Trabakoulas

Πρόβλημα σε αγγελία με Inno3D ichill x3 Nvidia GTX1080

Recommended Posts

Καλησπέρα, μπαίνω κατευθείαν στο θέμα, στις 6 Δεκεμβρίου ανέβηκε αγγελία από μέλος του forum για πώληση Nvidia GTX1080, το ίδιο και σε γειτονικό φόρουμ.

Τα λεφτά κατατέθηκαν στο Όνομα ************************** στην Eurobank ο οποίος υποτίθεται θα έφερνε τις κάρτες, όπως και έγινε η κατάθεση απο μέρους μου χωρίς να γνωρίζω το εν λόγω άτομο ποιος είναι και τι επαγγέλλεται,  απλά μου είπαν ότι είναι κεντρικός εισαγωγέας της ****** στην Ελλάδα.

Απο τότε και μέχρι σήμερα ακόμα περιμένω κάρτα ή τα λεφτά μου πίσω απο το άτομο που απαντάει στο τηλέφωνο μια στο τόσο και κάθε εβδομάδα με διαβεβαιώνει οτι θα αποζημιωθώ, όποιος είχε συμμετοχή στις εν λόγω αγγελίες και ακόμα δεν έχει ούτε κάρτες ούτε και τα λεφτά του πίσω ας επικοινωνήσει μαζί μου, ξέρω ότι περίπου στην αγγελία είχαν συμμετοχή περί τα 25-30 άτομα.

 

a.jpg

b.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Απορώ γιατί ψάχνεις να βρεις εσύ τα μέλη-θύματα μέσω post και δεν τους ζητάς απ' ευθείας από τους Administrators. Υποθέτω πως ξέρουν ποιοι είναι.

 

Επίσης, ενημερώνω πως το γειτονικό forum έσβησε το αντίστοιχο post για την εξεύρεση των θυμάτων. Ελπίζω να μη γίνει το ίδιο και εδώ.

 

Καλά, ποιος είναι αυτός ο ********************* και χέζεται ο κόσμος?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το HwBox δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλειες. Είναι από τους βασικούς κανόνες του marketplace μας.

 

Το post καλά κάνει και υπάρχει για να το δουν όσοι είναι και να επικοινωνήσουν μαζί σου για λεπτομέρειες και τα σχετικά, αλλά οι administrators του site δεν έχουν κάποια δουλειά με αγγελίες που ανεβάζουν απλά μέλη. Οπότε ας μη γίνονται συσχετίσεις. :)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ειμαι ο ίδιος που ο "κύριος " αναφέρεται εχω ηδη κινηθεί εναντίον του νομικά για εκβιασμό και χρυσή στοιχεία και θα κινηθώ εναντίον σε όποιον αναμεταδίδει οτιδήποτε. 

Link to comment
Share on other sites

Κύριε, με το ****************** δεν νομίζω πως σε εκβιάζει ή χρησιμοποιεί ψευδή στοιχεία σου.

(Πιθανόν όμως έχει το έμβασμα το οποίο έκανε στο όνομά σου.)

 

Θα μπορούσες να ενημερώσεις εμπεριστατωμένα τον λόγο που τα παιδιά δεν έχουν λάβει ακόμα τις κάρτες τους ή αφού έχουν περάσει σχεδόν 7 μήνες και δεν έχουν λάβει τις κάρτες, γιατί δεν έχουν λάβει τα χρήματά τους πίσω?

 

@venisk εσύ που ήσουν ο ενδιάμεσος μεταξύ των αγοραστών και του ***************** μήπως μπορείς να μας δώσεις και το δικό σου input?

 

Επίσης, όπως έγραψε και ο Λουκάς παραπάνω: "Το HwBox δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλειες" αλλά αφού φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...θα παίξω τον ρόλο του διαιτητή.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Βασίλη δυστηχως ο κύριος χρισοπιει τη πλατφόρμα σου σε προϊόν εκβιασμού και το εχει κανει και σε άλλες πλατφόρμες. Ειμαι ηδη σε νομική κάλυψη για το θεμα και δεν θα επιτρέψω τη αναπαραγωγή των στοιχείων που αναφέρει απο τον ιδιο η οποιοοδιποτε. Δεν γνωρίζεις τα πλήρη στοιχεία και καλο θα ηταν να μην πάρεις θεση γιατι θα αναγκάστω να παρω και εγω 

Link to comment
Share on other sites

Προς τιμή του hwbox.gr που κράτησε ενεργό το θέμα, ενώ στο γειτονικό forum διέγραψαν δύο αλλεπάλληλα posts του Trabakoula. Είναι σαφές από που έγινε η ενημέρωση.

Edited by stavros
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Παίδες, το θέμα είναι σοβαρό και δεν χωράει ειρωνίες και αστειάκια όπως έχετε κάνει παραπάνω.

Κρατήστε το επίπεδο και μην το ρίχνετε σας παρακαλώ.

Όποιος το ξανακάνει απλά για να το "παίξει μάγκας" θα με αναγκάσει να του διαγράψω το post ή το μέρος

του post που το κάνει. Εάν κάποιος θέλει να πάρει θέση σοβαρά, μπορεί να το κάνει.

 

Το όνομα του Κυρίου το άλλαξα σε *********************, οπότε νομίζω πως δεν μπορεί πλέον

να μας(με, γιατί είναι δικό μου το site) "απειλεί" άμεσα ή έμμεσα με νομικές κινήσεις.

Εάν στις μεταξύ σας κουβέντες έχουν ειπωθεί χοντράδες, αυτό αποτελεί δικό σας πρόβλημα και εγώ και το hwbox.gr δεν φέρω καμία ευθύνη.

 

Στο θέμα μας λοιπόν, έχω ακούσει πολλά από την μεριά των αγοραστών, αλλά από τον πωλητή καμία.

Πιθανόν εάν γράψει κάτι δημόσια με αποδείξεις να ηρεμήσετε όλοι.

Αναμένω έναν δημιουργικό διάλογο και από τις δύο πλευρές γιατί δεν ξέρω τι έχει γίνει.

 

Σταύρο δεν υπάρχει καμία τιμή πουθενά και σε κανέναν. Απλά προσπαθώ να βγάλω μια άκρη γιατί

φαίνεται πως είναι πολύ σοβαρό ότι έχει συμβεί. Οπότε ας κρατήσουμε τους χαρακτηρισμούς σε

χαμηλούς τόνους.

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

αν οντως ειναι τα πραγματα οπως τα λεει ο φιλος τραμπακουλας...

25-30 ατομα απο 300 ευρω...ειναι καλη κονομα..

@test1234  μπορεις να μας πεις και τη δικη σου πλευρα...και οχι απλα νομικες "απειλες"?

ημουνα και εγω σε σκεψεις να παρω μια 1080 γιατι η τιμη ητανε χτυπητη...

και ειχα στειλει και στον @venisk

ευτυχως που δε το εκανα δλδ

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σαν πωλητής παιρνω ξεκάθαρα θεση και λεω οτι πρώτον: δεν υπαρχει καμια διάθεση μη επιστροφής των χρημάτων και κανουμε οτι ειναι δυνατόν να γινει άμεσα. Δεν εχω αποφύγει καμια ευθηνη η εχω κρυφτεί η δεν εχω δωσει ξεκάθαρες απαντησεις σε κανενα αγοραστή. Εξάλλου στο παρελθόν εχουν γινει ανάλογες συναλλαγές χωρις το παραμικρό προβλημα για το ιδιο ακριβως προϊόν. Δεύτερον και συμαντικοτερο. Ο "κύριος" που ανέβασε το θεμα αφου με εκβίασε ποικιλοτρόπως γραπτώς με εκβίασε και με τον διασυρμό μου online. Για το "κύριο " και όποιον αναπαράγει οτι λέει ο κύριος δυστηχως η επιλογή πλεον ειναι απο τη νομική οδό για τη προστασία μου και της οικογένειας μου αφου ευθέως ανακατευσε και αυτούς. 

 

Τελος οσο αφορά το site εκτιμώ τη λεπτότητα του χειρισμού και ευχαριστώ για αυτο. Πιστεύω οταν υπαρχει ξεκάθαρο προβλημα με κάποια συναλλαγή και επισης ξεκάθαρη προσπάθεια επίλυσης του ο δημόσιος διασηρμος δεν επιτρέπεται και φυσικα δεν ανέχεται. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ωραια...επειδη δε ξερω λεπτομερειες να ρωτησω 2-3 πραγματα...

ποσο καιρο ειναι αυτη η ιστορια? που εχει κολλησει το ολο θεμα?

αν εχω καταλαβει καλα καποια ατομα δωσανε 300 ευρω προκαταβολη στον @test1234 μεσω αγγελιας του @venisk και καρτα δεν ειδανε.

Δε ξερω τη αναμειξη ειχε ο νικος αλλα για μενα απο τη στιγμη που η αγγελια ειναι δικια του ειναι και αυτος στο ντακο.

τα λεφτα τα εχετε εσεις?

τα λεφτα εχουνε παει στην ****** και δεν εχει στειλει ακομη τις καρτες?

στελνει καρτες με 300 ευρω προκαταβολη?

βαλατε εσεις τα υπολοιπα και δεν σας εστειλε τις καρτες?

θα τις στειλει με καθυστερηση?

θα δωσει τα λεφτα πισω?

 

Παντως σε τετοιες καταστασεις τον αλλο που εχει δωσει 300 ευρω κατι μηνες και καρτα δεν εχει τον κατανοω απολυτα

και να ξεφυγει και λιγο.καποιοι δουλεβουν μισο μηνα και παραπανω για να τα βγαλουν

Για μενα φιλε @test1234 να στο πω απλα η λυση ειναι μια...οπως θα λεγε και ο πατερας μου κοβεις το λαιμο σου να γυρισεις τα λεφτα για να εισαι κυριος και να γλιτωσεις καταστασεις

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φιλε ο τρόπος εμπορεύσης του προϊόντος και του προβλήματος αυτου καθε αυτου ειναι πρώτον θεμα της εταιρίας και δεύτερον μεταξύ των ενδιαφερομένων. Δεν μπορουμε να προβούμε σε λαϊκό δικαστήριο και κυρίως υπό τη καθοδήγηση ενός κυρίου κου ηδη κινούμαστε νομικά εναντίον. Νομίζω ειναι κατανοητό. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω να δώσω εξηγήσεις σε κανέναν δημόσια και ειδικά σε άτομα που δεν έχουν καμία σχέση με την αγγελία. Ελπίζω πραγματικά σε κανένα να μην βρεθεί στη ίδια δύσκολη θέση που βρίσκομαι εγώ και όσοι εμπλέκονται. Παρακαλώ κοιτάξτε τις δουλειές σας.


Sent from my iPhone 7 plus using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι οι κάρτες καταστράφηκαν απο το σύστημα πυρόσβεσης μετα απο χτύπημα που έγινε με γκαζακια στην είσοδο την Γ. Ταχυδρομικης στο Πικέρμι οπου και υποτίθεται οτι ήταν οι κάρτες, αυτο στις 18/01/2017.

Απο τότε μας έχει στείλει κατι φωτογραφίες με καπνισμένες κούτες να αποδείξει το αληθές που δεν αποδεικνύουν τίποτε.

Από έρευνα δική μου και συνομιλία με την Γ. Ταχυδρομική δεν επιβεβαιώνουν τίποτε απο αυτά που ισχυρίζεται παρά μόνο οτι υπήρξαν ζημιές στην είσοδο του καταστήματος.

Η δε πυροσβεστική Υπηρεσία που έκανε την αυτοψία στο δελτίο συμβάντος αναφέρει μονο 2 παλέτες καμένες, σκέτες. 

Ας μας αποδείξει οτι αυτα που λέει ισχυουν και οτι βρίσκεται σε διαδικασία αποζημίωσης, κάτι που ετσι και αλλιώς εμας δεν μας αφορά, ας κάνει οτι θέλει με την ασφαλιστική εμείς η καρτα η τα λεφτά μας θέλουμε.

Και το οτι έχεις κινηθεί νομικά εναντίων μου σταμάτησε να το αναφέρεις γίνεσαι γραφικός, δεν φοβιζεις κανεναν, εκτός και αν νομίζεις οτι έχεις να κάνεις με 20χρονα. 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Edited by Trabakoulas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η διαδικασια που εχουμε αναλάβει με τη ασφαλιστική μας αφορά τη εταιρία και την ασφαλιστική και φυσικα εχουμε προβεί σε ολεσ Τις ενέργειες ωστε να καλύψουμε τη ζημιά μας και δεν σκοπεύουμε να δημοσιεύσουμε αρχεία εταιρικά κυρίως για χαρη εκβιασμού. Ο κύριος που νομίζει οτι δεν ειναι 20χρονο εχει εκβιάσει γραπτως και προσπαθήσει να εκθέσει και οι νομικες διαδικασίες εχουν ηδη κινηθεί εναντίον του. Επιφυλασσόμεθα για όποιον άλλον επιλέξει να μας εκθέσει η να αναφέρει οτιδήποτε για τη υπόθεση η στοιχεία της. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, stavros said:

Πολλά ορθογραφικά και συντακτικά λάθη.:P

εγκεφαλικα απανωτα.....

 

2 hours ago, test1234 said:

Αγαπητέ φιλε ο τρόπος εμπορεύσης του προϊόντος και του προβλήματος αυτου καθε αυτου ειναι πρώτον θεμα της εταιρίας και δεύτερον μεταξύ των ενδιαφερομένων.

το τεστ1234 δεν με πολυπειθει.... ποια ειναι αυτη η εταιρια?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά βλέπω πάντως κάποιον που έχει πάρει λεφτά πριν την παραγγελία, έχει περάσει πόσος καιρός, και δεν έχει παραδώσει προϊόν ούτε πίσω την προκαταβολή, και να κατακρίνει τον πελάτη του και να εκβιάζει πως θα κινηθεί νομικά.


Ντα τον κακό πελάτη κι ετσ' φάση :D

 

Εφόσον είσαι κύριος έτσι και "εταιρία" δίνεις πίσω τις προκαταβολές, και τα εισπράτεις όταν τα πάρεις από την ασφαλιστική εφόσον είσαι κύριος και σωστός ( μήπως δεν ήταν ασφαλισμένη η αποστολή μετά το hub και για αυτό και το όλο θέμα ? )

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλά ότι να ναι διαβάζουμε εδώ πέρα. Ο άνθρωπος έχει πληρώσει εδώ και τόσους μήνες την κάρτα (από όσα λέει τουλάχιστον) και ακούμε για νομικές διαδικασίες που έχουν κινηθεί ήδη για εκβιασμό. Πες εκεί στο νομικό τμήμα της εταιρείας (αν υπάρχει) ότι εκτίθεται ή απλά γράφεις εσύ με σκοπό να τρομοκρατήσεις τον κόσμο. Δεν νομίζω να χρειάζονται όλα αυτά τα γραφικά. Λίγη σοβαρότητα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλή τη πίστει πως τα μέλη θα αποζημιωθούν σύντομα, έκρυψα το όνομα του Κυρίου @test1234.

 

Δυστυχώς φτάσατε στο "λαϊκό δικαστήριο" διότι όπως φαίνεται δεν μπορέσατε να τον αποζημιώσετε

ούτε προφορικά αλλά και ούτε ουσιαστικά και μετά από 7 μήνες αναμονής έφτασε ο κόμπος στο χτένι.

Παρά τις συνεχείς του υπενθυμίσεις και τις δικές σας διαβεβαιώσεις δεν έχει λάβει ακόμα την επιστροφή

του ποσού που κατέβαλε στον λογαριασμό σας για την αγορά της κάρτας γραφικών (την οποία ουδέποτε

έλαβε).

 

Παρακαλώ όλους να προσέχετε τι λέτε. Εγώ και το hwbox.gr δεν έχουμε ουδεμία σχέση με το τι έχει γίνει.

Καλό θα ήταν απειλές ευγενικές και μή να μην ειπώνονται από καμία από τις δύο πλευρές και να προσπαθήσετε

να λύσετε τις όποιες διαφορές σας με διάλογο.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ τη δική μου ιστορία...

 

Είχα προπληρώσει κι έγω κάρτα γραφικών 950 ευρώ παρακαλώ (titan-x) και δώξα το θεό τα είχα βάλει τα λεφτά στο άτομο που είχε βάλει την αγγελία.

Προσωπικά δεν άντεξα ούτε τους σχεδόν 5 μήνες αναμονή αλλά το σημαντικότερο τα απίστευτα και απίθανα ψέματα τα οποία ο ενδιάμεσος αγοραστής στην δική μου περίπτωση μου έλεγε.

Φανταστείτε υπολόγιζα να έχω την κάρτα 28η Οκτωβρίου και τα λεφτά τα πήρα κοντά 25η Μαρτίου.

Τα λεφτά μου τα επέστρεψε ο πωλητής που φαίνεται στην αγγελία με το οποίο μέχρι πρότεινως είχαμε και ΑΡΙΣΤΕΣ σχέσεις.

Και αυτό έγινε εφόσον του έδωσα και κατάλαβε ότι έχει την νομική υποχρέωση εκείνος να μου τα επιστρέψει και όχι ο ενδιάμεσος αγοραστής που εκείνος είχε επιλέξει τον οποίο μέχρι τότε δεν τον είχα ξανακούσει.

Βέβαια από τις αρχές του 2017 ο πωλητής είχε επιλέξει να προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη με τον ενδιάμεσο κι ότι εκείνος δεν γνώριζε κάτι παραπάνω από εμάς.

Και βέβαια πάνω στα νεύρα μου απείλησα κι εγώ εφόσον ούτε ένα πράγμα από αυτά που είχα ακούσει από τον ενδιάμεσο τον οποίο εσείς κυνηγάτε δεν είχε βγει αληθινό.

Δεν με έπεισαν οι φωτογραφίες που είδα,ο ενδιάμεσος αγοραστής δεν με άφηνε να πάω να πάρω έστω την κάρτα μου από το σπίτι του παρότι μένουμε πολύ κοντά.Και ψεύτικα αποδεικτικά παράδοσης στην Γενική Ταχυδρομική είδα για την κάρτα μου.

Και ψευτικο καταθετήριο από την Κίνα ή Ιαπωνία είδα με το οποίο μου έστελνε τα λεφτά η μαμά εταιρεία.

Και εννοείται ότι από ένα σημείο και μετά μου ζήτησε ο ενδιάμεσος να μιλήσω με την δικηγόρο του το οποίο και έκανα.

Βέβαια όντως ορκωτός λογιστής και κοστολόγος σε πολυεθνική κι επειδή γνωρίζω και τις δικλείδες και του διεθνούς εμπορίου αλλά και των διατραπεζικών συναλλαγών ούτε εκείνη κατάφερε να με καλυψει.Και βεβαιως ανάφερα ότι εφόσον φτάσαμε σε εκείνο το σημείο θα εκπροσωπούμαικι εγώ από δικηγόρο.Από εκείνο το σημείο η κυρία δικηγόρος δεν ξανασήκωσε το τηλέφωνο της.

Κατά τη γνώμη μου ούτε η υπεράσπιση του δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει τις πράξεις του εν λόγω κυρίου. 

Και εννοείται εγώ ήμουν αυτός που έστειλα ονομάστικά e-mail στην εταιρεία κατασκευής των καρτών αναφέροντα; όλα τα στοιχεία που είχα.Και με κάθε επιφύλαξη ίσως να είναι αυτός ο λόγος που η μαμά εταιρεία δυσπιστεί απέναντι στον ενδιάμεσο και δεν τον αποζημιώνει ώστε να επιστρέψει τα χρήματα στους υποψήφιους αγοραστές.Γιατί δεν νομίζω να η μαμά εταιρεία να μην είναι σε θέση να αναλάβει πιστοληπτικό κίνδυνο μέχρι να επιστραφούν τα χρήματα από την ασφαλιστική.

Κατά την γνώμη μου εφόσον η αναφορά της πυροσβεστικής δεν αναφέρει ζημιά εμπορευμάτων η ασφαληστική δεν θα αναλάβει να αποζημιώσει κανέναν.Επίσης αν η αναφορά της αστυνομίας μετά από αυτοψία αναφέρει τρομοκρατική απόπειρα κατά της Γενικής Ταχυδρομικής η αποζημίωση γίνεται από το ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων κάτι το οποίο το απεύχομαι γιατί θα αργήσετε πάρα πολύ να πάρετε την όποια αποζημίωση.

 

Προσωπικά πίστευα ότι εώς τώρα θα είχανε πάρει και οι υπόλοιποι τα χρήματα τους πίσω.

Απορώ με την υπομονή σας γιατί προσωπικά εγώ δεν άντεξα.

Επίσης είμαι υπέρ της γνώμης να προστατευτεί νομικά ο πωλητής απέναντι σε απειλές και εκβιασμών.Απλά μία συμβουλή που μάλλον η κυρία δικηγόρος του δεν του έδωσε: καλύτερα να κατηγορηθείς για εκφοβισμό με ποινή 1μήνα με αναστολή το πολύ παρά για παράτυπες οικονομικές συναλλαγές χωρίς έκδοση στοιχείων καθώς και καταθέσεις σε λογαριασμό του για τα οποία δεν μπορεί να διακαιολογήσει το πόθεν έσχες τους.Το πρώτο είναι κακούργημα εφόσον αποδειχθεί ότι έχει γίνει κατ εξακολούθηση (25 φορές στην περιπτωσή μας) και το δεύτερο πλημμέλημα και όχι κακούργημα μόνο αν γίνει εξ αμελείας το οποίο δύσκολα αποδεικνύεται.

 

Μακάρι να βρεθεί λύση σύντομα πάντως γιατί όπως όλοι έχετε καταλάβει μόνο ζημιά κάνει η διαιώνιση της συγκεκριμένης κατάστασης.

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Πρώτον και κύριον δεν υπήρξε καμια απειλή απ μέρους μου για τον ίδιο η για την οικογένεια του όπως λέει παρά μονο οτι θα δημοσιεύσω το θέμα, και τον προκαλώ εφόσων τα γραπτά μένουν (μιλήσαμε στο messenger) να βγάλει την συνομιλία.

Πέρα τούτου απο εμένα έχοντας τις αποδείξεις της τράπεζας δεν μπήκε μόνο η προκαταβολή τα 300€, αλλά σύνολο 480€. Απο σο ξέρω τα άλλα παιδιά δώσανε 550€. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now