Recommended Posts

Χαιρετω τα παιδια του φορουμ κ μια κ αυτο ειναι το πρωτο ποστ μου εδω ευχομαι τα καλυτερα στις... περιεργες μερες που ζουμε.

Ξεκινω την παρουσια μου εδω προτεινοντας τις καλες μου εμπειριες απο ενα μαγαζι που ισως γλυτωσει καποια χρηματα τους συμφορουμητες. Το E-gate στην λεωφ. Αλεξανδρας.

Πρωτ απ ολα να πω οτι δεν εχω καμια απολυτως σχεση με οποιους το εχουν, περαν της πελατιακης.

Εχω ψωνισει παμπολες φορες απο εκει κ ξεχωριζω 5 σημεια που δειχνουν προσπαθεια καλης συνεργασιας με τον πελατη-

1) Μονιμα κ στα περισσοτερα προιοντα (σκρουτζαροντας) εχουν ανταγωνιστικοτατες τιμες.

2) Σε ποσοστο 99% οταν λενε οτι εχουν κατι, το εχουν (κ συμφωνα με αυτα που λενε οι ιδιοι, ειναι παγια τακτικη τους να μην κρυβουν "εκπληξεις" διαθεσιμοτητας σε οποιους ψωνιζουν.

3) Ταχυτατη κ ανεξοδη (σε συγκριση με αλλα μαγαζια) παραδοση στο σπιτι (κ ακομα κ αν δεν συμπληρωνεται το ποσο, καποιες φορες κανουν τα στραβα ματια κ δεν βαζουν αυτα τα 2-3 ευρω που ειναι η επιπλεον χρεωση.

4) Τσαμπα μικροδουλειες hardware/software απ την στιγμη που εισαι πελατης (π.χ. καποια αναβαθμηση bios αν ειναι υποχρεωτικη για να λειτουργησει η μητρικη με αυτα που αγοραζεις απο κει)

5) Λογικοτατο RMA, χωρις "σπασιμο καρπουζιων" κ δικαιολογιες.

Κερασακι στην τουρτα (κ βασικος λογος που ποσταρω) ειναι η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ τιμων σε περιπτωση που καποιο αλλο μεγαλο αθηναικο μαγαζι εχει χαμηλοτερες !!!

Δλδ. αν θες να παρεις την 7990 κ το Πλαισιο εχει καλυτερη τιμη, το ζητας κ στην κατεβαζουν εκεινη την ωρα στην τιμη Πλαισιου!

ΠΡΟΣΟΧΗ- δεν κανουν διαφημηση γυρω απ αυτο. Δεν το λενε τις περισσοτερες φορες (παραξενο, αφου ειναι πολιτικη του καταστηματος, αλλα κ κατανοητο).

Επισης, δεν κατεβαζουν τιμη αν το ανταγωνιστικο καταστημα ειναι επαρχια, η ειναι καποιο μικρο/καινουργιο, η με προβλημα διαθεσημοτητας.

Ειναι στην πιατσα αρκετο καιρο κ ξερουν ποτε να υποχωρουν στις εκπτωσεις τους κ ποτε να πιεζουν.

Ομως, πλακα-πλακα, κοβωντας 3 ευρω εδω κ 4 ευρω εκει, ανα τα χρονια εχω γλυτωσει πολλα κατοσταρικα χαρης της πολιτικης τους αυτης. Νομιζω για καποιον που φτιαχνει συστηματικα πισια, ειναι αρκετα σημαντικος παραγων.

Καποια μαγαζια στο παρελθον (το E-shop ηταν ενα που θυμαμαι) ειχαν παρομοια πολιτικη. Αλλα για μικρο χρονικο διαστημα κ αφου τσιμπησαν την πελατεια τους, σταματησαν κ ακριβηναν ακομα περισσοτερο κ απ τους ανταγωνιστες, αφηνοντας μου μια πικρη γευση (σε σχεση με την τιμολογιακη τους πολιτικη παντα). Το συγκεκριμενο μαγαζι ακολουθει την ιδια πολιτικη τα τελευταια 2 χρονια, που μπορω να μιλαω απο δικια μου εμπειρια.

Κ για να μην λεμε μονο τα ωραια, αναφερω την μοναδικη κακια εμπειρια που ειχα με το συγκεκριμενο μαγαζι-

Ενα φιλαρακι μου ειχε προβλημα με μια 4870. Την ειχε παρει μεταχειρισμενη κ την επαιζε για κανα διμηνο, οταν ξαφνικα αρχισε να βγαζει καθετες γραμμες στο μονιτορ κ εν συνεχεια μπλε οθονες. Με πηρε τηλ. αλλα δεν ημουν διαθεσιμος, οπου κ σκεφτηκε να το παει να το δουν στο εν λογω μαγαζι, λογω εγγυτητας του σπιτιου του με αυτο.

Οι κυριοι εκει του κρατησαν την καρτα για 2 μερες να την κοιταξουν κ οταν πηγε νατην παρει του ειπαν οτι ειναι καμμενη κ, αν ηθελε, ειχαν αλλες, παρομοιου κοστους να αγορασει. Λογω αφραγκιας το φιλαρακι μου κρατησε την δικια του κ περιμενε μεχρι να μπορω να την δω κ γω. Την επομενη τα καταφερα να παω απο αυτον, οπου κ ελυσα το προβλημα-

2 βιδες κατω απ την καρτουλα ειχαν χαλαρωσει, με αποτελεσμα να μην παταει η ψυκτρα σωστα κ να εχει ξεραθει κ η παστα στο τσιπακι. Ελυσα την ψυκτρα, εβαλα παστα κ την ξανασφυξα πανω κ ο φιλος μου εχει ακομα την 4870 του (πανε 2 χρονια σχεδον).

Δυο πιθανοτητες υπαρχουν εδω- η δεν σκεφτηκαν τον #1 εχθρο των ηλεκτρονικων, την ζεστη, για να κοιταξουν την ψυκτρα- η καταλαβαν τι τρεχει αλλα σκεφτηκαν να κανουν πωληση παρ ολα αυτα (να καταλογισουμε αγνοια η υστεροβουλια?).

Δεν μου αρεσε καθολου αυτο το γεγονος με τον φιλο μου, αλλα τους εδωσα την ευκαιρια να δειξουν τι μαγαζι ειναι κ, οφειλω να πω, οτι μεχρι σημερα κανουν τις αγορες μου λιγακι πιο συμφερουσες κ την ζωη μου λιγακι πιο ευκολη.

Edited by aRkA$
Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν μ άρεσε καθόλου αυτό π μου έκαναν..Αγόρασα έναν caviar black για ένα φίλο ο οποίος ήρθε σε μια τσάντα τυλιγμένη γύρω του χωρίς καμία προστασία απο πτώσεις κ ήθελαν κ 10 ευρώ μεταφορικά, ο δίσκος φυσικά δεν δούλευε αφού είχε φάει άπειρους χτύπους μέχρι να έρθει στα Χανιά. Τους πήρα τηλ κ μου είπαν να το στείλω με courier κ μόνο! δλδ 18 ευρώ απο Χανιά για Αθήνα, φυσικά το έστειλα με ελτα 2 ευρώ..το πήραν την επόμενη μέρα κ τους πήρα τηλ κ τους ξέχεσα για την άθλια συσκευασία και ότι αν δεν μπορούν να φτιάξουν μια λογική συσκευασία αποστολής ν μου δώσουν τα λευτά μου πίσω! Πέρασε μια εβδομάδα μ έστσειλάν το σκληρό αντικατάστασης κ με ΞΑΝΑ χρεώσαν 10 ευρώ για την αποστολή!

Είπαμε να έχεις ποικιλία να έχεις ανταγωνιστικές τιμές αλλά τι να το κάνω όταν για δικό τους λάθος πληρώνω εγώ όλα τ νύφη? Έστειλα 2 δίσκους Γερμανία με κόστος 11 ευρώ ο καθένας σε διαφορετικές χρονικές περιόδους, κ μου βγήκε ν πάει egate κ να έρθει 22!!!

Πάρα πολύ δύσκολα θα με ξαναδούν και τους είχα κάνει κ 2-3 καλούς λογαριασμούς εκείνη τ περίοδο!

Link to comment
Share on other sites

Με εκπλησει δυσαρεστα αυτο που αναφερεις.... Μαλλον ειναι συνεχεια της συμπεριφορας που ειδε ο φιλος μου.... Κ ειναι κ περιεργο, δεδομενου οτι σε αλλα μαγαζια μπορεις να δεις οτι οι εργαζομενοι δεν ειναι του "χωρου", αλλα απλα παιδια που θελαν δουλεια, ενω εν αντιθεση σε αυτους εχει γινει καποια μινιμουμ "επιλογη", κ δεν ειναι ασχετοι αυτοι που ασχολουνται με την παραγγελια σου (διπλα ντροπη τους, θα μου πεις, τοτε).

Τελευταια παραγγελια που ελαβα προ 2 μηνων ειχε κατι ξεμπαρκα μεσα (dvds, μνημες, παιχτηρια, πληκτρολογιο, ψυξη κ κανα 2 μικροπραματα ακομα) κ οφειλω να πω οτι δεν ηταν κ το καλυτερο πακετο. Δεν υπηρχε ζημια, αλλα σιγουρα επαρχια αυτο το πακετο δεν ταξιδευε.

Link to comment
Share on other sites

Ο μόνος λόγος που πήρα την 680 από εκεί ήταν η gigabyte κ ότι η κάρτα έχει το δικό της κουτί..αλλά φυσικά τα 550 ευρώ δεν τους φτάνουν εκεί κ θέλουν κ μεταφορικά.. ξεφτίλα απλά, έτσι δεν γίνεται δουλειά. Λες κ δεν μπορεί να κάνει μια συνεργασία με courier!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων, ένα μαγαζί που έχει πολύ μεγάλη πελατεία δεν θα μπορεί να ικανοποιεί πάντα το 100% της πελατείας του. Θέλω να πω ότι ανεξαρτήτως του πόσο θέλει να το κάνει, πάντα υπάρχουν κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις που για διάφορους λόγους δεν μπορεί.

Στην περίπτωση της 4870 πιστεύω δεν το έκαναν επίτηδες - εξάλλου δεν έχουν ακουστεί πολλά παρόμοια συμβάντα στο παρελθόν.

Στην περίπτωση του δίσκου σου Νίκο, καλά έκανες και το αναφέρεις αλλά επίτρεψέ μου να σχολιάσω ότι δυστυχώς στα Χανιά, έχω πληρώσει και εγώ τρελά μεταφορικά σε διάφορες παραγγελίες μου. Το ότι δεν ήταν σωστά πακεταρισμένος ο δίσκος συμφωνώ, αλλά τα μεταφορικά μην σε ξενίζουν τόσο :P

Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωση του δίσκου σου Νίκο, καλά έκανες και το αναφέρεις αλλά επίτρεψέ μου να σχολιάσω ότι δυστυχώς στα Χανιά, έχω πληρώσει και εγώ τρελά μεταφορικά σε διάφορες παραγγελίες μου. Το ότι δεν ήταν σωστά πακεταρισμένος ο δίσκος συμφωνώ, αλλά τα μεταφορικά μην σε ξενίζουν τόσο

Φυσικά και θα με ξενίζουν Γιώργο και κανονικά πρέπει να μας ξενίζουν όλους ώστε να έχουν κ αυτοί δωρεάν μεταφορικά όταν τους δίνουμε 100ρικα , 'Όταν το ίδιο δίσκο τον έχουν 3-4 καταστήματα στην ίδια τιμή κ ένα δεν έχει μεταφορικά γιατί ν δώσω στα υπόλοιπα 3 μαγαζιά 10 ευρώ παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον venisk 200%. Οταν καποιος χαμηλομισθος βγαζει 25 ευρω την μερα, γιατι να δωσει τα μισα σε καποιον εξυπνο για.... μεταφορικα? Η ακομα χειροτερα, για "χρεωση αντικαταβολης"?

(αλλο παλι κ αυτο- πληρωνεις κ σε χρεωνουν εξτρα αναλογα το ΠΩΣ πληρωνεις!!!!)

Στο εξωτερικο αν αρχισουν τα παραπονα απο εναν, φευγουν οι πελατες ΟΜΑΔΙΚΑ. Εδω ολοι χτυπιομαστε κ παραπονιομαστε (βλεπε Πλαισιο, Ε-shop κλπ), κ μετα ολοι ξαναπαμε εκει (βλεπε Πλαισιο, E-shop κλπ). Δεν ειμαστε συνειδητοποιημενοι καταναλωτες με λιγα λογια, κ αυτο χρειαζεται ν αλλαξει. Ακομα κ μικρες λεπτομερειες πρεπει να παιζουν ρολο στις επιλογες μας. Τωρα που διαβαζω αυτα, ειλικρινα, την επομενη φορα που θα βρεθω Λ.Αλεξανδρας να ψωνιζω σε αυτους κ θα εχω να λαβω πραγματα, θα τους τονισω το ζητημα για να παρω απαντηση (το λιγοτερο που μπορω να κανω), κ αν το παιξουν εξυπνοι (βλεπε Πλαισιο, E-shop κλπ), θα ακυρωσω κ θα κανω φασαρια.

Ισως καποιοι με θεωρησουν υπερβολικο στα τελευταια μου λογια, αλλα ιδρωνω πολυ να βγαλω οτι βγαζω κ θελω σεβασμο στα λεφτα που δινω.

Τελεια.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα με τα μεταφορικά στην Ελλάδα πως είναι δυνατόν να θέλεις να παραγγείλεις ένα παιχνίδι κ τα 6 από τα 43 ευρώ που πρέπει να πληρώσεις συνολικά να είναι μεταφορικά?

Εντάξει στα μικρά ποσά μπορεί να το δικαιολογήσω γιατί δεν βγάζει κέρδος αλλά στα 600 γιατί να τους δώσω κ 10 μεταφορικά? Σ εκείνα τα ποσά είναι που τρελαίνομαι! Λες κ δεν έχει ήδη καπελώσει την τιμή θέλει κ τα μεταφορικά!...

Edited by venisk
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι.Πήρα την Τρίτη έναν wd σκληρό και ήταν doa. Τους τον πάω και μου λένε οτι δεν έχουν απόθεμα. Χθες μου είπανε ότι ισχύει το DOA αλλά πρέπει να το τσεκάρει και ο προμηθευτής. Είναι λάθος που εκνευρίζομαι? γιατί πάνε 3 μέρες... Και να ισχύει αυτό που μου πανε εγώ από αυτούς δεν αγόρασα για να γίνει αντικατάσταση και όχι από τον προμηθευτή?

Link to comment
Share on other sites

Φέρνουν δίσκους αλλά για να δώσουν σε εμένα πρέπει να στείλει ο προμηθεθευτής δεν θέλουν να χρεωθούν stock... Αυτό με εξοργίζει...Λες και η wd δεν θα αλλάξει το δίσκο στον προμηθευτή...Μήπως να περιμένω και τη wd???

Link to comment
Share on other sites

Φιλε το DOA δεν συνεπαγεται και αμεση αντικατασταση, απλα, σου λεει οτι θα γινει αλλαγη χωρις 2η κουβεντα.

Τωρα, αν το καταστημα ειχε παραγγειλει 50 δισκους, τους 20 τους ειχε preorder και κρατησε 30 καβαντζα και του

φυγαν ολοι, τι να σου κανει? θα του κοψεις το λαιμο επειδη δεν ετυχε να στο αλλαξει κατευθειαν ? Υπομονη χρειαζεται

και η δουλεια θα γινει.

Αν θα εκανες παραπονο οτι ενω ειναι DOA σου εβγαλαν την Παναγια να στο αλλαξουν εκει θα ημουν μαζι σου.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι.Πήρα την Τρίτη έναν wd σκληρό και ήταν doa. Τους τον πάω και μου λένε οτι δεν έχουν απόθεμα. Χθες μου είπανε ότι ισχύει το DOA αλλά πρέπει να το τσεκάρει και ο προμηθευτής. Είναι λάθος που εκνευρίζομαι? γιατί πάνε 3 μέρες... Και να ισχύει αυτό που μου πανε εγώ από αυτούς δεν αγόρασα για να γίνει αντικατάσταση και όχι από τον προμηθευτή?
Φέρνουν δίσκους αλλά για να δώσουν σε εμένα πρέπει να στείλει ο προμηθεθευτής δεν θέλουν να χρεωθούν stock... Αυτό με εξοργίζει...Λες και η wd δεν θα αλλάξει το δίσκο στον προμηθευτή...Μήπως να περιμένω και τη wd???

Μα δεν σου είπαν πως δεν θα στον αλλάξουν, αλλά ότι δεν έχουν απόθεμα. Αυτό κατάλαβα τουλάχιστον από το πρώτο σου ποστ.

Όλοι εκνευριζόμαστε όταν δεν έχουν να μας καλύψουν άμεσα με RMA πάσης φύσεως (όχι μόνο με hardware εννοώ) αλλά εσύ τώρα έχεις εκνευριστεί επειδή δεν είχαν απόθεμα να σε καλύψουν άμεσα και όχι επειδή αρνήθηκαν RMA.

Έτσι το βλέπω εγώ σαν τρίτος που διαβάζω :/ Διόρθωσε με εάν κατάλαβα κάτι λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Σόρυ Μπιλ ήμουνα μπριζωμένος. Απόθεμα είχανε... Αλλά και καλά δεσμευμένο. Απόταν μου είπανε τη δικαιολογία πουλήσανε άλλους 3-4 με ξεχωριστές παραγγελίες έβλεπα το site.Κοινώς δεν φέρνανε για μένα για να μην παραγγείλουνε άλλο δίσκο και περιμένανα την αντικατάσταση όταν γίνει από τον προμηθευτή...

Anyway είπανε ότι θα έχω σήμερα άλλο.για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now