oykas2001 Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Καλησπέρα, είχα αγοράσει τον Samsung Story 1.5TB από Κωτσόβολο πάνω από δύο χρόνια (δυστυχώς έχει λήξει η εγγύηση από κει) και τελευταία μου έβγαλε το HD Sentinel το health του 41%. Η αλήθεια είναι οτι ψυλλιάστηκα κάτι όταν πήγα να πάρω ένα αρχείο από κει και κόλλησε αρκετές φορές, οπότε έβαλα το HD Sentinel και μου το έδειξε. Από αρχεία δεν χάθηκε τίποτα τρομερό, πρόλαβα και έκανα backup ευτυχώς... Η ερώτηση είναι η εξής: στους WD έχει στο site της εταιρίας μια σελίδα όπου βάζεις το s/n του δίσκου και σου λέει πόση εγγύηση έχει από αυτήν. Στην Samsung δεν βρήκα κάτι τέτοιο. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω κι αν ναι τι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Seagate Warranty Validation Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gr_God Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Και να μπεις στην Seagate, δεν υπάρχει περίπτωση η εγγύηση που μετράει από την ημερομηνία κατασκευής να ξεπερνά αυτή της ημερομηνίας αγοράς! Προφανώς η ημερομηνία κατασκευής είναι προγενέστερη, ενώ το μήκος της εγγύησης παραμένει ίδιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oykas2001 Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 Σ ' ευχαριστώ George για την άμεση απάντηση. Βάζω τα στοιχεία και μου βγάζει αυτό: [ATTACH]6764[/ATTACH] Γιατί; Ημερομηνία κατασκευής έχει 2009.9 Untitled.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Είναι officially off εγγύησης. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να στείλεις ένα mail και να τους εξηγήσεις την κατάσταση Link to comment Share on other sites More sharing options...
oykas2001 Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 Δύο χρόνια δίνουν δηλαδή? Η Seagate πόσα δίνει? Αν το βγάλω από την θήκη δηλαδή? Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Αναλόγως την σειρά δίσκων, η Seagate έδινε 5, 3, 2 ή 1 χρόνο εγγύησης. Αν δεν κάνω λάθος, πριν 2 χρόνια που αγόρασες τον δίσκο, η Seagate τους έδινε 3 χρόνια εγγύηση. Στείλε τους ένα mail και θα σου απαντήσουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
oykas2001 Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 Να αναφέρω οτι είναι Samsung Story ή απλά Seagate? Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Samsung Story. Απλά για καλό και για κακό άνοιξέ τον πρώτα να βεβαιωθείς ότι είναι Seagate Link to comment Share on other sites More sharing options...
oykas2001 Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 Και στο HD Sentinel σαν Seagate τον αναγνωρίζει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gr_God Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Στους εξωτερικούς πάντα 2 χρόνια εγγύηση έδινε η Samsung, μάλιστα 1 στην Αμερική. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι έτσι, μόνο αν βρεθεί απόδειξη αγοράς χωρίς σειριακό πάνω από το ίδιο κατάστημα μεταγενέστερη. Επίσης αν τον ανοίξει χάνει και την εγγύηση. Αν βάλει τον σειριακό του ίδιου του δίσκου θα βγάλει ότι είναι ΟΕΜ προϊόν και ότι πρέπει να απευθυνθεί στον κατασκευαστή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oykas2001 Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 Στους εξωτερικούς πάντα 2 χρόνια εγγύηση έδινε η Samsung, μάλιστα 1 στην Αμερική. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι έτσι, μόνο αν βρεθεί απόδειξη αγοράς χωρίς σειριακό πάνω από το ίδιο κατάστημα μεταγενέστερη.Επίσης αν τον ανοίξει χάνει και την εγγύηση. Αν βάλει τον σειριακό του ίδιου του δίσκου θα βγάλει ότι είναι ΟΕΜ προϊόν και ότι πρέπει να απευθυνθεί στον κατασκευαστή. Σωστό αυτό που λες... Θα δω λοιπόν μήπως γίνει κάτι από το μαγαζί... Link to comment Share on other sites More sharing options...