Recommended Posts

Σημερα περασα Γερμανια. Η χαρα του παιδιου.

Σορρυ για τον αθλιο σχολιασμο.

[video=youtube_share;X6QhK54j3wY]

Μονο σε ενα σημειο που βρηκα χωρο επιασε τα 280 κοντερισια και ειμαι σιγουρος πως ειχε κι αλλο...

Link to comment
Share on other sites

οχι και 50-60 καμια 25αρια...

παντως παει κομματια...αλλα τι να το κανεις στη ευθεια... βαριεσαι...

θυμαμαι στα νιατα μας(πριν 2-3 χρονια :hehe: ) που ξεφτιλισαμε ενα 'μαλλον αθηναιο' με RS5 και εμεις με megane 1600

διαδρομη Μπαλι-Φοδελε για οσους ξερουν απο Κρητη...τραβουσε τα μαλλια του ο τυπος

Link to comment
Share on other sites

οχι και 50-60 καμια 25αρια...

παντως παει κομματια...αλλα τι να το κανεις στη ευθεια... βαριεσαι...

θυμαμαι στα νιατα μας(πριν 2-3 χρονια :hehe: ) που ξεφτιλισαμε ενα 'μαλλον αθηναιο' με RS5 και εμεις με megane 1600

διαδρομη Μπαλι-Φοδελε για οσους ξερουν απο Κρητη...τραβουσε τα μαλλια του ο τυπος

25lt/100km?

4λιτρος, 360άλογα, στην μέγιστη ισχύ; :hmmm:

Λίγα τα βλέπω.

40-50lt/100km θα έλεγα όταν κινείται με 220-240km/h

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πλέον αν μου το επιτρέψουν οι ελληνικοί δρόμοι να κάνω μία τέτοια δοκιμή αλλά θα προσπαθήσω. Όχι για 260 αλλά για 200-220 cruising. Έχω κάποια κομμάτια που πιστεύω πως θα μπορέσω να το βιντεοσκοπήσω.

Ενημερωτικά πάντως, αν και όλη τη Γερμανία σχεδόν (από Αμβούργο μέχρι σύνορα με Τσεχία) την πέρασα αέρα (πάνω από 150Km/h μέσο όρο), όταν έφτασα Brno πρέπει να είχα ακόμα περίπου 10 λίτρα στο ντεπόζιτο (περίπου) οπότε έκαψα συνολικά για 850 χλμ, 90 λίτρα. Βέβαια στην Τσεχία δεν πήγα ποτέ πάνω από 140 χαω.

Άσχημα δεν τα λες για αυτές τις ταχύτητες. Και το αυτοκίνητο προσπάθησα να το τελικιάσω πολλές φορές. Άλλες απλά κυνηγιόμουν με τους Γερμανούς στις autobahn κτλ, κτλ.

Γενικά και κλείνω, νομίζω πως καίει αρκετά λιγότερο απ'ότι θα περίμενε κάποιος. Βέβαια το μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής που αναφέρω ήταν με κλειστό κλιματισμό αλλά και πάλι νομίζω πως είναι καλά για αυτά τα κυβικά, αυτά τα άλογα και το βάρος του οχήματος. Το αυτοκίνητο λόγω βάρους και κυβικών καίει αρκετά περισσότερα μέσα στην πόλη με το σταμάτα/ξεκίνα παρά σε cruising καταστάσεις με 160-180 χαω.

Edited by jax7480
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρες.

Μερικά βιντεάκια που ζητήθηκαν.

1) Πρώτο βίντεο kick down μετά τα διόδια των Μαλγάρων. Αν και πολλές φορές έκοψα, έχω τη ρύθμιση στη στιγμιαία κατανάλωση:

[video=youtube;lepUXUE5kE0]

Link to comment
Share on other sites

1995Kg επίσημα. Με τεπόζιτο στα 3/4 περίπου, εμένα μέσα και βαλίτσες αρκετές στο πίσω μέρος πρέπει να ήμουν κοντά στα 2215. Ο δρόμος πάντως που έκανα τις δοκιμές είναι flat τελείως, χωρίς κλίση αρνητική ή θετική.

Link to comment
Share on other sites

ωραιος Jax!

είχα την ευκαιρία να οδηγησω και εγω ενα 4.2 Touareg (δεν ξέρω αν έιναι ο ίδιος κινητήρας με το δικό σου), και ηταν εντυπωσιακος σε θέμα κατανάλωσης + ροπης.

Του έχεις κάνει τίποτα απο θέμα βελτίωσης?

Μ

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς ο ίδιος. Ο δικός μου εργοστασιακός είναι με 326Hp και 65 κιλά ροπή.

Με τον παράλληλο εγκέφαλο που έβαλα λέει πως έχει 375Hp και 75 κιλά ροπή. Πάνω κάτω. Πάντως το κοντέρ τερματίζει κάπου κοντά στα 280 με 3 άτομα μέσα και μπαγκάζια.

Αν κρίνω από τα βιντεάκια στο youtube, το Touareg είναι αρκετά πιο αργό.

Edited by jax7480
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς είναι πιο αργό λόγο βάρους και όγκου (ήταν και το παλίο που ήταν σαν τείχος η μετωπη του! χεχεχε...)

Ωραίος πάντως - και για το υλικό αλλα και για την επιλογή!!!

Πάντος είναι κρίμα που στην ελλάδα κάπως θεωρούν πως τα κυβικά = πλούτος, και κυκλοφορούν κάτι aston martin cygnet 60.000+ και λένε αααα εντάξει 1000αρι είναι.

Link to comment
Share on other sites

Στη Νορβηγια δεν παιζει ρολο το κοστος κτησης ή τα κυβικα για τη φορολογια οπως επισης και για τα τελη. Τα τελη είναι φλατ για ολους, 320? το χρονο οτι κι αν κυκλοφορεις. Αυτο που αλλαζει βεβαια σημαντικα ειναι η ασφαλεια. Εγω για μικτη δινω 1200? το χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Στη Νορβηγια δεν παιζει ρολο το κοστος κτησης ή τα κυβικα για τη φορολογια οπως επισης και για τα τελη. Τα τελη είναι φλατ για ολους, 320? το χρονο οτι κι αν κυκλοφορεις. Αυτο που αλλαζει βεβαια σημαντικα ειναι η ασφαλεια. Εγω για μικτη δινω 1200? το χρονο.

:hmmm: Περίεργο σύστημα έχετε εκεί. Περίμενα κάτι παρόμοιο με Σουηδία.

Link to comment
Share on other sites

attachment.php?attachmentid=69306&stc=1

αν και δεν ειναι αμαξι, ειναι θηριο. Δυο 300αρες mercury εσωλεμβιες και αγωνιστικο donzi σκαρι νμζ 10-12 μετρα. μεγιστη 80 μιλια την ωρα. το εχει οικογενειακος φιλος και ειχαμε την τυχη να παμε βολτιτσα με τον [MENTION=2195]MetallicGR[/MENTION]. just f*****g awesome

14233221_1270159793003899_7992998979833078764_n.jpg

14233221_1270159793003899_79929989798330

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now