MetallicGR

Ε3 2014 Microsoft Press Conference

Recommended Posts

[NEWS_IMG=Ε3 2014 Microsoft Press Conference]http://www.hwbox.gr/images/news_images/microsoft2a.jpg[/NEWS_IMG] Η παρουσίαση της Microsoft για την φετινή E3 αναμενόταν με ιδιαίτερη ανυπομονησία από την βιομηχανία.

Το Xbox One δεν τα έχει πάει άσχημα στις πωλήσεις, αλλά είναι σταθερά δεύτερο πίσω από το PlayStation 4, οι multiplatform κυκλοφορίες είναι καλύτερες στο σύστημα της Sony και γενικά η Microsoft το τελευταίο διάστημα απλώς προσπαθούσε να διορθώσει τις λάθος κινήσεις που είχε ανακοινώσει πέρυσι. Έχοντας λοιπόν ήδη ανακοινώσει την αφαίρεση του Kinect και την πτώση της τιμής του συστήματος στα 400 ευρώ, έμενε ένα πράγμα για την αμερικανική εταιρεία: να δείξει ότι όντως πλέον είναι αφοσιωμένη στα games και μόνο στα games. Έτσι και έγινε.

Όπως αναμενόταν, ο Phil Spencer ήταν αυτός που ξεκίνησε την παρουσίαση, τονίζοντας αυτό που ήθελαν να ακούσουν όλοι οι gamers: ότι η παρουσίαση θα περιλαμβάνει μόνο παιχνίδια. Για του λόγου το αληθές, η μετάβαση στο πρώτο trailer ήταν άμεση: επρόκειτο για το Call of Duty: Advanced Warfare, το πρώτο επεισόδιο της σειράς από την Sledgehammer. Κρίνοντας από αυτά που είδαμε, ο τεχνικός τομέας δείχνει ιδιαίτερα αναβαθμισμένος σε σχέση με το Ghosts, όπως φάνηκε από τα πανταχού παρόντα particle effects και την ποζεράδικη χρήση αντανακλάσεων. Ως συνήθως, τα DLC θα εμφανίζονται πρώτα στο Xbox One, κάτι που ισχύει και για τα περισσότερα multiplatform παιχνίδια που θα αναφέρουμε παρακάτω.

Αμέσως μετά ήταν η σειρά της Turn 10, η οποία, θέλοντας προφανώς να απαντήσει έμμεσα στο «κράξιμο» για τις λίγες πίστες στο Forza Motorsport 5, ανακοίνωσε την δωρεάν διάθεση του θρυλικού Nurburgring σαν DLC-δωράκι. Αυτό όμως που μας ενδιέφερε κυρίως από την Turn 10 ήταν το Forza Horizon 2, το οποίο και είδαμε σε ένα εντυπωσιακό μεν, cinematic δε, trailer. Ακολούθησε μία σειρά από gameplay trailers σημαντικών third-party τίτλων, με πρώτο το σύντομο gameplay trailer του Evolve της Turtle Rock Studios, συνοδευόμενο από την ανακοίνωση ότι η beta έκδοσή του θα είναι αποκλειστική στο Xbox One, ενώ τα DLC θα είναι timed exclusive. Σειρά είχε το Assassinʼs Creed: Unity, από όπου είδαμε δείγμα του τετραπλού co-op που θα υποστηρίζει ο τίτλος της Ubisoft. Dragon Age 3 gameplay trailer ήταν το επόμενο, σηματοδοτώντας την μοναδική παρουσία της EA στην παρουσίαση.

Ακολούθησε η μετάβαση στο επόμενο κύμα αποκλειστικών του One, με μπροστάρη το Sunset Overdrive της Insomniac Games, το οποίο επιδείχθηκε και μέσω live demo, δημιουργώντας πολύ θετικές εντυπώσεις και δείχνοντας ιδιαίτερα φρέσκο σαν εμπειρία. Το ίδιο φρέσκο, αλλά μέσω αναδρομής στο παρελθόν, φαινόταν και το εκπληκτικό, από ό,τι φαίνεται, νέο DLC του Dead Rising 3 με το τεράστιο όνομα, που είναι ήδη διαθέσιμο στο One και περιλαμβάνει πολλούς χαρακτήρες της Capcom, δανειζόμενο μηχανισμούς από το Street Fighter, όπως τα super moves. Ο Alex Rigopoulos της Harmonix μας θύμισε ότι υπάρχει το Kinect, μιλώντας για το Disneyʼs Fantasia: Music Evolved και το Dance Central: Spotlight. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το κοινό έδειχνε να παρουσιάζει το live gameplay δείγμα από το Fable Legends, την νέα ενσάρκωση της γνωστής RPG σειράς, η οποία θα ενσωματώνει online co-op και τη δυνατότητα να αναλάβει ένας από τους παίκτες το ρόλο του «κακού», τοποθετώντας παγίδες και τέρατα με τρόπο που θύμισε Dungeon Keeper. Δεν θα μπορούσε να λείπει και το Project Spark, η ελπιδοφόρα προσπάθεια της Microsoft για την υλοποίηση ενός εργαλείου δημιουργίας παιχνιδιών, ενώ το πρωτομεφανιζόμενο Ori and the Blind Forest θύμισε Child of Light και Rayman: Legends, μαγεύοντας -υποθέτουμε- τους παρευρισκόμενους.

Ήταν σειρά για το βαρύ πυροβολικό. Μετά από ένα cinematic trailer του Halo 5, ακολούθησε η αναμενόμενη, αλλά σημαντική ανακοίνωση του Halo: The Master Chief Collection. Στις 11/11 λοιπόν θα έχουμε την ευκαιρία να αγοράσουμε ένα πακέτο με τα Halo 1, 2, 3 και 4. Το 1 και το 2 θα είναι βελτιωμένες anniversary editions, ενώ θα περιλαμβάνονται τα multiplayer maps όλων, το οποίο σημαίνει ότι θα έχουμε την ευκαιρία να παίξουμε και πάλι Halo 2 multiplayer, σε 1080p/60fps, σε dedicated servers, με τις αρχικές ισορροπίες. Μπορεί να μην πρόκειται για κάτι νέο, αλλά μιλάμε για ένα online multiplayer shooter που δεν έχει ξεπεραστεί έως σήμερα, οπότε η προοπτική να το ξαναβιώσουμε είναι σίγουρα θετική. Φυσικά δεν θα έλειπε η αναφορά στην live action σειρά Halo Nightfall, η ιστορία της οποίας θα οδηγεί στο Halo 5: Guardians, ενώ το πακέτο του Collection θα περιλαμβάνει και πρόσβαση στην beta του Halo 5, η οποία θα ενεργοποιηθεί τον Σεπτέμβριο.

Ο Phil Spencer στο σημείο αυτό επέστρεψε στη σκηνή, για να δώσει την σκυτάλη στο νέο κύμα επιδειχθέντων τίτλων. Το Inside είναι ο νέος τίτλος της Playdead, της ομάδας που βρίσκεται πίσω από το Limbo και λειτούργησε ως «πάσα» για ένα εκτεταμένο video reel με τους indie τίτλους που αναμένονται για το σύστημα της Microsoft. Σειρά είχε η αποκάλυψη του sequel του Tomb Raider, του Rise of the Tomb Raider, το οποίο υποδεικνύει ότι η Lara θα επιστρέψει στην αγαπημένη της ασχολία. Αμέσως μετά περάσαμε στο βαρύ πυροβολικό, από άποψης τεχνικών προδιαγραφών: το εκπληκτικό Witcher 3, από το οποίο επιδείχθηκε ένα εκτεταμένο live gameplay sequence, που έτρεχε μια χαρά και εντυπωσίασε με την τεχνική του αρτιότητα, όπως αναμενόταν άλλωστε. Ο Creative Director της Microsoft Game Studios έκανε την έκπληξη, ανακοινώνοντας μέσω ενός cinematic trailer την αναβίωση του cult Phantom Dust, ενώ είδαμε και live gameplay demo του The Division ενός ακόμη θεωρούμενου ως πραγματικά next-gen τίτλου, που επίσης εντυπωσίασε, δείχνοντας να τρέχει απροβλημάτιστα.

Η πραγματικά μεγάλη έκπληξη, της οποίας το μέγεθος είμαστε σίγουροι ότι θα γίνει αντιληπτό στην πορεία, ήταν η ανακοίνωση της αποκλειστικότητας στο Xbox One του νέου τίτλου της Platinum Games, του Scalebound, το οποίο δυστυχώς το είδαμε μόνο σε cinematic trailer και από ό,τι φαίνεται θα συνδυάζει στοιχεία από Monster Hunter, Devil May Cry, Shadow of the Colossus και άλλα, έχοντας όμως σίγουρα ως υπόβαθρο πολύ καλό σύστημα μάχης, όπως συνηθίζεται από την ιαπωνική εταιρεία. Το κλείσιμο έγινε με το νέο Crackdown, ένα ακόμη σημαντικό exclusive που υπόσχεται πολλά με βάση την ποιότητα των προηγούμενων, από το οποίο όμως επίσης δεν είδαμε gameplay. Ο Phil Spencer σε εκείνο το σημείο έκλεισε την αυλαία, ευχαριστώντας τους gamers για τις υποδείξεις τους κατά το προηγούμενο διάστημα, οι οποίες «βοήθησαν την εταιρεία να διαμορφώσει το μέλλον του νέου Xbox», το οποίο από ό,τι φαίνεται θα εστιάζει καθαρά στα παιχνίδια, αφήνοντας πίσω την αμφιλεγόμενη φιλοσοφία της εταιρείας κατά το launch του συστήματος.

Από το TV-TV-TV λοιπόν περάσαμε αισίως στο Games-Games-Games, σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην ειπωθεί ΛΕΞΗ για οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία ή για το Kinect. Πρόκειται για μία ευχάριστη εξέλιξη, η οποία θυμίζει τις καλές εποχές του πρώτου μισού του lifespan του 360. Αν και υπήρχαν κάποιες αξιοσημείωτες απουσίες, όπως το Quantum Break, το Destiny, το νέο Gears of War και τα FIFA/Battlefield, επιδείχθηκε μεγάλος αριθμός third-party τίτλων που έδειχνε να τρέχει ικανοποιητικά, ενώ σημαντικός ήταν και ο αριθμός των exclusives, από τα οποία τρέφουμε περισσότερες ελπίδες για το Scalebound των τρελών developers της Platinum Games. Θα προτιμούσαμε η παρουσίαση να έκλεινε με Halo 5 και όχι με το νέο Crackdown (όσο καλό κι αν αποδειχθεί), ενώ αδιαμφισβήτητα έλειπε η μεγάλη έκπληξη που θα κάνει το κοινό να παραμιλάει. Σε γενικές γραμμές λοιπόν δεν είχαμε μία θριαμβευτική press conference που θα κάνει τους χρήστες να πετάξουν το PS4 τους από το παράθυρο, όμως σίγουρα πρόκειται για ένα ακόμη βήμα της Microsoft προς την σωστή κατεύθυνση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now