Shadowjump

Μία διευκρίνιση ως προς εγγυηση απο καταστημα.

Recommended Posts

Πήγα την κάρτα γραφικών μου σε κατάστημα για αντικατάσταση και θα τις στείλουν για RMA. Όλα καλά ως εδώ.

Επειδή θα κάνουν περίπου 4 εβδομάδες, είδα οτι δικαιούμαι προσωρινή αντικατάσταση κάρτας άν η επισκευή θέλει πάνω από 15 ημέρες.

Οπότε θα ζητήσω κάρτα αν περάσουν οι 15 ημέρες ή μπορω να ζητήσω απο τώρα? Ξέρει κάποιος?

Επίσης, όταν έρθει η κάρτα, θα πρέπει να μου κόψουν πάλι απόδειξη με την καινούρια κάρτα?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να την στείλεις εσύ rma στην εταιρεία που την έφτιαξε...

Μετά τις 15 μέρες

Θα σου κόψουν ένα χαρτί που θα λέει ότι έγινε αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να την στείλεις εσύ rma στην εταιρεία που την έφτιαξε...

Μετά τις 15 μέρες

Θα σου κόψουν ένα χαρτί που θα λέει ότι έγινε αντικατάσταση.

αυτο που λες μου το εχεις πει και μενα, δεν ειναι τοσο απλο και δεν το επιτρεπουν ολες οι εταιριες.

η Sapphire δεν μου επετρεπε να το κανω μονος μου το rma, επρεπε να το κανει ο reseller.

Σε αντιθεση με την Corsair μου ειπε οτι μπορεις να μας το στειλεις και εσυ ο ιδιος.

Αλλα και γω με την ταλαιπωρια που χω φαει θα σου ελεγα να ψαχνεσαι αν μπορεις να τα κανεις μονος σου τα rma

Yeap θα παρεις ενα χαρτι οτι εγινε rma και αυτο, οι εγγυηση δεν αλλαζει θα συνεχισει να τρεχει αυτη που ειχες.

Link to comment
Share on other sites

1. Νομίζω πως όλες οι εταιρίες δέχονται direct RMA. Άλλες ζητάνε απόδειξη αγοράς και άλλες όχι.

Έχω κάνει και τα δύο. Η Sapphire μου άλλαξε κάρτα χωρίς απόδειξη, η MSI μου είπε χωρίς απόδειξη

δεν έχει RMA.

2. Έχω την εντύπωση - βάση λογικής - πως όταν σου δώσουν νέο προϊόν θα σου δώσουν και νέα απόδειξη,

οπότε η εγγύηση θα αρχίσει πάλι από αυτή την ημέρα. Δεν υπάρχει λογική - με το δικό μου μυαλό - να σου πουν

πως συνεχίζει η παλιά εγγύηση εφόσον το προϊόν είναι καινούριο και δεν είναι το παλιό σου που δέχτηκε service

και σου ξαναγύρισε.

3. Όσον αφορά το να σου δώσουν αντικατάσταση μέχρι να έρθει το δικό σου δεν το γνωρίζω. Έχω ακούσει

σε κάποια μαγαζιά πως το κάνουν χωρίς καν να τους ζητηθεί με το που πας για RMA κάτι και έχω ακούσει

για άλλα πως δεν το συζητάνε καν.

Link to comment
Share on other sites

το 2 Βασίλη δεν ισχύει πάντα. Εμένα 2 φορές μου άλλαξαν προϊόν και η εγγύηση συνεχίστηκε από το ελαττωματικό, δεν ανανεώθηκε δλδ. Την πρώτη φορά στην WD την ίδια και την δεύτερη στο Multirama - logitech. Όταν έκανα όμως direct στην logitech ενώ πήρα το ίδιο προϊόν πίσω μου ανανέωσαν την εγγύηση. Είναι στην πολιτική της κάθε εταιρίας. Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν νέα εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα πρέπει κάποιος γνώστης η δικηγόρος να μας λύσει την απορία.

Φαντάζομαι θα υπάρχει νομοθεσία που θα ορίζει τι και πως απλά

ο κάθε "μαγαζάτορας" κάνει ότι έχει μάθει και όπως το έχει μάθει.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα η εμπειρια μου με την Sapphire στο rma ηταν καλη, με τους κανιβαλους στο vision δεν εβγαλα ακρη στην αρχη αλλα εγινε το κολπο.

Η εταιρια μου ειπε οτι δεν μπορω να το στειλω εγω γιατι ετσι λειτουργουν, πρεπει να στειλει ο reseller μου, επισης τους ρωτησα (γιατι ειχα θεματα με τους κανιβαλους εκει περα, μου λεγαν τα δικα τους και δεν θελαν να την στειλουν πισω επειδη δεν "υπηρχε" προβλημα.) οτι αν ο reseller αρνηθει να την κανει rma τοτε τι κανω σε αυτην τη περιπτωση? Ωμα μου ειπαν οτι ειναι δικο μου προβλημα, πρεπει να τα βρω μαζι τους και δεν φερουν καμια ευθυνη αυτη στην Sapphire.

Ολα αυτα εγιναν το καλοκαιρακι που μας περασε. Το αντικειμενο δεν πηρε καινουργια εγγυηση και εμεινε με αυτη που ειχε το αρχικο γιατι ειναι αντικατασταση, δεν ειναι πιστωση και στην συνεχεια αγορα ενος καινουργιου ή αντικατασταση με καποιο αλλο μοντελο για να βγει καινουργια εγγυηση..

Link to comment
Share on other sites

Χμ.... σε καποιον νομο διαβαζα οτι ειναι υποχρεωμενοι να μου δωσουν αποδειξη και οτι η εγγυηση ξεκιναει απο την αρχη. Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν τον βρισκω τωρα :Ρ

Link to comment
Share on other sites

Και οκ, βρησκεις καποιον τροπο να καις την καρτα σου μια φορα τον χρονο, θα εχεις για μια ζωη καρτα εφ οσον θα σου δινουν καινουργια εγγυηση?? ή θα εχεις για μια ζωη πιστωση στην καρτα γιατι καποτε θα τελειωσει το μοντελο της και δεν θα μπορουν να σου κανουν αντικατασταση???

Link to comment
Share on other sites

Το τι κανει ο καθενας με την καρτα του δεν με αφορα! Ας βρουν καποιο νομικο πλαισιο να εχουν καλυψη απο εκει. Εγω αγοραζω ενα προιον και εχω καταληξει να μην μου δουλευει. Αυτο με ενδιαφερει. Οπως και ολα τα αλλα. Τωρα αν οι καρτες γραφικων, τα κινητα, τα ψυγεια τα καιει καποιο για να παιρνει καινουρια, μπραβο του.

Τον βρήκα τον νομο 2251/1994

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση

αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με Γ.Γ.Κ. και μου είπαν μετά το πέρας των 15 εργασίμων δικαιούμαι προσωρινή αντικατάσταση εκτός και αν οι ίδιοι αναφέρουν οτι θέλει πάνω από 15 ημέρες, πράγμα το οποίο έκαναν, οπότε δικαιούμαι από τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now