MetallicGR

Η AMD ανακοινώνει τη δική της Ray-Tracing τεχνολογία

Recommended Posts

Μετά την NVIDIA ήρθε η σειρά της AMD να αποκαλύψει τα σχέδιά της για ray tracing σε πραγματικό χρόνο με τη βοήθεια ενός νέου προγράμματος για developers.

 

 

Το FireRays, όπως ονομαζόταν μέχρι σήμερα δίνει τη θέση του στο Radeon Rays 2.0 το οποίο στοχεύει όσους developers θέλουν να αξιοποιήσουν τις high-performance ray-tracing ικανότητες των Radeon καρτών γραφικών καθώς και των επεξεργαστών της με τη βοήθεια του asynchronous compute. Σε αντίθεση με την πρόταση της NVIDIA RTX, το Radeon Rays 2.0 είναι open source και θα συμμορφώνεται πλήρως με το OpenCL 1.2 standard έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε non-AMD hardware αλλά και σε πλήθος λειτουργικών συστημάτων.

 

 

Η NVIDIA αναφέρει πως τα πρώτα games που θα αξιοποιούν τη δική της ray-tracing τεχνολογία της θα κυκλοφορήσουν μέσα στο έτος, όμως η πρόταση της AMD αποτελεί κυρίως εργαλείο για developers χωρίς να αναφέρονται συμβατοί τίτλοι. Λέγεται πως αρχικά, το Radeon Rays 2.0 θα λειτουργεί στο Vulkan API, την νέα μορφή που έχει πάρει Mantle και η πρώτη εναλλακτική επιλογή του DirectX της Microsoft.

 

 

 

 

5ab4d43dec40f_.jpg.1abef3a98dbae691d0499522fe0df80d.jpg

 

 

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now