sotosrog

Αναβάθμιση firmware

Recommended Posts

Καλησπέρα και πάλι στα παιδιά.Έχω σχετικά έναν φθηνό ssd τον sandisk 64gb και θα ήθελα κάποιον ειδικό να με καθοδηγήσει να κάνω update sto firmware καθώς είμαι τελείως άσχετος και αν όντως θα υπάρξει κάποια διαφορά η είναι να είχαμε να λέγαμε?Κάτι προσπάθησα μόνος μου αλλά μου πεταγαι μήνυμα οτι δεν γίνετε στο υλικό μου update.Επίσης η μητρική μου υποστηρίζει secure erase.Μπήκα και είδα ποιοι ssd είναι συμβατοί και λέει οτι είναι ο sandisk ultra plus εγώ έχω τον απλό υπάρχει περίπτωση να είναι συμβατός?και τελεφταιο έχει ένας φίλος έναν sandisk ultra plus και τον δίνει φτηνά αξίζει να τον πάρω και να κάνω raid 0 και γίνεται με έναν απλό και έναν ultra plus?Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους εκ τον προτέρων έχω διαβάσει αρκετά το forum του hwbox και κάνετε απίστευτη δουλειά μπράβο σας.Βρε jax 7480 και οι υπόλοιποι γίνετε τίποτα?

Edited by sotosrog
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Μπορείς να δώσεις ένα screenshot από HD Sentinel του SSD (ή από CrystalDiskInfo).

Κατέβασε το CrystalDiskInfo από εδώ:

/58588/CrystalDiskInfo5_6_2.zip??????? - CrystalDiskInfo - SourceForge.JP

Κάνε αποσυμπίεση το αρχείο και τρέξε το πρόγραμμα CrystalDiskInfo. Επέλεξε τον SSD του και δώσε screenshot.

Απ'ότι είδα στη SanDisk, κατεβάζεις αυτό:

http://mp3support.sandisk.com/SSD_toolkit/ssdtoolkit_installer.exe

Το εγκαθιστάς και ακολουθάς τις οδηγίες από εδώ:

http://www.youtube.com/watch?v=A7mQ9W3lk50

Edited by jax7480
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.Με το ssdtoolkit έχω κάνει ακριβός αυτά που λέει αλλά μόλις τρέχω το check for updates μου λέει no firmware information for this device. πέρασα το crystaldiskinfo αλλά δεν ξέρω πως ανεβάζω screenshot.

Edited by sotosrog
Link to comment
Share on other sites

Αν σου λέει, No firmware information for this device, σημαίνει πως δεν υπάρχει νέο firmware για να κατεβάσει το πρόγραμμα, άρα είσαι μια χαρά, με το τελευταίο.