Vaggelis Komnis

ASUS ROG PG259QN: Η πρώτη 360Hz G-Sync οθόνη

Recommended Posts

Στην CES 2020, η ASUS ανακοίνωσε την πρώτη 360Hz G-Sync gaming οθόνη στον κόσμο όμως τώρα κυκλοφορεί και επίσημα!

 

Τα νέα που σχετίζονται με αυτήν την γρήγορη οθόνη πέρασαν απαρατήρητα τους τελευταίους μήνες, όμως φαίνεται να βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο μιας και τώρα η PG259QN είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει στην αγορά.

 

Η ASUS ROG PG259QN διαθέτει ένα IPS panel 24,5 ιντσών με ανάλυση FullHD, χρόνο απόκρισης 1ms G2G, ρυθμό ανανέωσης 360Hz και γωνίες θέασης 178° (H) / 178° (V). Έρχεται με φωτεινότητα 400 nits και αναλογία αντίθεσης 1000: 1 ενώ επίσης περιλαμβάνεται υποστήριξη HDR10, προσφέροντας μια εμπειρία «που υπερβαίνει αυτή των συνηθισμένων οθονών», όπως δηλώνει η εταιρία.

 

 

117332.jpg.225bb7cc8bd2b2198daf702a77057edb.jpg

 

 

Χάρη στο NVIDIA G-Sync που υπάρχει στην οθόνη, μπορείτε να απολαύσετε μια ομαλότερη και «tear-free» εμπειρία παιχνιδιού με έως 360Hz. Επιπλέον, αυτή η οθόνη υποστηρίζει επίσης το 3D Vision, μαζί με το Nvidia Ultra Low Motion Blur, το οποίο χρησιμοποιεί backlight για να αποτρέψει τη θόλωση της κίνησης και να αυξήσει περαιτέρω την ομαλότητα του περιεχομένου που προβάλλεται σε αυτήν.

 

Η ROG PG259QN διαθέτει επίσης τεχνολογίες Flicker-free και Low Blue Light για τη μείωση της κόπωσής των ματιών. Υπάρχουν επίσης χρονόμετρο, crosshair, χρονοδιακόπτης, μετρητής FPS και display alignment και προεπιλογές χρωμάτων του GameVisual.

 

2.jpg.3731ae5dd8e8453487596b598b9fd697.jpg

 

Η οθόνη επίσης διαθέτει το Asus Aura Sync και χρησιμοποιεί 3-side borderless σχεδίαση με μόνο το κάτω σημείο να διακρίνεται από την πρόσοψη. Η επανα-σχεδιασμένη βάση εξοικονομεί χώρο στο γραφείο, διαθέτει επίσης έξυπνη διαχείριση καλωδίων για καλύτερο cable management στο πίσω μέρος. Επιπλέον, έρχεται και με ένα μεγάλο custom heatsink για να μπορεί να αντέξει σε πολύωρη χρήση χωρίς να υπερθερμανθεί, λόγω των προηγμένων τεχνολογιών που την συνοδεύουν.

 

Τέλος, η συνδεσιμότητα περιλαμβάνει: DisplayPort 1.4, μια θύρα HDMI 2.0, μια θύρα USB, 2 θύρες USB-A και μια υποδοχή ακουστικών 3,5 mm. Η βάση επιτρέπει την προσαρμογή του ύψος της κατά 120 mm, της κλίσης από -5º έως 20º αλλά και της περιστροφής κατά ± 25º και ± 90º. Η οθόνη στις ΗΠΑ, θα κοστίζει $699, θα αρχίζει να εμφανίζεται στα καταστήματα λιανικής από τον Σεπτέμβριο, όπως επίσης την ίδια περίοδο θα την δούμε και στα Ευρωπαϊκά καταστήματα. 

 

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.png.1537ea4510ab3e974329f5d517730fcb.pngigram.png.2e83a1b2ece699220a0c9fb4eb1075cd.pngytube.png.e87f621f0db4c5d7de63b48f09b46c13.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, stavros said:

Έχουν ξεφυγει τα χερτζ και δεν ξέρω αν έχει νόημα, δηλαδή δεν ξέρω αν γίνονται αντιληπτά από το μάτι. 

 Και εγώ έτσι πίστευα, αλλά μόλις παίξεις σε μια τέτοια οθόνη και μπορέσεις να πιάσεις τα fps με το σύστημα σου, όλα είναι πιο smooth. Περίεργο αν σκεφτεί κανείς ότι το ανθρώπινο μάτι "καταλαβαίνει" μέχρι "30fps".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Vaggelis Komnis said:

 Και εγώ έτσι πίστευα, αλλά μόλις παίξεις σε μια τέτοια οθόνη και μπορέσεις να πιάσεις τα fps με το σύστημα σου, όλα είναι πιο smooth. Περίεργο αν σκεφτεί κανείς ότι το ανθρώπινο μάτι "καταλαβαίνει" μέχρι "30fps".

 

η ιδεα σου ειναι .... απλως...!   το ανθρωπινο ματι, μπορει να καταλαβει αλλα πραγματα στα πολλα καρε οχι ομως τα ιδια τα καρε..! μην ξεχνας οτι οι κινηματογραφικες ταινιες ειναι και στα 24Fps..!! 

 

Σκεψου λοιπον αν ειναι ανθρωπινως δυνατον να καταλαβεις διαφορες απο (θα ελεγα ακομα και απο τα  60, αλλα εσυ πες....) 120fps και πανω .....!!!!  

ακομα κι εκει, αν οι οθονες μπορουσαν να αποδωσουν σωστα τα 60, θα ηταν υπεραρκετα. αλλα κατι το clouding, κατι το Blurring, κατι η μαμη, κατι η λεχωνα, λεμε απο 120 και πανω, για να βλεπεις ομαλη κινηση. 

Edited by cabdik
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 9/8/2020 at 12:11 PM, stavros said:

Βρήκα ένα ενδιαφέρον video test του linus, σχετικά με το πόσο βοηθούν τα Hz & fps.

 

 

τεστ με εντελως διαφορετικες καρτες γραφικων........????        

 

τι σχεση εχουν 2060-750- 1650..?    το πιο σωστο -πιστευω- θα ηταν ιδιο SET UP με διαφορετικες ρυθμισεις, ωστε να δεις πως αποδιδουν τα HZ.  

ΠΧ με την πιο δυνατη καρτα απο τις 3 (2060), να παιξεις στα 60 HZ, 144HZ, 240HZ...!!!!  αλλιως θα συμπεριφερθει η 750 στα 60ΗΖ, και αλλιως η 2060....!!!!!! 

Edited by cabdik
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση γιατί είναι πολλοί οι παράγοντες, π.χ. input lag από το monitor (ίδια Hz σε διαφορετικές εταιρείες ή οι διαφορετικοί κωδικοί στην ίδια εταιρεία δίνουν διαφορετικό input lag) και μετά είναι και ο καφές του shroud 😀

 

Από την άλλη ίσως θέλει να μας δείξει και την πραγματικότητα, δηλαδή το να έχεις μια 2060 με monitor 60Hz για competitive gaming είναι κάπως άκυρο, από τη στιγμή που μια 750 μπορεί να οδηγήσει π.χ. το CS GO στα 60Hz και το αντίθετο, δηλ. να έχεις monitor 144Hz και 750. Νομίζω πως στην ουσία αυτό που θέλει να μας δείξει ο Linus είναι η προσφορά των Hz των monitor τα οποία οδηγούνται από αντίστοιχη GPU.

 

Από την άλλη οι διαφορετικές ρυθμίσεις δίνουν διαφορετικό gpu load και το input lag εξαρτάται και από το load της gpu. Δηλαδή μια GPU έχει διαφορετικό input lag με load 99% σε σχέση με load 76%. Ωστόσο το optimum φαίνεται να είναι στο 93-97% load, το οποίο αποδίδει περίπου τα ίδια fps με το 99% και έχει περίπου το ίδιο input lag με το 76% load.

 

https://www.youtube.com/watch?v=7CKnJ5ujL_Q

 

1550306295_Screenshot(129).thumb.png.e49491ad39910070a0d0cac9edf81af3.png

 

Αν θεωρήσουμε ότι τα διαφορετικά συστήματα έτρεχαν με ίδιο gpu load (λογικά πρέπει να γνωρίζουν αυτοί που τα έστησαν), τότε τα μεγαλύτερα fps/Hz κέρδισαν το παιχνίδι.

 

Αντίστοιχα αν όλα έτρεχαν με την ίδια GPU και είχαν σωστές ρυθμίσεις (<97% GPU load) τότε το input lag θα ήταν παρόμοιο σε κάθε περίπτωση και εκεί ίσως έπαιζε ρόλο το smoothing, motion blur etc.

 

Επίσης, στο τεστ του linus νομίζω πως χρησιμοποιήθηκαν και διαφορετικά monitors τα οποία έχουν και διαφορετικό input lag.

 

Δεν είναι το τέλειο τεστ, αλλά νομίζω πως είναι αντιπροσωπευτικό.

 

Edit: ίσως προσπάθησε να αποφύγει κάποιου είδους bottleneck 

Edited by stavros
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now