MetallicGR

Wolfenstein II: Θα λάβει το Adaptive Shading της NVIDIA

Recommended Posts

Μια τεχνική για ταχύτερο rendering θα έρθει σε ένα αρκετά δημοφιλές παιχνίδι, το Wolfenstein II: The New Order.

 

 

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά της Turing αρχιτεκτονικής που αναφέραμε και στο δικό μας review είναι οι νέες shading τεχνικές που έχουν ενσωματωθεί στην Turing, και ένα από τα μεγαλύτερα βήματα που έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια από αρχιτεκτονικής άποψης. Το Adaptive Shading εντοπίζει τα αντικείμενα μιας σκηνής που παίζουν μικρότερο ρόλο στη σκηνή και μειώνει τον χρόνο του rendering 'κοιτάζοντας' τα 'διπλανά' καρέ που έχει ζωγραφίζει γεμίζοντας απλά τα κενά στην εικόνα. Αυτά τα κενά θα μπορούσαν να είναι απλά μια κίνηση του αντικειμένου, ειδικά όταν μιλάμε για ουρανό, ή για έναν απλοϊκό τοίχο.

 

 

Η post process τεχνική αυτή θα βρεθεί στο Wolfenstein II: The New Colossus, το οποίο και βλέπαμε στο press υλικό της εταιρίας μέσω ενός patch που θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου για όλους τους κατόχους του παιχνιδιού. Το game είναι παράλληλα το πρώτο που θα την αξιοποιήσει και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο θα βελτιώσει την εμπειρία ειδικά σε υψηλές αναλύσεις όπως 4Κ, όπου ακόμη και οι σημερινές GPUs δεν καταφέρνουν σε ορισμένους τίτλους.

 

 

 

DruZrPHGOh8Bk980.jpg.3dd59e75ac5cf895a91d7fc44351404f.jpg

 

 

7xIU7XpE9sjEovwl.jpg.923eb84824587540840f9f9c3c3fee51.jpg

 

 

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now