ή κάτι παρόμοιο. Διαφορετικά έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Edited by Astalavista
Link to comment
Share on other sites

Γιατί άραγε να ήταν προσφορά ο δίσκος...

Ο άλλος δίσκος που ζητάς είναι σε διαφορετική τιμή.

Τεκμηρίωση τελευταίας τιμής καταλόγου;

Προϊόν που επεστράφη από άλλον πελάτη;

Ξεχασμένο στην αποθήκη;

Εκθεσιακό;

Αυτά τα προϊόντα είναι σαν αυτά του stock house. Είτε απολύτως λειτουργικά, είτε προβληματικά. Μέχρι στιγμής είχα πάρει 2 320άρηδες 3,5'' χωρίς πρόβλημα και 3-4 μικρούς 2,5''. Μερικοί από αυτούς είχαν reallocated sectors, αλλά κατά τα άλλα πλήρως λειτουργικοί, οπότε δεν έκανα τον κόπο να τους γυρίσω. Θεωρούσα ότι τα ΕΛΕΓΧΟΥΝ.

Αυτός ήταν εξ αρχής dead και επειδή κάποιος υπάλληλος δεν έκανε σωστά την δουλειά του πριν τον προωθήσει ξανά προς πώληση για αυτό και περίμενα το κατάστημα να δικαιολογήσει μια μικρή χασούρα εκ μέρους του ως συγνώμη για την ταλαιπωρία. Δεν ήταν συσκευασμένος ή καινούριος ώστε να πω ότι φταίει η Seagate και άρα sh*t happens, ας πάρω πιστωτικό. Είναι λάθος δικού τους υπαλλήλου και το κατάστημα όφειλε πιστεύω να αναλάβει την ευθύνη. Επιπλέον δεν είναι κανένας 80άρης να πω ότι απέτισα 320άρη. 1,5ΤΒ τους πήγα, 1,5ΤΒ ζήτησα.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσαν όμως να σου δώσουν έναν άλλο 1.5tb εκθεσιακό/ξεχασμένο/επιστροφή κτλ.

btw γιατί δέν πήρες άλλον seagate 1.5tb? μπορεί να έπεσες στον συγκεκριμένο δίσκο.

Link to comment
Share on other sites

Βρε δεν είχα αντίρρηση σε ότι και να μου δίνανε, εφόσον θα ήταν με εγγύηση Πλαισίου εγώ καλυμμένος θα ήμουν.

Με την μάρκα δεν είχα πρόβλημα. Όταν ο υπάλληλος είπε ότι θα γίνει αντικατάσταση με άλλον και με ρώτησε ποιον θέλω του λέω "Βάλε τον ποιο φτηνό, ότι σε βολεύει". Βέβαια δεν είχα καταλάβει ότι εκείνη την στιγμή πάει να μου πουλήσει εμμέσως δίσκο των 80?, νόμιζα ότι μιλάγαμε για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ δεν το λες κάτι όταν είναι με επιπλέον κόστος. Πόσο μάλλον όταν το Πλαίσιο πλέον είναι και ακριβό. Δηλαδή πρώτον να δώσω 80? αντί για τα 39? και δεύτερον αν ο δίσκος που πάρω χαλάσει μετά από 1 χρόνο και το μοντέλο έχει εξαντληθεί, να τον πάω πίσω και να μου πουν "Τελευταία τιμή καταλόγου 39?. Ή παίρνεις αυτό το πιστωτικό ή κάτσε με τον χαλασμένο δίσκο". Αυτός είναι ο λόγος που γράφω στον τίτλο Πλαίσιο εγγύηση = όποτε και όπως μας βολεύει διότι έχω διαβάσει για περιπτώσεις ατόμων που είχαν τέτοια "εξυπηρέτηση".

Link to comment
Share on other sites

Πήρα τηλ. και ο υπάλληλος μου είπε βασικά αυτό που περίμενα να ακούσω.

Πρώτα από όλα μου είπε ότι είναι recertified ο δίσκος και άρα είναι διαφορετικός από τους υπόλοιπους 1,5ΤΒ και άρα δε μπορεί να αντικατασταθεί με κάποιον από αυτούς. Δεν ισχύει με λίγα λόγια αντικατάσταση με αιτιολογία "αντικατάσταση με αντίστοιχο προϊόν". Τώρα αν στο παρελθόν οι recertified με τους normal είχαν ίδιο κωδικό προϊόντος αυτό είναι άλλο θέμα (δεν ξέρω αν και τώρα ισχύει αυτό). Το ότι ο δίσκος που μου πουλήθηκε δεν γράφει recertified επίσης υποθέτω είναι άλλο θέμα. Αλλά εντάξει μην κολλάμε εκεί. Και διαφορετική απόχρωση λευκού χρώματος να είχε η ετικέτα υποθέτω και πάλι είναι λόγος να θεωρηθεί διαφορετικός δίσκος. Από την στιγμή που υπάρχει διαφορά στο οικονομικό κομμάτι κάτι θα βρεθεί.

Δεύτερον όταν τον ρώτησα σχετικά με το πιστωτικό μου είπε ότι το πιστωτικό είναι η μοναδική επιλογή ακόμα και στην περίπτωση που το προϊόν ήταν χαλασμένο εξ αρχής και αγοράστηκε την προηγούμενη μέρα. Αυτό λέει ο νόμος με βάση τον ίδιο.

Για ότι άλλο ήθελα με παρέπεμψε στον υπεύθυνο του υποκαταστήματος.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Πλέον δεν έχω την εμπιστοσύνη που είχα στο "Εγγύηση Πλαίσιο".

Link to comment
Share on other sites

Άποψή μου, όταν πέρνεις 1.5ΤΒ δίσκο και γενικά κάτι σε πρόμο, ναι μεν ευχαριστείς το "καλό" πλαίσιο που σου δίνει τη δυνατότητα να πάρεις κάτι στη μισή τιμή, αλλά από την άλλη δεν είσαι τόσο αφελής ωστε να περιμένεις να είναι το ίδιο με το προϊόν με τη ζελατίνα και βεβαίως κάνεις τουμπεκί αν δεν σου βγει η αγορά και κάτσει η στραβή.

good luck με τη seagate.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν για να βάλουμε τα πράγματα σε τάξη. Όταν αγοράζεις κάτι σε τιμή προσφοράς και δεν σου αναφέρεται ότι αυτό έχει κάποιο ελάττωμα, θεωρείται ότι αγοράζεις πράγμα απαλλαγμένο παντός πραγματικού ελαττώματος. Συνεπώς αυτό που λέει ο Spirosssss δεν ισχύει. Σε περίπτωση ελαττώματος δικαιούσαι ή να ζητήσεις αντικατάσταση ομοίας κατάστασης πράγματος (είτε αυτό κοστολογείται 30 είτε 130 ευρώ) ή τα χρήματά σου πίσω (εδώ δεν έχει νόημα να ζητήσεις μείωση τιμήματος όπως π.χ. αν είχε κάποιο επουσιώδες ελάττωμα). Τελεία και παύλα.

Πραγματικά δεν κατάλαβα τι ζητάς? Να σου δώσουν ένα δίσκο που δεν είναι σε προσφορά, σε τιμή προσφοράς...?

Φυσικά και ναι. Δε συμφώνησε να αγοράσει χαλασμένο δίσκο ο άνθρωπος. Το τι συμβαίνει με τα πιστωτικά τιμολόγια είναι άλλη πονεμένη ιστορία. Θα πρέπει να κοπεί 39 ΕΥΡΩ πιστωτικό και ο νέος δίσκος πάλι με 39 ΕΥΡΩ αγορά. Ο νόμος δεν προβλέπει τίποτε παραπάνω από το αυτονόητο.

Πάντως εγώ με το πλαίσιο καλαμαριάς δεν είχα ποτέ τέτοια θέματα. Μου χάλασε μια 5850 και μου έδωσαν μια άλλης υλοποίησης με τιμή +50 ΕΥΡΩ και το τιμολόγιο κόπηκε στο ίδιο ποσό με το πιστωτικό. Επίσης αντικατέστησαν SSD Corsair Performance (που τον αγόρασα 160 ΕΥΡΩ) με Nova (ισάξιο) που κοστολογείτο τότε 105 ΕΥΡΩ. Τους είπα και ευχαριστώ!

Edited by George_o/c
Link to comment
Share on other sites

Δε συμφώνησε να αγοράσει χαλασμένο δίσκο ο άνθρωπος.

Αυτό ακριβώς. Αυτό είναι που λέω από την αρχή. Και αν τα προϊόντα σε προμο Spirosssss έχουν πρόβλημα το αναφέρεις ως κατάστημα δεν περιμένεις μόνο από τον πελάτη να κάνει τουμπεκί και να λέει ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και ναι. Δε συμφώνησε να αγοράσει χαλασμένο δίσκο ο άνθρωπος. Το τι συμβαίνει με τα πιστωτικά τιμολόγια είναι άλλη πονεμένη ιστορία. Θα πρέπει να κοπεί 39 ΕΥΡΩ πιστωτικό και ο νέος δίσκος πάλι με 39 ΕΥΡΩ αγορά. Ο νόμος δεν προβλέπει τίποτε παραπάνω από το αυτονόητο.

Μάλλον εσύ κάπου μπερδεύεσαι. Ο δίσκος που πήρε το παιδί ήταν recertified, εξ ου και η προσφορά. Από την στιγμή που δεν υπάρχει άλλος δίσκος αντίστοιχης κατάστασης, δεν υπάρχει κανένας νόμος που να λέει ότι είναι "αυτονόητο" να τον αλλάξουν με κάποιον brand new στα ίδια λεφτά...

Άμα είναι έτσι να τρέξω να φτιάξω ένα PC με προσφορές και σιγά σιγά θα το κάνω καινούργιο χωρίς έξτρα κόστος... :lolling:

Link to comment
Share on other sites

Αν δε βρουν recertified (φαντάζομαι είναι επιδιορθωμένο προιόν που πωλείται σαν καινούριο) τότε αναγκαστικά υποχρεούνται να δώσουν καινούριο. Αν έχεις υπόψιν σου κάποια νομολογία που να λέει το αντίθετο ενημέρωσέ με. Επίσης εγώ δεν είδα καμία προσφορά που να λέει απο 50? 30? επειδή είναι επιδιορθωμένο ή μεταχειρισμένο. Λογικά πωλήθηκε ως καινούριος και νομικά αυτό είναι κρίσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον εσύ κάπου μπερδεύεσαι. Ο δίσκος που πήρε το παιδί ήταν recertified, εξ ου και η προσφορά. Από την στιγμή που δεν υπάρχει άλλος δίσκος αντίστοιχης κατάστασης, δεν υπάρχει κανένας νόμος που να λέει ότι είναι "αυτονόητο" να τον αλλάξουν με κάποιον brand new στα ίδια λεφτά...

Να σου υπενθυμίσω ότι παλιότερα recertified και brand new είχαν ίδιο κωδικό προϊόντος στο Πλαίσιο. Τώρα δεν ξέρω τι κάνουν αλλά παλιότερα το ίδιο το Πλαίσιο δεν αναγνώριζε διαφορά.

Επιπλέον θα ήθελα πάρα πολύ να μου πεις σε τι διαφέρει ο recertified από τον brand new. Είναι ποιο αργός; Γράφει 1,5TB αλλά είναι 1TB; Έχει την μισή cache από την αναγραφόμενη; Ο νόμος αν δεν κάνω λάθος λέει αντίστοιχο προϊόν όχι απόλυτα όμοιο. Και σίγουρα δεν μιλάμε για αντίστοιχης κατάστασης διότι τότε προφανώς θα μπορούσαν να μου δώσουν έναν άλλον... χαλασμένο.

Επιπλέον αν και ο δίσκος πουλιόταν ως recertified στην ετικέτα της Seagate στον δίσκο δεν γράφει recertified. Στην καρτέλα μου στο Πλαίσιο δεν αναφέρει αγορά recertified δίσκου, αλλά bulk. Δεν έχω πρόβλημα με αυτού του τύπου τα μπερδέματα παρά μόνο όταν αυτού του τύπου τα μπερδέματα αξιοποιούνται εις βάρος του πελάτη.

Γενικά όλα αυτά τα έχω γράψει και αν και βαριέμαι να τα ξανά επαναλαμβάνω, απλά να πω το εξής. Αν το Πλαίσιο έδινε καινούριο δίσκο με 2 και όχι 3 χρόνια εγγύηση πάνω στην απόδειξη και αναγραφόμενη τιμή τα 39? που θα ήταν το πρόβλημα; Ας τον βγάζανε και από το σακουλάκι ώστε να μην τον πάρω σφραγισμένο.

Άμα είναι έτσι να τρέξω να φτιάξω ένα PC με προσφορές και σιγά σιγά θα το κάνω καινούργιο χωρίς έξτρα κόστος... :lolling:

Τώρα αυτό το παράδειγμα-αστειάκι θα μου επιτρέψεις να πω ότι μπάζει από παντού και επιπλέον αδικεί τον πελάτη για να δικαιολογήσει το κατάστημα.

Πρώτα από όλα δεν ξέρω τι κάνεις εσύ, εγώ δεν αγόρασα τον δίσκο με σκοπό να κοροϊδέψω το κατάστημα. Τον αγόρασα διότι εμπιστευόμουν το κατάστημα. Επιπλέον δεν ζήτησα χαλασμένο δίσκο για να έχω δικαιολογία να τον πάω πίσω. Ούτε τον χάλασα εγώ, διότι το παράδειγμά σου προϋποθέτει ότι ο πελάτης είναι απατεώνας, ο οποίος αγοράζει προσφορές τις καίει και μετά απαιτεί αντικαταστάσεις. Στην τελική με βάση την δική σου λογική το Πλαίσιο δεν θα έπρεπε να κάνει καθόλου RMA στα προϊόντα του διότι πολύ απλά, αυτός που έφερε προϊόν για αντικατάσταση πίσω, πιθανόν θέλει να φτιάξει καινούριο PC χωρίς έξτρα κόστος. Μπορεί να θέλει να πάρει νέο δίσκο με full εργοστασιακή εγγύηση, ή να πάρει νέας γενιάς κάρτα γραφικών ή να το πάρει σφραγισμένο ώστε να πιάσει μεγαλύτερη τιμή στην πώληση που θα κάνει ή μπορεί να το αγόρασε μεταχεισριμένο και όπως λες θέλει να το μετατρέψει σε καινούριο ή να πάρει το πιστωτικό με την πλήρη αξία του προϊόντος. Σίγουρα με λίγη σκέψη μπορούμε να βρούμε και άλλα παραδείγματα τα οποία όλα έχουν το ίδιο βασικό πρόβλημα. Θεωρούν δεδομένο ότι ο πελάτης θέλει να κοροϊδέψει το κατάστημα.

Αυτά έκανε το e-shop και τώρα είναι στο άρθρο 99.

Επίσης εγώ δεν είδα καμία προσφορά που να λέει απο 50? 30? επειδή είναι επιδιορθωμένο ή μεταχειρισμένο.

Και αυτό, όπως δεν θα βρεις πουθενά να αναγράφουν ότι τα bulk ενδέχεται να είναι μεταχειρισμένα προϊόντα. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

εδω δεν βρισκεις ακρη στο φορουμ θα βρεις στο μαγαζι?!ζητησε τα χρηματα σου πισω να τελειωνεις..!

εδιτ: τον εστειλες λες..!αρα τελος καλο ολα καλα..!ξεκινα να αγοραζεις απο μικρα μαγαζια για καλυτερη εξυπηρετηση..! παρατα τους να δουν πως μπαινουν και αυτοι σε ολα τα αρθρα μαζι..!;)

Link to comment
Share on other sites

εδω δεν βρισκεις ακρη στο φορουμ θα βρεις στο μαγαζι?!ζητησε τα χρηματα σου πισω να τελειωνεις..!

εδιτ: τον εστειλες λες..!αρα τελος καλο ολα καλα..!ξεκινα να αγοραζεις απο μικρα μαγαζια για καλυτερη εξυπηρετηση..! παρατα τους να δουν πως μπαινουν και αυτοι σε ολα τα αρθρα μαζι..!;)

Δεν μπορώ να τους παρατήσω εντελώς διότι έχω ήδη διαγράψει από τον χάρτη το e-shop. Επιπλέον δεν έχω μόνο αρνητικές εμεπιρίες από αυτούς. Τώρα μου τα χαλάσανε. Αυτό που θα γίνει απλά είναι ότι μπαίνει πλαφόν. Δεν θα αγοράζω ακριβά προϊόντα hardware για παράδειγμα από αυτούς, τα οποία όλως τυχαίως θα αποκτήσουν κάποια στιγμή "τελευταία τιμή καταλόγου" στο 1/3 της τιμής και η εγγύηση θα είναι κάτι στο στυλ

- Ή παίρνεις τα 39? για τον brand new 2TB δίσκο των 100?, διότι αυτή είναι η τελευταία τιμή καταλόγου, ή κάτσε με τον χαλασμένο.

- Μα έχετε 2ΤΒ δίσκο να μου δώσετε.

- Δεν είναι ίδιοι. Ο δικός σας είναι XBGAIUDNMDA-1W ενώ αυτός που έχουμε είναι XBGAIUDNMDA-1Β.

- Ε και ποια η διαφορά;

- Ο W έχει άσπρη ετικέτα, ο B έχει μαύρη.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε μου στην Ελλάδα δεν βρίσκεις το δίκιο σου τόσο εύκολα. Σε ένα σοβαρό κράτος κάποιος αν ήξερε ότι θα του επιδικαστούν στο ακέραιο τα δικαστικά του έξοδα θα πήγαινε άνετα δικαστικά. Εδώ μπορεί να έχεις πληρώσεις στο δικηγόρο σου 1.500 ? και να σου επιδικαστεί δικαστική δαπάνη 130?.

Μόνο μέσω καταναλωτικών οργανώσεων μπορεις να πιέσεις για μικροποσά.

Link to comment
Share on other sites

Σε τέτοιες περιπτώσεις σε βάθος χρόνου το κατάστημα χάνει, όχι ο πελάτης. Εγώ π.χ. θα έχω αγοράσει με 50? (αν βάλω και το κόστος του ταχυδρομείου) έναν recertified 1.5TB με 8 μήνες εγγύηση. Κάπου εκεί θα μου κόστιζε ένας αντίστοιχος μεταχειρισμένος από κάποιο μέλος. Θα χάσω max 50?-60? αν μου ρίξει άκυρο η Seagate - οπότε θα υπάρξει δεύτερος γύρος με το Πλαίσιο.

Το Πλαίσο όμως χάνει την εμπιστοσύνη ενός πελάτη που τα τελευταία χρόνια αγοράζει 19 στα 20 προϊόντα τεχνολογίας από αυτούς. Αυτό το 19(οποιουδήποτε κόστους) στα 20 μπορεί να γίνει 10(χαμηλού κόστους) στα 20 και σε βάθος χρόνου να αντιστραφεί και να γίνει 1(καλώδιο!) από το Πλαίσιο, 19 από τους άλλους.

Το κατάστημα χάνει στο τέλος πολύ περισσότερα χρήματα. Το ίδιο έγινε με μένα και το e-shop. Μια περίοδο που αγόραζα κάθε μήνα από αυτούς και κάτι -διότι κολλάω εγώ με ένα κατάστημα- μου παίξανε παιχνίδι με ένα RMA και με χάσανε. Στο τέλος και μου πιστώσανε όλο το ποσό και έχω να πατήσω σε αυτούς κοντά στα 3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβε τον δίσκο η Seagate.

Από το παρακάτω ( οι έχοντες εμπειρία επιβεβαιώστε! )

5. Total Return Unrepaired Quantity : 0

από ότι καταλαβαίνω το RMA προχωράει κανονικά και ο δίσκος εγκρίθηκε για αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now