MetallicGR

Αν ένα game υποστηρίζει DirectX 12 το ενεργοποιείτε;

Αν ένα game υποστηρίζει DirectX 12, το ενεργοποιείτε;  

26 members have voted

  1. 1. Αν ένα game υποστηρίζει DirectX 12 το ενεργοποιείτε;

    • Ναι, άμεσα.
      11
    • Ναι, μόνο εάν υπάρχει αύξηση στις επιδόσεις.
      10
    • Όχι, δεν παρατήρησα αύξηση στις επιδόσεις.
      3
    • Όχι, γιατί είχε διάφορα προβλήματα.
      0
    • Όχι, το hardware μου δεν υποστηρίζεται.
      2
    • Δεν έχω κανένα DX12 ready game!
      0
    • Όχι, είμαι κονσολάς, no offense.
      0


Recommended Posts

Έχει περάσει ένας χρόνος και βάλε από τη στιγμή που το DirectX 12 άρχισε να εμφανίζεται στους πρώτους τίτλους της αγοράς. Πλέον βρίσκεται και σε πολλά triple A games, όπως το Battlefield 1 και το The Division αλλά και μερικά ακόμα όπως το πολύ απαιτητικό Total War: Warhammer, όμως σε beta μορφή. Όπως και να 'χει το νέο API σύμφωνα με τη Microsoft που επιλήφθηκε μετά από μερικά χρόνια αδράνειας την ανάπτυξή του μπορεί να επιφέρει καλύτερες επιδόσεις στο ίδιο hardware πραγματοποιώντας πιο αποδοτική χρήση των πόρων.

 

Έτσι ερχόμαστε στο σημερινό ερώτημα, εάν ένα game υποστηρίζει DirectX 12 το ενεργοποιείτε στο δικό σας hardware;
 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, ThReSh said:

Επιλογή για "Μόνο αν υπάρχει αύξηση στις επιδόσεις" ? :P

 

your request is complete. :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω πως χρήζει διευκρίνησης γιατί πολλοί δεν το πιάνουν.

 

Το DX12 δεν θα αυξήσει ως δια μαγείας τα FPS - δεν είναι αυτός ο στόχος του.  Ας πούμε ότι ένα παιχνίδι βγάζει average 40 FPS - δεν θα εκτοξευτεί στα 60 με μια απλή αλλαγή του API (ναι υπάρχει παράδειγμα, αλλά μόλις ένα...;) .

 

Το DX12 σχεδιάστηκε για διαφορετικούς λόγους. Το overhead που δημιουργείται από τα μπόλικα software layers που περνάει ένα καρέ μέχρι να εμφανιστεί στην οθόνη, οδηγεί - πλέον -  σε αναποτελεσματική εκμετάλλευση του hw - κοινώς "καμμένοι" επεξεργαστικοί κύκλοι.

 

Η δομή του DX12, όπως και των υπόλοιπων API που βγαίνουν στην επιφάνεια, είναι να εξαλείψει αυτό το overhead, καθώς και να αυξήσει κάποιους υπολογιστικούς περιορισμούς (να το θέσω έτσι) όπως για παράδειγμα τον αριθμό των draw calls.

 

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι game developers να είναι σε θέση να αυξήσουν, κατά πολύ, τον αριθμό των αντικειμένων που θα εμφανίζονται σε μια σκηνή, κατά συνέπεια να φέρουν περισσότερη λεπτομέρεια στα παιχνίδια, αλλά και ο τρόπος που λειτουργεί θα κάνει και πιο smooth το gameplay -> λιγότερη εξάρτηση από τον επεξεργαστή και κατά συνέπεια πιο σταθερά frametimes.

 

Δεν θα επεκταθώ περισσότερο σχετικά με τις τεχνικές που υπάρχουν (πχ async compute), ακόμα και έτσι όμως αν η GPU δεν έχει το απαραίτητο pixel και texture fillrate, κανένα API δεν θα κάνει θαύματα στα FPS :)

 

Οπότε για εμένα, δεν καίγομαι και ιδιαίτερα, έχω δει πως σε DX11 μερικοί τίτλοι τα πάνε καλύτερα από άποψη FPS.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λείπει επίσης η επιλογή "αν επιφέρει καλύτερο image quality & effects"

και προφανώς ένας συνδυασμός όπως π.χ. "quality + λίγο performance drop δεν με χαλάει".

 

Προσωπικά δεν με χαλάει και να πέσουν οι επιδόσεις, αν στο DX12 mode το game έχει καλύτερα γραφικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόνο dx12 δεν υπάρχει γυρισμός... δεν βρίσκω στο wildlands επιλογή για το dx12 φαντάζομαι ότι το ενεργοποιεί αυτόματα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπάρχει καμία διαφορά σε επιδόσεις ούτε και σε ποιότητα.

Δεν πρόκειται να δούμε ποτέ κάποια ουσιώδη βελτίωση και αυτό γιατί το συγκεκριμένο api υπάρχει για να βεβαιώσει την πλήρη συμβατότητα με τα πολλών συνδυασμών Hardware που υπάρχουν στα pc, δεν είναι api επιδόσεων όπως αυτά που χρησιμοποιούνται στις κονσόλες και τρέχουν συγκεκριμένο hardware ουτο σώστε να πάρει το 100% απο το hardare, είναι api  συμβατότητας και κρατάει μια χρυσή τομή ανάμεσα στα port games απο τις κονσόλες να τρέχουν σε όλων των ειδών το υλικό στα pc.

Κάτι σαν τους default windows drivers ένα πράγμα, ουτοπίες και βελτίωση μόνο ο @venisk βλέπει... :hehe:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

 

Δεν υπάρχει καμία διαφορά σε επιδόσεις ούτε και σε ποιότητα.

 

 

Φίλε αν το bf1 δεν ήταν dx12 θα ήταν unplayable στα 4k... βλέπω εγώ την ουτοπία της 1080ti σαν λύση σύντομα :hehe:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now