dimmis

gigabyte z270x gaming 5 Πρόβλημα?

Recommended Posts

Εγω με 4ις Asrock δεν εχω αντιμετωπισει ποτε προβλημα.

Το θεωρω δεδομενο οτι καποια στιγμη ειτε απο Asrock ειτε απο οποιοδηποτε Brand , θα ερθει η στιγμη που κατι δεν θα λειτουργει σωστα. Ειτε out of the box , ειτε αργοτερα.

Εκει εχει σειρα το customer service και αν απο εκει δεν εχω την σωστη εξυπηρετηση , τοτε αυτοματως οποιδηποτε προιον της εταιριας διαγραφεται και απο την επομενη shop list μου.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Agelos said:

 

Το θεωρω δεδομενο οτι καποια στιγμη ειτε απο Asrock ειτε απο οποιοδηποτε Brand , θα ερθει η στιγμη που κατι δεν θα λειτουργει σωστα. Ειτε out of the box , ειτε αργοτερα.

 

 

 

τωρα τι μι καντςς!!!

 

κοιτα να δεις...αυτη η στιγμη δεν θα ερχοναταν ποτε σε μια μητρική QDI ...θεος σχορεστες ...μονο μπανταριουλα του bios θα αλλαζες. :harhar:

Link to comment
Share on other sites

θα επιμείνεις ..θα πεις οτι διαβασες οτι αυτο εκανε η gigabyte και σε αλλους που ειχαν το ιδιο προβλημμα και οτι αν δεν σου την αλλαξουν θα γραψεις στα κεντρικα,,, :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Αξιζει να τους ριξεις μια ματια πριν μπεις στην μαχη.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_en.htm

 

και

 

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=18fe2588-2e15-4a84-81a6-da2af2a0ca5a

 

Καλη δυναμη.

 

 

Edited by Agelos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την έστειλα παιδιά, περιμένουμε τώρα.

 

Όσο για προτίμηση εταιρίας  η τελευταίες 5 μητρικές που είχα στα χέρια μου ήταν gigabyte.

Και είναι η πρώτη που μου έβγαλε πρόβλημα.. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Στο servis τις gigabyte λένε όλα καλα δεν έχει κανένα θέμα! Και απλά γίνετε επιστροφή όπως είναι.

τι να τους πω τωρα.??? 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να δεις που θα σου ερθει και με καποιο προηγούμενο bios....

...συνδεσε την εκτός κουτιού...ναι ειναι λιγο σπαστικό και πειραματίσου, αν δεις οτι ειναι οκ περνατε την στο κουτι. Αν οχι στειλτην ξανα πισω. Στην  τριτη φορα θα στην αλλαξουν σίγουρα 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά οι άνθρωποι δεν πάνε καλα!

Μου έστειλαν πίσω μια   gigabyte z170m hd3 ddr3

Την μητρική την αγόρασα από το pc1.

Εγώ την έστειλα σε αυτούς και αυτοί στο servis της gigabyte.

 

Μετα απο επικοινωνία μαζί τους μου είπαν έγινε λάθος και θα το διορθώσουν..

 

Μου μυρίζετε λαμογια δεν ξέρω 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/06/2017 at 1:16 PM, Dimitrios1971 said:

Να δεις που θα σου ερθει και με καποιο προηγούμενο bios....

... Στην  τριτη φορα θα στην αλλαξουν σίγουρα 

Απο την πρωτη φορα εγινε η αλλαγη, οχι μονο bios & μητρικη αλλα και μοντελο :hehe:. Αφου στειλανε και το ιδιο brand παλι καλα :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, stavros said:

Απο την πρωτη φορα εγινε η αλλαγη, οχι μονο bios & μητρικη αλλα και μοντελο :hehe:. Αφου στειλανε και το ιδιο brand παλι καλα :hehe:

 Δεν ηθελα  να γινω τοσο κακος αλλα να μην σου τυχει. :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι. παρέλαβα την σωστή μητρική σμρ, 

Αρχικά δεν μπουταρε το PC μετά διαπιστώνω οτι μου βγάζει C1 error.

Με μια ραμ ξεκινούσε με 2 όχι. οταν τις δοκίμασα μια μια η πρώτη μπουταρε σε όλα τα ντιμ η δεύτερη σε κανένα.

Πραγματικά εχω πάθει την πλάκα τις ζωής μου. Να έχει πρόβλημα η ραμ???? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι τα έβαλα έτσι. αλλά και μια μια ξεχωριστά.

Όταν βάζω την μια ραμ δουλεύει η άλλη ραμ μου βγάζει C1 error ακόμα και μόνη της η δεύτερη βγάζει C1 σε όποιο ντιμ και αν την βάλω..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασες να επικοινωνήσεις απευθείας με την μαμά εταιρία ?

 

Μου φαίνεται δύσκολο η μητρική να έκανε την διαδρομή -> μαγαζί -αποστολή στο service- έλεγχος από το service -επιστροφή στο μαγαζί - αποστολή στον καταναλωτή- επιστροφή λόγω λάθους από στην εταιρία -επαναποστολή σωστής μητρικής στον καταναλωτή, σε τόσο μικρο διάστημα.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, venisk said:

Την επόμενη φορά ASUS μητρική  :hehe:

 

θα εχω μια ελευθερη και σε καλι τιμη. Θα πρεπει να περιμενει λιγο ακομα γιατι ειμαι σε μεγα δίλημμα.

 

ROG RAMPAGE VI EXTREME

η

 

 

ROG RAMPAGE VI APEX

Αν παω σε ΑΠΕΞ ειναι σαν να δινω την διαζυγιο σε μια εξτρεμε διαβίωση 7-8 χρονών σχέση

:P

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Agelos said:

Δοκίμασες να επικοινωνήσεις απευθείας με την μαμά εταιρία ?

 

Μου φαίνεται δύσκολο η μητρική να έκανε την διαδρομή -> μαγαζί -αποστολή στο service- έλεγχος από το service -επιστροφή στο μαγαζί - αποστολή στον καταναλωτή- επιστροφή λόγω λάθους από στην εταιρία -επαναποστολή σωστής μητρικής στον καταναλωτή, σε τόσο μικρο διάστημα.

 

Και μένα μου φάνηκε περίεργο οτι έγινε πολύ γρήγορα.

συνήθως αργούν πολύ! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now