Recommended Posts

[NEWS_IMG=DirectX και OpenGL με low level hardware access]http://www.hwbox.gr/images/metro/news_images/general1.png[/NEWS_IMG] Αποκαλύφθηκαν οι μελλοντικές βελτιώσεις που θα εφαρμοστούν στα DirectX & OpenGL και αντιγράφουν το Mantle API της AMD.

Συγκεκριμένα, οι παρακάτω πληροφορίες θα γνωστοποιηθούν στο GDC 2014 (Game Developers Conference) που θα διεξαχθεί από τις 17-21 Μαρτίου. Σκοπός του είναι κατά βάση ότι έγινε και με το Mantle, δηλαδή να προσφέρει μειωμένο CPU Overhead ή αλλιώς Draw Calls για αυξημένες επιδόσεις και πλήρη αξιοποίηση του hardware (και κυρίως της κάρτας γραφικών). Από τα quotes λαμβάνουμε τις εξής πληροφορίες:

"Στη διάρκεια αυτού του session θα παρουσιάσουμε τις μελλοντικές βελτιώσεις που θα εισαχθούν στο Direct3D, οι οποίες θα δώσουν στους developers τον απόλυτο έλεγχο του hardware με το μικρότερο δυνατό αντίκτυπο στον επεξεργαστή." Επίσης ειπώθηκε: "Για περίπου 20 χρόνια, το DirectX είναι η πλατφόρμα που χρησιμοποιείται από όλους σχεδόν τους game developers για τη δημιουργία παιχνιδιών με ασύγκριτο ρεαλισμό. Όμως μας ζητήσατε το 'κάτι παραπάνω', μας ζητήσατε να παρέχουμε καλύτερα εργαλεία για να ξεζουμίσετε και την τελευταία ρανίδα ιπποδύναμης από το τωρινό hardware, είτε αυτό είναι PC, κονσόλα είναι τηλέφωνο".

Επιπρόσθετα οι αλλαγές πιθανότατα θα προστεθούν στην 12η έκδοση του DirectX, ενώ τις ίδιες βελτιώσεις θα υποστεί και OpenGL πλατφόρμα.

[img_alt=DirectX και OpenGL με low level hardware access]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums323-picture22773.jpg[/img_alt]

Edited by MetallicGR
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now