MetallicGR

Face-Off: Middle-earth Shadow of Mordor

Recommended Posts

[NEWS_IMG=Face-Off: Middle-earth Shadow of Mordor]http://www.hwbox.gr/images/news_images/rpg4.jpg[/NEWS_IMG]Ας δούμε την gaming εμπειρία που θα προσφέρουν οι κονσόλες σε σύγκριση με τα PCs, όσον αφορά τον τίτλο Middle-earth Shadow of Mordor.

Θεωρούμενη ως έκπληξη για τους χρήστες PC, η δυσθεώρητα υψηλή απαίτηση του Shadow of Mordor για 6GB μνήμης video (προκειμένου να είναι εφικτή η απεικόνιση των ultra textures) κάνει την έκδοση για υπολογιστές να φαίνεται, εκ πρώτης όψεως, ως εκείνη που πρόκειται να οδηγήσει την σχετική κούρσα στη σύγκριση με τις νέες κονσόλες. Από την άλλη, οι κυκλοφορίες για PlayStation 4 και Xbox One έρχονται με προσαρμοσμένες από το developer ρυθμίσεις γραφικών για κάθε περίπτωση, ώστε να επιτυγχάνουν σταθερές επιδόσεις. Είναι έτσι λογικό κάποια οπτικά χαρακτηριστικά να έχουν αφαιρεθεί σε σχέση με την έκδοση για PCs, όμως -παραδόξως- κάνουν την εμφάνισή τους κάποια οπτικά εφέ αποκλειστικά τις κονσόλες. Εν τέλει, παρέχουν τα συστήματα της Sony και της Microsoft την ίδια ποιοτική εμπειρία στον κόσμο της Middle-earth;

<iframe width="650" height="366" src="//www.youtube.com/embed/dKyE1PYX2aE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Με τη τελευταία έκδοση της μηχανής LithTech της Monolith, η προσήλωση στις νέες κονσόλες είναι προφανής. Τόσο το PS4, όσο και το Xbox One βρίσκονται αισίως στην έκδοση 1.02, όπου οι διαφορές εκ πρώτης όψεως είναι μικρές, λόγω της εκτεταμένης χρήσης pre-rendered κινηματογραφικών σκηνών με ίδιες ρυθμίσεις συμπίεσης...Διαβάστε περισσότερα εδώ...

Αξίζει να τονιστεί ότι και το PS4 και το Xbox One περιλαμβάνουν τα περισσότερα από τα κορυφαία χαρακτηριστικά της PC έκδοσης.

Παραδόξως, η συγκεκριμένη post-process ρύθμιση λείπει εντελώς από τα μενού της έκδοσης για PC. Αντʼ αυτού, μένει στους χρήστες PC μία ανεπεξέργαστη εικόνα, η οποία στα συγκριτικά μας screenshots έχει ρυθμιστεί ώστε να εμφανίζεται στα 1080p...Διαβάστε περισσότερα εδώ...

<iframe width="650" height="366" src="//www.youtube.com/embed/2kxwtfIxKJ8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Είναι όμως οι εκδόσεις για τις κονσόλες έντονα υποδεέστερες σε σχέση με την αντίστοιχη του PC; Όπως αποδεικνύεται, το PS4 και το Xbox One πλησιάζουν τους υπολογιστές στις περισσότερες επιλογές αλλά υπολείπονται σε κάποιες άλλες. Από τη μία, η ποιότητα των textures στα δύο συστήματα είναι αντίστοιχη με εκείνη των high settings στο PC, οπότε η διαφορά με το ultra-HD artwork pack είναι εμφανής. Ωστόσο, τα textures στις κονσόλες εξακολουθούν να φαίνονται ικανοποιητικά από απόσταση...Διαβάστε περισσότερα εδώ...

Το PS4 και το Xbox One πλησιάζουν τους υπολογιστές στις περισσότερες επιλογές, αλλά υπολείπονται σε κάποιες άλλες.

Για τις δυο κονσόλες, αυτή η επιλογή είναι μία μικρή ατέλεια σε έναν κατά τα άλλα θαυμάσια υλοποιημένο κόσμο και αξίζει να τονιστεί ότι και το PS4 και το Xbox One περιλαμβάνουν τα περισσότερα από τα κορυφαία χαρακτηριστικά της PC έκδοσης. Για παράδειγμα, τόσο το PS4, όσο και το Xbox One έχουν ενεργοποιημένο εφέ εστιακού βάθους (depth-of-field), το οποίο γίνεται εύκολα αντιληπτό όταν η κάμερα εστιάζει σε κάποιον Uruk αξιωματικό... Διαβάστε περισσότερα εδώ...

<iframe width="650" height="366" src="//www.youtube.com/embed/Yu3wtz1oVSM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Μία απαιτητική επιλογή tessellation (μια μέθοδος που προσπαθεί να δώσει βάθος και όγκο στα textures, παράδειγμα εδώ) είναι επίσης ενεργοποιημένη, όπως φαίνεται από τα τονισμένα μάλλινα τμήματα της κάπας του Talion και από τις καλά στρογγυλεμένες καμπύλες και πτυχώσεις της στολής του. Στο PC υφίσταται εξ ορισμού μία πιο διογκωμένη έκδοση του εφέ, αλλά η υλοποίηση στις κονσόλες δίνει περισσότερο όγκο συγκεκριμένα στον ρουχισμό. Πρόκειται για μία αξιόλογη προσθήκη, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι οι συγκεκριμένες λεπτομέρειες εμφανίζονται επίπεδες όταν το tessellation είναι απενεργοποιημένο στο PC....Διαβάστε περισσότερα εδώ...

Μπορείτε να ρυθμίσετε την ανάλυση του PC σας στα 3840x2160, επιτρέποντας στο ίδιο το παιχνίδι να πραγματοποιήσει super-sampling.

Πέρα από τη διαφορά στην ανάλυση, υπάρχουν κι άλλες αξιοσημείωτες αντιθέσεις ανάμεσα στις εκδόσεις για τις κονσόλες της Sony και της Microsoft. Μία από τις μεγαλύτερες είναι η ποιότητα απεικόνισης των σκιών, αφού το Xbox One χρησιμοποιεί τρεμάμενες σκιές χαμηλής ανάλυσης, που αντιστοιχούν στα medium settings του PC. Το PS4, από την άλλη, βρίσκεται πιο κοντά στα high settings, προσφέροντας πολύ πιο καθαρά περιγράμματα, ειδικότερα στις λεπτομέρειες του χεριού του Talion όταν εκείνος ακουμπάει σε έναν τοίχο....Διαβάστε περισσότερα εδώ...

<iframe width="650" height="366" src="//www.youtube.com/embed/l_6ChIGB1yA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Οι επιδόσεις της έκδοσης για PC παρουσιάζουν ορισμένες παραδοξότητες, ειδικά υπό το πρίσμα των τεράστιων απαιτήσεων σε μνήμη video για τα ultra-level textures. Κατά το συνδυασμό μιας GTX 780 Ti (με 3GB GDDR5) και ενός Core i7 3770K με 16GB RAM, τα αποτελέσματα που είχαμε ήταν ιδιαίτερα ασταθή... Διαβάστε περισσότερα εδώ...

<iframe width="650" height="366" src="//www.youtube.com/embed/4pnWmOCTkso" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Η Monolith προτείνει κάρτες γραφικών με 2GB μνήμη για την προεπιλογή των medium textures, ενώ GPUs της τάξεως των 3-4GB είναι ικανές να υποστηρίξουν το -επιπέδου κονσόλας- high setting... Διαβάστε περισσότερα εδώ...

Middle-earth: Shadow of Mordor: η ετυμηγορία του Digital Foundry

Διαβάστε περισσότερα εδώ...

Edited by MetallicGR
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now