MetallicGR

Developer αναλύει το API του PS4

Recommended Posts

[NEWS_IMG=Developer αναλύει το API του PS4]http://www.hwbox.gr/images/news_images/ps4.jpg[/NEWS_IMG] Οι λάτρεις του προγραμματισμού θα αγαπήσουν το API του PlayStation 4, Μάθετε γιατί:

Έχει ήδη αναπτυχθεί μεγάλο hype αναφορικά με την άφιξη του DirectX 12, το επερχόμενο API update για Xbox One και PC το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο εντός του 2015, όμως δεν θα ήταν συνετό να νομίζει κάποιος ότι η Sony δεν ετοιμάζει αντίστοιχες βελτιώσεις στο API του PlayStation 4. Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο ιδρυτής της Confetti FX, Wolfgang Engel είπε ότι το custom API της Sony για το PS4 θα υψώσει το «ανάστημά» του απέναντι στο DirectX 12.

«Το custom API της Sony είναι περισσότερο low-level και σίγουρα κάτι το οποίο λατρεύεται από όσους προγραμματιστές ασχολούνται με τα γραφικά. Σου δίνει μεγάλες δυνατότητες ελέγχου. Το DirectX 12 θα είναι περισσότερο «γενικής χρήσης» λόγω του ότι θα πρέπει να μπορεί να δουλέψει με περισσότερες GPUs, τη στιγμή που το API του PS4 έχει αναπτυχθεί για πιο «εξειδικευμένη» διαχείριση», είπε ο Wolfgang ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν άσκησε αρνητική κριτική εναντίον του DirectX, το οποίο πιστεύει ότι θα είναι εκπληκτικό.

Ο Wolfgang Engel ήταν αυτή τη χρονιά στο περίπτερο της GDC και εκεί μίλησε σχετικά με τα Compute Shader Optimizations σε τρεις GPU της AMD, τις RADEON 6770, RADEON 7750 και RADEON 7850. Στην ερώτηση εάν αυτοί οι μέθοδοι optimization θα εφαρμόζονται και στο PlayStation 4 απάντησε: «Ναι, όμως θα υπάρχουν και άλλα συγκεκριμένα optimizations στο PS4, τα οποία δεν θα είναι διαθέσιμα για PC, τα οποία θα βοηθήσουν στο να αυξηθεί η απόδοση ακόμα περισσότερο». Εσείς τι λέτε ύστερα από όλα αυτά;

[img_alt=Developer αναλύει το API του PS4]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums432-picture29372.jpg[/img_alt]

Link to comment
Share on other sites

Οπότε το DirectX 12 θα είναι μεν πολύ καλύτερο από το DirectX 11, αλλά πιθανόν θα είναι μισό βήμα ποιο πίσω από το Mantle(το οποίο Mantle όμως έτσι και αλλιώς έχει ημερομηνία λήξης λόγω αδυναμίας της AMD να το στηρίξει μόνη της) και ένα βήμα ποιο πίσω σε σχέση με τις κονσόλες το οποίο θα υπερκαλύπτει και με το παραπάνω αν είναι εξοπλισμένο με γρηγορότερο έναντι των κονσολών hardware.

Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια μας λέει ότι καλά κράτησε η θεωρητική μεριά του mantle οπότε πάμε τώρα για dx12 μπας και δούμε κανένα καινούριο γραφικό πρακτικά..

Link to comment
Share on other sites

Το ότι κάτι codάρεται πιο "close to metal" δεν το κάνει και αυτόματα πιο efficient, αν είναι ας πούμε κακοσχεδιασμένο από την αρχή του. Και όσο μιλάμε γενικόλογα και χωρίς παραδείγματα σε κώδικα & performance analysis, εγώ τις παραπάνω δηλώσεις θα τις βλέπω στα dick waving με απώτερο σκοπό τον επηρεασμό των πωλήσεων και τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου ρε caution με τα ψαγμένα σου post!

Μόλις βγει το dx12 θα χαθεί και το mantle..εκτός από το bf4 με τα αλλοιωμένα γραφικά και τα παραπάνω fps που αλλού έχουμε δει το mantle στην πράξη?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now