AN7 Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 sry για το άκυρο αλλα παρατηρώ ότι όλοι οι βρωμο Honda-κηδες εδώ μαζευτίκατε Link to comment Share on other sites More sharing options...
dom Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 sry για το άκυρο αλλα παρατηρώ ότι όλοι οι βρωμο Honda-κηδες εδώ μαζευτίκατε Bρωμο Honda-κηδες? Η Γερμανακιας εισαι η εχεις κανενα Γαλλικο(saxoralo)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 Γερμανό φιλος... Για γαλλο...δεν το κάνω ακόμα το λάθος..αλλά ποτε δεν ξές πως τα φέρνει η ζωη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick_p Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 sry για το άκυρο αλλα παρατηρώ ότι όλοι οι βρωμο Honda-κηδες εδώ μαζευτίκατε φιλε μου η μαρκα ειναι μια........οι υπολοιπες ακολουθουν απλα...!!!! dom εχουμε το ιδιο μοτερ(Β16Α2) τα γερμανικα να τα κανεις τι ρε συ?? αναβαθμισεις δεν περνουν τοσο καλα ασε που καινε περρισοτερο βενζινη... εγω με 0.8 βαρ πιεση απο 160 παω 290 στα 1600cc χωρις να πειραξω εσωτερικα το μοτερ και ειμαι safe. στα 100 χιλιομετρα καιω 6 ? σε νορμαλ καταστασεις τελος το off topic:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Big-H FTW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick_p Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 οι παρακατω φωτο ειιναι απο το αμαξι μου και ανεβαινουν ετσι για να γουσταρουμε Τωρα το εχω βαλει για βαψιμο! spoilerακια μπρος πισω κατεβασμα το καπο(bad boy) και ολες τις σχετικες μοντιφες και οχι φυσικα γυφτικες σαν μερικα μερικα που βλεπω στο δρομο IMAGE_fg12.jpg IMAGE_019.jpg IMAGE_047 - Copy.jpg IMAGE_046 - Copy.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortisboy Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 ..μαν έχουμε το ίδιο ...μοντέλο '93 εμένα αλλά το ESI σε κόκκινο...έσενα είναι το VTI από οτι κατάλαβα....από τα πιο όμορφα civic που έχουν βγεί EVER για μένα ..θα ποστάρω και εγώ φωτός soon Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvtecgr Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Ρε HONDA λεμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dom Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 dom εχουμε το ιδιο μοτερ(Β16Α2) Ναι ρε φιλε! b16a και αντε Εγω εχω ενα cxακι με short shift και τελεικο! Απο μοτερ κατι θα πειραξουμε αλλα απο εμφανιση ΤΙΠΟΤΑ!!! Τωρα το εχω μεσα γιατι του εκανα 1,5κ ζημια φανοποιηα! Nick_p @ Εισαι απο Αγιους και δεν το εχει παρει το ματι μου το civicακι σου? Που το φτιαχνεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick_p Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Μονος μου το φτιαχνω ρε συ!! μηχανικος (πατερας) ηλεκτρονικος εγω,αρα ειμαστε κομπλε.. οσο για την φανοποιια ειναι στον κορυδαλλο σε εναν γατο για ολικη ! ακομα δεν εχω αποφασισει ρε μαμωτο το χρωμα..... ασημι της ferrari που ειναι μονο μεταλλο η ασημι του s2000 που ειναι λιγο πιο κλειστο¨?? η καποια αλλη παραλαγη κοντα στο ασημι ?????? σκεφτομουν και να εριχνα και καμια περλα αλλα επειδη δεν μπαινει πανω στο αμαξι μουφα πραγμα(φτηνιαρικα υλικα) ξεφευγει πολυ η τιμη......καπου 800? μονο τα χρωματα..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dom Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Ρε τι περλες και @#$%^!&*@#$ Βαρα το silver του S2K να εισαι αρχηγος! Το εχεις καιρο το vti? Ποσα hp εισαι τωρα περιπου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MINI_fan Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Περασμενα μεγαλεια εχω να πω εγω. Πλεον με τους αμεσους ψεκασμους και τα πολλαπλα turbo (BMW) και τα twincharge (VW), η Honda εχει χασει το τρενο. Ηδη ο κινητηρας του S2000 ειναι γερασμενος (καλα για Β16Α δεν το συζηταμε-προϊστορια). Ultimate Driving Machine here! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick_p Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Περασμενα μεγαλεια εχω να πω εγω.Πλεον με τους αμεσους ψεκασμους και τα πολλαπλα turbo (BMW) και τα twincharge (VW), η Honda εχει χασει το τρενο. Ηδη ο κινητηρας του S2000 ειναι γερασμενος (καλα για Β16Α δεν το συζηταμε-προϊστορια). Ultimate Driving Machine here! αληθεια??????? η τεχνολογια ενως κινητηρα φαινεται απο την ατμοσφαιρα!!!! αμα ηταν ετσι θα κοτσαραμε μια τουρμινα σε καθε καρουλι και θα ηταν γρηγορο... ρωτα καποιον μηχανικο ποσα λεφτα χρειαζεσαι για να φτιαξεις 250 ιππους(πχ) σε ατμοσφαιρα!!!! ειναι παρα πολυ πιο ακριβη επειδη πεφτει τεχνολογια επανω για να στροφαρει ετσι και να αποδωσει τοσο το Β16Α προιστορια????? lol γιαυτο εμπαινε στα αμαξια για 12 χρονια!!!! επισης επειδη ανεφερες για τουρμπο... με μια τουρμπινα στα 0.8 βαρ χωρις να αγγιξω μεσα το μοτερ ξερεις ποσο παω??? 290 φευγα!!!! για καθε μερα!!! μη τον ειδατε τον παναι!!! λολ οσο για το S βρες μου αλλο αμαξι της τεχνολογιας του....(125 ιππους ανα λιτρο ατμοσφαιρα 10 χιλιαδες στροφες ανοχη εμβολων ελατηριων) με ενα στροφαλο διαδρομης ενα φιλαρακι το πηγε ετσι απλα στα 290. και αλλο ενα που εχω δει supercharged (απλα οχι turbo και τετοια ) στα 360 αλογα τι TSi και χαζομαρες πανε και βγαζουνε?? κοροιδευουν τον κοσμακι , νομιζουν πως ειναι μαγκια να βαζεις υπερσυμπιεστες και turbo σε ενα μοτερ εντελως μαπα που αμα χρειαστει να ανεβασεις συμπιεσης πρεπει να το πεταξεις....... να πουμε για Μ5 και Μ6 να σου πω ενταξει.....μεχρι στιγμης ειναι τοπ τα αμαξια....αλλα μην ανυσηχεις...ακουγετε και για τους καινουργιους κινητηρες της honda που ειναι κλασικα απαντηση στο κοινο που αποθεοσε τα Μ, ακουγετε για 4.5 λιτρα με 530 αλογα και 5 λιτρα με 600 αλογα!<<<---και αντε γεια! dom εχω 2 μοτερ. και τα 2 ειναι μαμα (164 υππους λογο japan εγκεφαλλου) αυτο που εχω στην ακρη λεω να του ριξω μια τουρμπινα επανω να λυσαξει μαζι με το vtec... επισης αλλη μια παρατηρηση που εχω κανει ειναι πως οτι λενε στα χαρτια συνηθως ειναι μπαρουφες.... η διαφορα ειναι πως σε μερικα γερμανικα που εχω δει συνηθως τα αμαξια πανε η ακριβως οσα λενε στα χαρτια η λιγο λιγοτερο... εμενα λεει τελικη 215 καθαρα ενω με 5 ατομα μεσα στην ατιικη οδο μετριμενο με δορυφορο εβγαλα 227 χιλιομετρα και πηγαινε κιαλλο....και ηταν ενας κακομοιρης με ενα μινι που νομιζε πως θα μου ριξει και τελικη επειδη μου ριχνει σε εκκινηση λογο 40 αλογων επιπλεον!! ελεος.. sorry man δεν ειναι προσωπικο!!!!! αυτα τα ολιγα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Περασμενα μεγαλεια εχω να πω εγω.Ηδη ο κινητηρας του S2000 ειναι γερασμενος O F20C γερασμενος? Θα τρελαθουμε εντελως.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick_p Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 ελα μου ντε..... αλλα αμα θες κατι καλυτερο!!! honda Η22Β <<<--------βγαινει απο 150 ιππους μεχρι 280 ατμοσφαιρατα!!! ενας εδω στην γειτονια τον εχει τουρμπισει και παιζει πανω απο 650 ιππους!!(700 κατι νομιζω με τα νιτρα) αν τον ξερει κανενας σας ειναι ενα μαυρο civic τετραθυρο με ενα intercooler τουμπανο που τελευταια φορα στην βουτα που το ειδα εριχνε 2 αμαξια σε renault 5αρι με williams κινητηρα στα 530 αλογα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
at_bedroom Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Ωραία όλα αυτά! Και εγώ πιστεύω οτι η τεχνολογία σε ένα κινητήρα είναι η ατμοσφαιρική υποδύναμη! Αλλά μην συγκρίνουμε τα Γερμανικά με όλα τα άλλα γιατί οι τύποι δεν πιάνονται ! Η Lexus μόνο πάει να κάνει κάτι! Και όλα αυτά περί πειραγμένου απλά με κάνουν να γελάω, γιατί το civic καλά καλά δεν στρίβει με 200 άλογα όχι με 500 κ' 600 που λες. Για αυτό η Honda προσπαθεί να υιοθετήσει την τετρακινηση με το νέο accord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted May 26, 2007 Author Share Posted May 26, 2007 ρε παίδες...ξεχνάτε τα "Μ" στην BMW... E21 323i 143PS to 1977 Μ3 E30 2.3L 200PS to 86 E36 3.2L 300PS to 1992 E46 3.2L 343/360 PS E92(?)4.0L 415PS Μ5 5.0L 507PS Δλδ εδώ για τί πράμα μιλάμε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer1024 Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 mc laren SLR for ever the best car ever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick_p Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 at_bedroom το ξερω οτι δεν στριβει αλλα οχι ετσι οπως το θετεις εσυ!! και το δικο μου δεν στριβει ετσι οπως θα επρεπε ξερεις γιατι?? γιατι φοραει τα bielstein που νομιζουμε ολοι πως ειναι αμορτισερ περιοπης.... πηγαινε βολτα με ενα που φοραει τιποτα TEIN (μακραν καλυτερη μαρκα παγκοσμοιος μη σου πω σε αμορτισερ....ιαπωνικα ειναι και ειναι και πολυ ακριβα) και θα δεις αν στριβει η οχι.... μεχρι και το επωμενο απο το δικο μου θελουν να ριξεις λεφτα για κρατηματα... μην ξεχνας ομως τα type-r ακομα και τις δικης μου γενιας (του 2000 το ειχαν βγαλει best of σε κρατηματα)ενω στο δικο μου στην εκδοση του type-r η οποια εχει 185 ιππους σε 1600cc ολοι μας ψαχνουμε να βρουμε αμορτισερ μαμα απο αυτο το μοντελο γιατι το αμαξι ειναι στημενο για πιστα!!!! αν το θετεις ομω το τι βγαινει στην παραγωγη....ναι ενα gti εχει καλυτερα κρατηματα απο το δικο μου σε εργοστασιακη φαση! AN7 OverClocker ρε παίδες...ξεχνάτε τα "Μ" στην BMW... E21 323i 143PS to 1977-------------------2300 κυβικα 143 ιππους 1500 κιλα Μ3 E30 2.3L 200PS to 86------αυτο καλο...86 ιππους το λιτρο ομως και 1.5 τονο E36 3.2L 300PS to 1992----και αυτο καλο..93 ιπους το λιτρο ομως και 1.5 τονο E46 3.2L 343/360 PS-----αυτο μαλιστα...112 ιπους το λιτρο 1.5 τονο E92(?)4.0L 415PS....καλο και αυτο 103 ιπους το λιτρο και 1.5 τονο Μ5 5.0L 507PS....αυτο ασχολιαστο...το αμαξι τα σπαει!!! με μονη μου παρατηρηση οτι φοραει ολα τα high end συστηματα για να βγαλει αυτην την δυναμη σε ατμοσφαιρα! ακομα και τετραπεταλουδα με αποτελεσμα αν θες να το ανεβασεις(που δεν νομιζω να θελει κανενας) να ειναι απιστευτα δυσκολο...τι αλλο να βαλεις?? μονο τουρβο killer1024 mc laren SLR for ever the best car ever εχεις αναρωτηθει ποιος ειχε καποτε σχεδιασει την mclaren?? ρωτα και μετα το συζηταμε... επισης ετσι για την ιστορια... η mclaren μαζι με το nsx ειναι τα 2 αμαξια παγκοσμοιος που εχουν τις καλυτερες λαμαρινες (μολις μερικα δεκατα χιλιοστου αλαζει στις στροφες η λαμαρινα) και μιας και υποθηκε το nsx......μην ξεχνιομαστε 3λιτρο-280 ιππους(λογο νομου της ιαπωνιας)-5.1 s τα 0-100 km με μολις 280 ιππους-----θυμαστε τι γονοτανε με τις m3 που παλευαν να βγουνε μπροστα ακομα και με 60 αλογα επιπλεον.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 To NSX αλλαξε πολλα στην αυτοκινητοβιομηχανια.... Εκπληκτικο αμαξι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer1024 Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 ποιος το εχει σχεδιασει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Acura_NSX Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted May 26, 2007 Author Share Posted May 26, 2007 "E21 323i 143PS to 1977-------------------2300 κυβικα 143 ιππους 1500 κιλα" Πραγματικά OMG Το Ε21 ήταν1200kg...άσχετα αν ή8ελες άλλα 100κιλά μολύβι στους πίσω θόλους για να πατάει Μόλις θυμήθηκα το Μοτερ της McLaren F1...με τον V12 των 627 ίππως στην πολιτική έκδοση Και αυτή έβγαζε 680 στις 7800 και κόφτη στις 8500 χιλιάδες περίπου και μόλις 1062kg...ακούτε χοντακιδες?άντε βγάλτε καμιά ρεζέρβα να τα φτάσετε Αυτό το πράμα βασίστηκε στον 6.1L BMW S70 V12 engine με γωνία 60° Για να θυμούνται οι παλιοί...και να μαθαίνουν οι καινούριοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick_p Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 ποιος το εχει σχεδιασει? πρωτο ξεκινησε απο honda.(moter) και μην ξεχνιομαστε οτι ακομα προσπαθουν να ψησουν την honda κατι ferrari να τους πουλησει την πατεντα του μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων VTEC ( Variable valve Timing and Lift Electronic Control ) με πανω απο 3 τρισεκατομυρια ευροπουλα! ακομα και το μη ανεπτυγμενο vankel απο ιαπωνες προχωρησε και ας ηταν γερμανικη ιδεα που ποτε δεν καταφεραν να κανουν στην πραξη(εξου και το ονομα) αρα τι να πουμε απο τεχνολογια??? υπαρχει αλλη τοσο καταξιομενη εταιρια κινητηρων?? http://en.wikipedia.org/wiki/Acura_NSX ετσι.....! τσιμπηστε και ενα videακι με λιγο ηχο vtec stiw 10000 rpm:D http://www.youtube.com/watch?v=hzW8ECb5xWk και το τρομερο ΤΑΚΑΤΑ NSX απο JGTC Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 Ρε ΑΝ7 τι συγκρινεις? Αυτοκινητο 1.000.000 με αυτοκινητο 50.000? Και παλι "χειροτερο" μοτερ εχει.... 102 αλογα το λιτρο βγαζει Το s2000 βγαζει 125 ανα λιτρο..... Δεν υπαρχει ατμοσφαιρικο μοτερ σαν το F20C... Link to comment Share on other sites More sharing options...