katsu Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 [NEWS_IMG=Νέα στοιχεία για το Total War: Attila]http://www.hwbox.gr/images/news_images/strategy3.jpg[/NEWS_IMG]Μια μικρή αλλαγή στις πολιορκίες. Στο νέο κεφάλαιο της σειράς Total War θα έχουμε μεγαλύτερη ευκολία στο να καίμε διάφορα πράγματα. Η Creative Assembly εισάγει κάτι καινούριο που η ίδια ονομάζει "Dynamic Fire Simulation". Με λίγα λόγια, η φωτιά μπορεί να ξεκινήσει από κάποιο φλεγόμενο βέλος ή από κάποια μονάδα και να εξαπλωθεί από κτίριο σε κτίριο. Επίσης και οι καιρικές συνθήκες παίζουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της φωτιάς. Αν ο άνεμος είναι ισχυρός, η φωτιά θα εξαπλωθεί γρηγορότερα. Μία ακόμα αλλαγή έρχεται και στις πολιορκίες, οι οποίες πλέον διαθέτουν πολλαπλά "escalation states". Αν επιτεθούμε πολύ νωρίς, θα έρθουμε αντιμέτωποι με όλη την ισχύ των αμυνόμενων όσο αφορά και την ψυχολογία τους και το ηθικό τους αλλά και ισχυρότερη οχύρωση. Αν αποφασίσουμε όμως να καθυστερήσουμε τη μεγάλη επίθεση και παρατείνουμε την πολιορκία θα αντιμετωπίσουμε εχθρούς αποδυναμωμένους καθώς και λιγότερη ισχυρή οχύρωση. Όμως και οι αμυνόμενοι έχουν κάποιες νέες εναλλακτικές. Το Total War: Attila εισάγει τα barricades. Πρόκειται για προσωρινές οχυρώσεις που κατασκευάζονται μέσα στην πόλη πριν τη μάχη. Αν και μπορούν να καταστραφούν, δίνουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε όποια μονάδα τοποθετηθεί πάνω σε αυτά. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους αμυνόμενους να καθοδηγήσουν τους εχθρούς μέσα από συγκεκριμένα δρομάκια μέσα στην πόλη, ετοιμάζοντας έτσι παγίδες. <iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/n5ba57WamwM" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe> Διαβάστε περισσότερα εδώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...