jax7480

V8 4.2FSI vs V8 4.2TDI

Recommended Posts

Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου και το μοντέλο που θέλω να πάρω βγαίνει σε αυτές τις δύο εκδόσεις:

V8 4.2FSI, 350HP, 44Kgr.m

V8 4.2TDI, 326HP, 65Kgr.m

Γνώμες για το ποιο θα διαλέγατε για τον εαυτό σας και γιατί;

Μόνο ενημερωτικά, το FSI, έχει υψηλότερη κατανάλωση (εννοείται) αλλά δεν με καίει και πολύ.

Τέλος να πω, πως δεν γνωρίζω τι διαφορές έχει ο diesel κινητήρας από τον FSI. Δηλαδή εκτός από το ότι είναι turbo, δεν ξέρω τι πρέπει να προσέξω, τι να κοιτάξω κτλ.

Αν κάποιος γνωρίζει, ας τα αναφέρει.

Τέλος ποια πιστεύετε πως είναι ασφαλή χιλιόμετρα για κάθε κινητήρα; ΜΑΧ π.χ. 100.000 για τον FSI και 150.000 για το TDI?

Edited by jax7480
Link to comment
Share on other sites

ζαχο προσωπικά θα έπαιρνα το tdi λόγο ροπής και αν είναι και αυτόματο ακόμα καλύτερα.

στα diesel το μόνο μείον είναι οτι κοστίζουν ακριβότερα τα ανταλλακτικά και αν είναι used δες την αντλία πετρελαίου .

κουστουμάκι πάρε μαζί και είσαι ο επόμενος transporter :hehe:

fsi με 100κ δεν θα έπαιρνα ένα tdi με 80 90κ άνετα .

και επίσης ο fsi θα έχει φάει και σκίσιμο ενώ ο tdi δεν νομίζω να τον έσκιζε ο προηγούμενος

Edited by antonis
Link to comment
Share on other sites

Θα γίνει κι αυτό. Απλά ψάχνω πιο πολύ το θέμα αξιοπιστίας. Δεν θα το πάρω αύριο το αυτοκίνητο.

Επίσης, όλα είναι με τουλάχιστον ένα χρόνο εγγύηση, αν και μεταχειρισμένα.

Απλά δεν είναι επιλογή για 1-2 χρόνια. Σκέφτομαι να το κρατήσω μια 5ετία γι'αυτό ψάχνω να δω τι έχει δει/διαβάσει ο καθένας στο νετ.

Link to comment
Share on other sites

Θα γίνει κι αυτό. Απλά ψάχνω πιο πολύ το θέμα αξιοπιστίας. Δεν θα το πάρω αύριο το αυτοκίνητο.

Επίσης, όλα είναι με τουλάχιστον ένα χρόνο εγγύηση, αν και μεταχειρισμένα.

Απλά δεν είναι επιλογή για 1-2 χρόνια. Σκέφτομαι να το κρατήσω μια 5ετία γι'αυτό ψάχνω να δω τι έχει δει/διαβάσει ο καθένας στο νετ.

Κινητήρες τεχνολογίας FSI (γενικώς) turbo ή ατμοσφαιρικοί , μικρά ή μεγάλα μοντέλα σε κυβισμό , υποφέρουν από το λεγόμενο carbon build.

https://www.google.gr/search?q=V8+4.2FSI+carbon+build&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=iQymVfrrCcPYyAOZoJbwCw

Ολα τα αυτοκίνητα του group VAG (Audi,VW,Seat,Skoda) που χρησιμοποιούν τους συγκεκριμένους κινητήρες (από το 2006 έως σήμερα) έχουν το ίδιο θέμα.

Κατασκευαστικό ελλάτωμα από κακό σχεδιασμό των συγκεκριμένων κινητήρων.

Μετά από 30.000χλμ οι κινητήρες είναι τίγκα στη μάκα.

Το φαινόμενο χτυπάει τις βαλβίδες εισαγωγής και το σύστημα εισαγωγής αέρα-καυσίμου (στα λεγόμενα flaps).

Αποτέλεσμα

Αρχικά αρρυθμίες , σταδιακά αύξηση κατανάλωσης και τελικά σε βάθος χρόνου και χλμ πτώση απόδοσης.

Σε τελικό στάδιο εμφανίζεται ξεκάθαρη δυσλειτουργία του αυτοκινήτου.

Ρεζουμε

Καλά και χρυσά αυτοκίνητα , αλλά τα μοτέρ αυτά χρειάζονται καθάρισμα με βγάλσιμο κεφαλής τουλάχιστον κάθε 50-60.000 χλμ

https://www.google.gr/search?q=V8+4.2FSI+carbon+build&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB8QsARqFQoTCJzbtqbP3MYCFQNvFAodP-AMkQ&biw=1536&bih=714

Οχι καθάρισμα-ρεκλάμα με κάτι spray τύπου foam και ρούφηγμα με σκούπες , αυτά είναι του k@lou.

Αρα άν το αυτοκίνητο αυτού του τύπου , που κοιτάς , έχει πάνω από 50.000 χλμ ... παίρνεις τα μέτρα σου , ώστε να εξασφαλιστείς με κάποιου είδους εγγύηση ή φροντίζεις να έχει γίνει η ανάλογη εργασία συντήρησης πρίν το πάρεις.

Edited by TASOS
ορθογραφικά
Link to comment
Share on other sites

^ χρήσιμο input.

Κοίτα λίγο και την μεταπωλητική τους, γιατί δεν νομίζω να το "παντρευτείς". Οι βενζίνες χωρίς πρόσθετα/παγώματα κτλ είναι κάπως πιο απροβλημάτιστες γενικά, αλλά το diesel όταν θα το πηγαίνεις πιο ήσυχα, η κατανάλωσή του θα μαζεύεται εντυπωσιακά. Νομίζω προς το tdi θα πήγαινα και εγώ, αν και λογικά λόγω βαρύτερου κινητήρα θα είναι πιο "μούτρα", στο όριο.

Edited by caution
Link to comment
Share on other sites

tdi!!Να ακους το χράκα χρούκα δικαιολογημένα τουλάχιστον! Από τον fsi έχω τις χειρότερες εντυπώσεις!

Τέλος ποια πιστεύετε πως είναι ασφαλή χιλιόμετρα για κάθε κινητήρα; ΜΑΧ π.χ. 100.000 για τον FSI και 150.000 για το TDI?

Δεν υπάρχουν τέτοια στα αυτοκίνητα, αυτό έχει να κάνει με την συντήρηση και την οδήγηση του καθενός.

Link to comment
Share on other sites

Ο TDI σίγουρα δεν είναι για "μαμά" καταστάσεις. Μόνο με πρόγραμμα φτάνει τα 400 άλογα και 88 κιλά ροπή.

Ο FSI από την άλλη, δεν πειράζεται καθόλου.

@venisk

Εσένα περίμενα να πεις για τους FSI.

@caution

Ποιο όριο βρε. Δεν θα το βάλω σε πίστα ούτε θα πάω για WRC. Πάνε αυτά τα χρόνια... ένα άνετο χιλιομετροφάγο ψάχνω...

Edited by jax7480
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προτείνω TDI!

Έχει ένας φίλος TDI (σε λιγότερα κυβικά ομως) με σχεδόν 200.000 χιλιόμετρα και δεν έχει βγάλει κανένα θέμα

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@venisk

Εσένα περίμενα να πεις για τους FSI.

Φίλε για να πηγαίνεις σε τέτοια κατηγορία αυτοκινήτου έχεις και τα φράγκα να το φτιάχνεις...αν μου λεγε τώρα κανας κακομοίρης να πάρει golf fsi θα τον μούτζωνα μέσα στην μούρη και ας χάνω σίγουρους πελάτες :hehe:

Link to comment
Share on other sites

@venisk tsi 1.4 here εδω και τρια χρονια

ολα πανε ρολοι, απλα κανω αλλαγη λαδιων καθε 7500χλμ

Έχεις παίξει τζόκερ τελευταία? κάθε 7500 καινούριο αμάξι για πιο λόγο? Μήπως δεν του έχεις εμπιστοσύνη? :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ζάχο, εγώ θα σου έλεγα για τον λόγο που το θέλεις να πάς σε TDI.

Διάβασα τι γράψανε όλοι οι παραπάνω, οι πληροφορίες ήταν ωραίες αλλά δεν αποτελεί και κανόνα

πως όλα έχουν ή θα έχουν πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1118]venisk[/MENTION] tsi 1.4 here εδω και τρια χρονια

ολα πανε ρολοι, απλα κανω αλλαγη λαδιων καθε 7500χλμ

και εγω στο παπακι κανω καθε 1500

το carbon buildup εχω την εντυπωση οτι γινεται οταν το πας γενικα χαλαρα

και παλι το diesel θα προτιμουσα

Link to comment
Share on other sites

( Αυτό που είναι "τραπέζι" το γράφημα της ροπής, δεν σου κάνει ότι υπάρχει αρκετό περιθώριο tuning αν κάποιος το θελήσει; :shifty: )

Μόνο με πρόγραμμα το TDI φτάνει τα 400 άλογα και 88 κιλά ροπή.

Link to comment
Share on other sites

( Αυτό που είναι "τραπέζι" το γράφημα της ροπής, δεν σου κάνει ότι υπάρχει αρκετό περιθώριο tuning αν κάποιος το θελήσει; :shifty: )
Μόνο με πρόγραμμα το TDI φτάνει τα 400 άλογα και 88 κιλά ροπή.

Fyi , και επειδή μια μέρα βαριόμουν να δουλέψω και κοίταζα για αυτά :o, τα 860+ Nm και 400hp , πρέπει να τα δίνουν μόνο στους κινητήρες από το 2010 και μετά που έχουν αλλαγές στα μπεκ και στην μέγιστη πίεση καύσης και ίσως στο turbo.

Και γενικά η τάση τα τελευταία χρόνια, για >90hp/L στα diesel είναι να χρησιμοποιούν 2 turbo.

:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now