yanni

Πλαίσιο εγγύηση = όποτε και όπως μας βολεύει

Recommended Posts

Ωραιος φιλε που το κυνηγησες, δυστυχως το πλαισιο εχει παρει την κατω βολτα εδω και καιρο τωρα.

Το προβλημα ειναι κυριως στην επαρχια μιας και δεν εχουμε πολλες επιλογες.

Πριν μερικες μερες εγινε φασαρια στο πλαισιο με μια καρτα γραφικων λιγων μηνων που μου κοστισε 150 ευρω και χαλασε....και πηρα πιστωτικο 80 ευρω... μετα απο φασαρια &5 μερες αναμονη.

Το παθημα εγινε μαθημα τουλαχιστον και απο δω και περα δεν θα με ξαναδουν.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα mini πιστωτικά = "εσείς φταίτε που αγοράσατε από εμάς και που σας χάλασε εντός εγγύησης" είναι που με ωθούν και μένα να βάλω πλαφόν στο κόστος των προϊόντων που θα αγοράζω από το Πλαίσιο. Στην θέση σου πάντως από 150->80 ευρώ για προϊόν λίγων μηνών δεν θα δεχόμουν. Θα έπεφτε καταγγελία και θα έφευγε ταυτόχρονα mail στον κατασκευαστή της κάρτας γραφικών όπου πολύ απλά θα του έγραφα στην ψύχρα ότι θεωρώ την εγγύησή του ανύπαρκτη, εικονική, ψεύτικη. Αν ο δίσκος μου είχε κοστίσει 100? θα τα είχα κάνει αυτά. Μου αρέσει το Πλαίσιο σαν κατάστημα, αλλά αν αποφασίσουν να το καταστρέψουν στην πορεία μόνοι τους, θα τους κράζω όσο μπορώ.

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος φιλε που το κυνηγησες, δυστυχως το πλαισιο εχει παρει την κατω βολτα εδω και καιρο τωρα.

Το προβλημα ειναι κυριως στην επαρχια μιας και δεν εχουμε πολλες επιλογες.

Πριν μερικες μερες εγινε φασαρια στο πλαισιο με μια καρτα γραφικων λιγων μηνων που μου κοστισε 150 ευρω και χαλασε....και πηρα πιστωτικο 80 ευρω... μετα απο φασαρια &5 μερες αναμονη.

Το παθημα εγινε μαθημα τουλαχιστον και απο δω και περα δεν θα με ξαναδουν.

Γιατί δε ζήτησες αντικατάσταση; Τα πιστωτικά γενικά δε συμφέρουν. Πετσοκόβουν την τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω... το Πλαίσιο έχει υιοθετήσει την λογική του στρατού.. Την λογική του παραλόγου δηλαδή.. Δεν του βρίσκεις πουθενά! Το e-shop ήταν πάντα χάλια σε θέματα after sales support και εκεί ήταν που κέρδιζε λίγο το πλαίσιο, έλεγε ο πελάτης " ας πληρώσω 5 ευρώ παραπάνω αλλά τουλάχιστον αν πάθει κάτι δεν θα παιδευτώ με την εγγύηση" ε.. πλέον δεν είναι έτσι... και το πλαίσιο την έχει υποβαθμίσει πολύ την εξυπηρέτηση πελατών. Δεν πειράζει, μικρά μαγαζιά, εξωτερικό.. υπάρχουν λύσεις. Η θα βάλουν μυαλό ή η κατρακύλα τους θα τους πάει ακόμα πιο χαμηλά.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει κανα χαρτι-αποφαση, κατι που να λεει "πως πρεπει" να εξυπηρετειται η εγγυηση απο τα καταστηματα οταν δεν

υπαρχει πλεον το αντιστοιχο προιον στην αγορα? απο οτι φαινεται ο καθενας εμπορακος κανει ο,τι γουσταρει!!!!

Link to comment
Share on other sites

κι εγω ειχα ασχημη εμπειρια τελευταιως σχετικα με εγγυηση,πιστωτικο κλπ απο το πλαισιο.και εμενα μου εχουν γυρισει τα μυαλα και κοιταω συνεχεια αλλου.ασε που εχω φαει κολλημα με το overclockers.uk που εχει τα παντα σχεδον και σαν εξυπηρετηση απλα δεν υπαρχει καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

gtx 460

Ω ρε φίλε αυτό ισοδυναμεί με κλοπή. Πως αποδέχτηκες τέτοιο πράγμα; Δεν έπρεπε να αποδεχτείς καν ότι υπάρχει η 430 στο κάδρο. Την 430 στην ρίξανε ως στάχτη στα μάτια ώστε τα 80? να μοιάζουν καλύτερα από ότι πραγματικά είναι. Πρώτα από όλα οι δύο κάρτες ανήκουν στην ίδια γενιά της Nvidia και άρα είναι άμεσα συγκρίσιμες. Και με βάση αυτή τη σύγκριση, δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ, μα ΚΑΝΕΝΑ επιχείρημα ότι οι δύο κάρτες είναι ισοδύναμες ώστε να δικαιολογείται τέτοια αντικατάσταση. Μάρτυς σου η ίδια η NVidia, όχι εγώ, εσύ ή κάποιος άλλος τυχαίος. Η ίδια η Nvidia.

Εγώ θα τους είχα κάνει ρόμπα και θα είχανε φύγει μια ντουζίνα καταγγελίες και mails εντός και εκτός Ελλάδας.

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις τι γινεται φιλε yanni.

Το οτι δεν εχουν καμια σχεση ειναι προφανες. Η 430 ειναι για κανα htpc στην καλυτερη..

Σε πιανουν στην αναγκη. Δυστυχως λογω (και) δουλειας χρειαζομαι το pc.

Με το να αρχισω να κανω καταγγελιες,mails στην καλυτερη θα βρω το δικιο μου μετα απο καιρο.Να την εστελνα εξω για αντικατασταση? Το ιδιο. Μακαρι να χα χρονο η καμια καβαντζα καρτα και θα το εκανα.

Δυστυχως ομως εκει πατανε πανω.

Το παθημα εγινε μαθημα.. με ασχημο τροπο

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείς αλλά δεν έχεις δίκιο. Δεν λέω ότι πάνω στο άγχος μου και εγώ δεν θα έκανα λάθος. Αλλά θα ήταν λάθος.

Έδινες 40?, έπαιρνες μια καινούρια ψόφια π.χ. 6450/5450/GT220 ή μια καλή μεταχειρισμένη επιπέδου 460 παλιά (4870/9800GTX χωρίς να είμαι σίγουρος ότι είναι ισάξιες με την 460 αλλά λογικά κοντά είναι) και είχες χαλαρά το χρόνο να παίξεις μπάλα μαζί τους. Ανάλογα το αν την ήθελες για games ή όχι.

Δεν μιλάμε για 20-30? ή ότι αντί για μια κάρτα των 400? σου δώσανε μια των 330?. Μιλάμε για μια διαφορά στην τιμή, 150 με 80, που σου δένει τα χέρια εντελώς.

Και να πω ότι δεν έχει 460 το Πλαίσιο; Έχει και ΩΩΩΩΩωωωωω....... τι σύμπτωση, καμιά δεν έχει 80?......

Link to comment
Share on other sites

Ξανά τα ίδια με το Πλαίσιο.

Δίσκος 1TB DOA δεν επιστρέφουν χρήματα. Τους ζήτησα να τον στείλουν Seagate με πήραν σήμερα και μου είπαν ότι από τα κεντρικά δεν μπορούν να τον στείλουν. Τους είχα ζητήσει επιστροφή χρημάτων ποιο πολύ για να διευκολύνω και τους ίδιους. Δεν δέχτηκαν. Σου πουλάνε DOA προϊόν και τα λεφτά τα κρατάνε στην τσέπη τους.

9800GX2 τους ζήτησα να την στείλουν στην EVGA για αντικατάσταση και ας κάνει και δύο μήνες. Μου είπαν ότι δεν στέλνουν κάρτες γραφικών αλλά μόνο δίσκους(που όπως ανέφερα ούτε αυτόν τελικά στείλανε).

Το Πλαίσιο πλέον για μένα είναι τελευταία επιλογή. Και βέβαια δε το προτείνω πουθενά. Να το προτείνω π.χ. σε κάποιον φίλο μου να πάει να πάρει ένα προϊόν 200 ευρώ και αν του χαλάσει μετά από 1 χρόνο να του λένε "τελευταία τιμή καταλόγου 50 ευρώ"; Που θα πάω να κρυφτώ μετά από τον φίλο μου;

Είπαμε πλαφόν μέχρι 50 ευρώ αγορές στο Πλαίσιο και μόνο αν δεν τα βρίσκω αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, χωρίς να προσπαθώ να δικαιολογήσω το Πλαίσιο.. Από κατάστημα σε κατάστημα διαφέρει η εξυπηρέτηση. Μην έχεις στο μυαλό σου ότι σαν μεγάλη αλυσίδα που είναι θα έχει την ίδια πολιτική σε όλα της τα καταστήματα.. Από κατάστημα σε κατάστημα θα βρείς άλλη αντιμετώπιση! Εξαρτάτε απο την όρεξη του υπαλλήλου που θα σε εξυπηρετήσει.. Δοκίμασε και σε κάποιο άλλο κατάστημα..

Link to comment
Share on other sites

Ο πρώτος δίσκος που δεν μου τον αντικατέστησαν ήταν στο Περιστέρι. Αυτός εδώ στο Σύνταγμα. Σύμφωνα με τον υπάλληλο η αποστολή του δίσκου στην Seagate έφαγε άκυρο από τα κεντρικά και όχι από τον διευθυντή του υποκαταστήματος.

Πριν κάποιους μήνες αν είχε κάνει άλλος το thread προσωπικά ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ να δικαιολογήσω το κατάστημα. Πλέον όχι. Αυτό χάνει το Πλαίσιο με αυτές τις συμπεριφορές. ΠΙΣΤΟΥΣ πελάτες. Αν πουλάγανε γάλα από εκεί θα το αγόραζα. Πλέον για αναβάθμιση cpu και printer ψιλό ψάχνομαι σε άλλα μαγαζιά και γενικότερα στο skroutz. Με τέτοιες συμπεριφορές έχασε πολλούς ιδιώτες και το e-shop.

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχαχα ο υπαλληλος που σου εφερνε τον δισκο με 43 ευρο υπολληπο πιστευε οτι υπαρχει περιπτωση να τον δεχτεις? :victory:... ελεος

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχαχα ο υπαλληλος που σου εφερνε τον δισκο με 43 ευρο υπολληπο πιστευε οτι υπαρχει περιπτωση να τον δεχτεις? :victory:... ελεος

Ούτε εγώ δεν φανταζόμουν μια τέτοιου είδους "αντικατάσταση" για αυτό του έλεγα "πιάσε όποιον να ναι, τον ποιο φτηνό".

Link to comment
Share on other sites

Και αφού μου ρίξανε το άκυρο ΚΑΙ για τον δίσκο πριν 2 μέρες (στην αρχή μου είχαν πει ότι ενδέχεται τον δίσκο να τον στείλουν για αντικατάσταση) και ενώ ο ίδιος τους έχω πει ότι δεν δέχομαι πιστωτικό σε καμιά από τις δύο περιπτώσεις, παίρνω σήμερα τηλέφωνο για να δω αν έχουν και τα δύο πράγματα στο service(ο δίσκος υποτίθεται θα πήγαινε στα κεντρικά ώστε να σταλεί στην αντιπροσωπεία) ώστε να περάσω να τα παραλάβω (χαλασμένα όπως τα πήγα) και μου λένε ότι τα έχουν στείλει στην αντιπροσωπεία!!!

Βέβαια δεν τα στείλανε για να τα αντικαταστήσουν και να κάνουν σωστά την δουλειά τους. ΌΧΙ. Αποφασίσανε για μένα ότι θα πάρω τελικώς τα πιστωτικά και τα στείλανε για να τους πιστώσει η αντιπροσωπεία στον λογαριασμό τους τα προϊόντα αυτά. Ωραίοι είναι. Χωρίς να τους έχω πει ότι δέχομαι πιστωτικό, το αντίθετο τους έλεγα, χωρίς να έχω υπογράψει πιστωτικό, αυτοί τα στείλανε στην αντιπροσωπεία. Εγώ προσωπικά σκόπευα να έρθω σε επαφή με Seagate και EVGA να δω αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, αλλά υπολόγιζα χωρίς το Πλαίσιο.

Δεν θα έχει καλό τέλος η ιστορία αυτή...

Link to comment
Share on other sites

ΜΑ ΠΟΣΟ ΞΕΦΤΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ; ΠΟΣΟ ΞΕΦΤΥΛΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ;

ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ!!!

:rant::rant::rant::rant::rant::rant: :rant::rant::rant::rant::rant::rant:

EVGA 9800 GX2 SVGA (PCI-Express, HDMI, 1GB) - Κάρτες Γραφικών - plaisio.gr

....και βέβαια είναι αδύνατον να πιάσεις Σύνταγμα στο τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Πόσο σίγουρος είσαι ότι είναι η ίδια κάρτα;

200% διότι που θα βρουν άλλη 9800GX2? και αν βρουν για πόσο μεγάλη σύμπτωση θα μιλάγαμε το να βρεθεί αυτή η κάρτα αυτή την περίοδο στο κατάστημα;

Με τα χίλια ζόρια έπιασα Σύνταγμα (είχα φάει αναμονές και κλεισίματα γραμμών πριν κάνω το ποστ) και ο εκεί τεχνικός μου επιβεβαίωσε ότι είναι η δικιά μου και ότι φαίνεται στο απόθεμα απλά διότι μόλις παραλάβανε. Μετά από λίγη ώρα λέει θα αφαιρεθεί από το σύστημα. Τώρα το γιατί τα προϊόντα που είναι δεσμευμένα για κάποιον πελάτη εμφανίζονται ως διαθέσιμα προς πώληση το αφήνω για σχολιασμό....

Link to comment
Share on other sites

Όχι εντάξει μίλησα με τον τεχνικό. Προσπάθησα πριν το ποστ αλλά μία τα μπλέκανε στο τηλ. κέντρο, μία έκανε χαζομάρα η κοπέλα στο Σύνταγμα όπου προφανώς δεν πάτησε το σωστό κουμπάκι πριν καλέσει τον εσωτερικό κωδικό μια έμπαινα σε αναμονή μία δεν το σηκώνανε....

Αλλά εντάξει μίλησα μαζί τους. Ίσως βέβαια δεν θα έπρεπε. Ίσως θα έπρεπε να πάρω τηλ. κανέναν γνωστό μου να πάει να αγοράσει την κάρτα...

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με EVGA. Η κάρτα με βάση το S/N έχει πουληθεί πριν 4 χρόνια boxed και όχι bulk. Πριν βιαστεί να πει κάποιος οτιδήποτε απλά για την ιστορία να πω ότι η απόδειξη δεν γράφει ούτε bulk, ούτε μεταχειρισμένη. Επιπλέον κανένας υπάλληλος του Πλαισίου δεν θα παραδεχτεί ότι τα bulk είναι μεταχειρισμένα, οπότε... δεν είναι!!!! Και μπορεί εγώ να αποδέχτηκα να την πάρω bulk, χωρίς παρελκόμενα δηλαδή, αλλά σε κανένα σημείο δεν αποδέχτηκα μεταχειρισμένο προϊόν, πολύ περισσότερο προϊόν που ΔΕΝ καλύπτεται ΚΑΙ από την εγγύηση του κατασκευαστή του. Ούτε με ρώτησαν τότε, ούτε μου τα είπαν αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now