MetallicGR Posted October 19, 2014 Share Posted October 19, 2014 (edited) [NEWS_IMG=OCZ ShieldPlus Warranty, η νέα προσέγγιση στην υποστήριξη των SSD]http://www.hwbox.gr/images/news_images/ocz1.jpg[/NEWS_IMG] Η OCZ ανακοίνωσε έναν νέο τρόπο για να αντικαταστήσετε τον προβληματικό SSD σας εφόσον βρίσκεται εντός της εγγύησης. Η OCZ ξεκινά στις περιοχές της Αμερικής και της Ευρώπης, μια νέα υπηρεσία ονόματι ShieldPlus, η οποία θα προσφέρει σε όλους τους καταναλωτές που πιθανόν αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με τον SSD τους, την άμεση αντικατάσταση του με νέο, χωρίς να πληρώσουν τα μεταφορικά και χωρίς κανέναν κόπο από μέρους τους! Οι καταναλωτές που είναι κάτοχοι ενός προβληματικού SSD ARC 100, Trion 100, Vertex 460A, Vector 180 ή Radeon R7 (οι οποίοι είναι φυσικά εντός εγγύησης) δεν έχουν παρά να βρουν τον Σειριακό Αριθμό (Serial Number) στην κάτω πλευρά του δίσκου και να ζητήσουν την αντικατάστασή του. Να σημειώσουμε πως δεν χρειάζεται αποδεικτικό αγοράς, ενώ η αποστολή του νέου δίσκου γίνεται δωρεάν. Στο μεταξύ, η OCZ διαθέτει υψηλών προδιαγραφών προσωπικό υποστήριξης, για να λύσει κάθε σας απορία ή πρόβλημα που μπορεί να συναντήσετε με τα προϊόντα της, γρήγορα και αποτελεσματικά. [img_alt=OCZ ShieldPlus Warranty, η νέα προσέγγιση στην υποστήριξη των SSD]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums464-picture35628.jpg[/img_alt] Διαβάστε περισσότερα εδώ... Edited February 1, 2016 by chris2005dim Link to comment Share on other sites More sharing options...