Toxic

2.5 μηνες περιμένοντας την εξυπηρετιση της Forthnet

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους . Γράφω αυτό το ποστ ώστε να γνωστοποιήσω σε όλους την αγανάκτηση μου σχετικά με την εξυπηρέτηση της Forthnet και την ταλαιπωρία στην οποία με έχει υποβάλει .

Στις 22 Σεπτεμβρίου έκανα αίτηση για το πρόγραμμα Triple Play . Μέτα από 5 μέρες , ήρθαν τεχνικοί της nova οι οποίοι διαπίστωσαν ότι δεν ήταν δυνατή η εγκαταστημένη του πιάτου λόγω της κατασκευής και της τοποθεσίας του οικήματος . Μέτα από αυτό το γεγονός , έστειλα και εγγράφως άλλα ενημέρωσα και τηλεφωνικως την forth net την επιθυμία μου να γίνει διακοπή της αίτησης καθώς τα προβλεπόμενα δεν ήταν σε θέση να μου τα παρέχουν .

Εδω ξεκινάει η ταλαιπωρία μου , καθως η forthnet αγνοει το αιτημα μου και προχωρα τις διαδικασιες , καταληγοντας στο σημειο στο οποιο ο ΟΤΕ δεν εχει εχει πια το νουμερο μου αλλα και η forthnet δεν με δεχεται στο δικο της , αφηνοντας με στο κενο μεταξυ των εταιριων και των δικτυων τους , χωρις τηλεφωνο η ιντερνετ .

Επειτα απο δεκαδες δεκαδων τηλεφωνηματων στις δυο πλευρες , κανενας δεν μας εβρισκε στο δικτυο του , ενω η fothnet δηλωνε αγνοια για την αιτηση ακυρωσης και μεσα απο φτηνες δικαιολογιες και απειρη αναμονη στο τηλεφωνικο κεντρο προχωρουσε τις διαδικασιες , ισχυριζομενη συνεχως οτι το θεμα ειναι συστημικο αλλα και μη παιρνωντας μετρα για να το λυσει η να μας βρει μια λυση . Αποτέλεσμα ; Εξαιτιας της forthnet που ειναι ο υπαιτιος για την καθυστερηση και μη αποδεσμευση της γραμμης ωστε να περασει στον ΟΤΕ , με εχει αφησει μεχρι και σημερα διχως τηλέφωνο και internet ( το μισο Mbps που εχω, μονο εδω και λιγες μερες , δεν θελω να το θεωρησω ως παροχη καθως ακομα και τα mail με δυσκολια ανοιγουν εγκαιρως ) ενω τιθεται θεμα ασφαλαειας καθως στο σπιτι υπαρχουν μικρα παιδια τα οποια δεν μπορουτν να επικοινωνησουν με τους γονεις αν κατι συμβει , ενω παραλληλα βρισκομαι εκτεθημενος σε φιλους και συγγενεις οι οποιοι προσπαθουν να επικοινωνησουν μαζι μου και φαινεται σαν να αγνοω τις κλησεις τους η να εχω εξαφανιστει .

Μεχρι και σημερα , μετα απο τοσο καιρο η κατασταση παραμενει η ιδια , παρα τις διαδοχικες διαβεβαιωσεις των υπεθυνων για λυση του προβληματος που υποσχονται διαρκως οτι σε τρεις μερες το θεμα θα εχει λυθει . Εχει σταλει και επιστολη στην ΕΕΤΤ αλλα ακομα δεν υπαρχει απαντηση εκ μερους του ομιλου της forthnet

. Εν κατακλειδι , σκοποες μου ειναι να μοιραστω την αγανακτηση μου αλλα και να προειδοποιησω τους υπολοιπους σχετικα με την αντιμετωπιση που υπαρχει εκ μερους μερικων .

Edited by Toxic
Link to comment
Share on other sites

Ή του ύψους ή του βάθους αυτή η εταιρία. Εγώ ας πούμε τελευταία φορά που τους πήρα πέτυχα μια χαρά τεχνικό και μου "αναβόσβηνε" το fastpath για να δω πως να φτιάξω ένα κακό ping που είχα...

Όπως και να έχει, αν έχεις ήδη πάει σε κατάστημα και έχεις κάνει αισθητή την παρουσία σου (όχι πολλές ευγένειες, ώρα με πελάτες και μην δέχεσαι τα "θα σας δώσω ένα νούμερο να καλέσετε") INKA και ΕΕΤΤ είναι ένας καλό δίαυλος, πράγματι. Η εκτίμηση μου είναι η αίτηση σου βρίσκεται σε έναν πάτο μια στοίβας που κοιτάζουν μια φορά το τρίμηνο, έτσι για τιμωρία που δεν θα γίνεις πελάτης τους. Ο ΟΤΕ πράγματι δεν μπορεί να κάνει τίποτα (επίσημο) γιατί δεν ανήκει πλέον η γραμμή στην δικαιοδοσία του, μιας και η δεύτερη αίτηση σου (ακύρωση) δεν έχει προωθηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now