yanni

Πλαίσιο εγγύηση = όποτε και όπως μας βολεύει

Recommended Posts

Καλο και αυτο . 4 χρονια καρτα ....

Ναι 4ων χρονών "καινούρια" bulk κάρτα!!!

...Αλλά ωραία καρτούλα. Από την στιγμή που δεν παίζω και τα τελευταία games ήταν ότι ακριβώς ήθελα.

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα σήμερα δίσκο και κάρτα γραφικών, προφανώς ακόμα χαλασμένα. Σε μια τελευταία συζήτηση στο κατάστημα ο υπεύθυνος προθυμοποιήθηκε να γίνει επιστροφή χρημάτων για τον δίσκο. Ήταν όμως απόλυτος στο θέμα της κάρτας γραφικών. Σε σχετική ερώτηση ούτε καν μια ταπεινή GT430 δεν θα μπορούσε να δοθεί ως αντικατάσταση διότι τα 15? διαφορά είναι σημαντικά μεγάλο ποσό για να δικαιολογηθεί μια τέτοια αντικατάσταση. Δεν μπορούσα να δεχτώ μισή (και μάλιστα το βολικό μισό) εξυπηρέτηση, οπότε απλά σηκώθηκα και έφυγα.

Μια λεπτομέρεια. Τα "Εκθεσιακά" προϊόντα είναι μεταχειρισμένα. Αυτό ήταν χοντρικά η απάντηση όταν του είπα για το τι μου έγραψε η EVGA. Αυτό υποτίθεται ότι το αποδέχεται ο καταναλωτής την ώρα που τα αγοράζει. Βέβαια κανένας δεν το διευκρινίζει κάτι τέτοιο, όπως και για τα bulk στην σελίδα των προϊόντων (εκτός και αν δεν το βλέπω εγώ). Πουθενά δεν αναφέρεται στην απόδειξη. Λεπτομέρεια...

Κάτι ακόμα. Εκπτώσεις θα έρθουν και κάποια προϊόντα θα έχουν π.χ. 20% έκπτωση. Ερώτηση. Αν αυτά χαλάσουν μετά την περίοδο εκπτώσεων ο πελάτης θα πρέπει να πληρώσει την διαφορά; Τότε τι νόημα θα έχει η έκπτωση;

Και ένα τελευταίο. Δύο παραγγελίες σήμερα (DDR3, cpu) με κόστος κάπου στα 200?. Καμιά από το Πλαίσιο μετά από πολύ, μα πάρα πολύ καιρό.

Link to comment
Share on other sites

για πιο λογο καθεσαι και χαλιεσαι?μην ψωνιζεις ουτε μολυβια απο εκει και τελειωσε το κελεπουρι,τσαμπα χαλας την ζαχαρενια σου!:)

φιλικα στα λεω..! οτι σου χαλαει στειλε το κατευθειαν στο ρμα ποιντς και μην ασχολεισαι με αυτους αν κανουμε ολοι το ιδιο η θα αλλαξουν νοοτροπια η θα συνεχισουν χωρις μερικους απο εμας!:)

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν χαλιέμαι. Απλά απογοητεύτηκα λίγο για το πως κατάντησε το Πλαίσιο, αλλά εντάξει, όπως ανέφερα δύο παραγγελίες σήμερα φύγανε για άλλα μαγαζιά. Προϊόν του οποίου η εγγύηση είναι άμεσα εξαρτημένη από τα κέφια του κάθε υπευθύνου όσον αφορά το σε τι τιμή θα πουλήσει το τελευταίο τεμάχιο δεν είναι εγγύηση. Προϊόν που αγοράζεται σε τιμή προσφοράς και αν χαλάσει θα πρέπει να πληρώσεις την διαφορά από την κανονική τιμή, δεν είναι προσφορά.

Με βάση αυτά το Πλαίσιο πλέον είναι τελευταία επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα σήμερα δίσκο και κάρτα γραφικών, προφανώς ακόμα χαλασμένα. Σε μια τελευταία συζήτηση στο κατάστημα ο υπεύθυνος προθυμοποιήθηκε να γίνει επιστροφή χρημάτων για τον δίσκο. Ήταν όμως απόλυτος στο θέμα της κάρτας γραφικών. Σε σχετική ερώτηση ούτε καν μια ταπεινή GT430 δεν θα μπορούσε να δοθεί ως αντικατάσταση διότι τα 15? διαφορά είναι σημαντικά μεγάλο ποσό για να δικαιολογηθεί μια τέτοια αντικατάσταση. Δεν μπορούσα να δεχτώ μισή (και μάλιστα το βολικό μισό) εξυπηρέτηση, οπότε απλά σηκώθηκα και έφυγα.

Μια λεπτομέρεια. Τα "Εκθεσιακά" προϊόντα είναι μεταχειρισμένα. Αυτό ήταν χοντρικά η απάντηση όταν του είπα για το τι μου έγραψε η EVGA. Αυτό υποτίθεται ότι το αποδέχεται ο καταναλωτής την ώρα που τα αγοράζει. Βέβαια κανένας δεν το διευκρινίζει κάτι τέτοιο, όπως και για τα bulk στην σελίδα των προϊόντων (εκτός και αν δεν το βλέπω εγώ). Πουθενά δεν αναφέρεται στην απόδειξη. Λεπτομέρεια...

Κάτι ακόμα. Εκπτώσεις θα έρθουν και κάποια προϊόντα θα έχουν π.χ. 20% έκπτωση. Ερώτηση. Αν αυτά χαλάσουν μετά την περίοδο εκπτώσεων ο πελάτης θα πρέπει να πληρώσει την διαφορά; Τότε τι νόημα θα έχει η έκπτωση;

Και ένα τελευταίο. Δύο παραγγελίες σήμερα (DDR3, cpu) με κόστος κάπου στα 200?. Καμιά από το Πλαίσιο μετά από πολύ, μα πάρα πολύ καιρό.

Tape recorder ή 1-2 μάρτυρες, και υπαναχώρηση από την αγορά λόγο ότι δεν σου είπε ο πωλητής ότι ήταν μεταχειρισμένη.

Βασικά αυτό είναι το λιγότερο που μπορεί κανείς να τους κάνει.

Ας πουλάγανε σαν καινούργια μεταχειρισμένα πράγματα σε καμμιά χώρα που λειτουργούνε έστω και τυπικά οι νόμοι και οι επιτροπές εμπορίου και θα σου λεγα τι θα γινότανε.

Αλλά, αυτά έχει το Ελλάδισταν...

Link to comment
Share on other sites

Στάλθηκε η πρώτη αξιολόγηση στο skroutz (δεν είναι απολύτως αρνητική ώστε να είναι και αντικειμενική - στο support έχει βέβαια "κακή") για τον πρώτο δίσκο. Θα ακολουθήσουν άλλες δύο στο μέλλον για τα άλλα δύο προϊόντα. Από την αρχή μέχρι το τέλος ενημερώνω τον κόσμο ότι το Πλαίσιο που ξέραμε με το κορυφαίο after sales... last year....

(πρώτη φορά σπαμάρω τόσο έντονα θέμα μου με κατάστημα )

Link to comment
Share on other sites

Πήρα και την απάντηση που περίμενα από την seagate.

"this drive is NOT a refurbished drive"

Από το Πλαίσιο λέγανε "Α! είναι recertified" δεν μπορεί να αντικατασταθεί.

Ωραία. Σιγά σιγά συνεχίζουμε. Δεν βιαζόμαστε.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται ότι η ταλαιπωρία μου έλαβε τέλος (λέω φαίνεται διότι μελλοντικά δεν ξέρω αν θα έχω θέμα με την κάρτα).

Έτσι μετά από ένα mail που έφυγε για τα κεντρικά και περιέγραφε τις τρεις περιπτώσεις RMA στις οποίες δεν έμεινα ικανοποιημένος και την πρώτη (αρνητική) αξιολόγηση στο skroutz ήρθαν σε επαφή μαζί μου από το Πλαίσιο.

Να μην πολυλογώ υπήρξε κατανόηση από τον υπεύθυνο και τόσο ο δίσκος όσο και η κάρτα γραφικών επιστράφηκαν στο Πλαίσιο ώστε να πάνε στα κεντρικά και να αντικατασταθούν. Για τον δίσκο υπήρξε αντικατάσταση με άλλον, αυτή τη φορά πραγματικό recertified (σε σφραγισμένο σακουλάκι). Η κάρτα τώρα... αναστήθηκε. Δεν ξέρω πως και γιατί, ούτε και με απασχολεί, αλλά δουλεύει και αυτό μου αρκεί. Δεν την έχω βάλει ακόμα στο κουτί, αλλά έκανε το κόπο το παιδί στο Σύνταγμα και την δοκίμασε μπροστά μου. Ελπίζω να μην μου κάνει νερά στο μέλλον.

Η πλάκα είναι ότι από λάθος του υπαλλήλου την προηγούμενη φορά που είχα πάει, πιστώθηκε στον λογαριασμό μου το ποσό των 11? (δεν έκανα την πάπια, απλά ήταν ποιο εύκολο να περάσουν το ποσό στον λογαριασμό, από το να το μηδενίσουν). Η πλάκα εδώ είναι ότι 10,5? είχα δώσει για να στείλω τον πρώτο δίσκο στην Seagate, οπότε κατά κάποιο τρόπο και από σπόντα, το Πλαίσιο ανέλαβε, όπως και θα ήταν το φυσιολογικό, τα έξοδα αποστολής!

Τέλος καλό λοιπόν, χωρίς βέβαια να πω ότι ξαφνικά βγήκε ο ήλιος και τα πουλάκια κελαηδάνε. Πήγα 7 ή 8 φορές στο Πλαίσιο για κάτι που θα έπρεπε να είχε τελειώσει στην δεύτερη επίσκεψη. Ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ και δεν θέλω να το ξαναπεράσω αυτό το πράγμα. Αναγνωρίζω πάντως στο Πλαίσιο ότι όπως και το U στο τέλος κοίταξαν να εξυπηρετήσουν τον πελάτη. Είναι κάτι το οποίο δεν μπορώ να μην το αναγνωρίσω όταν έχω εμπειρία από το e-shop:rant:, το οποίο με κορόιδευε για μήνες και ποτέ δεν ζήτησε έστω μια τυπική συγνώμη για αυτή τη ταλαιπωρία.

Link to comment
Share on other sites

μουλτιδραμα το λετε αλλα μου εδωσε κανονικα πιστωτικο και πηρα ο,τι ηθελα σημερα!

απο χαλασμενη καρτα.

δεν εγινε πλαισιο ακομα! ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγω πηρα μια 3d tv 42αρα πριν κανα μηνα η οποια την 6η μερα μου εκαψε ενα πιξελ.Περνω τηλ το και το.Οκ μου λενε να την φαιρεται να την κοιταξουμε αυριο ομως γιατι μετα απο 7 ημερες αναλαμβανει η ετερεια.Οκ λεω αυριο θα σας την φερω.Παω την τηλ στο μολ την κοιτανε τους διχνω το πιξελ γιατι δεν το εβρισκαν και αμεσως την ιδια στιγμη μου εδωσαν καινουργια η οποια ειναι πενα.Μπραβο τους...οχι επειδη πηρα αλλη τηλ,αλλα επειδη εκαναν σωστα την δουλεια τους.

Ειναι και στον ανθρωπο βρε παιδι μου....:cool: αμα δεν το 'χεις :cool:

:P

Link to comment
Share on other sites

μουλτιδραμα το λετε αλλα μου εδωσε κανονικα πιστωτικο και πηρα ο,τι ηθελα σημερα!

απο χαλασμενη καρτα.

δεν εγινε πλαισιο ακομα! ;)

Όταν είχα πάει στο multirama να πάρω τον 1055Τ που έχω τώρα (η μία από τις δύο παραγγελίες που έχασε το Πλαίσιο επειδή μου είχαν σπάσει τα νεύρα τότε), ρώτησα την κοπέλα στο ταμείο τι γίνεται αν θελήσω να τον επιστρέψω την επόμενη μέρα. Το διαφανές πλαστικό φαινόταν να είναι πολύ λίγο έστω λερωμένο από μέσα. Ίσως να είχε πάρει υγρασία ίσως να ήταν ιδέα μου. Η απάντηση δεν ήταν ούτε "Θα πρέπει να ικετέψετε τον υπεύθυνο", ούτε "Ας πρόσεχες", αλλά "Εφόσον έχετε προσέξει την συσκευασία και το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα".

Για την ιστορία η 9800GX2 ξανά πέταξε artifacts με την διαφορά ότι αυτή τη φορά και με προηγούμενη συνεννόηση αντικαταστάθηκε άμεσα με μια 550Ti (δική μου επιλογή - δεν ήθελα ούτε και ζήτησα κάτι παραπάνω σε περίπτωση που κάποιος ορθά αναφέρει ότι η 550Ti είναι σε αρκετές περιπτώσεις κατώτερη σε DX10 3D έναντι της 9800GX2).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now