MetallicGR

NVIDIA: Νέες δυνατότητες PhysX στο πακέτο Gameworks

Recommended Posts

[NEWS_IMG=NVIDIA: Νέες δυνατότητες PhysX στο πακέτο Gameworks]http://www.hwbox.gr/images/news_images/nvidia2.jpg[/NEWS_IMG] Με τους gamers να γεύονται τα τελευταία χρόνια, όλο και πιο αληθοφανείς τίτλους, η NVIDIA προχωρά ακόμα παραπέρα.

Συγκεκριμένα παρουσίασε μερικές νέες δυνατότητες για την βιβλιοθήκη Gameworks σχετικά με εξομοίωση υγρών και καπνού που θα βοηθήσουν την βιομηχανία στην σχεδίαση πιο ρεαλιστικών παιχνιδιών σε βάθος χρόνου. Το PhysX FleX προϋπήρχε για κάμποσο καιρό ως μέρος του Gameworks, όμως η NVIDIA βρήκε λίγο χρόνο, να μας δείξει όλες τις δυνατότητές της volumetric engine και την liquid collision engine με το υγρό να έχει όγκο, κάνοντάς το να αλληλεπιδράσει με κάθε αντικείμενο που έρχεται σε επαφή.

Στις επόμενες παρουσιάσεις, η NVIDIA πρόσθεσε και το volumetric smoke, ένα εφέ καπνού, πάλι με δυνατότητα αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον, παράγοντας ομοιόμορφες σκιές και ένα εξαιρετικό οπτικό αποτέλεσμα.

[video=youtube;1o0Nuq71gI4]

[img_alt=NVIDIA: Νέες δυνατότητες PhysX στο πακέτο Gameworks]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums460-picture38679.jjpg[/img_alt]

[img_alt=NVIDIA: Νέες δυνατότητες PhysX στο πακέτο Gameworks]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums460-picture38678.jjpg[/img_alt]

[img_alt=NVIDIA: Νέες δυνατότητες PhysX στο πακέτο Gameworks]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums460-picture38677.jjpg[/img_alt]

[img_alt=NVIDIA: Νέες δυνατότητες PhysX στο πακέτο Gameworks]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums460-picture38676.jjpg[/img_alt]

Link to comment
Share on other sites

#rant

Γενικά καλά όλα τα frameworks, μ' αρέσουν τα physics στα games αλλά ειλικρινά ακόμα να δούμε κάποιον σοβαρό τίτλο με τέτοιου είδους physics.

Και αυτό όχι γιατί δεν είναι άψογη σαν πλατφόρμα, αλλά τα royalties που απαιτεί η nV για το SDK τους είναι μεγάλα. Οπότε ο gamedev πρέπει να αποφασίσει τι είναι πιο cost effective, μια "ακριβή" αλλά δυνατή πλατφόρμα, ή μια "good enough" home-grown μηχανή γραφικών.

Συνήθως τα tech demos προηγούνται κατά ~5 χρόνια μέχρι να είναι στάνταρ χαρακτηριστικό στις GPUs.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now