MetallicGR

Πιο εύκολο multi-GPU support έρχεται στο Microsoft DirectX 12

Recommended Posts

[NEWS_IMG=Πιο εύκολο multi-GPU support έρχεται στο Microsoft DirectX 12]http://www.hwbox.gr/images/news_images/microsoft2a.jpg[/NEWS_IMG] Στο Github θα διατεθεί σύντομα ο κώδικας που θα έχει τη μορφή template για την προσθήκη multi-GPU support σε συμβατούς DX 12 τίτλους.

Η Microsoft επιβλέποντας την ανάπτυξη του DirectX 12 API και έχοντας αρκετούς game developers με το μέρος της, ετοιμάζει να διαθέσει στο Github, κώδικα που θα βοηθήσει στην προσθήκη multi-GPU υποστήριξης σε DirectX 12 τίτλους. Ο Chas Boyd της Microsoft σε ομιλία που είχε στο briefing των AMD Polaris στο Μακάο ανέλυσε μερικές ιδέες που έχει η εταιρία του Redmond ως προς την εισαγωγή βασικού multi-GPU support σε DirectX 12 τίτλους.

Όταν αναφερόμαστε στο multi-GPU support, αναφερόμαστε κυρίως στο Explicit Multi Adapter κάτι που υφίσταται προς το παρόν μόνο στο παιχνίδι Ashes of the Singularity. Το EMA αξιοποιεί περισσότερο τη πρώτη κάρτα γραφικών στη διαδικασία του rendering κάτι που έχει αποδειχθεί με δεκάδες μετρήσεις στο παρελθόν από έγκυρα media όπως το Anandtech. Η δεύτερη GPU θα μπορεί να αναλάβει μικρότερης σημασίας εργασίες που πραγματοποιούνται στο pipeline, όπως υπολογισμούς για τον φωτισμό σε μια σκηνή, τα physics στα αντικείμενα καθώς και εργασίες που σχετίζονται με τον surround ήχο σε ένα 3D περιβάλλον.

[img_alt=Πιο εύκολο multi-GPU support έρχεται στο Microsoft DirectX 12]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture67131.png[/img_alt]

[img_alt=Πιο εύκολο multi-GPU support έρχεται στο Microsoft DirectX 12]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture67130.png[/img_alt]

Link to comment
Share on other sites

Πιο εύκολο multi-GPU support έρχεται στο Microsoft DirectX 12

Το EMA αξιοποιεί περισσότερο τη πρώτη κάρτα γραφικών στη διαδικασία του rendering κάτι που έχει αποδειχθεί με δεκάδες μετρήσεις στο παρελθόν από έγκυρα media όπως το Anandtech. Η δεύτερη GPU θα μπορεί να αναλάβει μικρότερης σημασίας εργασίες που πραγματοποιούνται στο pipeline, όπως υπολογισμούς για τον φωτισμό σε μια σκηνή, τα physics στα αντικείμενα καθώς και εργασίες που σχετίζονται με τον surround ήχο σε ένα 3D περιβάλλον.

Άρα, ποια θα είναι η "πρώτη" και ποια η "δεύτερη", η πράσινη ή η κόκκινη?:que:... Θα γίνει χαμός....:evil:

Link to comment
Share on other sites

Κάπου αρχίζει να περιπλέκεται το πράγμα παρά να γίνεται ευκολότερο. Πάντως έτσι όπως πάνε τα πράγματα, το SLI και το CrossFire μοιάζουν αρκετά πιο αποδοτικές λύσεις σε σχέση με το EMA.

Link to comment
Share on other sites

ΕΜΑ πια. :hehe:

Στο Ashes θυμάμαι πως πάντα όταν ήταν η AMD πρώτη πήγαινε καλύτερα από το ανάποδο. Βέβαια ένας τίτλος είναι για την ώρα, εάν ασχοληθούν και το φέρουν σε πιο ευρεία γκάμα παιχνιδιών θα ήταν ενδιαφέρουσα προσέγγιση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now