hollow_83 Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 Καλημέρα σας. Αγόρασα πρόσφατα έναν σκληρό δίσκο από πλαίσιο και σήμερα που θέλησα να τον τοποθετήσω παρατήρησα κάτι ιδιαίτερα παράξενο. Όπως βλέπετε ο δίσκος αναφέρει ξεκάθαρα ότι απαγορεύεται η πώληση εκτός Κίνας καθώς και κάτι με την εγγύηση. Μάλιστα επειδή έχω και άλλους Μωβ είμαι σίγουρος ότι το Ευρωπαικό revision έχει πάνω του ένα QR Code. Γενικά τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Είναι παράνομοι; Τι παίζει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetallicGR Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 Μπορείς να το τσεκάρεις με το warranty site της WD. Αλλιώς στείλε τους ένα mail. http://support.wdc.com/warranty/warrantystatus.aspx?lang=en Link to comment Share on other sites More sharing options...
asder Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 (edited) απ' οτι βλέπω το έχει παθει ενας και στο αμαζον... https://www.amazon.co.uk/Purple-Surveillance-Hard-Disk-Drive/dp/B00IMPO5VU αν βαλεις το σειριακο στο σαιτ που εδωσε ο MetallicGR θα σου πει πως ειναι εκτος περιοχης εγγυησης https://community.wd.com/t/warranty-status-out-of-region/5246 Edited March 21, 2017 by asder Link to comment Share on other sites More sharing options...
hollow_83 Posted March 21, 2017 Author Share Posted March 21, 2017 Στο warranty site βγάζει ότι είμαι εκτός περιοχής. Έχω στείλει μειλ (προφανώς δε θα βγάλω άκρη). Από εκεί και πέρα είναι νόμιμη η πώληση αυτών των προιόντων; Γιατί φαντάζομαι δεν έτυχε σε μένα ένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hollow_83 Posted March 21, 2017 Author Share Posted March 21, 2017 3 minutes ago, asder said: απ' οτι βλέπω το έχει παθει ενας και στο αμαζον... https://www.amazon.co.uk/Purple-Surveillance-Hard-Disk-Drive/dp/B00IMPO5VU αν βαλεις το σειριακο στο σαιτ που εδωσε ο MetallicGR θα σου πει πως ειναι εκτος περιοχης εγγυησης https://community.wd.com/t/warranty-status-out-of-region/5246 Ο άλλος από το αμαζον αγόρασε από έναν άσχετο πωλητή όχι από το Amazon το ίδιο. Το Πλαίσιο είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες. Εμένα με νοιάζει αν στέκει νομικά αυτό που κάνουν και αν υπάρχει κάποιος που να προστατεύει τους καταναλωτές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trabakoulas Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 Απ ότι φαίνεται δεν τον έχεις ανοίξει ακομα ε? γύρισε τον πίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 Δεν χρειάζεται να το γυρίσεις, όταν και αν χαλάσει γύρισε τους το να σου δώσουν άλλο απόδειξη αγοράς έχεις οπότε έχεις και την υποστήριξη του πλαισίου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChameZX Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 57 minutes ago, hollow_83 said: Ο άλλος από το αμαζον αγόρασε από έναν άσχετο πωλητή όχι από το Amazon το ίδιο. Το Πλαίσιο είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες. Εμένα με νοιάζει αν στέκει νομικά αυτό που κάνουν και αν υπάρχει κάποιος που να προστατεύει τους καταναλωτές. Γιατί θα τους κάνεις μήνυση αν δεν στέκι νομικά? Αυτό που νομίζω ότι σε νοιάζει είναι αν το καλύπτει η εγγύηση και να μην χρειάζεται να αποδείξεις ότι ο ελέφαντας πετάει. Υπάρχει κάποια διαδικασία άμεσης επιστροφής? συνήθως τα μαγαζιά δίνουν ένα 7ημερο (DOA, αν και αυτό καλύπτει τα μη λειτουργικά προϊόντα). Αν ναι δώσε τον πίσω, εφ όσον δεν καλύπτεται από το Site της ίδιας της εταιρίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 (edited) Γενικά δεν βλέπω "Πρόβλημα με σκληρό δίσκο από ΠΛΑΙΣΙΟ" Εγγύηση Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάς ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχεις το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν. Αν θέλει/μπορεί o πωλητής να κάνει χρήση της εγγύησης του κατασκευαστεί, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει το προϊόν στην αντιπροσωπεία του κατασκευαστή. Εσύ, πάντως, δεν οφείλεις να πληρώσεις τίποτα απολύτως! http://tvxs.gr/news/ελλάδα/νομικός-οδηγός-για-τα-δικαιώματά-σας-αγορά-ελαττωματικού-προϊόντος Αν η εγγύηση που σου δίνει το Πλαίσιο είναι ίδια με αυτή του κατασκευαστή, τότε δεν έχεις πρόβλημα. Το Πλαίσιο είναι μεγάλη εταιρεία και δεν πρόκειται να κλείσει άμεσα ώστε να χρειαστείς την εγγύηση του κατασκευαστή. Θαρρώ πως είναι μία ενέργεια της Πλαίσιο για αύξηση κέρδους. Αγόρασε στη χονδρική το item με χαμηλότερη τιμή και παίρνει το ρίσκο της εγγύησης, αναλαμβάνοντάς την εξολοκλήρου. Δεν υπάρχει η λεγόμενη διπλή εγγύηση (πωλητή και κατασκευαστή). Πρόσφατα που αγόρασα ένα air condition μου είπαν παρόμοια ιστορία για τη Media Markt. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση το air condition ήταν βουλγάρικο και δεν το κάλυπτε η ελληνική αντιπροσωπία. Όμως το κάλυπτε η Media Markt με δικό της ρίσκο, δηλαδή υπολόγισαν πως η αύξηση του κέρδους ξεπέρναγε το πιθανό κόστος της εγγύησης. Η ιστορία αυτή δεν ξέρω αν στέκει/αληθεύει, αλλά δεν μου φαίνεται και απίθανη. Σε αυτές τις περιπτώσεις μεγάλη σημασία έχει η αξιοπιστία του πωλητή, αν κλείσει ο πωλητής ή δεν είναι συνεργάσιμος την πάτησες. Στη δικιά σου περίπτωση μπορεί το Πλαίσιο να μην είναι αρεστό σε κάποιους, αλλά στο θέμα εγγύησης νομίζω πως είναι εντάξει. Νομιμότητα Για να κάνουν τέτοιες ενέργειες οι μεγάλες εταιρείες, λογικά θα στέκει νομικά και δεν τις κάνουν στον αέρα. Έχω την εντύπωση πως από τη στιγμή που το προϊόν φέρει το CE μπορεί να πωληθεί στην ΕΟΚ. Από τη στιγμή που αναγράφει "for sale only in China" τότε χάνεις την εγγύηση του κατασκευαστή (διπλή εγγύηση). Βέβαια το καλύτερο για μένα είναι να απευθυνθείς στο συνήγορο του πολίτη ή στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή. Επιστροφή Εξαρτάται αν η αγορά έγινε από το κατάστημα ή εκτός αυτού. Προθεσμία 14 ημερών για ακύρωση και επιστροφή αγορών που πραγματοποιήθηκαν εκτός καταστήματος (στο διαδίκτυο, με τηλεφωνική ή ταχυδρομική παραγγελία). Εν προκειμένω, στα 28 κράτη μέλη της ΕΕ + την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και τη Νορβηγία έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τέτοιες αγορές εντός 14 ημερών και να πάρετε πίσω όλα σας τα χρήματα. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιοδήποτε λόγο – έστω κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη. Αν αγοράσατε εμπορεύματα σε κατάστημα, δεν έχετε το νόμιμο δικαίωμα της ΕΕ να τα επιστρέψετε (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής εμπορευμάτων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας. Ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας. http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm Edited March 21, 2017 by stavros Link to comment Share on other sites More sharing options...