MetallicGR Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 (edited) [NEWS_IMG=Διαμάχη σχετικά με τις επιδόσεις των NVIDIA GPUs στο 3DMark Time Spy]http://www.hwbox.gr/images/news_images/futuremark.jpg[/NEWS_IMG] Όλα ξεκινούν από ένα post στο Overclock.net με τον συντάκτη του να αναφέρει πως η NVIDIA βγαίνει κάτι παραπάνω από κερδισμένη στις μετρήσεις του νέου μετροπρογράμματος της Futuremark. Το 3DMark Time Spy κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες για όλους τους κατόχους του 3DMark (2013) ως επιπλέον πακέτο και αποτελεί το πρώτο DirectX 12 benchmark που μπορεί να αξιοποιήσει τη τεχνική rendering Asynchronous Compute στις περισσότερες μοντέρνες κάρτες γραφικών της AMD και της NVIDIA. Μέσα από τα forums του overclock.net αναρτήθηκαν posts που αμφισβητούν τις επιδόσεις των NVIDIA GPU λέγοντας πως οι πιο πρόσφατες κάρτες της "ευνοούνται περισσότερο". Η τεχνική rendering μπορεί ουσιαστικά να πραγματοποιήσει εργασίες παράλληλα με άλλες, όποτε η GPU έχει ελεύθερο χρόνο και φυσικά αρκετά δεδομένα για να υπολογίσει. Ένα από τα κίνητρα που ξεκίνησαν τη συζήτηση σχετικά με το θέμα είναι η υπεροχή της Fury X έναντι στην GTX 1070 στο παιχνίδι DOOM κάτι που δεν φαίνεται στο παραπάνω benchmark. Φυσικά υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος, κατά την οποία οι Maxwell κάρτες δεν φαίνεται να έχουν κάποιο κέρδος από τη χρήση του DX12. Η Futuremark απάντησε με την δημοσίευση ενός άρθρου που αναλύει τη διαδικασία του async compute στο επίσημο site της. [img_alt=Διαμάχη σχετικά με τις επιδόσεις των NVIDIA GPUs στο 3DMark Time Spy]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture67680.png[/img_alt] [img_alt=Φήμη: Υπέρ των NVIDIA λειτουργεί το 3DMark Time Spy]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture67679.png[/img_alt] [img_alt=Φήμη: Υπέρ των NVIDIA λειτουργεί το 3DMark Time Spy]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture67678.png[/img_alt] Διαβάστε περισσότερα εδώ... Edited July 20, 2016 by MetallicGR Link to comment Share on other sites More sharing options...
FeelsBadMan Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 Ναι λες και δεν τους ξέρουμε.Το μόνο που έχει σημασία είναι το real time performance τα benches δεν είναι πάντα αντιπροσοπευτικά της πραγματικότητας, Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 Δεν διαφωνώ, αλλά τα benchmarks είναι ο μόνος τρόπος να συγκρίνεις τίμια 2 κομμάτια hw.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 Δεν διαφωνώ, αλλά τα benchmarks είναι ο μόνος τρόπος να συγκρίνεις τίμια 2 κομμάτια hw.. Διαφωνώ. Μπορείς να έχεις και games 70% και benchmarks 30% για να συγκρίνεις τίμια 2 κομμάτια hardware (GPUs) και να πιάσεις την πλειοψηφία των χρηστών... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aten-Ra Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 Δεν διαφωνώ, αλλά τα benchmarks είναι ο μόνος τρόπος να συγκρίνεις τίμια 2 κομμάτια hw.. Τι εννοείς με το "τίμια" ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 Τι εννοείς με το "τίμια" ?? Στο ότι έχεις την ίδια ρουτίνα που στρεσάρει τις κάρτες με τον ίδιο τρόπο. Αν παίξουμε το ίδιο παιχνίδι και εγώ πέσω σε 5 εκρήξεις παραπάνω ο μέσος όρος μας θα είναι διαφορετικός ή κάτι ανάλογο σε κάθε παιχνίδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aten-Ra Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 Στο ότι έχεις την ίδια ρουτίνα που στρεσάρει τις κάρτες με τον ίδιο τρόπο. Αν παίξουμε το ίδιο παιχνίδι και εγώ πέσω σε 5 εκρήξεις παραπάνω ο μέσος όρος μας θα είναι διαφορετικός ή κάτι ανάλογο σε κάθε παιχνίδι. Μόνο που τα παιχνίδια δεν είναι γραμμένα όπως το Time Spy και έτσι δεν αντικατοπτρίζει τις επιδόσεις στα πραγματικά παιχνίδια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
konmarin Posted July 20, 2016 Share Posted July 20, 2016 Σε λιγο καιρο θα εχουμε γλεντια γενικοτερα απο τους developers και ο λογος ειναι απλος σε dx12 η μεθοδος preemtpion ειναι διαφορετικη στην nvιdia σε σχεση με την amd για να τα συγκρινουμε σχετικα δικαια θα πρεπει ο πηγαιος κωδικας να υποστηριζει και τις δυο υλοποιησεις και αναλογα το τι hardware βλεπει να χρησιμοποιει και την αναλογη μεθοδο software.Οποτε οταν βλεπει nvidia να χρησιμοποιει preemtpion και οταν βλεπει amd να χρησιμοποιει async ειναι το ιδιο πραγμα με διαφορετικη μεθοδο.Eιναι παραπανω χρονος και κοπος και μεχρι στιγμης δεν βλεπω μεση λυση για το συγκεκριμενο ζητημα.Απλα πρεπει να υπαρχει στον πηγαιο κωδικα αναλογα το hardware να χρησιμοποιει και την αναλογη τεχνικη software για να υπαρχει κατα προσεγγιση σωστο αποτελεσμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...