odim Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Γεια σας,ειμαι κι εγω κατοχος του uplay εχω account γιατι εχω παιχνιδια της Ubisoft,το τελευταιο διαστημα η ubisoft θελησε για λογους ασφαλειας να κλειδωνει τα acounts μεσω google authenticator,δημιουργεις κωδικους μεσω ga οι οποιοι ξεκλειδωνουν το account σου για να μπορεις να εχεις προσβαση,επισης καποιος μου ειπε και μαλλον δεν το προσεξα οτι εαν ενεργοποιησεις αυτη τη διαδικασια η ubisoft σου στελνει e-mail με καποιους κωδικους backup σε περιπτωση που κατι γινει με το ga,εγω ενεργοποιησα τη διαδικασια,μεσω του smartphone κατεβασα την εφαρμογη ga,πρωτη φορα δημιουργησα κωδικους οι οποιοι ξεκλειδωναν την προσβαση στο account μου,καποια στιγμη εκανα reset στο κινητο κι εχασα τους κωδικους του ga,ακομη κι αν πας να δημιουργησεις νεους δεν τους δεχεται η ubisoft για να ξεκλειδωσει το account,το θεμα ειναι οτι δεν εχω και τους κωδικους backup που σου στελνει η ubisoft,φαινεται οτι διεγραψα το e-mail που μου ειχαν στειλει,ετσι επρεπε να επικοινωνησω με το support τους για να βγαλω ακρη,εστειλα e-mail στο support@ubisoft.com μου ηρθε ειδοποιηση οτι μεσα σε 48 ωρες θα λαβω απαντηση,περασαν 10 μερες κι ακομη δεν ελαβα τιποτα,ειμαι στην αναμονη,ελαβα αριθμο ticket αλλα ακομη περιμενω,παιζει να περιμενω κανα χρονο??? ειχε κανεις αλλος παρομοιο προβλημα????τι αλλο μπορω να κανω??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trabakoulas Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Είναι μακράν η χειρότερη εταιρεία με την χειρότερη υποστήριξη. Κάποια στιγμή έκανα λάθος και αγορασα ενα dlc για ενα παιχνιδι, αλλά δεν είχα αντιληφθεί οτι είχα την premium edition και το είχα ηδη. Έκανα αίτημα ακύρωσης αμέσως, ανοιξα tickets, η μια μερα έφερνε την άλλη και τελικα πήρα τα @@ μου. Τραγικοί. Προχθες που πήγα να ενεργοποιησω το free game που έδιναν AC3 με πετούσε συνέχεια έξω, παραλίγο να κλειδώσει ο λογαριασμός μου, ψάχνοντας στο νετ διαπίστωσα οτι ειχαν και άλλοι χρήστες το ίδιο πρόβλημα. Είναι μακραν η χειρότερη εταιρεία με την χειρότερη υποστήριξη. Μακάρι να βγάλεις άκρη αλλά δεν το βλέπω, σε μένα δεν απάντησαν σε κανένα ticket ανοιχτό απλά θυμόταν να μου στελνουν mail να μου υπενθυμίζουν οτι θα λήξει το όριο του ticket και θα κλείσει το case, δεν ξανα αγοράζω παιχνίδι απο αυτούς παρα μονο τα free που δινουν. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkadonitis Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Συμφωνώ. μονο τα free γιατι μου την δίνουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
odim Posted December 11, 2016 Author Share Posted December 11, 2016 κι ομως τους εστειλα μηνυμα στο fb support και με απαντησαν,ηθελαν ομως καποια προσωπικα στοιχεια και να τους στειλω ενα screenshots με την ip μου για να βεβαιωθουν,ξεμπλοκαραν τη διαδικασια επαληθευσης με ga κι ολα καλα,δηλαδη σε διαστημα μιας ωρας εχθες εκανα τη δουλεια μου,μπηκα στο account ενεργοποιησα ξανα το ga,αυτη τη φορα σημειωσα τους κωδικους επαναφορας σε ενα χαρτι,ειναι 6 passwords εαν παθει κατι το κινητο σου να μπορεις να ξεκλειδωσεις το account με αυτους,ολα καλα μην στελνετε τζαμπα e-mails,χανετε το χρονο σας, στειλτε τους μηνυμα μεσω facebook και πιστευω θα σας απαντησουν συντομα.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
La_MoRt Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Εμένα μέσω email κάποια στιγμή που τους είχα στείλει μου απάντησαν κανονικά. Είχαμε χάσει με ένα φίλο από το λογαριασμό του το κωδικό του και ταυτόχρονα δε μπορούσε να μπει και στο email του. Μου απάντησαν μια χαρά, βέβαια δε λύθηκε γιατί ζητούσαν δικαιολογημένα φυσικά τις αποδείξεις των παιχνιδιών ότι όντως αγοράστηκαν και επειδή ήταν παλιά δεν υπήρχαν. Όμως απάντηση πήρα κανονικά! Χρόνια Πολλά καλή χρονιά!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...