p_under

Bios post F0 error σε Asrock FM2A88 extreme6+

Recommended Posts

Έχω ένα πρόβλημα με το PC που είχα πει και εδώ - ναι δεν έχει λυθεί ακόμα. Είχα καταφέρει να το περιορίσω. Έκλεινα όλα τα power states/savings κτλπ και έδινα καρφωτά ρεύματα και έτσι δεν είχα restarts, αλλά δεν μπορούσα με τίποτα να δεχθώ ότι το σύστημα στα defaults έσβηνε έτσι για πλάκα.

Τι έκανα λοιπόν, πρώτα άλλαξα μητρική - πήρα την Asrock FM2A88 extreme6+, (το πρόβλημα συνεχίζεται), άλλαξα 2 τροφοδοτικά (τα ίδια), έκανα RMA τον επεξεργαστή (τα ίδια), οι μνήμες πέρναγαν memtest με τις ώρες και εγώ τρελαινόμουν!

Προχθές έβγαλα τα parts από το case για 3η φορά και παρατήρησα ότι κάθε φορά που έσβηνε, η μητρική δεν πόσταρε μετά με F0 error. Έβαλα ένα άλλο dimmάκι λοιπόν και μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά. Τι να κάνω αφού οι μνήμες περνάνε memtest με τις ώρες?

Εννοείται πως όλα είναι γυρισμένα σε defaults. Το F0 error λέει πως σχετίζεται με "Test shadow RAM from 04000h", τι στο διάλο είναι αυτό?

Link to comment
Share on other sites

το σύστημα πλέον είναι έξω από το case Νικόλα, και έχει πάνω ένα ποντίκι και ένα logitech wireless usb για το πληκτρολόγιο μόνο - άρα λίγο χλωμό. μου έχει τύχει και μένα παρόμοιο πρόβλημα με βραχυκυκλωμένο ποντίκι αλλά τότε δεν το έβλεπε στα Wins ενώ τώρα το ποντίκι παίζει μια χαρά. Θα το αφήσω 10 μέρες έτσι με το ένα 2GB dimmάκι και βλέπουμε. Απλά θέλω να μάθω τι είναι το F0 error, και τι να κάνω με τις μνήμες.

Link to comment
Share on other sites

αυτό είπα στο πρώτο ποστ ρε μαν, ότι έβαλα ένα άλλο dimmάκι πάνω διαφορετικό από τις δικές μου RAM και μέχρι στιγμής παίζει οκ. Βέβαια, θέλω να περάσει πολλές ώρες UP ώστε να πω ότι αυτό είναι η λύση του προβλήματος μου.

Link to comment
Share on other sites

όχι αυτό δεν το έχω κάνει γτ έχω μόνο ένα. Αλλά δεν μοιάζει για θέμα drive γτ όσο είναι UP παίζει υποδειγματικά, δεν κολλάει ούτε freezάρει.

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς εμπειρία από direct RMA στην Kingston? Θα ήθελα να μάθω πόσο αυστηροί είναι και πόσο θα χρειαστεί να περιμένω για να γυρίσουν πίσω οι μνήμες μου.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν θα τρέξουν memtest..σίγουρα θα έχουν κάποιο άλλο τρόπο να τσεκάρουν τις μνήμες σου..στείλε και βλέπεις έτσι κ αλλιώς εκτός από τ σκληρό δεν έμεινε κάτι άλλο!

Link to comment
Share on other sites

έσβησε πάλι το σύστημα με το εφεδρικό dimmάκι. Πάμε να δούμε το drive και αν δε φταίει και αυτό παραγγέλνω μισό κιλό μπλε χρώμα. Η παραλία είναι στα 2 χλμ από εδώ.

Link to comment
Share on other sites

δεν έχω στείλει ακόμα μαιλ γτ το F0 το ανακάλυψα προχθές. Στο βιβλιαράκι της μητρικής δεν αναφέρει τίποτα γι'αυτό το error άρα μόνο από asrock θα μάθω. Τώρα παίζω με τα channels και τα slots και αν δεν είμαι ούτε έτσι σταθερός θα αλλάξω και πληκτρολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5]GoriLLakoS[/MENTION] οι φίλοι σου στην asrock δεν με βοήθησαν καθόλου - ο ένας μου είπε να επικοινωνήσω με τον τοπικό προμηθευτή (3LoL) και ο άλλος μου πρότεινε ένα τυπικό troubleshooting (change dimm slots, remove all devices κτλπ) και στην τελική κανείς δεν μου είπε τι παίζει με το F0.

Βέβαια νομίζω πως βρίσκομαι σε καλό δρόμο καθώς έχω δοκιμάσει όλο το hardware και δεν φταίει και τελικά ο νούμερο ΈΝΑ ύποπτος είναι το power cable του PSU - το οποίο switchαρα με το αντίστοιχο της οθόνης και πλέον εδώ και 6 μέρες το PC δεν έχει σβήσει. Σε δεύτερη μοίρα έρχεται το ρεύμα του σπιτιού αλλά παράγγειλα UPS και συγκεκριμένα αυτό, που μου πρότεινε ο [MENTION=4260]Gr_God[/MENTION] τον οποίο και ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5]GoriLLakoS[/MENTION] οι φίλοι σου στην asrock δεν με βοήθησαν καθόλου - ο ένας μου είπε να επικοινωνήσω με τον τοπικό προμηθευτή (3LoL) και ο άλλος μου πρότεινε ένα τυπικό troubleshooting (change dimm slots, remove all devices κτλπ) και στην τελική κανείς δεν μου είπε τι παίζει με το F0.

Παναώτη οι τεχνικοί πρέπει να ακολουθήσουν κάποιες standard διαδικασίες.

Δεν ξέρουν πόσο έμπειρος είναι ο κάθε χρήστης.

Ο τοπικός προμηθυτής είναι η Νο.1 λύση καθώς λύνει το 99% των προβλημάτων ή στην χειρότερη κάνει αντικατάσταση εάν όλα

πάνε στραβά.

Μετά ακολουθεί η standard διαδικασία που σου έργαψα και πιο πάνω.

Τους ξαναρώτησες και σου είπαν πως δεν ξέρουν ή απλά σου είπαν αυτά και τους παράτησες?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι πρέπει να ακολουθήσουν το πρότυπο που έχουν αλλά δεν μου έδωσαν απάντηση σε αυτό που ρώτησα. Δεν ασχολήθηκα άλλο γτ όπως είπα και παραπάνω σχεδόν έχω βρει το πρόβλημα (μιας και το σύστημα είχε την ίδια συμπεριφορά και με την άλλη μητρική που είχα , μια ASUS - άρα αποκλείω να μου ήρθαν 2 καινούργιες μητρικές με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now