MetallicGR Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 [NEWS_IMG=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/images/news_images/amd3.jpg[/NEWS_IMG] Η AMD δίνει απλόχερα ένα πλούσιο toolset στους game developers για να επιτύχουν ακόμη πιο ολοκληρωμένα παιχνίδια. Η απάντηση στο "κλειδαμπαρωμένο" GameWorks της NVIDIA ακούει στο όνομα GPUOpen και έρχεται από την AMD έχοντας στη φαρέτρα της αρκετά επιχειρήματα για να δελεάσει τους game developers. Αρχικά, η τεχνολογία των Radeon GPUs βρίσκεται στο εσωτερικό αρκετών οικιακών συστημάτων όπως τις τρεις μεγάλες κονσόλες Xbox One, PS4 και Nintendo Wii, ενώ η AMD δεν παραλείπει και την παλιότερη υλοποίηση των τεχνολογιών της που υπάρχει στο εσωτερικό του Xbox 360. Στόχος της AMD είναι να κάνει την ανάπτυξη παιχνιδιών μια εύκολη υπόθεση για τους devs και να τους απαλλάξει από την ανάγκη για proprietary λογισμικό. Η σειρά εργαλείων της AMD αναμένεται να δώσει την απαραίτητη ελευθερία και να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους developers απ' ότι η NVIDIA με το GameWorks. Το "πακέτο" χωρίζεται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες στις οποίες στοχεύει η AMD. Αρχικά όπως είπαμε θα δώσει νέα όπλα στους developers για την ανάπτυξη παιχνιδιών για πολλές πλατφόρμες. Έπειτα, δίνει τα απαραίτητα εργαλεία Compute για αναλύσεις και βαριούς υπολογισμούς που σχετίζονται με επιστημονικά πεδία ενώ τέλος δίνει μεγάλη σημασία στην ανάπτυξη οδηγών για το Linux όπου είναι ένας τομέα που το GPUOpen θα προσφέρει σημαντικά χαρακτηριστικά. Ορισμένα resources του GPUOpen θα διατεθούν στις αρχές Ιανουαρίου στην πλατφόρμα GitHub και θα είναι διαθέσιμες απ' όλους. [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56763.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56778.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56779.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56780.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56781.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56782.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56783.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56784.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56785.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56786.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56787.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56788.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56790.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56791.png[/img_alt] [img_alt=AMD GPUOpen: Η Open Source εναλλακτική του GameWorks αποκαλύπτεται]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture56789.png[/img_alt] Διαβάστε περισσότερα εδώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 αντε παλι να σας δειξει η amd πως γινεται, εχω βαρεθει αντε γεια gameworks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astalavista Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Καλό αυτό πάντως, ότι propriertary βγάζει η nVidia, απαντάει η AMD με opensource Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Καλό αυτό πάντως, ότι propriertary βγάζει η nVidia, απαντάει η AMD με opensource Το πρόβλημα έιναι ότι συνήθος πρέπει να το βγάλει πρώτη η nvidia (να τους δήξει) για να το κάνει μετά η AMD σε open source. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Το πρόβλημα έιναι ότι συνήθος πρέπει να το βγάλει πρώτη η nvidia (να τους δήξει) για να το κάνει μετά η AMD σε open source. Ναι αλλά η nvidia δεν έχει βγάλει api , επίσης δεν έχει βγάλει ΗΒΜ Vram ... άρα τα συμπεράσματα δικά σας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astalavista Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Το πρόβλημα έιναι ότι συνήθος πρέπει να το βγάλει πρώτη η nvidia (να τους δήξει) για να το κάνει μετά η AMD σε open source. Έχει συμβεί και το ανάποδο - η AMD έβγαλε το Mantle για να δείξει τον δρόμο στο DirectX που ξεκάθαρα στηρίζει η nVidia. Ναι αλλά η nvidia δεν έχει βγάλει api , επίσης δεν έχει βγάλει ΗΒΜ Vram ... άρα τα συμπεράσματα δικά σας 1. Δεν τους ενδιαφέρει. Η λογική τους είναι ότι το DX είναι το API που χρειάζονται, και πάνω σε αυτό σχεδιάζουν τις κάρτες τους. Επίσης απ' όσο φάνηκε, το Mantle ήταν απλά μια προσπάθεια της AMD να δηλώσει πόσο ξεπερασμένο σε λογική ήταν το DirectX μέχρι τώρα, παρά για να βγουν τα νέα παιχνίδια πάνω σε αυτό. 2. Το HBM δεν ανήκει στην AMD. Η nVidia θα πάει απευθείας στο HBM2, λογικά κατά την μετάβαση στα 16nm (σύντομα; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 (edited) σημασια εχει ποιος το κανει σωστα και οχι παιδιαρισματα του τυπο εγω το'κανα πρωτος edit: τι σας κανει να νομιζετε οτι αν υπηρχε "πρωτια" σε κατι δεν θα το ειχε πατενταρει η νβοδια και τωρα δεν θα τρεχανε στα δικαστιρια? επισης επανελημενα εχει πει η amd στην νβοδια να συνεργαστουνε για να βελτιωσουν το προιον, guess what happened Edited December 15, 2015 by Yoshi Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Έχει συμβεί και το ανάποδο - η AMD έβγαλε το Mantle για να δείξει τον δρόμο στο DirectX που ξεκάθαρα στηρίζει η nVidia. 1. Δεν τους ενδιαφέρει. Η λογική τους είναι ότι το DX είναι το API που χρειάζονται, και πάνω σε αυτό σχεδιάζουν τις κάρτες τους. Επίσης απ' όσο φάνηκε, το Mantle ήταν απλά μια προσπάθεια της AMD να δηλώσει πόσο ξεπερασμένο σε λογική ήταν το DirectX μέχρι τώρα, παρά για να βγουν τα νέα παιχνίδια πάνω σε αυτό. 2. Το HBM δεν ανήκει στην AMD. Η nVidia θα πάει απευθείας στο HBM2, λογικά κατά την μετάβαση στα 16nm (σύντομα; ) Ε το mantle είναι μια εξαίρεση στο σύνηθες, όπως και η υποστήριξη freesync στο hdmi, αν και η ανακοίνωση από την υλοποίηση απέχει. Το mantle υπήρξε μόνο στο battlefield και στις λίστες των παιχνιδιών που θα το υποστήριζαν αλλά δεν είδαμε... Αν δεν είχαν θέμα με τους drivers σε dx11 δεν θα ασχολιόντουσαν πιστεύω, τους λύνει πολλά θέματα η εξέλιξη σε αυτή την κατεύθυνση και κατάφεραν να παν το πράμα εκεί που θέλουν δείχνοντας ότι έχουν @@ όταν χρειαστέι. σημασια εχει ποιος το κανει σωστα και οχι παιδιαρισματα του τυπο εγω το'κανα πρωτος edit: τι σας κανει να νομιζετε οτι αν υπηρχε "πρωτια" σε κατι δεν θα το ειχε πατενταρει η νβοδια και τωρα δεν θα τρεχανε στα δικαστιρια? επισης επανελημενα εχει πει η amd στην νβοδια να συνεργαστουνε για να βελτιωσουν το προιον, guess what happened Δεν μίλησε κανείς για καλύτερο και χειρότερο, εξάλλου το ότι κάποιος θα το κάνει πρώτος ή τελευταίος δεν του εξασφαλίζει τα αποτελέσματα. Άσε που το να το κάνεις 2ος και να είναι και fail είναι μεγάλη ξεφτίλα. Απλά από ένα σημείο και μετά αναρωτιέσαι πόσα από αυτά τα features μικρά ή μεγάλα θα υπήρχαν αν δεν τα είχε κάνει πρώτα κάποιος και τελευταία έχει καταντήσει μονότονο. What happened? Η Nvidia την έστειλε να δει αν κουνιούνται οι βάρκες! Και η AMD απάντησε: 2itohdy.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 (edited) ποια features ρε bro? τωρα δεν θα μιλησει καμια νβοδια και καμια αμδ θα μιλησει το community και τα contribs κατσε και απολαυσε το σοου Edited December 15, 2015 by Yoshi Link to comment Share on other sites More sharing options...
klapeto Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Η επίθεση ήταν σκληρή. Το μόνο που μένει στην Nvidia είναι να κάνει αυτό που ξέρει καλά: Να λαδώσει τους Game Devs. Το μόνο κακό που έχει η άδεια MIT είναι ότι αν βγάλει κάποιο καινουργιο Feature η AMD, η Nvidia μπορεί να το αντιγράψει, να το βάλει στα Gameworks, και να το πουλήσει σαν δικό της χωρίς να έχει κανένα νομικό πρόβλημα. Το μόνο που με ξενερώνει είναι το ότι ο amdgpu driver, θα είναι μόνο για GCN 1.2 και πάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...