AN7 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Γενικά τα Haldex και τα 4κίνητα έχουν απόλειες πιο μεγάλες απο όσες θα δικαιολογούσε το "στέλνει πίσω μόνο 5% σε νορμάλ συνθήκες" (που είναι λογικό που το αναφέρεις).Το θυμάμε και με του father το Α4. Οι κάρτες ήταν 295? γιατί τότε αν τις είχες συνδεδεμένες θα ήταν σαν να είχες 2 climatronic αναμένα! Τα Aston έχουν πάντος τον πιο Αστον ήχο! Το Α4(Α6,Α8) είχε και έχει Torsen τύπου τετρακίνηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 265 με 330, είναι κοντά 60 άλογα διαφορά, και τα 2 είναι με turbo => εχουν ροπη να καθελκήσουν τον Τιτανικό, και τα GT είναι πιο ελαφρυά, και με καλύτερη αεροδυναμική απο το S3. Δεν νομίζω πως με 15-25 άλογα θα τους έφτανε το λιγότερο πάντος. έχει σίγουρα πλεονέκτήμα στην εκκίνηση, αλλά αν πατήσει κάτω το gt θα τον μαζέψει. Απο το εργοστάσιο δίνουν πάντος το GT 0,2 sec πιο γρήγορο στο 0-100 που στην μπανανία σημαίναι πως το S3 θα είναι πιο γρήγορο απο την γραμμή στο average δρόμο κατ΄εμε. Την ISDN μου μέσα.Τώρα το είδα αυτό. Βρέ δεν λένε κάτι ότι έχουν 60 άλογα διαφορά. Σκέψου ότι μαμά και τα 2 το S3 είναι μπροστά παντού.Αν το πας έτσι θα έπρεπε να είναι δίπλα δίπλα. τώρα σου λέει ότι από τετάρτες ήταν μπροστά το S3 άπέναντι στα GT με τα 320 άλογα.Δεν ξέρω αν άνοιξαν από στάση για να φανεί η 4κίνηση αλλά δε μου λέει κάτι εμένα άμα θέλω να δω διαφορές. Τα 2 κενά απόσταση είναι υπερβολικά μικρή διαφορά και σε σχέση με την διαφορά αλόγων και καλύπτεται με πολύ λίγα άλογα. άν έτρωγε 2 κολόνες τότε ναι,θα σου έλεγα ότι θέλει τουλάχιστο 60 άλογα επιπλέον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sol Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Αυξημένες απώλειες έχει σίγουρα αλλά όχι και 100 ps Όπως είπα σε φυσιολογικές συνθήκες η σύμπλεξη του μπρός με το πίσω είναι στο 5%.οπότε δεν έχεις τις τραγικές απώλειες.Το πρόβλημα είναι στο βάρος. Μην το ψάχνεις,αν θα υπάρχουν μόνο 2-3 δυναμόμετρα στην Ελλάδα(ίσως και πολλά να λέω) που θα είναι σωστά ρυθμισμένα για να βγάλουν σωστά την δύναμη στη ρόδα και στον στρόφαλο. Το καλύτερο δυναμόμτερο είναι ο δρόμος Το S3 αν δεν κάνω λάθος έχει 2 διαφορικά.Ένα μπροστά με δίσκους που έχει τον άξονα μετάδοσης και το πίσω. με λίγο γρήγορο ψάξιμο δε πρέπει να κάνεις λάθος, απλά θυμάμαι τον πωλητή την άγια εκείνη μέρα που έλαμπε ο γορίλλας όταν πήρε τα κλειδιά που μου είπε 3 (τα διαφορικά ε... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoeBar Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Μην το ψάχνεις,αν θα υπάρχουν μόνο 2-3 δυναμόμετρα στην Ελλάδα(ίσως και πολλά να λέω) που θα είναι σωστά ρυθμισμένα για να βγάλουν σωστά την δύναμη στη ρόδα και στον στρόφαλο.Το καλύτερο δυναμόμτερο είναι ο δρόμος Κάνεις λάθος φίλε μου... Αν θες να κάνεις σωστά μια μετατροπή πρέπει οπωσδήποτε να πας σε ενα δυναμόμετρο. Τα πράγματα που σου δείχνει ένα δυναμόμετρο απλά δεν παίζει να τα καταλάβεις σε κανένα δρόμο... Αν ήταν έτσι όπως τα λες δεν θα χρειαζόντουσαν τα bench στο oc, απλά θα μετράγαμε την αίσθηση του καθενός... Όσο για τα δυναμόμετρα, υπάρχουν πλέον πάρα πολλά... Και μια παρένθεση. Ο δρόμος δεν είναι για να κάνουμε δοκιμές βελτιώσεων. Υπάρχουν και οι πίστες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregorisvas Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Απο χθές το απόγευμα είμαι ευτυχής κάτοχος ενός κουβαδακίου aka Panda 100HP Το Puntάκι που είχα τόσο καιρό θα το πάρει η μαμά (λόγω απόσυρσης του παλιού της) και έτσι βρέθηκα με το ποντίκι (είναι ανθρακί ) . Καμία σχέση με το Punto όπως και αν το δώ..Δύναμη,φρένα,κράτημα...Έχει μεν μικρότερους χώρους αλλα πραγματικά είναι σπίρτο Είναι λίγο μλκία το post μου αλλα είμαι χαρούμενος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sol Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Απο χθές το απόγευμα είμαι ευτυχής κάτοχος ενός κουβαδακίου aka Panda 100HP Το Puntάκι που είχα τόσο καιρό θα το πάρει η μαμά (λόγω απόσυρσης του παλιού της) και έτσι βρέθηκα με το ποντίκι (είναι ανθρακί ) . Καμία σχέση με το Punto όπως και αν το δώ..Δύναμη,φρένα,κράτημα...Έχει μεν μικρότερους χώρους αλλα πραγματικά είναι σπίρτο Είναι λίγο μλκία το post μου αλλα είμαι χαρούμενος καλορίζικο! καινούριο ή μτχ? τι χρώμα? προσωπικά μου αρέσει πολύ αν και μτχ μόνο θα το σκεφτόμουν. Σε αντίθεση με το επίσης πολύ συμπαθές 500 έχει λογική τιμή fiat Βέβαια μέσα στον επόμενο χρόνο περιμένουμε 900cc turbo 100ps κινητήρα από fiat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 @NoDSL θέλω βόλτα με το lemans , τσέκαρε αν δε το έχεις το PSClub - Hellas :: Portal - Home για να το γαργαλήσεις μετά Ψηλέ να κλείσει κανα 1000άρι klm πρώτα και όσες θές Γενικά, και ειδικά, αθήνα προσπαθώ να μην το τσιτώνω πολύ γιατί το ζορίζω μερικές φορές λόγω φαναριών, τουλάχιστον μην έχει και βάρος xtra. Δεν είμαι υπερβολικός αλλά είμαι υπέρβαρος οπότε ας μην το ξεφτυλίζω Όσο για το φορουμ για ψάξε για πόστ μου..... Απο χθές το απόγευμα είμαι ευτυχής κάτοχος ενός κουβαδακίου aka Panda 100HP Το Puntάκι που είχα τόσο καιρό θα το πάρει η μαμά (λόγω απόσυρσης του παλιού της) και έτσι βρέθηκα με το ποντίκι (είναι ανθρακί ) . Καμία σχέση με το Punto όπως και αν το δώ..Δύναμη,φρένα,κράτημα...Έχει μεν μικρότερους χώρους αλλα πραγματικά είναι σπίρτο Είναι λίγο μλκία το post μου αλλα είμαι χαρούμενος Γιατί μαλακία; Το ήξερες οτι το 500αράκι πάτωμα απο panda έχει*; *Πηγή: TopGear Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregorisvas Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Ψηλέ να κλείσει κανα 1000άρι klm πρώτα και όσες θές Γενικά, και ειδικά, αθήνα προσπαθώ να μην το τσιτώνω πολύ γιατί το ζορίζω μερικές φορές λόγω φαναριών, τουλάχιστον μην έχει και βάρος xtra. Δεν είμαι υπερβολικός αλλά είμαι υπέρβαρος οπότε ας μην το ξεφτυλίζω Όσο για το φορουμ για ψάξε για πόστ μου..... Γιατί μαλακία; Το ήξερες οτι το 500αράκι πάτωμα απο panda έχει*; *Πηγή: TopGear Μλκία το post φίλε μου Το τουτούνι φυσάει καλορίζικο! καινούριο ή μτχ? τι χρώμα? προσωπικά μου αρέσει πολύ αν και μτχ μόνο θα το σκεφτόμουν. Σε αντίθεση με το επίσης πολύ συμπαθές 500 έχει λογική τιμή fiat Βέβαια μέσα στον επόμενο χρόνο περιμένουμε 900cc turbo 100ps κινητήρα από fiat. Το πήρα μοντέλο 2007 μτχ 8.500? σε ανθρακί και αριστότατη κατάσταση Καινούργιο πήγαινε σχεδόν 14.000?..Πολύ ακριβό για την κατηγορία πιστεύω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sol Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Όσο για το φορουμ για ψάξε για πόστ μου..... oops Σοβαρά τώρα κοίταζα RC που σου είχα πει στο μσν αλλά το μόνο που με χάλαγε ήταν το 5τάχυτο κιβώτιο, ειδικά όταν διαβάζεις για 7τάχυτα. μετά τα 1000 πες μου, να βάλουμε τον γορίλλα στο έτερο λευκό να πάμε βόλτα @gregorisvas πολύ καλή περίπτωση τότε! καλορίζικο ρε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Κάνεις λάθος φίλε μου...Αν θες να κάνεις σωστά μια μετατροπή πρέπει οπωσδήποτε να πας σε ενα δυναμόμετρο. Τα πράγματα που σου δείχνει ένα δυναμόμετρο απλά δεν παίζει να τα καταλάβεις σε κανένα δρόμο... Αν ήταν έτσι όπως τα λες δεν θα χρειαζόντουσαν τα bench στο oc, απλά θα μετράγαμε την αίσθηση του καθενός... Όσο για τα δυναμόμετρα, υπάρχουν πλέον πάρα πολλά... Και μια παρένθεση. Ο δρόμος δεν είναι για να κάνουμε δοκιμές βελτιώσεων. Υπάρχουν και οι πίστες... Σωστά ρυθμισμένα δυναμόμετρα στην Ελλάδα μετρούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού. Όταν θα κάνεις μια μετατροπή δεν είπα ότι δεν θα πάς δυναμόμετρο στο πριν κ μετά(εννοείται στο ίδιο δυναμόμετρο).Εκτός απ τα άλογα μπορείς να καταλάβεις μέσω της καμπύλης το που είναι το καλύτερο σημείο να αλλάζεις ταχύτητα.Όμως το θέμα είναι να δείς και στην πράξη πια είναι η διαφορά.Έχω φίλο που στο δυναμόμετρο έβγαλε περισσότερα άλογα αλλά πήγαινε χειρότερα(στα 800μ) λόγο περισσότερου αέρα στην εισαγωγή που είχε στον δρόμο ενώ στο δυναμόμετρο είχε ακριβώς όσο ήθελε. Και στα pc και στα αυτοκίνητα υπάρχει ένα bench.Σίγουρα όμως δεν είναι τα χαρτιά απ τις δυναμομετρήσεις. Όταν λέω δρόμο δεν εννοώ την Μεσογείων στις 2 το μεσιμέρι προφανώς.Αλλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον όπου υπάρχουν πάρα πολλά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Στην Αθήνα πάντως πρέπει να έχετε πολλούς τρελιάρηδες οδηγούς. Ακόμα θυμάμαι ένα τεύχος του XL από το 2007 αν δεν κάνω λάθος με εκείνο το Σταύρο που είχε φωνή λες και ήταν νταβάς και οδηγούσε μια M6 μπαίνοντας στην Αττική Οδό σε στροφές με 260 - 270km/h, μέχρι που τελικά σε μία ευθεία (με κατηφορική κλίση) έπιασε τα πολυπόθητα 340km/h. Εδώ στα Χανιά δεν έχουμε και πολλά πράγματα. Δύο Viper, είχαμε μια Lamborghini Murciélago που την έκαψαν κάτι αλητάμπουρες (αυτός που είχε την αντιπροσωπία της Mazda στα Χανιά ήταν κάτοχος του εν λόγω πυραύλου), πολλά Audi (κυρίως A3), πολλές Mercedes, κάμποσες τουρμπάτες BMW (ναι καλά ακούσατε, τουρμπάτες ), πολλές ατμοσφαιρικές μπέμπες, ΠΟΛΛΑ Golf GTI, ΠΟΛΛΑ ατμοσφαιρικά σαξόραλα που το παίζουν μαμιάδες, ένα άσπρο τουρμπάτο ραλί, ένα NSX που έχει πατήσει πολλούς, κάμποσα EVO, είδα και ένα Golf R32 το καλοκαίρι... Τι άλλο... χμμμ. Ένα σημείο της εθνικής έχουμε, μια ευθεία κοντά 2 χιλιόμετρα που όλοι βγαίνουν και τα μαμάνε όλα Πιο πολύ έχουμε όμως drift-άδικες διαδρομές. P.S. Παρατήρησα ότι έγραψα αμέτρητες φορές το ρήμα έχω Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregorisvas Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Επιστρέφω ξανά..Για λάστιχα τί έχετε να προτείνετε?Οι "μαμά" διαστάσεις είναι 195/45/15 (τα Goodyear Eagle F1 φοράει τώρα) αλλα επειδή ψιλοδυσκολεύομαι να βρώ σε αυτή τη διάσταση λέτε να πάω σε 195/50/15 ή να μεγαλώσω λίγο το πέλμα σε 205/50/15 ? Μήπως θα 'ναι λίγο τεράστιο μετά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Όσο λιγότερες μετατροπές τόσο καλύτερα. Άσε το βήμα σου ώς έχει. Αυτός που το έβαλε τόσο έχει μελετήσει την ανάρτηση για αυτό. Οποιαδήποτε αλλαγή είναι imho καγκουριά χωρίς αποτέλεσμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 [media] [/media] Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Σε κάποιο μοτό είχε παρουσίαση μια ρεπλίκα τέτοια. Ο τύπος που πήγε να την φτιάξει, άσε που "έφαγε τα νιάτα του" να ψάχνει κράματα, τελικά χρειάστηκε και x-rays για να ανακαλύψει κάποιες μικροσκοπικές δίοδους λαδιού στα τοιχώματα του μοτερ! Με αυτό, μαζί με ένα άλλο βιντεο απο bestmotoringinternational που ελεγαν οτι και καλα δεν κανει να βαζει συνθετικα xtra μεσα στα λαδια γιατι μπορεί να βουλώσουν τέτοιοι αυλοί, φοβήθηκα τα ενισχυτικά λίπανσης Link to comment Share on other sites More sharing options...
$@39@ Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Σε κάποιο μοτό είχε παρουσίαση μια ρεπλίκα τέτοια. Ο τύπος που πήγε να την φτιάξει, άσε που "έφαγε τα νιάτα του" να ψάχνει κράματα, τελικά χρειάστηκε και x-rays για να ανακαλύψει κάποιες μικροσκοπικές δίοδους λαδιού στα τοιχώματα του μοτερ!Με αυτό, μαζί με ένα άλλο βιντεο απο bestmotoringinternational που ελεγαν οτι και καλα δεν κανει να βαζει συνθετικα xtra μεσα στα λαδια γιατι μπορεί να βουλώσουν τέτοιοι αυλοί, φοβήθηκα τα ενισχυτικά λίπανσης Έχεις δίκιο Nodsl ήταν ένας που ήθελε να φτιάξει μαι παλιά honda rcv δε θυμάμαι μοντέλο. Αγωνιστική και δεν υπήρχαν κομμάτια παρά μόνο τα σχέδια ή μονο ένα κομμάτι και τα σχέδια αν δεν κάνω λάθος και επειδή δεν μπορούσαν να φτιάξουν τη διάταξη που είχε μέσα στο ρεζερβουάρ βάλαν μικροκάμερα και το περάσαν και με ακτίνες-χ. Το είχα διαβάσει στο συλλεκτικό MOTO το καλοκαιρινό πρι από 3-4 χρόνια...Που το θυμήθηκες..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Πριν κάνα μήνα . Σχετικά καλά πάει ε? (60% throtlle on) Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 @ Λίμνη Πλαστήρα :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 Ω που να σε σκίσω αθεόφοβε! Λερώνεις το αμάξι ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Ναι μπο*ρδέλο έγινε αλλά το ευχαριστήθηκα Link to comment Share on other sites More sharing options...
$@39@ Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Quattro ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 FTW Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Είχαμε φάει ένα ταμπάνι ένα βράδυ απο ενα τέτοιο πιο παλιό ακόμα, νομίζω 80άρι; Δεν θυμάμαι αλλά λογικά πρέπει να ηταν 18άρι. Είμασταν με mazda 323 και οταν τον ζορίσαμε λίγο μας άνοιξε για πλάκα. Στα φανάρια στις γραμμές στο 4ο. O racer θα ξέρει τι λέω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Μήπως το είχε πειράξει ; Το συγκεκριμένο είναι ψιλοψόφιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Τι να σου πώ πάντως το 323 σίγουρα δεν είναι απο τα ψόφια 1600άρια... Τι είχε κάνει ο τύπος στο audi... ιδέα δεν έχω. Link to comment Share on other sites More sharing options...