MetallicGR

Επίσημο το ray tracing στο Vulkan API

Recommended Posts

Το Khronos Group έδωσε τα πρώτα εργαλεία που ενεργοποιούν τη χρήση ray tracing στους developers παιχνιδιών.

 

Το χαρακτηριστικό θα εμφανιζόταν κανονικά στο φετινό Game Developers Conference 2020 όμως όπως ανακοινώθηκε λίγες ημέρες νωρίτερα οι διοργανωτές ακύρωσαν κάθε προγραμματισμένο γεγονός και keynote λόγω φόβων εξάπλωσης του κορονοιού που μετρά ήδη πάνω από 200.000 επιβεβαιωμένα κρούσματα παγκοσμίως.

 

Το Vulkan API κερδίζει συνεχώς έδαφος στην αγορά και υπάρχει ήδη και στον competitive χώρο σε παιχνίδια όπως το Rainbow Six Siege που προστέθηκε πριν από μερικές εβδομάδες ενώ το χαρακτηριστικό του ray tracing αξίζει να πούμε πως θα υποστηρίζεται τόσο από τις κάρτες της AMD όσο και από της NVIDIA, στη τωρινή τους φάση. Σημειώνεται ότι όπως είχαμε αναφέρει και στο αρχικό μας άρθρο, το ray tracing σε περισσότερες GPUs της αγοράς είναι μια ενδιαφέρουσα κίνηση από το Khronos Group που θα δώσει το πολυαναμενόμενο για αρκετούς χαρακτηριστικό νωρίτερα από τις next gen κονσόλες της Sony και Microsoft που αναμένονται τα Χριστούγεννα.

 

Οι πρώτες GPUs που είχαν αποκλειστικό hardware το οποίο εκμεταλλεύονταν τα σχετικά ray tracing extensions ήταν της NVIDIA ωστόσο τη περίοδο που κυκλοφόρησαν είχαν λίγους συμβατούς τίτλους - κάτι που συνεχίζει να υφίσταται μέχρι και σήμερα, παρά το γεγονός ότι είναι ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό που θα δώσει νέα πνοή σε πολλά παιχνίδια.

 

 

article-1260x709.88c1fe9e.jpg.1130375532ecd49c4b58991ba540a117.jpg

 

 

 

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now