esdee

Offtopic Συζητήσεις

Recommended Posts

Καλημέρες!

Τσικνοπέμπτη σήμερα!

Το προγράμμα εχει ψήσιμο απο τις 16:00 - μέχρι αργά το βράδυ!

Καλα να περάσετε όλοι ότι και αν κάνετε!

Sent from my iPhone 6S 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!! Ποσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι??

Αλλάζετε συχνά λάδια στα καρα σας ότι μάρκα κι αν έχετε..όσα λεφτά και αν κάνει το αμάξι σας!

Sent from my iPhone 6s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι στο θέμα αλλαγή λαδιών το πρόβλημα το δημιούργησαν οι κατασκευαστές-αντιπροσωπείες

Προτείνουν αλλαγή λαδιών κάθε 30000χλμ, εχω αυτο το θεωρώ λάθος

Προσωπικά αλλάζω λάδια κάθε 9000-10000χλμ

Sent from my iPhone 6S 

Link to comment
Share on other sites

Σε αλλαγές λαδιών να πάτε με δικά σας λάδια και να είστε σίγουροι ότι σας βάζουν αυτα που πήγατε!

Αυτα τα λάδια που έχουν οι αντιπροσωπείες ειναι χάλια!

[MENTION=1118]venisk[/MENTION] συμφωνείς;

Sent from my iPhone 6S 

Link to comment
Share on other sites

Γενικά όχι πάνω από 7.5 χιλιάδες για κανενα λόγο..δεν έχει σημασία πόσα λεφτά κάνει τ αμάξι σας ή πόσο καινούριο είναι!

Δεν νομίζω ότι είναι χάλια τα λάδια Θάνο.

Sent from my iPhone 6s using Tapatalk

Edited by venisk
Link to comment
Share on other sites

το ιδιο και εγω Ζαχε στο ταπεινο Leon μου :)

καλημερες!!!

Το ίδιο έκανα κι εγώ στα Leon και στο Superb. Στο πρώτο Leon και στο Superb που πήγαινα στην αντιπροσωπία λόγω εγγύησης, έκανα συμφωνία για τα λάδια αν και με την Skoda μάλωσα πρώτα για να το δεχτούν. Είναι και ανάλογα την αντιπροσωπία.

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο,/συνάδελφος στην δουλειά με Α4 2010 1.8Τ του καίει 1L στα 1000χιλ.

Ναι καλά διαβάσατε με την μόνη διαφορά ότι του καίει λάδια αντί για βενζινι! :hehe:

Ή αντιπροσωπεία κάνει τον κινέζο φυσικά. made in Germany.

Venisk να στον στείλω κατά κει για εκείνο το sli που έλεγες? :hehe:

Sent from my Lenovo A7010a48 using Tapatalk

Τα 2λιτρα ειχαν μεγαλο θεμα, τα 1.8Τ πολυ λιγα. Βεβαια στο Αμερικα σε οποια παρουσιαζαν το προβλημα, η εταρεια προχωρουσε

σε αλλαγη κινητηρα αμεσα. Εδω στο Ευρωπη κανει οτι θελει η μαμα εταιρεια αφου της ανηκει (το Ευρωπα). Στα παπαρια τους κανονικα...

Τετοιοι ειμαστε τετοια μας αξιζουν...

Σε αλλαγές λαδιών να πάτε με δικά σας λάδια και να είστε σίγουροι ότι σας βάζουν αυτα που πήγατε!

Αυτα τα λάδια που έχουν οι αντιπροσωπείες ειναι χάλια!

@venisk συμφωνείς;

Sent from my iPhone 6S ο£Ώ

Εγω διαφωνω καθετα. 6.5 χρονια αλλαγες λαδιων εκανα παντα στην αντιπροσωπεια, και παντα εβαζαν αυτα που ελεγε η εταιρεια,

και οτι περισσευε μου το εδιναν να το κρατησω εγω, και οχι αυτοι. Τα λαδια που εβαζαν ηταν τα CASTROL EDGE Sport 0W40.

Σε τιμη μου εβγαιναν 10? ακριβοτερα απο το να τα παρω απο εξω και να τους τα παω... κλαιν...

Λαδια αλλαζα στα 15.000χλμ περιπου και το αμαξι δεν μου ειχε καψει σταγονα. Τωρα με το Α4 θελω να το παρακολουθησω λιγο καιρο.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντα πήγαινα δικά μου λάδια γιατί η αντιπροσωπεία έβαζε απο βαρέλι

Έλεγαν ότι ειναι castrol αλλα δεν εχω καμια εμπιστοσύνη

Μου έβγαιναν και 20? ακριβότερα αν μου έβαζαν αυτοι όποτε τα παω εγω

Sent from my iPhone 6S 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, να προσθέσω ότι του συγκεκριμένου συναδέλφου το Α4 τον άφησε στον δρόμο πριν κάνα μήνα από πολλαπλασιαστή! :hehe:

Ενός 2ου συναδέλφου που έχει Α4 2010 1.6 του έπεσε η μόνωση του ουρανού στο κεφάλι, κλασικό πυρόβλημα των Audi.

Έχει πέσει και σε μένα αλλά είναι και 21 χρόνια αυτοκίνητο.

Έχει πέσει σε γνωστό μου στην καβάλα που έχει Α3 του 2004, σε γνωστό μου στον Πειραιά που έχει ΤΤ 2006. Μας έπεσε ο ουρανός σφονδύλη που λένε!!! :hehe:

Έχω feedback από Audi. :P

Sirocco που έχει ο ξάδερφος μου και ένας φίλος δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό πάντως εκτός από κάτι τριξηματα στο πίσω μέρος σε λακούβες.

ααααααα και θυμηθηκα τον άλλον φουκαρά συνάδελφο με insignia, άσχετο με τα VW group, πήγε ο μλκς και έβαλε το original kit για αέριο στην αντιπροσωπεία 2.500?, οι ρυθμίσεις γίνανε στον εγκέφαλο online κατευθείαν από Γερμανία, και μετά την επέμβαση το αυτοκίνητο ρεταρει χαμηλά, το χει πάει πόσες φορές και δεν μπορούν να βρούνε τι φταίει, εν το μεταξύ τον είχαν διαβεβαιώσει ότι το μαμά κιτ του αερίου είναι κλάσης ανώτερο απ ότι κυκλοφορεί έξω! :hehe:

Ακόμα δεν έχει βγάλει άκρη και το αμάξι ρεταρει, ή τελική απάντηση που του δώσανε ήταν ότι τα κομπιασματα που κάνει είναι επειδή στις χαμηλές στροφές δεν έχει μπει ακόμα το τούρμπο και ότι το έχουν παρουσιάσει όλα τα 1.8Τ. :hehe:

Ιστορίες καθημερινής τρέλας.

Sent from my Lenovo A7010a48 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

^^^^^^

χαχαχαχαχαχα... 7.8 έχω ρε βλαμένε με τον 4.2TDI.

Τον κακο σου τον καιρο !! Το Scirocco εκαιγε σα 2λιτρο και το Α4 καιει σα 1600αρι !!

Αφου εισαι κανονικος γοριλλας και πατας το γκαζι ατσουμπαλα καλα να παθεις !!

Παιδιά δεν θέλω να σας αποπάρω, αλλά είστε σχεδόν σε ηλικία σύνταξης και τα πάτε αργά λόγω των αντανακλαστικών σας

που είναι σαφώς μειωμένα :hehe: :hehe: :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν θέλω να σας αποπάρω, αλλά είστε σχεδόν σε ηλικία σύνταξης και τα πάτε αργά λόγω των αντανακλαστικών σας

που είναι σαφώς μειωμένα :hehe: :hehe: :hehe:

Αυτό είναι αλήθεια. Αλλά εδώ που είμαι αν τρέξω, θα καταλήξω να μαζεύω γόπες για κανένα τρίμηνο.

Link to comment
Share on other sites

Λένε ότι είναι φανταστικό ποντίκι αλλά αφού το έχεις ξέρεις καλύτερα, εγώ έχω το g502, απορώ τι εννοεις της προκοπής..

Πάρτο χαμπάρι Νικολάκι!

Είσαι θύμα του μαρκετινγ!

Ο Γερο-Ζάχος είναι ιντελεκτουάλ! :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now