Nickzzz

AMD Steamroller: Παίρνει αναβολή για το 2014, παράλληλα θα αργήσει και ο Excavator

Recommended Posts

[NEWS_IMG=AMD Steamroller: Παίρνει αναβολή για το 2014, παράλληλα θα αργήσει και ο Excavator]http://reviews.hwbox.gr/news/amd.jpg[/NEWS_IMG]Οι νέες περιπέτειες στις οποίες έχει μπει η AMD δεν έχουν επηρεάσει μόνο τις πωλήσεις της αλλά και την ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Παράλληλα η στρατηγική που έχει υιοθετήσει αλλάζει τα δεδομένα στην ανάπτυξη των επεξεργαστών της κάτι που σημαίνει ακόμα περισσότερες καθυστερήσεις στους μελλοντικούς Χ86 επεξεργαστές. Δεν αποτελεί πια μυστικό οτι η νέα Steamroller αρχιτεκτονική που θα χρησιμοποιηθεί στους επόμενους Opteron και στους FX προορίζεται να εμφανιστεί μέσα στο 2014, το ερώτημα είναι αν θα είναι στην αρχή ή στο τέλος του χρόνου. Παράλληλα έγινε γνωστό οτι η AMD αποφάσισε να ακυρώσει την εξέλιξη του Kaveri APU που θα βασιζόταν στην Steamroller αρχιτεκτονική και να εμφανίσει το Richland APU που έχει τις ρίζες του στην piledriver αρχιτεκτονική. Ακόμα φαίνεται οτι το site SemiAccurate έκανε αναφορά οτι οι αρχιτεκτονικές Steamroller και Excavator, όπως τις ξέραμε ως σήμερα έχουν ακυρωθεί, αλλά η AMD διέψευσε αυτή την πληροφορία.

  • Ο Steamroller και τα 28nm

Στα αρχικά σχέδια της AMD ήταν η δημιουργία APUs βασισμένες στην Steamroller αρχιτεκτονική που θα κατασκευάζονταν στα 28nm και στα εργοστάσια της Globalfoundries. Αναφορές όμως του site PC Watch κάνουν λόγω για αρκετά προβλήματα στα πρώτα δείγματα των 28nm κάτι που έκανε την AMD να διακόψει την αποκλειστική συνεργασία της με τα Globalfoundries και να ψάξει να βρει άλλες κατάλληλες εταιρίες για να υλοποιήσει τα σχέδια της. Παρόλα αυτά τα σχέδια των Steamroller έχουν βασιστεί στις δυνατότητες των Globalfoundries στα 28nm οπότε οι παρουσιάσεις των νέων προϊόντων αναγκαστικά εξαρτώνται από το πόσο γρήγορα θα βελτιώσουν τα Globalfoundries τα yields τους. Τα Globalfoundries όμως φαίνεται οτι αρχίζουν να αυξάνουν την παραγωγή στο Fab 8 και οι ποσότητες των διαθέσιμων επεξεργαστών θα μεγάλωναν μετά τον τωρινό Δεκέμβριο, με την AMD όμως να μην είναι διαθέσιμη να πάρει αυτό το ρίσκο. Για αυτό λέγεται οτι ακυρώθηκε η Kaveri APU και θα αντικατασταθεί από την Richland APU που θα έχει πυρήνες Piledriver και ενσωματωμένα γραφικά που θα βασίζονται στην Radeon HD GCN αρχιτεκτονική και θα κατασκευάζονται στα 32nm SOI. Αυτός είναι και ο λόγος που η AMD δεν θα κάνει αναφορά στην Steamroller αρχιτεκτονική στο International Solid-State Circuits Conference 2013 αλλά θα επικεντρωθεί στην Jaguar αρχιτεκτονική που στοχεύει στα συστήματα χαμηλής κατανάλωσης. Κλείνοντας αυτό το θέμα, η μη εμφάνιση της Steamroller αρχιτεκτονικής μέσα στο 2013 μεγαλώνει την απόσταση που χωρίζει την εταιρία από την αντίπαλο Intel στους επεξεργαστές επιδόσεων.

  • AMD: Λιγότεροι μηχανικοί, πολλά πρότζεκτς

Τι θα μας δείξει στο μέλλον άραγε η AMD; Τα Globalfoundries έχουν αναφέρει οτι θα αρχίσουν την παραγωγή των 20nm μέσα στο 2013 και των hybrid 14nm μέσα στο 2014 αλλά θα μπορέσει η AMD να το εκμεταλλεύτει; Αν και τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλές απολύσεις στην εταιρία, τα πρότζεκτς πάνω στα οποία εργάζονται οι υπόλοιποι έχουν αυξηθεί λόγω της στρατηγικής που σχεδιάσε ο Rory Read. Ταυτόχρονα τρέχουν οι επεξεργαστές επιδόσεων και server επεξεργαστές (FX-series, Opteron), οι APUs (A-series), οι APUs χαμηλής κατανάλωσης (E-series) και τα μελλοντικά προϊόντα που θα βασίζονται στην ARM αρχιτεκτονική. Τέσσερα διαφορετικά μέτωπα που πρέπει παράλληλα να αναβαθμίζονται για να βελτιώνονται οι επιδόσεις τους.

Η νέα αυτή στρατηγική προϋποθέτει την χρήση παρόμοιων building blocks σε εντελώς διαφορετικά τσιπ. Αν και αυτό σημαίνει χαμηλότερο κόστος για την εταιρία, ταυτόχρονα εμποδίζει την βελτίωση μόνο μιας συγκεκριμένης σειράς. Κάθε building block πρέπει να βελτιστοποιηθεί για μια συγκεκριμένη τεχνολογία κατασκευής ενώ πρέπει και να προσαρμοστεί και στα διαφορετικά σχέδια που υπάρχουν. Άρα για να αυξηθούν οι επιδόσεις σε ένα προιόν λόγω νέων τεχνολογιών κατασκευής σημαίνει επανασχεδιασμός όλων των building blocks σε όλα τα πρότζεκτς.

Σε συνδιασμό με τον περιορισμένο αριθμό μηχανικών στην εταιρία κάτι τέτοιο σημαίνει δυσκολία να εκμεταλλευτεί τις νέες μεθόδους κατασκευής άμεσα, λόγω της μεγάλης ποικιλίας μοντέλων. Αυτός είναι ένας λόγος που η AMD αναγκάστηκε να αλλάξει τα σχέδια της για τον Steamroller και Excavator και ότι ακολουθήσει μετά. Τελικώς λόγω όλων αυτών των θεμάτων ο Excavator θα αργήσει ακόμα περισσότερο από το αναμενόμενο.

[img_ALT=AMD Steamroller: Παίρνει αναβολή για το 2014, παράλληλα θα αργήσει και ο Excavator]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/465150b1383f20617.jpg[/img_ALT]

[img_ALT=AMD Steamroller: Παίρνει αναβολή για το 2014, παράλληλα θα αργήσει και ο Excavator]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/465150b1383f307d8.jpg[/img_ALT]

[img_ALT=AMD Steamroller: Παίρνει αναβολή για το 2014, παράλληλα θα αργήσει και ο Excavator]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/465150b1383f40d88.jpg[/img_ALT]

[img_ALT=AMD Steamroller: Παίρνει αναβολή για το 2014, παράλληλα θα αργήσει και ο Excavator]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/465150b1383f51ef9.jpg[/img_ALT]

[img_ALT=AMD Steamroller: Παίρνει αναβολή για το 2014, παράλληλα θα αργήσει και ο Excavator]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/465150b1383f10066.jpg[/img_ALT]

[img_ALT=AMD Steamroller: Παίρνει αναβολή για το 2014, παράλληλα θα αργήσει και ο Excavator]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/465150b1383f067f8.jpg[/img_ALT]

Edited by Nickzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ανάμεικτα συναισθήματα

από την μια η Intel χωρίς ανταγωνισμό θα συνεχίσει την ίδια τιμολογιακή πολιτική χωρίς να χρειάζεται να δώσει κάτι επιπλέον σε τεχνολογία αφού δεν θα έχει αντίπαλο στους Desktop επεξεργαστές

αλλά από την άλλη αν η AMD επικεντρωθεί στην αρχιτεκτονική x86 Jaguar-core όπου σε συνδυασμό με τα κορυφαία ενσωματωμένα γραφικά Sea Islands (Radeon HD 8000 series) στα 28nm θα σαρώσει σε πωλήσεις στα ULV συστήματα/ netbooks αφού η ανταγωνίστρια θα παίζει ακόμα στα 32nm με πολύ υποδεέστερη iGPU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η AMD χρειάζεται μια αρχιτεκτονική της οποίας η υλοποίηση (σε chip) να μπορεί να κοιτάξει στα μάτια (τουλάχιστον) τις υλοποιήσεις της Intel. Όταν στην καλύτερη οι ναυαρχίδες της AMD φτάνουν σε επιδόσεις έναν i3, δεν πας πουθενά. Εντάξει, τα APU παρέχουν αξιοπρεπέστατες επιδόσεις χωρίς gpu, αλλά δε φτάνει μόνο αυτό.

Δυστυχώς δεν έτρεξε αρκετά γρήγορα η AMD όταν είχε το πάνω χέρι με τους Athlon και τους Athlon64. Συνέβαλλαν και οι μονοπωλιακές και παράνομες πρακτικές της Intel που παραμένουν ατιμώρητες και έτσι είμαστε στο ίδιο έργο θεατές από τότε...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όταν στην καλύτερη οι ναυαρχίδες της AMD φτάνουν σε επιδόσεις έναν i3, δεν πας πουθενά.

Μην σου πω οτι είναι και πιο αργοί και από Celeron. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πω ότι δεν ήταν αναμενόμενα όλα αυτά ? θα έλεγα ψέμματα.

Από το κακό στο χειρότερο η AMD, και τελικά παρά την μέτρια συνεισφορά από το graphics dpt ( ATi ) η εταιρία δεν πάει καλά, καθόλου καλά ( αν δεν είχανε πάρει και την ATi μάλλον θα μας είχανε χαιρετίσει από πρόπερσι... ).

Αν αυτή η πορεία συνεχιστεί η Intel καραβολεύεται, θα έχουμε ίδια τιμολογιακή πολιτική ( οι αντιστοιχίες τιμών μοντέλων δεν θα αλλάξουνε ) αλλά 1tick & 2 tock ( με άλλα λόγια πολύ πιο αργή ανανέωση των επιδόσεων + κατανάλωσης + features ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μην σου πω οτι είναι και πιο αργοί και από Celeron. :rolleyes:

<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:TrackMoves/> <w:TrackFormatting/> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:DoNotPromoteQF/> <w:LidThemeOther>EL</w:LidThemeOther> <w:LidThemeAsian>X-NONE</w:LidThemeAsian> <w:LidThemeComplexScript>X-NONE</w:LidThemeComplexScript> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> <w:SplitPgBreakAndParaMark/> <w:DontVertAlignCellWithSp/> <w:DontBreakConstrainedForcedTables/> <w:DontVertAlignInTxbx/> <w:Word11KerningPairs/> <w:CachedColBalance/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> <m:mathPr> <m:mathFont m:val="Cambria Math"/> <m:brkBin m:val="before"/> <m:brkBinSub m:val="--"/> <m:smallFrac m:val="off"/> <m:dispDef/> <m:lMargin m:val="0"/> <m:rMargin m:val="0"/> <m:defJc m:val="centerGroup"/> <m:wrapIndent m:val="1440"/> <m:intLim m:val="subSup"/> <m:naryLim m:val="undOvr"/> </m:mathPr></w:WordDocument> </xml><![endif]--> Υπερβάλεις, κοντά στους ATOM παίζουν :P

<!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" DefUnhideWhenUsed="true" DefSemiHidden="true" DefQFormat="false" DefPriority="99" LatentStyleCount="267"> <w:LsdException Locked="false" Priority="0" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Normal"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="9" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="heading 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="9" QFormat="true" Name="heading 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="9" QFormat="true" Name="heading 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="9" QFormat="true" Name="heading 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="9" QFormat="true" Name="heading 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="9" QFormat="true" Name="heading 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="9" QFormat="true" Name="heading 7"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="9" QFormat="true" Name="heading 8"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="9" QFormat="true" Name="heading 9"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="39" Name="toc 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="39" Name="toc 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="39" Name="toc 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="39" Name="toc 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="39" Name="toc 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="39" Name="toc 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="39" Name="toc 7"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="39" Name="toc 8"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="39" Name="toc 9"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="35" QFormat="true" Name="caption"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="10" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Title"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="1" Name="Default Paragraph Font"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="11" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtitle"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="22" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Strong"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="20" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Emphasis"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="59" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Table Grid"/> <w:LsdException Locked="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Placeholder Text"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="1" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="No Spacing"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="60" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="61" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light List"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="62" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="63" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="64" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="65" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="66" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="67" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="68" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="69" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="70" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="71" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="72" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="73" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="60" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="61" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="62" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="63" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="64" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="65" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Revision"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="34" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="List Paragraph"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="29" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Quote"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="30" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Intense Quote"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="66" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="67" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="68" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="69" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="70" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="71" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="72" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="73" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 1"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="60" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="61" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="62" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="63" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="64" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="65" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="66" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="67" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="68" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="69" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="70" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="71" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="72" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="73" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 2"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="60" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="61" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="62" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="63" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="64" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="65" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="66" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="67" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="68" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="69" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="70" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="71" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="72" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="73" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 3"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="60" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="61" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="62" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="63" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="64" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="65" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="66" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="67" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="68" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="69" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="70" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="71" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="72" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="73" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 4"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="60" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="61" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="62" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="63" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="64" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="65" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="66" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="67" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="68" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="69" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="70" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="71" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="72" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="73" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 5"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="60" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="61" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="62" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="63" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="64" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="65" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="66" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="67" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="68" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="69" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="70" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="71" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="72" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="73" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 6"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="19" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtle Emphasis"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="21" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Intense Emphasis"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="31" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtle Reference"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="32" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Intense Reference"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="33" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Book Title"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="37" Name="Bibliography"/> <w:LsdException Locked="false" Priority="39" QFormat="true" Name="TOC Heading"/> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} </style> <![endif]-->

Share this post


Link to post
Share on other sites
το 2015 θα γελαει και ο καθε πικραμενος με αυτο:

Intel Haswell Could Be Last Upgradable Desktop Microprocessor

και αυτο:

PS4: new kits shipping now, AMD A10 used as base | VG247

τα σχολια δικα σας!!!

το δικο μου σχολιο ειναι AMIGA

Για τους Haswell έχουμε αναφερθεί εδώ: http://www.hwbox.gr/news-cpu-apu/18992-intel-haswell-isos-i-teleitaia-genia-mainstream-chip-me-dinatotita-anabathmisis.html :)

Όσο για το PS4 με A10, δεν μου φαίνεται περίεργο :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
AMD Steamroller FX 9650 - 4.5 Ghz / 4.8 Ghz Turbo Benchmarks!

AMD Back in the High End

1090FX Entusiast

30% more Ops / Cycle = 20% IPC Benefit over Piledriver

Assuming 45% increase in performance vs Bulldozer (First Gen) and a 32% increase in performance vs Piledriver (Second Gen). This is taken directly from AMD!

IPC will lie somewhere between Nahelem and Sandy Bridge , falling behind Haswell by only 25-30%.

POV Ray 3.7 - Multithreaded Test Score

Intel

4C/8T - Intel i7 3770k : 1363

6C/12T - Intel i7 3970x : 1888

AMD

4M/8T - AMD FX 8350 : 1505

4M/8T - AMD FX 9450 : 1636

4M/8T - AMD FX 9650 : 1985

(determined with 32% increase in performance over the FX 8350)

Cinebench 11.5 Score - Single Core Test

Intel

4C/8T - Intel i7 3770k : 1.66

6C/12T - Intel i7 3970x : 1.62

AMD

4M/8T - AMD FX 8350 : 1.11

4M/8T - AMD FX 9450 : 1.21

4M/8T - AMD FX 9650 : 1.47

Cinebench 11.5 Score - Multi-core Test

Intel

4C/8T - Intel i7 3770k : 7.52

6C/12T - Intel i7 3970x : 10.84

AMD

4M/8T - AMD FX 8350 : 6.93

4M/8T - AMD FX 9450 : 7.55

4M/8T - AMD FX 9650 : 9.15

source

---

Due to the 20% difference in single core performance when compared to Haswell, the FX 9650 will perform on par with a 2nd gen intel i7 2600k in gaming, still falling behind the 4770k by a hair when paired with two high end graphics card solutions. For games, like Crysis 3, that take advantage of more than 4 cores, the FX 9650 will perform on par with its intel counter parts. The 32 % performance increase comes with a 20% increase in IPC (vs Piledriver) and around a 10% Clock boost.

The only downside with these chips is the overclockability. AMD generally pushes their stock clocks high enough to not leave any room for overclocking. Although AMD has put alot of effort into making these chips less power hungry, they only succeeded in allowing for higher clocks and typically higher overclock under the given TDP. The total power consumption is only 5-8% less than its FX 8350 counterpart. Unlike with the 4770k, which can handle a hefty +43% overclock from 3.5 Ghz to 5.0 Ghz , while the AMD FX 9650 will only handle a 20% overclock from 4.5 Ghz to 5.4 Ghz.

Note: It should deffinitly be noted that the intel processor overclocked to 5 Ghz will still use a whopping 40% less power than AMD's Steamroller Flagship.

The FX 9650 will lie somewhere between the 4770k and the 4960x in performance, and the price will reflect that. To directly compete with the 4770k, AMD will release a cheaper variant clocked at 3.8 Ghz with a 4.2 Ghz Turbo.

My Price estimate for AMD's flagship FX chip 4.5 Ghz with 4.8 Ghz Turbo is $449, with the lower model sporting a 3.8 Ghz / 4.2 Ghz Turbo Clock for $249. The FX 9650 will compete directly with the i7 4930k, while the FX 9450 will compete with the i7 4770k.

You Choose Who will be King!

Update: *Given AMD's flagship Kaveri APU will sport 3M/6T , (source) it wll be interesting to see if AMD releases a 6M/12T Centurian FX variant flagship in the 900-1000 USD range. (If not 4M/8T) Although this chip will be plagued with terrible overclockability, it will nevertheless give the 4960x a run for its money.

HDjJSET.jpg

This seems quite legit and it's a big module indeed.... It seems many resources are doubled:

Floating point: dual 256 bit FMA instead of dual 128 bit FMA.

Integer: 8 ALU's and 8 AGU's instead of 4 both. Dual 32kB data caches instead of dual 16 kB.

Many other resources are also doubled like rename hardware and so on.

This is how I understand this design (on inf64's request):

The single Bulldozer decoder somehow couldn't handle 2 threads running

at 100% and for benchmarks we see at most a 50% performance increase

when the "second core" becomes active. So it doesn't work good enough

for CMT (but it's more than OK for dual threaded SMT)

Now why not double up the decoder and use the capability to decode

2 threads for SMT instead?

The dual 6 cycle 256 bit FMA FP units "cry out loud" for more threads,

they will be idle and unused otherwise for most of the cycles since you

need 2x6=12 FP operations to go on simultaneously to fully utilize them.

Even with 4 threads that's still 3 FP operations in parallel per thread.

The old 128 bit FMA units used the hardware more efficiently with two

cycles used per AVX operations but I guess one needs full 256 bit AVX

units to score well at these specially designed synthetic, but otherwise

pretty useless, benchmarks.

A single "Integer core" now has 4 ALU's and 4 AGU's which can improve

the integer performance somewhat, but not a lot. Actually I hope they

can still function as dual 2 ALU/AGU integer execution cores to support

4 threads in parallel. That would really help multithreaded performance,

and a little bit of the CMT ideas would survive.

Over time, in subsequent versions, they can now incrementally improve

single threaded performance using 4 ALU as much as possible. But even

then. Integer performance wasn't really Bulldozers problem as can be

seen in the Boinc Dhrystone benchmarks which showed a similar integer

IPC as the Athlon/Phenom cores (as long as the benchmark fits in L1D)

The L1D caches are doubled to 32kB to support 256 bit reads and writes.

A single cache line of 512 bit can now be read and written in a single

cycle freeing up cycles for more program reads and writes. The double

width also reduces bank conflicts.

This strategy to improve Bulldozer/Piledriver is pretty much as I would

have done it. I hope it's indeed AMD's way as well.

HDjJSET.jpg

HDjJSET.jpg

HDjJSET.jpg.cc29a61b5cf51489074e6a555483

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την είχα πατήσει και εγώ με αυτό το link. Απλά υποθέτει ποιες θα είναι οι επιδόσεις των Steamroller. Δεν είναι νούμερα που πήρε τρέχοντας κάποια benchmarks πάνω σε κάποιο ES sample.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.