barfastic

Αγορα μηχανης για καθημερινη χρήση (με δίπλωμα αυτοκινήτου)

Recommended Posts

Καλημέρα παίδες,

Γλυκοκοιτάζω τελευταία την ιδέα του να πάρω ένα πιο οικονομικό όχημα για της καθημερινές μου κινήσεις, και επειδή βαριέμαι να δώσω για μηχανάκι, έλεγα μήπως κατευθυνόμουν σε κάποιο τρίκυκλο (τυπου Piaggio MP3 κτλ).

έχει οδηγήσει κανείς σας κάτι τέτοιο? μου έχουν πει γενικός ότι είναι αρκετά άνετα και καλύτερα για αυτούς που δεν το πολύ έχουν με τις μηχανές.

Επίσης, επειδή είμαι και άσχετος εντελώς, βγάζουν και άλλες μάρκες που μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα αυτοκινήτου (θυμάμαι παλιά ήταν μόνο της Piaggia).

M

Link to comment
Share on other sites

H Piaggio έκανε την αρχή, είναι η πιό αξιόπιστη αλλά και η πιό ακριβή σε ανταλλακτικά.

Πλέον βγάζουν κι άλλοι. Πχ Quadro S - Quadro όμως έχει 6500?, ενώ το Piaggio έχει κάτω από 6000?.

300ie - Piaggio

Πάντως, είσαι σίγουρος ότι τα οδηγείς με δίπλωμα αυτοκινήτου; Ήξερα μόνο για τα 50ρια ότι ισχύει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

κάτι λεει με την απόσταση των τροχών.... πχ το δίπλωμά αυτοκινήτου είναι και για τρίκυκλα, αρκεί η απόσταση των τροχών να είναι πάνω από ΧΧΧ χιλιοστά... και γιαυτό τα piaggio πιάσανε πολύ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν το γνωρίζω...

Εγώ τελευταία κυκλοφορώ με του αδερφού μου, ένα Χ9 200. Μάνδρα-Αθήνα κάθε μέρα, κάει 20? για 380χλμ. Αν και αυτό είναι σε εθνική στο μεγαλύτερό του μέρος, όταν κάποια στιμγή έγινε γενική επιστκευή και το έστρωνα, δεν είδα διαφορά στην κατανάλωση. Σίγουρα όμως μέσα στην πόλη θα καίει περισσότερο.

Άλλα έξοδα, ιμάντα/ράουλα κάθε 15.000χλμ, λάστιχα κάθε χρόνο, λάδια κάθε 2.000χλμ κι από εκεί και πέρα ότι βγάλει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα συμπαθω καθολου τα τρικυκλα. Δεν χωρανε αναμεσα στα αυτοκινητα στο φαναρι

παντως αν βγαλεις διπλωμα αναλογα τα κυβικα θα κοιτουσα τα εξης

125 με 150: majesty s ή honda pcx ή το καινουριο NMAX

250: x-city η κανενα μεταχειρ. runner 200 για πιο φτηνα

300: beverly η sim gts evo

400: x-max momo design

500: το απολυτο εργαλειο. t-max.

τα ιαπωνικα ειναι καλυτερα απο τα ιταλικα σε αξιοπιστια αλλα ειναι ασχημα

τα ιταλικα ειναι ομορφα, μετρια αξιοπιστια, πανακριβα ανταλλακτικα και σερβις

συναδερφος εχει το beverly (250 η 300 δεν θυμαμαι), που καπιες φορες δεν επαιρνε μπροστα, γκουρλωνε και δεν πηγαινε βημα και αλλα τετοια. Δεν ξερω τι αλλαξε αν αλλαξε κατι, αλλα πληρωσε 250 ευρω και ειναι σχεδον καινουριο

φιλος εχει το sym. αθορυβο και πολυ οικονομικο(injection). Ακριβα πλαστικα, οικονομικα service και semi-tourer κατασταση, πας και αυτοκινητοδρομο αφοβα. Απο εκει και πανω στην πολη μονο το ταλαιπωρεις και το μηχανακι και τον εαυτο σου

ολα τα piaggio εχουν το ιδιο καταραμενο μοτερ πανω κατω που δεν το παω καθολου

για μεσα στην πολη, με διαδρομη σε δρομους που δεν θα πας πανω απο 90-100, οτι και να παρεις, το crypton x θα ειναι παντα καλυτερο.

Edited by Yoshi
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να κάνει filtering στην κίνηση με δαύτα, ναι, οπότε αν η διαδρομές σου barf έχουν κίνηση και σταματημένα αυτοκίνητα, θα φας τα μουστάκια σου από τα νεύρα και θα το πουλήσεις.

Αν από την άλλη κινείσαι πιο περιαστικά, ίσως να είναι καλή λύση. Απλά εξοικειώσου με αναλώσιμα κτλ για ότι κοιτάζεις, γιατί πράγματι, υπάρχει λόγος που τα παπιά είναι εκεί έξω ακόμα και αυτός δεν είναι τα Σπαταναίοι :hehe:

Link to comment
Share on other sites

ενα παπι εχει τα λιγοτερα εξοδα και κανει την δουλεια του πολυ καλα. μετα πας, παλι σε διτροχο αυτοματο αν θελεις πιο πολυ ανεση και ταχυτητα.

δε νομιζω οτι θα βολεψει αυτο το πραμα στη κινηση.

Link to comment
Share on other sites

τα ιαπωνικα ειναι καλυτερα απο τα ιταλικα σε αξιοπιστια αλλα ειναι ασχημα

Συνήθως ναι, αλλά, αν και Hondaκιας, το T-MAX το θεωρώ πολύ πιό όμορφο από τα ιταλικά.

TMAX / ABS 2015 Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Scooters - Yamaha Motor Greece

για μεσα στην πολη, με διαδρομη σε δρομους που δεν θα πας πανω απο 90-100, οτι και να παρεις, το crypton x θα ειναι παντα καλυτερο.

Ούτε εδώ συμφωνώ. Εμένα το 200αρι έχει τελική ~140χαω. Στα 90 είμαι πολύ πιό άνετα από ένα Crypton, φρενάρω καλύτερα, στρίβω καλύτερα (φαρδύτερα λάστικα), έχω σαφώς καλύτερη προστασία από τη βροχή, χώρο κάτω από το κάθισμα για κράνος και μπαγκαζιέρα 40lt. Μόνο στα έξοδα και τη συντήρηση είναι καλύτερο το Crypton. Άσε που τα κλέβουν για πλάκα...

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως ναι, αλλά, αν και Hondaκιας, το T-MAX το θεωρώ πολύ πιό όμορφο από τα ιταλικά.

TMAX / ABS 2015 Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Scooters - Yamaha Motor Greece

Ούτε εδώ συμφωνώ. Εμένα το 200αρι έχει τελική ~140χαω. Στα 90 είμαι πολύ πιό άνετα από ένα Crypton, φρενάρω καλύτερα, στρίβω καλύτερα (φαρδύτερα λάστικα), έχω σαφώς καλύτερη προστασία από τη βροχή, χώρο κάτω από το κάθισμα για κράνος και μπαγκαζιέρα 40lt. Μόνο στα έξοδα και τη συντήρηση είναι καλύτερο το Crypton. Άσε που τα κλέβουν για πλάκα...

το x εχει τελικη ~130

δεν νομιζω να φρεναρεις καλυτερα. κανε και τα μαθηματικα μονος σου. contact patch vs βαρος. το x φοραει 2,50χ17 μπρος πισω και εχει βαρος 107 κιλα

δεν στριβεις στην καμια περιπτωση καλυτερα ομως

εχεις ψαλιδια φτιαγμενα απο πλαστελινη (αλουμινιο) ακανονιστου σχηματος και μεγεθους, στερεωμενα με μαπα τροπο (συνεμπλοκ και δεν ξερω τι αλλο) και κουβαλας πανω κατω ΚΑΙ το μοτερ στην λακουβα, ΚΑΙ την εξατμιση, και οτι αλλο..

στις στροφες με πανω απο 80 νιωθεις το ψαλιδι να λυγιζει περα δωθε. Δεν υπαρχει πιο απροβλεπτο πραγμα απο αυτο

εχεις μικρες ροδες και στις στροφες με λακουβα. ασε εσυ ξερεις τι γινεται :hehe:

ουτε την ιδια διαδρομη εχεις στις μπουκαλες σου

και σε καθε αλλη λακουβα σου τριζουν τα πλαστικα λες και επεσες σε σεισμο. εκτος και αν κανεις αυτα τα ενοχλητικα περα δωθε να αποφυγεις λακουβες και κινδυνευεις να σε μασει κανενας απο πισω σβαρνα

επισης οταν θες να αλλαξεις σχετικα αποτομα πορεια (περα δωθε στα φαναρια αναμεσα στα αυτοκινητα) ...απλα δεν γινεται. Και βλεπεις το delivery απο πισω σου να σε περιμενει υπομονετικα :hehe:

οταν εισαι αναμεσα σε 2, κολλητα, δεν μπορεις να βαλεις τα ποδια σου κατω να πατησεις! εισαι καταδικασμενος να πεσεις στο διπλανο με 0 χιλιομετρα :hehe:

τωρα για το χωρο, πες μου εσυ αν οταν θα πας μεσα στην πολη βαζεις τιποτα μεσα και ποσο σου χρησιμευει (σημ. και το x παιρνει βαλιτσακι πισω που αφαιρειται πανευκολα)

με λουκετακι δεν νομιζω να ασχοληθει κανενας να στο κλεψει

να ανεβεις οποιοδηποτε πεζοδρομιο δεν το συζητω καν...

τα σερβις και τα ανταλλακτικα ειναι το 1/10 στην κυριολεξια

τα λαστιχα το ιδιο

ιμαντες ραουλα δεν εχει

η αξιοπιστια ειναι απο αλλο πλανητη σε σχεση με οποιοδηποτε σκουτερ

ειναι απλα το απολυτο εργαλειο για την πολη

το βαζω σε spoiler γιατι ο Μιχαλης για τρικυκλο ειπε, και ειναι λιγο εκτος..

Edited by Yoshi
Link to comment
Share on other sites

Ούτε εδώ συμφωνώ. Εμένα το 200αρι έχει τελική ~140χαω. Στα 90 είμαι πολύ πιό άνετα από ένα Crypton, φρενάρω καλύτερα, στρίβω καλύτερα (φαρδύτερα λάστικα), έχω σαφώς καλύτερη προστασία από τη βροχή, χώρο κάτω από το κάθισμα για κράνος και μπαγκαζιέρα 40lt. Μόνο στα έξοδα και τη συντήρηση είναι καλύτερο το Crypton. Άσε που τα κλέβουν για πλάκα...

σύμφωνο απόλυτος.. αν πας σε scooter μην πάρεις κάτω από 250cc.....αν ήμουν στη θέση σου θα έπαιρνα ένα DRZ400SM(με το καιρό τα σκουτερακια τα βαριέσαι.) και μετά από λίγα χρονια πας σε bmw gs 1200 και είσαι άρχοντας:)

Link to comment
Share on other sites

το x εχει τελικη ~130

δεν νομιζω να φρεναρεις καλυτερα. κανε και τα μαθηματικα μονος σου. contact patch vs βαρος. το x φοραει 2,50χ17 μπρος πισω και εχει βαρος 107 κιλα

δεν στριβεις στην καμια περιπτωση καλυτερα ομως

εχεις ψαλιδια φτιαγμενα απο πλαστελινη (αλουμινιο) ακανονιστου σχηματος και μεγεθους, στερεωμενα με μαπα τροπο (συνεμπλοκ και δεν ξερω τι αλλο) και κουβαλας πανω κατω ΚΑΙ το μοτερ στην λακουβα, ΚΑΙ την εξατμιση, και οτι αλλο..

στις στροφες με πανω απο 80 νιωθεις το ψαλιδι να λυγιζει περα δωθε. Δεν υπαρχει πιο απροβλεπτο πραγμα απο αυτο

εχεις μικρες ροδες και στις στροφες με λακουβα. ασε εσυ ξερεις τι γινεται

ουτε την ιδια διαδρομη εχεις στις μπουκαλες σου

και σε καθε αλλη λακουβα σου τριζουν τα πλαστικα λες και επεσες σε σεισμο. εκτος και αν κανεις αυτα τα ενοχλητικα περα δωθε να αποφυγεις λακουβες και κινδυνευεις να σε μασει κανενας απο πισω σβαρνα

επισης οταν θες να αλλαξεις σχετικα αποτομα πορεια (περα δωθε στα φαναρια αναμεσα στα αυτοκινητα) ...απλα δεν γινεται. Και βλεπεις το delivery απο πισω σου να σε περιμενει υπομονετικα

οταν εισαι αναμεσα σε 2, κολλητα, δεν μπορεις να βαλεις τα ποδια σου κατω να πατησεις! εισαι καταδικασμενος να πεσεις στο διπλανο με 0 χιλιομετρα

τωρα για το χωρο, πες μου εσυ αν οταν θα πας μεσα στην πολη βαζεις τιποτα μεσα και ποσο σου χρησιμευει (σημ. και το x παιρνει βαλιτσακι πισω που αφαιρειται πανευκολα)

με λουκετακι δεν νομιζω να ασχοληθει κανενας να στο κλεψει

να ανεβεις οποιοδηποτε πεζοδρομιο δεν το συζητω καν...

τα σερβις και τα ανταλλακτικα ειναι το 1/10 στην κυριολεξια

τα λαστιχα το ιδιο

ιμαντες ραουλα δεν εχει

η αξιοπιστια ειναι απο αλλο πλανητη σε σχεση με οποιοδηποτε σκουτερ

ειναι απλα το απολυτο εργαλειο για την πολη

το βαζω σε spoiler γιατι ο Μιχαλης για τρικυκλο ειπε, και ειναι λιγο εκτος..

Δε νομίζω να υπάρχει λόγος για spoiler, αφού ο Μιχάλης πάει ψάχνοντας και μπορεί τελικά να αλλάξει εντελώς το σκεπτικό του.

Λοιπόν...

Αρχικά το Crypton έχει 1700, οπότε το να το συγκρίνουμε με ένα μηχανκάκι των 3000+ είναι άδικο. Αλλά όπως και να έχει, μπορώ να σου εξηγήσω κάποια πράγματα.

Crypton

Κιλά ανά ίππο: 9.25

Φάρδος ελαστικού εμπρός: 60

Φάρδος ελαστικού πίσω: 80

Δίσκοι εμπρός: 1

Πίσω: Ταμπούρα

Piaggio X9 Evolution 250cc

Κιλά ανά ίππο: 7.7

Φάρδος ελαστικού εμπρός: 120 (διπλάσια πέδηση)

Φάρδος ελαστικού πίσω: 140 (σχεδόν διπλάσια πέδηση)

Δίσκοι εμπρός: 2 με δαγκάνες Brembo

Δίσκοι πίσω: 1 με δαγκάνες Brembo

Στο μόνο πράγμα που έχει καλύτερο το Crypton είναι τα κιλά ανά ίππο, όμως το Χ9 με σχεδόν διπλάσια ροπή, το κερδίζει άνετα σε repriz.

Δε βρήκα στοιχεία για αποστάσεις φρεναρίσματος, ούτε φυσικά για χρόνους σε πίστα, αλλά με το scooter τερματίζω το λάστιχο αρκετές φορές, κάτι που με το παπί δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις με 60 χιλιοστά φάρδος και τόσο έντονα οβάλ κορώνα.

Για την ακαμψία συμφωνώ, αλλά δεν είναι απαραίτητα κακό. Σου δίνει αίσθηση στο δρόμο. Εκεί που έχεις δίκιο είναι η μικρότερη διάμετρος των ελαστικών, που και με τις λακούβες έχεις κάποιο θέμα, όμως το μεγαλύτερο προφίλ το μετριάζει αρκετά. Για τα πεζοδρόμια δεν το σχολιάζω, δεν ανεβαίνω και δε θέλεις να ξέρεις πως σχολιάζω όσους το κάνουν :hehe:

Για τη συντήρηση, έχει και το παπί γρανάζια κι αλυσίδα, σίγουρα φθηνότερα, αλλά και προβληματικά, γιατί το Crypton έχει μακρύ ψαλίδι και επιβαρύνει αρκετά την αλυσίδα. Μάλιστα θεωρείται το σημαντικότερό του μειονέκτημα.

Επίσης συμφωνώ με την πορεία, με δυσκολεύει περισσότερο κι από το CBR, αλλά όταν ξεκινάμε τη συζήτηση για τρίτροχο, δε νομίζω ότι είναι θέμα.

Για τη γενικότερη άνεση, τα έγραψα και πριν. Έτυχε να βρεθώ στο δρόμο με χαλάζι. Οι υπόλοιποι έψαχναν να βρουν υπόστεγα, εγώ συνέχισα και έφτασα σπίτι σχετικά στεγνός. Η μάσκα μπροστά προσφέρει πολύ μεγάλη κάλυψη.

Για τις κλοπές, μην το συζητάς, το λουκέτο δεν προσφέρει τίποτα, εκτός αν δώσεις 180? για να πάρεις αυτό και το κουβαλάς πάντα μαζί σου. Τα σηκώνουν για πλάκα.

ABUS Lock-Chain Combination GRANIT Power Chain 37 14KS Black Loop (52285)

Τέλος, ο Μιχάλης δεν είπε πουθενά για πόλη. Είπε "καθημερινές μετακινήσεις". Κι εγώ αυτές κάνω, 60 χλμ την ημέρα, αλλά τα 50 εξ αυτών είναι εθνική. Αν είχα παπί, δε θα τα έκανα με τίποτα. Το 1000 δε βολεύει λόγω κόστους.

Link to comment
Share on other sites

ομως δεν χρειαζεται διπλες brembo μπροστα :hehe:

φτανει στο σημειο πιεσης η μανετα να μπλοκαρει ο τροχος χορις να εισαι bodybuilder? Αυτο ειναι το point ολων των φρενων

πισω δεν χρειαζεται περισσοτερο απο ταμπουρο, δεν ειναι τοσο οπισθοβαρο οπως τα σκουτερ οταν φρεναρει (αλλο ενα μειον για τα σκουτερ) και στην τελικη το πατας με το ποδι και οχι με το χερι, οποτε σε παιρνει να βαλεις εξτρα πιεση και ας μην εισαι τουμπανος.

δεν ειναι μονο στο φαρδος η πεδηση για το φρεναρισμα ρει, ειναι και στη διαμετρο. Γιαυτο χρειαζεται υπολογισμο να βγει το contact patch

δεν μιλησα για κοντρα, προφανως ειναι πιο γρηγορο το 250αρι

κιλα ανα ιππο.. δεν εβαλες τον επιβατη :hehe: ειναι πιο γρηγορο το piaggio ποσο μαλλον οταν βαλεις και 2ο ατομο πισω

τελικα εξαρταται τι οριζεις καθημερινη μετακινηση. Αν εχεις και αυτοκινητοδρομο μεσα, απο 20 χιλιομετρα και πανω, το scooter συμφερει. Με τις καιρικες συνθηκες, οταν βρεχει η οταν εχει πολυ κρυο γενικα θα πρεπει να εχεις ενα εναλλακτικο μεσο. Κανενα μηχανακι δεν σε σωζει.

Θα μου πεις αερας απο τα χιλιομετρα και φερινγκ. Κατω απο τα 120 δεν υπαρχει τοσο ενοχλητικος αερας. Τα σκουτερακια τεινουν να "παιζουν" δεξια αριστερα οταν εχει αερα ασχετως βαρους. Η επιφανεια τους ειναι μεγαλη και ο αερας δεν χαριζει.

Στο παπακι με 120 μονο οι αναβατες παιζει να κουνιουνται απο τη σελα. Το μηχανακι ειναι σταθερο.

Στη βροχη με το σκουτερ εισαι πιο ασταθης. "Κοβει" περισσοτερο νερο το λαστιχο λογω φαρδους και η υδρολισθηση ειναι πολυ πολυ πιο ευκολη.

Η μη ακαμψια.. ειναι κακο, και ειμαι καθετος εκει. Δεν μπορω να σου εκφρασω ποσο σημαντικη ειναι. Την αισθηση στην δινει το ελαστικο, οι αναρτησεις και το τιμονι. Ολοι οι κατασκευαστες παλευουν για την ακαμψια, σε μηχανες δρομου ειναι το Α και το Ω μεσα στη στροφη, ειδικα οταν δεν ειναι 1000% αλφαδι η ασφαλτος και σιγουρα το εχεις δει με το 1000. Η honda θυμαμαι ειχε κερδισει τις εντυπωσεις με την ακαμψια με το cbr του 96 και απο τοτε εδωσαν εμφαση ολοι οι κατασκευαστες εκει, και κακα τα ψεματα, ειδαν εμφανη αποτελεσματα. Σε καθε σοβαρο review που θα δεις για μηχανη, παντα αναφερεται η ακαμψια.

Ολα παραβιαζονται, το θεμα ειναι οτι ο αλλος δεν ασχολειται αν δει ακομα και το πιο απλο λουκετο. Ο ατυχος ομως ειναι ατυχος, και με φορτηγακι στο μαζευουνε αν εισαι τοοοοσο ατυχος.

Για την αλυσιδα δεν εχω ακουσει παραπονα, αλλα μπορει και να ισχυει. Βαζεις ενα νουμερο πιο φαρδια και σωνεις αν εχεις τοσα θεματα

Link to comment
Share on other sites

τελικα εξαρταται τι οριζεις καθημερινη μετακινηση. Αν εχεις και αυτοκινητοδρομο μεσα, απο 20 χιλιομετρα και πανω, το scooter συμφερει. Με τις καιρικες συνθηκες, οταν βρεχει η οταν εχει πολυ κρυο γενικα θα πρεπει να εχεις ενα εναλλακτικο μεσο. Κανενα μηχανακι δεν σε σωζει.

Αυτό είναι το θέμα και για αυτό κάνουμε συζήτηση. Ο Μιχάλης εξέφρασε μια επιθυμία, αλλά διαβάζοντας αυτά που γράφουμε, μπορεί κάπου μέσα να δει τον εαυτό του και τη χρήση που θα κάνει. Για αυτό εγώ λέω τι χρήση κάνω και όχι ένα σκέτο "πάρε σκούτερ/παπί". Λέω, με βολεύει το σκούτερ, για αυτή τη χρήση, λόγω αυτών των πλεονεκτημάτων.

Τώρα για τη βροχή, οδηγώ από το 1993. Πρώτη φορά με σκούτερ. Πίστεψέ με, έχει διαφορά το νερό που έτρωγα τόσα χρόνια, με αυτό που έφαγα τη φετινή χρονιά. Σε γενικές γραμμές, ήταν βρεγμένοι οι ώμοι μου, που λόγω δερμάτινου δεν είχα θέμα, αλλά από εκεί και κάτω, καμία σχέση. Βασικό, η μάσκα που προστατεύει τα πόδια από τα νερά που πατάς και όσα έρχονται από μπροστά. Τώρα για το φρενάρισμα, το λάστιχό μου (Michelin) έχει αυλάκι στο κέντρο κι έτσι το φαινόμενο της υδρολίσθησης δεν το συνάντησα καθόλου και πίστεψέ με, βγαίνοντας από την Εθνική μέχρι να φτάσω στο σπίτι μου, κάνω 3+ χιλιόμετρα σε χείμαρρο...

Η μη ακαμψια.. ειναι κακο, και ειμαι καθετος εκει. Δεν μπορω να σου εκφρασω ποσο σημαντικη ειναι. Την αισθηση στην δινει το ελαστικο, οι αναρτησεις και το τιμονι. Ολοι οι κατασκευαστες παλευουν για την ακαμψια, σε μηχανες δρομου ειναι το Α και το Ω μεσα στη στροφη, ειδικα οταν δεν ειναι 1000% αλφαδι η ασφαλτος και σιγουρα το εχεις δει με το 1000. Η honda θυμαμαι ειχε κερδισει τις εντυπωσεις με την ακαμψια με το cbr του 96 και απο τοτε εδωσαν εμφαση ολοι οι κατασκευαστες εκει, και κακα τα ψεματα, ειδαν εμφανη αποτελεσματα. Σε καθε σοβαρο review που θα δεις για μηχανη, παντα αναφερεται η ακαμψια.

Η Ducati στα MotoGP άλλαξε το σχεδιασμό της μηχανής με τον Gigi Dallinia, και έβαλε πιό ελαστικό ψαλίδι πίσω, γιατί με το άκαμπτο είχαν θέματα και είδες φέτος τι αποτελέσματα παίρνουν.

Ολα παραβιαζονται, το θεμα ειναι οτι ο αλλος δεν ασχολειται αν δει ακομα και το πιο απλο λουκετο. Ο ατυχος ομως ειναι ατυχος, και με φορτηγακι στο μαζευουνε αν εισαι τοοοοσο ατυχος.

Απλά τα παπιά, και δη τα 125αρια, είναι εύκολος στόχος γιατί οι ιδιοκτήτες συνήθως τα έχουν επιλέξει με κριτήριο το χαμηλό κόστος συντήρησης. Έτσι, τα φθηνά ανταλλακτικά είναι πάντα κίνητρο. Τώρα, το πόσο άτυχος πρέπει να είσαι, δεν ξέρω, ξέρω όμως ότι το λουκέτο το ανοίγουν σε δευτερόλεπτα, οπότε δεν είναι πρόβλημα να ασχοληθεί κάποιος. Το παρακάτω video είναι από το αγόρι φίλης μου. Δεν είχε το Abus που έγραψα παραπάνω, αλλά είχε λέει ένα "ακριβό"

https://www.youtube.com/watch?v=e-UwRCZEfQg

Link to comment
Share on other sites

Wizard δηλαδη τον ξερεις αυτον με το μπουσα? Αυτο το βιντεο εχει παιξει παντου.

Προσωπικά όχι. Την κοπέλα του γνωρίζω και μου είχε στείλει το link για να το προωθήσουμε με Fb κλπ, μήπως βρεθεί, επειδή φαίνονται πρόσωπα.

Της είπα ότι το λουκετάκι ήταν φθηνό, γιατί το δικό μου δεν κόβεται εύκολα κι επίσης δεν είχε συνεγειαρμό. Είχε κάμερα λέει... Ωραία, τους είδες... Πιάσε τους...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now