MetallicGR Posted July 15, 2016 Share Posted July 15, 2016 [NEWS_IMG=Νέος VR Ready Driver από την NVIDIA με VR Demos και το Ansel]http://www.hwbox.gr/images/news_images/nvidia3.jpg[/NEWS_IMG] Παράλληλα, το σημαντικότερο ίσως highlight των νέων drivers, πέρα από την υποστήριξη νέου λογισμικού και features, είναι πως διορθώνει μερικά προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι GPUs με εφαρμογές VR. Οι drivers GeForce 368.81 είναι ήδη διαθέσιμοι από το site της εταιρίας και έρχονται φορτωμένοι με το VR Funhouse, ένα demo που παρουσιάζει μερικές από τις τεχνολογίες της NVIDIA χρησιμοποιώντας παράλληλα τη τεχνική Simultaneous Multi-Projection. Επιπρόσθετα, τα Everest VR, Raw Data και μερικούς ακόμη τίτλους. Η NVIDIA φέρνει και το Ansel, το οποίο είναι μια λειτουργία που επιτρέπει τη λήψη ενός "ελεύθερου" screenshot, κάνοντας pause το παιχνίδι και μεταβαίνοντας με τα ειδικά controls σε κάποιο άλλο σημείο της σκηνής. Σημειώνεται ότι το χαρακτηριστικό θα υποστηρίζεται και από τις 600 Series. Την ίδια στιγμή διορθώνει τόσο το πρόβλημα του GPU Boost σε εφαρμογές VR όσο και την απώλεια του σήματος στην οθόνη με pixel clock 330 MHz ή μεγαλύτερο κάτι που είχε απασχολήσει μερικούς χρήστες με κορεάτικα και υπερχρονισμένα panel. Τα release notes μπορείτε να τα διαβάσετε από εδώ. [img_alt=Νέος VR Ready Driver από την NVIDIA με VR Demos και το Ansel]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture67456.png[/img_alt] Διαβάστε περισσότερα εδώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted July 15, 2016 Share Posted July 15, 2016 (edited) Το Ansel είναι τόσο γελοία "μας βγήκε κατά λάθος" τεχνολογία... Χρειάζονταν να έχουν το render point της σκηνής ελεύθερο για το VR, πρόσθεσαν και 3 γραμμές κώδικα για να μπορείς να το κουνάς και το έβαλαν στο φούρνο του marketing στους 300 βαθμούς, για να ροδίσει σαν feature Edited July 15, 2016 by caution Link to comment Share on other sites More sharing options...