$@39@ Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Στο οδδυ έχουν ένα dellorian. Το γνωστό σε όλους μας αμάξι απο το "Επιστροφή στο μέλλον" Το χτυπούσα σε δημοπρασία πολύ άνετα! [ATTACH]3008[/ATTACH] 1981_Delorean_DMC12.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 για λάστιχα Toyo που ζήτησα info κανείς;;; ψάχνω για 185/60 R15 allweather-drive in the city mainly..... Ψαξε για τα Toyo Vario-V2 4 season. Τα φοραω εδω και 2 χρονια. Τα λαστιχα ειναι απιστευτα..... Ειδικα το καλοκαιρι στις ελληνικες ασφαλτους-σαπουνι, πατανε απιστευτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Το τελευταίο αν είναι ο γνωστός κιτ, τον είδα και μια μέρα καλαμάτα είχε κατέβει. Ο μάικλ έλειπε απο μέσα. lol κανονικά λαμπάκια κλπ. Εν τω μεταξύ μέσα είχε 3 τεράστια στρογκυλά όργανα σαν το κοντέρ του μινι. Αφασία. Γελάγαμε όλοι. Ναι αυτό είναι. Με την σιδεριά κάτω απ την μούρη,με το γνωστό τιμονάκι που είχε ο ΚΙΤΤ τα λαμπάκια μπροστά μαζί με τον θόρυβο που έκανε όταν κουνιούντουσαν. Ναι έχει μέσα λευκά στρογγυλά όργανα που είναι τα μαμά του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Άκουσες πως κάνει ο κινητήρας Άκη ? Πρέπει να το ακούσεις, ειναι απίστευτος ο ήχος του, λες και είναι concorde κάνει το εργαλείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 To άκουσα.Σαν ένακανονικό αμερικάνικο κάρο κάνει ρε. btw πολύ χρεπάκια τα Ibiza 1.4 16v Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProPitsiriko$ Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Τον ''κιττ'' τον πέτυχα και εγω πριν 2 μερες Ανάβυσσο ! μίλαγα στο τηλ και χάζεψα μόλις το είδα.. από πίσω κανονικά πινακιδούλα KNIGHT και ετσι..και απο δεξια η κανονικη.. γ@ματη φαση.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 To άκουσα.Σαν ένακανονικό αμερικάνικο κάρο κάνει ρε.btw πολύ χρεπάκια τα Ibiza 1.4 16v top gun πέτυχες; Γιατί το τοπ gun ειδικά παίρνει καλό τσίγκλιμα αν εξαιρέσεις οτι ήδη πάει καλά απο την μαμά του... Μόλις στρώσω το λεμανζ έλα να τα πάμε μία με πρώτη ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Opel GT 325Hp και 320Hp αντίστοιχα χθές βράδυ με έιχαν 2α,3η με διαφορά 3αμάξια και βάλε. Απο 4η που ανοίξαμε πάλι τα είχα για ένα αμάξι.5η το ίδιο λογικά, αλλά δεν είχαμε χώρο αρκετό να ανοίξουμε όμορφα. Μάλλον χρειάζομαι πρόγραμμα. . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 top gun πέτυχες; Γιατί το τοπ gun ειδικά παίρνει καλό τσίγκλιμα αν εξαιρέσεις οτι ήδη πάει καλά απο την μαμά του...Μόλις στρώσω το λεμανζ έλα να τα πάμε μία με πρώτη ... Τα top gun δεν παίρνει και πολύ τσίγκλιμα.Άντε από 115 να πάει 120 στην τραγικά κωλόφαρδη περίπτωση 125 τελιοποιώντας το 1ο στάδιο.Μετά με εκκεντρα και τα ρέστα ανεβαίνει αλλά ΄μιλάμε για άνοιγμα μοτέρ. Το top gun καλά πάει αλλά όχι αρκετά καλά.:Q.. Το πήρες ρε το τερατάκι? Άντε καλορίζικο. Τι να ανοίξουμε ρε.Δεν έχει νόημα.Εδώ πήγαινα ταξίδι με φίλους και ήταν και ένα παιδί με ένα Rallye 207 200ps. 70χλμ,αυτός 5η εγώ 2α.Μέχρι τα 90 είμασταν μαζί,μετά εξαφανιζόταν @gorilla Όπως σου είπα και χθες αυτή η διαφορά είναι πολύ μικρή για την διαφορά αλόγων. Μόνο ~15 άλογα να βάλεις είσαι δίπλα αν όχι μπροστά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiPeRR Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Opel GT 325Hp και 320Hp αντίστοιχα χθές βράδυ με έιχαν 2α,3η με διαφορά 3αμάξια και βάλε.Απο 4η που ανοίξαμε πάλι τα είχα για ένα αμάξι.5η το ίδιο λογικά, αλλά δεν είχαμε χώρο αρκετό να ανοίξουμε όμορφα. Μάλλον χρειάζομαι πρόγραμμα. . . Ελάτε Ντράφι που δε χρειάζονται ΤΑ άλογα... Χθες βράδυ κάναμε twin drift με ένα λευκό S13 kouki look (της περιοχής αλλά δεν τον γνωρίζαμε). Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Τα top gun δεν παίρνει και πολύ τσίγκλιμα.Άντε από 115 να πάει 120 στην τραγικά κωλόφαρδη περίπτωση 125 τελιοποιώντας το 1ο στάδιο.Μετά με εκκεντρα και τα ρέστα ανεβαίνει αλλά ΄μιλάμε για άνοιγμα μοτέρ.Το top gun καλά πάει αλλά όχι αρκετά καλά.:Q.. Το πήρες ρε το τερατάκι? Άντε καλορίζικο. Τι να ανοίξουμε ρε.Δεν έχει νόημα.Εδώ πήγαινα ταξίδι με φίλους και ήταν και ένα παιδί με ένα Rallye 207 200ps. 70χλμ,αυτός 5η εγώ 2α.Μέχρι τα 90 είμασταν μαζί,μετά εξαφανιζόταν @gorilla Όπως σου είπα και χθες αυτή η διαφορά είναι πολύ μικρή για την διαφορά αλόγων. Μόνο ~15 άλογα να βάλεις είσαι δίπλα αν όχι μπροστά. 1) Το θέμα δεν είναι μόνο τα άλλογα που όντως μπορεί να μην πάρει πολλά αλλά η ροπή. Με 3 κιλά παραπάνω βλέπεις διαφορά. 2) Ναι το πήρα τελικά. Έκανα παραλαβή την περασμένη παρασκευή. 3) Όσο για το s3 του τριχωτού αγοριού, παίζει πολύ ρόλο η 4κίνηση απο στάση αλλά όπως και να το κάνεις όσο ανεβαίνουν τα χλμ τόσο φαίνονται τα άλογα. Και ίσως παίζει και ένα μικρό ρόλο το Cd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Με τόση δύναμη πριν τα 180 το Cd δεν νομίζω να παίζει ρόλο ειδικά στα καινούργια που άντε να διαφέρει 0,2. Αν τα GT είναι με 330άρες με 15 άλογα δεν θα τα περάσει ο Γορίλας παντός, αν και από στάση εκτός αν είναι τρομερό το οδόστρωμα θα τους κάνει το μπάμ πριν τον μαζέψουν. Πριν βάλεις το πρόγραμμα κοίτα να στρώσεις και ανοίξεις λίγο το μοτέρ => κάνω 5-6κ χμ (αν και στα 10+ «ανοίγει» φουλ) και θα δεις διαφορά στα γκάζια σου. 265 άλογα είναι 265... πρέπει να ανεβάσεις κάμποσο για να δεις αισθητές διαφορές, και το θέμα είναι να μην χαλάσεις την πολιτισμένη λειτουργία πάντα με αυτά. Αν και με ένα πρόγραμμα δεν συμβαίνει αυτό. Και που σκατά βρίσκεις τόσα πειραγμένα GT, εγώ Ψυχικό / Κηφισιά κάνω κρα για να δω 1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 η διαφορα στο cd παιζει να ειναι 0.02 (οχι 0.2 εκτος αν το S3 εχει αεροδυναμικη του Everest) Στα πολλα χιλιομετρα μετραει παρα πολυ το γεγονος οτι το S3 ειναι κοφτο απο πισω... χανει παρα μα παρα πολυ απο εκει.... Επισης υπαρχει διαφορα λογω τετρακινησης (απωλειες) και βαρους (1400+ δεν ειναι το S3?). Αν τα αλογα που λενε η GTαδες ειναι τοσα, τοτε για μαμα S3 καθεται παρα πολυ καλα διπλα τους, δεδομενου του οτι δεν εχει ανοιξει ακομα το μοτερ οτι εχει χειροτερη αεροδυναμικη και οτι τα GT εχουν 100+ κιλα λιγοτερα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Επανερχομαι Στον ΚΙΤΤ.. Πως κ απο τα μερη μας?? Ξερουμε λογο/ιδιοκτητη?? Εκανε και tour στην Ελλαδα αποτι διαβαζω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 ναι 0,02 εννούσα γιατί το S3 θα ήταν περίπτερο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
petr00kos Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 ραβω τον αν7 με ευκολια ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 ραβω τον αν7 με ευκολια ... :hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoeBar Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Opel GT 325Hp και 320Hp αντίστοιχα χθές βράδυ με έιχαν 2α,3η με διαφορά 3αμάξια και βάλε.Απο 4η που ανοίξαμε πάλι τα είχα για ένα αμάξι.5η το ίδιο λογικά, αλλά δεν είχαμε χώρο αρκετό να ανοίξουμε όμορφα. Μάλλον χρειάζομαι πρόγραμμα. . . Να το κάνεις τι? Να περάσεις τους χθεσινούς με τα 300+ άλογα? Πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα στα χώνει... Να χαρείς το μοτέρ που έχεις. Στρώσε το πρώτα να μην έχεις προβλήματα μετά, μάθε να κάνεις καλά τα 265 και μετά κοίτα αν θες παραπάνω... Δυναμόμετρο το έχεις βάλει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 1) Το θέμα δεν είναι μόνο τα άλλογα που όντως μπορεί να μην πάρει πολλά αλλά η ροπή. Με 3 κιλά παραπάνω βλέπεις διαφορά.2) Ναι το πήρα τελικά. Έκανα παραλαβή την περασμένη παρασκευή. 3) Όσο για το s3 του τριχωτού αγοριού, παίζει πολύ ρόλο η 4κίνηση απο στάση αλλά όπως και να το κάνεις όσο ανεβαίνουν τα χλμ τόσο φαίνονται τα άλογα. Και ίσως παίζει και ένα μικρό ρόλο το Cd. 1)3 κιλά ρε μαν είναι αρκετά.Τι να κάνει για να πάρει τόσα? Απ την μάνα του είναι ψευτό πρώτο στάδιο.Μόνο καταλύτη και χταπόδι θέλει.Εισαγωγή και Πρόγραμμα τα έχει ήδη. 2)Καλορίζικο ρε φίλε.Καλοτάξιδο,αγρατζούνιστο,απροβλημάτιστο και καλό λιώσιμο σου εύχομαι Αν τα GT είναι με 330άρες με 15 άλογα δεν θα τα περάσει ο Γορίλας παντός, αν και από στάση εκτός αν είναι τρομερό το οδόστρωμα θα τους κάνει το μπάμ πριν τον μαζέψουν. Όταν τα άλλα είναι 330 και του κάνουν 3 αμάξια(2 κενά) με 15 άντε να πούμε ως 25 άλογα επιπλέον έρχεται δίπλα τους στη χειρότερη. Επισης υπαρχει διαφορα λογω τετρακινησης (απωλειες) και βαρους (1400+ δεν ειναι το S3?). Αν τα αλογα που λενε η GTαδες ειναι τοσα, τοτε για μαμα S3 καθεται παρα πολυ καλα διπλα τους, δεδομενου του οτι δεν εχει ανοιξει ακομα το μοτερ οτι εχει χειροτερη αεροδυναμικη και οτι τα GT εχουν 100+ κιλα λιγοτερα... Οι απώλειες στο Haldex δεν είναι τόσο τρελές γιατί υπο φυσιολογικές συνθήκες πάει το πολύ 5% πίσω.Το περισσότερο θέμα είναι το βάρος που έχει αγγίζοντας νομίζω τα 1450 κιλά. Ακριβώς,όταν μου είπε και μένα εχθές τις διαφορές εμεινα κάγκελο.2 τινά υπάρχουν. 1.τα άλογα που έλεγαν ήταν όνειρο θερινής νυκτός. 2.Το μοτέρ του GT δεν πάει και τόσο καλά(κακή κλιμάκωση κιβωτίου κτλπ κτλπ) ραβω τον αν7 με ευκολια ... Μπλα μπλα μπλα.... Ακόμα σε περιμένω να έρθεις :hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 265 με 330, είναι κοντά 60 άλογα διαφορά, και τα 2 είναι με turbo => εχουν ροπη να καθελκήσουν τον Τιτανικό, και τα GT είναι πιο ελαφρυά, και με καλύτερη αεροδυναμική απο το S3. Δεν νομίζω πως με 15-25 άλογα θα τους έφτανε το λιγότερο πάντος. έχει σίγουρα πλεονέκτήμα στην εκκίνηση, αλλά αν πατήσει κάτω το gt θα τον μαζέψει. Απο το εργοστάσιο δίνουν πάντος το GT 0,2 sec πιο γρήγορο στο 0-100 που στην μπανανία σημαίναι πως το S3 θα είναι πιο γρήγορο απο την γραμμή στο average δρόμο κατ΄εμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Τι λές ρα? Στο 0-100 δίνουν S3@5.4Sec και GT@5.7 M.O στο GT δίνουν 1350kg και στο S3 δίνουν 1430Kg (Κουβαλούσα και 2 κάρτες γραφικών στο πορτ παγκάζ ) @Dolly τα GT τα βρήκα απο το Opel GT Club, γι υατό ήταν πολλά Έχω γίνει φίλος τους..έτσι και αλλιώς το κέφι μας κάνουμε...δεν βριζόμαστε και λαλακιές Chech here also . Πάντως διαφορά απο το stock GT έιδα τεράστια στην 2α και τρίτη . Το βράδυ παραλιακή πήγαινα αγκαζέ μια μια άσπρη Z4M Cabrio και ένα DB8 με ονειρικό ήχο Και πέτυχα και τον AN69 Στην βάρκιζα να γυαλίζει παρμπριζ στα φανάρια ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sol Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 σήκωσε το τηλ ρε bill, εγώ σε έπαιρνα πρέπει να ισχύει αυτό που λέει ο jax για τις αυξημένες απώλειες, check stage 1 S3 @ etuners etuners - Βελτιώσεις επιδόσεων Audi S3 2.0TFSI Stage 1 ισχύ κινητήρα 300ps ισχύ τροχού 200ps χωρίς να ξέρω ακριβώς πως κατανέμει ισχύ το haldex, όπως και να χει αυξημένες τριβές με 3 διαφορικά θα έχει. @NoDSL θέλω βόλτα με το lemans , τσέκαρε αν δε το έχεις το PSClub - Hellas :: Portal - Home για να το γαργαλήσεις μετά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Ειδα το Avatar σου Sol και θυμηθηκα το Wall-E που ειδα προχτες!! τελειο animation!!! :D και φυσιογνωμικα στην κοπελα μου εφερε τον Johnny 5 με το που το ειδε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Γενικά τα Haldex και τα 4κίνητα έχουν απόλειες πιο μεγάλες απο όσες θα δικαιολογούσε το "στέλνει πίσω μόνο 5% σε νορμάλ συνθήκες" (που είναι λογικό που το αναφέρεις). Το θυμάμε και με του father το Α4. Οι κάρτες ήταν 295? γιατί τότε αν τις είχες συνδεδεμένες θα ήταν σαν να είχες 2 climatronic αναμένα! Τα Aston έχουν πάντος τον πιο Αστον ήχο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 σήκωσε το τηλ ρε bill, εγώ σε έπαιρναπρέπει να ισχύει αυτό που λέει ο jax για τις αυξημένες απώλειες, check stage 1 S3 @ etuners etuners - Βελτιώσεις επιδόσεων Audi S3 2.0TFSI Stage 1 ισχύ κινητήρα 300ps ισχύ τροχού 200ps χωρίς να ξέρω ακριβώς πως κατανέμει ισχύ το haldex, όπως και να χει αυξημένες τριβές με 3 διαφορικά θα έχει. Αυξημένες απώλειες έχει σίγουρα αλλά όχι και 100 ps Όπως είπα σε φυσιολογικές συνθήκες η σύμπλεξη του μπρός με το πίσω είναι στο 5%.οπότε δεν έχεις τις τραγικές απώλειες.Το πρόβλημα είναι στο βάρος. Μην το ψάχνεις,αν θα υπάρχουν μόνο 2-3 δυναμόμετρα στην Ελλάδα(ίσως και πολλά να λέω) που θα είναι σωστά ρυθμισμένα για να βγάλουν σωστά την δύναμη στη ρόδα και στον στρόφαλο. Το καλύτερο δυναμόμτερο είναι ο δρόμος Το S3 αν δεν κάνω λάθος έχει 2 διαφορικά.Ένα μπροστά με δίσκους που έχει τον άξονα μετάδοσης και το πίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...