George_o/c

[H.O.T] 3D Mark Calculation Formulas για όλα τα 3D Benchmarks, Vantage included !

Recommended Posts

[NEWS_IMG=Futuremark 3D benchmarks]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/4649e0c5dc771df.jpg[/NEWS_IMG]Σίγουρα υπάρχουν φορές που ενώ bench-άρατε ατελείωτες ώρες το αγαπημένο σας 3D Benchmark, σας δημιουργήθηκε η απορία: "Πώς άραγε βγαίνει το τελικό αποτέλεσμα σε κάθε benchmark;" Γιατί βρισκόμαστε εμείς εδώ; Μα φυσικά για να σας βοηθήσουμε. Ορίστε συγκεντρωμένα τα calculation formulas για τα 3DMark2001 SE, 3DMark03, 3DMark05, 3DMark06, 3DMark Vantage και AquaMark3. Έτσι δεν θα χάνεστε ποτέ :)

3DMark2001 SE Calculation Formula

(Game Tests "Low" x 10) + [(Game Tests "High" + Nature) x 20]

3DMark2001 SE Calculator download

========================================================================================

3DMark03 Calculation Formula

(GT1 FPS x 7.3) + (GT2 FPS x 37) + (GT3 FPS x 47.1) + (GT4 FPS x 38.7)

========================================================================================

3DMark05 Calculation Formula

[(GT1 FPS x GT2 FPS x GT3 FPS)^1/3] x 250

========================================================================================

3DMark06 Calculation Formula

2.5 x (1 / [(1.7 / [( SM2.0 Score + HDR/SM3.0 Score ) x 0.5]) + 0.3 / CPU Score) / 2])

3DMark06 Calculator download

========================================================================================

AquaMark3 Calculation Formula

Το τελικό score βασίζεται στα average frames per second που είναι ο συνολικός αριθμός frames που πήραμε κατά την διάρκεια του τεστ, δια το χρόνο που κάνει το AquaMark3 για να ολοκληρωθεί. Έπειτα πολλαπλασιάζουμε τα average FPS με το 1000 και προκύπτει το AquaMark3 total score.

Με λίγα λόγια: Avg.FPS x 1000 = AM3 total score

========================================================================================

3DMark Vantage Performance Preset Calculation Formula κατά προσέγγιση

Όποιος και αν διάβασε το άρθρο του Xtremetech στο οποίο πρωτοεμφανίστηκε η Formula του συγκεκριμένου benchmark, δεν καταλάβαινε τί του γινόταν. Αυτό γιατί πολύ απλά όποιος την έβγαλε, δεν έκατσε να την απλοποιήσει λιγάκι προκειμένου να γίνει καταννοητός. Έκατσα, προσπάθησα να την καταλάβω, βρήκα ένα σοβαρό λαθάκι απ'το οποίο χάνοντας τελείως αρκετοί πόντοι από το GPU Score, είδα ότι δουλεύει (!!! κατά προσέγγιση μόνο βέβαια !!!)και σας την δίνω απλά και όμορφα:

{[(173.61 x Gpu test 1 FPS) + (167.78 x Gpu test 2 FPS)] x 0.75} + {[(5.231 x CPU Test 1 PLANS) + (208.333 x CPU Test 2 STEPS)] x (0.25 +- 0.00216)}

Το θέμα είναι ότι δεν γινόταν να βρεθεί ο ακριβής πολλαπλασιαστής του CPU Score γιατί πολύ απλά, το CPU Score δεν βασίζεται σε frames per second, αλλά σε operations per second. Επειδή όμως στα τελευταίας τεχνολογίας PCs τα AI operations per second είναι πολύ περισσότερα από τα physics ops, δεν γινόταν να έχουμε ένα σταθερό multiplication rate.

Αυτό το 0.25 +- 0.00216 που γράφω, πάει να πει ότι θα πολλαπλασιάζετε είτε με 0.24784, είτε με 0.25 ακριβώς, είτε με 0.25216 (ανάλογα με το αν το score ξεφεύγει περισσότερο ή λιγότερο σε σχέση με αυτό που βλέπετε στην οθόνη).

Special thanks to Kenny & ExtremeTech-Editor ! :T:

.

Edited by George_o/c
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now