MetallicGR

Διαμάχη σχετικά με τις επιδόσεις των NVIDIA GPUs στο 3DMark Time Spy

Recommended Posts

[NEWS_IMG=Διαμάχη σχετικά με τις επιδόσεις των NVIDIA GPUs στο 3DMark Time Spy]http://www.hwbox.gr/images/news_images/futuremark.jpg[/NEWS_IMG] Όλα ξεκινούν από ένα post στο Overclock.net με τον συντάκτη του να αναφέρει πως η NVIDIA βγαίνει κάτι παραπάνω από κερδισμένη στις μετρήσεις του νέου μετροπρογράμματος της Futuremark.

Το 3DMark Time Spy κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες για όλους τους κατόχους του 3DMark (2013) ως επιπλέον πακέτο και αποτελεί το πρώτο DirectX 12 benchmark που μπορεί να αξιοποιήσει τη τεχνική rendering Asynchronous Compute στις περισσότερες μοντέρνες κάρτες γραφικών της AMD και της NVIDIA. Μέσα από τα forums του overclock.net αναρτήθηκαν posts που αμφισβητούν τις επιδόσεις των NVIDIA GPU λέγοντας πως οι πιο πρόσφατες κάρτες της "ευνοούνται περισσότερο".

Η τεχνική rendering μπορεί ουσιαστικά να πραγματοποιήσει εργασίες παράλληλα με άλλες, όποτε η GPU έχει ελεύθερο χρόνο και φυσικά αρκετά δεδομένα για να υπολογίσει. Ένα από τα κίνητρα που ξεκίνησαν τη συζήτηση σχετικά με το θέμα είναι η υπεροχή της Fury X έναντι στην GTX 1070 στο παιχνίδι DOOM κάτι που δεν φαίνεται στο παραπάνω benchmark. Φυσικά υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος, κατά την οποία οι Maxwell κάρτες δεν φαίνεται να έχουν κάποιο κέρδος από τη χρήση του DX12. Η Futuremark απάντησε με την δημοσίευση ενός άρθρου που αναλύει τη διαδικασία του async compute στο επίσημο site της.

[img_alt=Διαμάχη σχετικά με τις επιδόσεις των NVIDIA GPUs στο 3DMark Time Spy]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture67680.png[/img_alt]

[img_alt=Φήμη: Υπέρ των NVIDIA λειτουργεί το 3DMark Time Spy]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture67679.png[/img_alt]

[img_alt=Φήμη: Υπέρ των NVIDIA λειτουργεί το 3DMark Time Spy]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture67678.png[/img_alt]

Edited by MetallicGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι λες και δεν τους ξέρουμε.Το μόνο που έχει σημασία είναι το real time performance τα benches δεν είναι πάντα αντιπροσοπευτικά της πραγματικότητας,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν διαφωνώ, αλλά τα benchmarks είναι ο μόνος τρόπος να συγκρίνεις τίμια 2 κομμάτια hw..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν διαφωνώ, αλλά τα benchmarks είναι ο μόνος τρόπος να συγκρίνεις τίμια 2 κομμάτια hw..

Διαφωνώ. Μπορείς να έχεις και games 70% και benchmarks 30% για να συγκρίνεις τίμια 2 κομμάτια hardware (GPUs)

και να πιάσεις την πλειοψηφία των χρηστών...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν διαφωνώ, αλλά τα benchmarks είναι ο μόνος τρόπος να συγκρίνεις τίμια 2 κομμάτια hw..

Τι εννοείς με το "€œτίμια"€ ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τι εννοείς με το "€œτίμια"€ ??

Στο ότι έχεις την ίδια ρουτίνα που στρεσάρει τις κάρτες με τον ίδιο τρόπο. Αν παίξουμε το ίδιο παιχνίδι και εγώ πέσω σε 5 εκρήξεις παραπάνω ο μέσος όρος μας θα είναι διαφορετικός ή κάτι ανάλογο σε κάθε παιχνίδι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο ότι έχεις την ίδια ρουτίνα που στρεσάρει τις κάρτες με τον ίδιο τρόπο. Αν παίξουμε το ίδιο παιχνίδι και εγώ πέσω σε 5 εκρήξεις παραπάνω ο μέσος όρος μας θα είναι διαφορετικός ή κάτι ανάλογο σε κάθε παιχνίδι.

Μόνο που τα παιχνίδια δεν είναι γραμμένα όπως το Time Spy και έτσι δεν αντικατοπτρίζει τις επιδόσεις στα πραγματικά παιχνίδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε λιγο καιρο θα εχουμε γλεντια γενικοτερα απο τους developers και ο λογος ειναι απλος σε dx12 η μεθοδος preemtpion ειναι διαφορετικη στην nvιdia σε σχεση με την amd για να τα συγκρινουμε σχετικα δικαια θα πρεπει ο πηγαιος κωδικας να υποστηριζει και τις δυο υλοποιησεις και αναλογα το τι hardware βλεπει να χρησιμοποιει και την αναλογη μεθοδο software.Οποτε οταν βλεπει nvidia να χρησιμοποιει preemtpion και οταν βλεπει amd να χρησιμοποιει async ειναι το ιδιο πραγμα με διαφορετικη μεθοδο.Eιναι παραπανω χρονος και κοπος και μεχρι στιγμης δεν βλεπω μεση λυση για το συγκεκριμενο ζητημα.Απλα πρεπει να υπαρχει στον πηγαιο κωδικα αναλογα το hardware να χρησιμοποιει και την αναλογη τεχνικη software για να υπαρχει κατα προσεγγιση σωστο αποτελεσμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now