Recommended Posts

...σήμερα μου έκαναν μια προσφορά σε αντικατάσταση του προβληματικού PC Power Cooling 1200W που είχα πάει για RMA με απόδειξη αγοράς 380?.

Μου το άνοιξαν μπροστά μου και που είπαν οτι θα κρατήσουν την συσκευασία και μου το έδωσαν έτσι χύμα με απόδειξη 190?!

τα σχόλια δικά σας....

114fa90593bec6e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κώστα να κάνω λίγο τον δικηγόρο?

Τι σε χάλασε από όλο αυτό?

Εγώ το βρίσκω οκ όλο, πέρα απο το ότι σου το δώσανε χύμα.

Γιατί στο δώσανε χύμα? Δεν τους ρώτησες?

Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος απο τη στιγμη που του το δινουν χυμα χωρις συσκευασια χανετε η εγγυηση(οχι της corsair).ενολιγοις σε περιπτωση μελλοντικου rma δεν θα αναλαβει το πλαισιο να το στειλει,αλλα θα πρεπει να το στειλεις μονο σου με δικα σου εξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Η απόδειξη δεν μπορεί να γράψει bulk όταν ο κωδικός απο το σύστημα έιναι ανοιγμένος σαν Retail.

αν δεν κανω λαθος απο τη στιγμη που του το δινουν χυμα χωρις συσκευασια χανετε η εγγυηση(οχι της corsair)

Όχι, δεν παίζει αυτό για κανέναν λόγο !

Too weird to be true!

Link to comment
Share on other sites

Έμενα σήμερα με πήραν τηλ.

Είχα πάει στις 23/3 μια Rampage III Extreme. Ενώ στο ενδιάμεσο μου έλεγαν πως την έστειλαν στην αντιπροσωπεία ακόμα και εχθές, σήμερα με καλούν και μου λένε πως θα πάρω πιστωτικό. Μου είπαν επίσης πως έγινε τόση καθυστέρηση γιατί περίμεναν να τους επιστρέψει η μητρική. Τους είπα να μου διευκρινίσουν την τιμή του πιστωτικού και είπαν πως θα με καλέσουν σε λίγο. Με πήραν μετά από λίγο και μου είπαν τελικά πως θα μου την αλλάξουν με μια sniper.

Ο λόγος που περίμενα 1,5 μήνα ποιός είναι;

Προφανώς η μητρική δεν πήγε ποτέ στην αντιπροσωπεία ή αν το δω διαφορετικά με δούλευαν...

Πάει ξέπεσε και το Π!

Link to comment
Share on other sites

Bill δεν με χαλασε κατι περαν αυτο τις συσκευασίας, για την τιμή το καταλαβαινω και ξέρω πως λειτουργει οταν ενα προιον ειναι 3-4 χρονων, δεν θελω να κραξω η κατι τετοιο, γι' αυτο το εβαλα εδω για να ακούσω κι άλλες γνώμες/εμπειρίες.

Δεν βγήκα κάπου χαμένος 1200W με 7ετη εγγύηση έδωσα και 1200W με 7ετη εγγύηση πήρα :)

Σε ερώτηση απορίας προς τον τεχνικό, γιατι κράτατε την συσκευασία?

μου είπε: γιατι αν ερθει πίσω με βλάβη τα στέλνουμε με την συσκευασία στην αντιπροσωπία.

Edited by mortisboy
Link to comment
Share on other sites

Έμενα σήμερα με πήραν τηλ.

Είχα πάει στις 23/3 μια Rampage III Extreme. Ενώ στο ενδιάμεσο μου έλεγαν πως την έστειλαν στην αντιπροσωπεία ακόμα και εχθές, σήμερα με καλούν και μου λένε πως θα πάρω πιστωτικό. Μου είπαν επίσης πως έγινε τόση καθυστέρηση γιατί περίμεναν να τους επιστρέψει η μητρική. Τους είπα να μου διευκρινίσουν την τιμή του πιστωτικού και είπαν πως θα με καλέσουν σε λίγο. Με πήραν μετά από λίγο και μου είπαν τελικά πως θα μου την αλλάξουν με μια sniper.

Ο λόγος που περίμενα 1,5 μήνα ποιός είναι;

Προφανώς η μητρική δεν πήγε ποτέ στην αντιπροσωπεία ή αν το δω διαφορετικά με δούλευαν...

Πάει ξέπεσε και το Π!

Σόφο, οι ακριβές ASUS πάνε σε εταιρία που τις διορθώνει άμα είναι εύκολο.

Αλλά καταλαβαίνεις πώς δεν στέλνουν κάθε μέρα μια μητρική. Μαζέυονται κάποιες και τις στέλνουν όλες μαζί. Άμα μετά απο 1 μήνα δεν έχουν απάντηση, προτείνουν άλλες.

Πως θα το δωσει πισω χωρις κουτι και να παρει πιστωτικο?

Τραβηγμένο απο τα αυτιά έιναι αυτό που λές.

Bill δεν με χαλασε κατι περαν αυτο τις συσκευασίας, για την τιμή το καταλαβαινω και ξέρω πως λειτουργει οταν ενα προιον ειναι 3-4 χρονων, δεν θελω να κραξω η κατι τετοιο, γι' αυτο το εβαλα εδω για να ακούσω κι άλλες γνώμες/εμπειρίες.

Δεν βγήκα κάπου χαμένος 1200W με 7ετη εγγύηση έδωσα και 1200W με 7ετη εγγύηση πήρα :)

Σε ερώτηση απορίας προς τον τεχνικό, γιατι κράτατε την συσκευασία?

μου είπε: γιατι αν ερθει πίσω με βλάβη τα στέλνουμε με την συσκευασία στην αντιπροσωπία.

Δηλαδή ο τεχνικός θα κρατήσει το κουτί εκέι για 7 χρόνια σε περίπτωση που το ξαναπάς για RMA? Ρε, μήπως σου είπε τίποτα άλλο και δεν το κατάλαβες? Και αυτό τραβηγμένο είναι πολύ. Καλά εσυ δεν του είπες να στο δώσει και πώς αυτά έιναι αδιανόητα πράγματα? Σε ποιο μαγαζί έγινε αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τί να πω, που επέστρεψα στο e-shop προβληματικό ζεύγος μνημών των 200 ευρώ,ζήτησα πίστωση γιατί αγόρασα άλλες, αλλιώς δεν θα είχα Η/Υ, και μου είπαν 80 ευρώ αν θέλω πιστωτικό και άμα θέλω, λόγω παλαιότητας (2-3 χρόνια)??? Κορυφαίο, εε? Και τα χρήματά μου φαίνεται "παλαιώνουν"! Πάνε με τις σοδειές, σαν το παλιό, καλό κρασί. Σεβασμός στον πελάτη, πάνω απ'όλα. Το σκέφτομαι σοβαρά να κόψω κάθε συνεργασία με την εν λόγω εταιρεία, και ας τα στέλνει με μειωμενο ΦΠΑ, λόγω νησιού...

Link to comment
Share on other sites

Εδω ριχνουν τις τιμες σε προιοντα που δεν θα ξαναφερουν στην μιση τιμη...και οταν πας για rma σου λενε-α δεν εχουμε αυτο το προιον η παρτε αυτο η πιστωτικο στην τελευταια τιμη που ειχε δλδ μιση τιμη...

Link to comment
Share on other sites

Σόφο, οι ακριβές ASUS πάνε σε εταιρία που τις διορθώνει άμα είναι εύκολο.

Αλλά καταλαβαίνεις πώς δεν στέλνουν κάθε μέρα μια μητρική. Μαζέυονται κάποιες και τις στέλνουν όλες

μαζί. Άμα μετά απο 1 μήνα δεν έχουν απάντηση, προτείνουν άλλες.

Τραβηγμένο απο τα αυτιά έιναι αυτό που λές.

Δηλαδή ο τεχνικός θα κρατήσει το κουτί εκέι για 7 χρόνια σε περίπτωση που το ξαναπάς για RMA? Ρε,

μήπως σου είπε τίποτα άλλο και δεν το κατάλαβες? Και αυτό τραβηγμένο είναι πολύ. Καλά εσυ δεν του

είπες να στο δώσει και πώς αυτά έιναι αδιανόητα πράγματα? Σε ποιο μαγαζί έγινε αυτό?

Ναι ειναι τραβηγμενο αυτό που ειπώθηκε απο τον chaos αλλα έχει συμβεί, τελος παντως δεν είναι του

στυλ μου να κάνω τέτοια φάση, εγω ήθελα ενα καλό 1200ρι psu, το οποίο και πήρα ;)

Σοβαρά ρε αυτό μου είπε (Ομήρου Ψυχικό), δεν το τράβηξα ρε συ δεν ήθελα βασικά αφου με καλύψαν στο θεμα psu.

Γιατί να δημιουργήσω θεμα, δεν μπορω εχω βαρεθεί να κάνω τσαμπουκά και να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, είμαι πολλα χρόνια στον χώρο και ξέρω αρκετά πράγματα, απλά αυτοι δεν ξέρουν ποιος είμαι και αυτοι χάνουν, τίποτα περισσότερο και τιποτα λιγότερο :)

Edited by mortisboy
Link to comment
Share on other sites

να δωσω Rampage και να παρω Sniper?

Πουτέ!

:hehe:

φιλος μου εχει παει vga απο 10/4 και ακομα δεν εχει καποιο νεο. Πικρα το RMA στο Πλαισιο :(

Πες του να πάρει κανά τηλέφωνο αυτός, γιατί το SMS σπάνια έρχεται πλέον, τηλέφωνο αυτοί να πάρουνε επίσης σπάνια.

Μπορεί να είναι έτοιμη και απλά να μην τον έχουνε ειδοποιήσει.

Ναι ειναι τραβηγμενο αυτό που ειπώθηκε απο τον chaos αλλα έχει συμβει, τελος παντως δεν είναι του

στυλ μου να κάνω τέτοια φάση, εγω ήθελα ενα καλό 1200ρι psu, το οποίο και πήρα ;)

Σοβαρά ρε αυτό μου είπε, δεν το τράβηξα ρε συ δεν ήθελα βασικά αφου με καλύψαν στο θεμα psu.

Γιατί να δημιουργήσω θεμα, δεν μπορω εχω βαρεθεί να κάνω τσαμπουκά και να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, είμαι πολλα χρόνια στον χώρο και ξέρω αρκετά πράγματα, απλά αυτοι δεν ξέρουν ποιος είμαι και αυτοι χάνουν, τίποτα περισσότερο και τιποτα λιγότερο :)

Ένας από τους λόγους που προσπαθώ να ψωνίζω όσο γίνεται λιγότερο από Ελλάδα για τον υπόλοιπο καιρό που θα είμαι ακόμα εδώ.

Βγάζω άκρη εν τέλει, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να γίνει σαματάς, να τσακωθείς με 2-3-4 άτομα, για να βρείς το δίκιο σου, κάτι που αν γινότανε σωστά, απλά και ψύχραιμα εξ' αρχής θα ήταν και bonus points για το κατάστημα, ενώ τώρα μετά από "πόλεμο" και ας βγείς δικαιωμένος στο τέλος σου μένει μόνο αρνητικό συναίσθημα για το κατάστημα.

Επίσης δεν μπορώ, δεν γουστάρω να τα χώνω σε υπάλληλους οι οποίοι δεν φταίνε σε τίποτα και απλά ακολουθούνε τις εντολές και την πολιτική που οι πολύ υψηλά ιστάμενοι τους λένε να ακολουθήσουνε.

Πάντα τους το ξεκαθαρίζω και τους λέω χύμα ότι δεν έχω κάτι με σένα ρε παιδί μου, ξέρω ότι δεν φταίς εσύ κλπ, αλλά και έτσι δεν νοιώθεις ωραία με αυτό ( βάλε τον εαυτό σου στην θέση του άλλου ).

υ.γ. Δεν λέω να γίνεται εκμετάλλευση του service από τον πελάτη φυσικά.

Εννοείται πως είμαι ενάντια σε οποιαδήποτε τακτική που ζημειώνει το κατάστημα ( και τελικά φυσικά οι συνέπειες θα μεταφερθούνε και σε εσένα μέσω του καταστήματος στο μέλλον είτε μέσω τιμών, είτε εξυπηρέτησης, σκληρότερης στάσης, κλπ ).

Δεν μπορείς π.χ. να ζητάς αλλαγή προϊόντως που εσύ έκανες μαμακία και έχει σημάδια φυσικής φθοράς που δεν γίνονται μόνα τους ( άλλο να σκάσει ένα mosfet σε μια 570 από μόνο του, και άλλο να ακουμπήσεις εσύ το waterblock η μεταλλική μεζούρα στο pcb κατά την λειτουργία της κάρτας :P )

Link to comment
Share on other sites

απλά αυτοι δεν ξέρουν ποιος είμαι και αυτοι χάνουν, τίποτα περισσότερο και τιποτα λιγότερο :)

Το θέμα είναι πως χάνουν κάθε μέρα 5 πελάτες αλλά παίρνουν 10...

Gor ας κάνουν και 2 μήνες αλλά ας μου το πουν και να μην μου λένε κάθε εβδομάδα πως περιμένουν απάντηση από τα κεντρικά και ότι την επόμενη ημέρα θα την έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε πραγματικά είμαι οκ με αυτό, στις business δεν υπάρχουν συναισθηματισμοί, ετσι λειτουργούν τα πράγματα, πόσο μάλλον σε μια περίοδο που παμε κατα διαόλου και προσπαθει ο καθε επιχειρηματίας να σώσει/ανεβάσει την επιχειρησή του!

Link to comment
Share on other sites

το ξερω οτι το θεμα εχει αφεθει εδω και καιρο αλλα εγω θα θυμισω σε οσους ειχανε διαβασει το θεματακι μου με την αντικατασταση μητρικης b2- με b3 ρεβισιον απο το πλαισιο.

Εγω παιδια το ξεκινισα ηρεμα και ωραια το θεματακι,αργοτερα φτασαμε στο μπαχαλο και τελος εφτασα σε σημειο να κανω τον κλασσικο τσαμπουκα!Δεν στρωνουνε αυτα τα καταστηματα απο οτι εχω καταλαβει.Ειναι γενικος ξεφτυλα μαγαζι και το 90%(γιατι εχει και καλα παιδια) των εργαζομενων εκει εχουνε μεταμορφωθει σε γλυωδει υποκειμενα μην πω κατι αλλο......τις καλημερες μου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now