Recommended Posts

Γενικά τα Haldex και τα 4κίνητα έχουν απόλειες πιο μεγάλες απο όσες θα δικαιολογούσε το "στέλνει πίσω μόνο 5% σε νορμάλ συνθήκες" (που είναι λογικό που το αναφέρεις).

Το θυμάμε και με του father το Α4.

Οι κάρτες ήταν 295? γιατί τότε αν τις είχες συνδεδεμένες θα ήταν σαν να είχες 2 climatronic αναμένα!

Τα Aston έχουν πάντος τον πιο Αστον ήχο!

Το Α4(Α6,Α8) είχε και έχει Torsen τύπου τετρακίνηση.

Link to comment
Share on other sites

265 με 330, είναι κοντά 60 άλογα διαφορά, και τα 2 είναι με turbo => εχουν ροπη να καθελκήσουν τον Τιτανικό, και τα GT είναι πιο ελαφρυά, και με καλύτερη αεροδυναμική απο το S3.

Δεν νομίζω πως με 15-25 άλογα θα τους έφτανε το λιγότερο πάντος.

έχει σίγουρα πλεονέκτήμα στην εκκίνηση, αλλά αν πατήσει κάτω το gt θα τον μαζέψει.

Απο το εργοστάσιο δίνουν πάντος το GT 0,2 sec πιο γρήγορο στο 0-100 που στην μπανανία σημαίναι πως το S3 θα είναι πιο γρήγορο απο την γραμμή στο average δρόμο κατ΄εμε.

Την ISDN μου μέσα.Τώρα το είδα αυτό.

Βρέ δεν λένε κάτι ότι έχουν 60 άλογα διαφορά.

Σκέψου ότι μαμά και τα 2 το S3 είναι μπροστά παντού.Αν το πας έτσι θα έπρεπε να είναι δίπλα δίπλα.

τώρα σου λέει ότι από τετάρτες ήταν μπροστά το S3 άπέναντι στα GT με τα 320 άλογα.Δεν ξέρω αν άνοιξαν από στάση για να φανεί η 4κίνηση αλλά δε μου λέει κάτι εμένα άμα θέλω να δω διαφορές.

Τα 2 κενά απόσταση είναι υπερβολικά μικρή διαφορά και σε σχέση με την διαφορά αλόγων και καλύπτεται με πολύ λίγα άλογα.

άν έτρωγε 2 κολόνες τότε ναι,θα σου έλεγα ότι θέλει τουλάχιστο 60 άλογα επιπλέον.

Link to comment
Share on other sites

Αυξημένες απώλειες έχει σίγουρα αλλά όχι και 100 ps :P

Όπως είπα σε φυσιολογικές συνθήκες η σύμπλεξη του μπρός με το πίσω είναι στο 5%.οπότε δεν έχεις τις τραγικές απώλειες.Το πρόβλημα είναι στο βάρος.

Μην το ψάχνεις,αν θα υπάρχουν μόνο 2-3 δυναμόμετρα στην Ελλάδα(ίσως και πολλά να λέω) που θα είναι σωστά ρυθμισμένα για να βγάλουν σωστά την δύναμη στη ρόδα και στον στρόφαλο.

Το καλύτερο δυναμόμτερο είναι ο δρόμος :)

Το S3 αν δεν κάνω λάθος έχει 2 διαφορικά.Ένα μπροστά με δίσκους που έχει τον άξονα μετάδοσης και το πίσω.

με λίγο γρήγορο ψάξιμο δε πρέπει να κάνεις λάθος, απλά θυμάμαι τον πωλητή την άγια εκείνη μέρα που έλαμπε ο γορίλλας όταν πήρε τα κλειδιά που μου είπε 3 (τα διαφορικά ε... )

Link to comment
Share on other sites

Μην το ψάχνεις,αν θα υπάρχουν μόνο 2-3 δυναμόμετρα στην Ελλάδα(ίσως και πολλά να λέω) που θα είναι σωστά ρυθμισμένα για να βγάλουν σωστά την δύναμη στη ρόδα και στον στρόφαλο.

Το καλύτερο δυναμόμτερο είναι ο δρόμος :)

Κάνεις λάθος φίλε μου...

Αν θες να κάνεις σωστά μια μετατροπή πρέπει οπωσδήποτε να πας σε ενα δυναμόμετρο. Τα πράγματα που σου δείχνει ένα δυναμόμετρο απλά δεν παίζει να τα καταλάβεις σε κανένα δρόμο...

Αν ήταν έτσι όπως τα λες δεν θα χρειαζόντουσαν τα bench στο oc, απλά θα μετράγαμε την αίσθηση του καθενός...

Όσο για τα δυναμόμετρα, υπάρχουν πλέον πάρα πολλά...

Και μια παρένθεση. Ο δρόμος δεν είναι για να κάνουμε δοκιμές βελτιώσεων. Υπάρχουν και οι πίστες... ;)

Link to comment
Share on other sites

Απο χθές το απόγευμα είμαι ευτυχής κάτοχος ενός κουβαδακίου aka Panda 100HP :D Το Puntάκι που είχα τόσο καιρό θα το πάρει η μαμά (λόγω απόσυρσης του παλιού της) και έτσι βρέθηκα με το ποντίκι :D (είναι ανθρακί xD ) . Καμία σχέση με το Punto όπως και αν το δώ..Δύναμη,φρένα,κράτημα...Έχει μεν μικρότερους χώρους αλλα πραγματικά είναι σπίρτο :D Είναι λίγο μλκία το post μου αλλα είμαι χαρούμενος :P

Link to comment
Share on other sites

Απο χθές το απόγευμα είμαι ευτυχής κάτοχος ενός κουβαδακίου aka Panda 100HP :D Το Puntάκι που είχα τόσο καιρό θα το πάρει η μαμά (λόγω απόσυρσης του παλιού της) και έτσι βρέθηκα με το ποντίκι :D (είναι ανθρακί xD ) . Καμία σχέση με το Punto όπως και αν το δώ..Δύναμη,φρένα,κράτημα...Έχει μεν μικρότερους χώρους αλλα πραγματικά είναι σπίρτο :D Είναι λίγο μλκία το post μου αλλα είμαι χαρούμενος :P

καλορίζικο! καινούριο ή μτχ? τι χρώμα?

προσωπικά μου αρέσει πολύ αν και μτχ μόνο θα το σκεφτόμουν. Σε αντίθεση με το επίσης πολύ συμπαθές 500 έχει λογική τιμή fiat :P

Βέβαια μέσα στον επόμενο χρόνο περιμένουμε 900cc turbo 100ps κινητήρα από fiat.

Link to comment
Share on other sites

@NoDSL

θέλω βόλτα με το lemans :P,

τσέκαρε αν δε το έχεις το PSClub - Hellas :: Portal - Home για να το γαργαλήσεις μετά :P

Ψηλέ να κλείσει κανα 1000άρι klm πρώτα και όσες θές :P

Γενικά, και ειδικά, αθήνα προσπαθώ να μην το τσιτώνω πολύ γιατί το ζορίζω μερικές φορές λόγω φαναριών, τουλάχιστον μην έχει και βάρος xtra.

Δεν είμαι υπερβολικός αλλά είμαι υπέρβαρος οπότε ας μην το ξεφτυλίζω :P

Όσο για το φορουμ για ψάξε για πόστ μου...:o..

Απο χθές το απόγευμα είμαι ευτυχής κάτοχος ενός κουβαδακίου aka Panda 100HP :D Το Puntάκι που είχα τόσο καιρό θα το πάρει η μαμά (λόγω απόσυρσης του παλιού της) και έτσι βρέθηκα με το ποντίκι :D (είναι ανθρακί xD ) . Καμία σχέση με το Punto όπως και αν το δώ..Δύναμη,φρένα,κράτημα...Έχει μεν μικρότερους χώρους αλλα πραγματικά είναι σπίρτο :D Είναι λίγο μλκία το post μου αλλα είμαι χαρούμενος :P

Γιατί μαλακία; Το ήξερες οτι το 500αράκι πάτωμα απο panda έχει*;

*Πηγή: TopGear

Link to comment
Share on other sites

Ψηλέ να κλείσει κανα 1000άρι klm πρώτα και όσες θές :P

Γενικά, και ειδικά, αθήνα προσπαθώ να μην το τσιτώνω πολύ γιατί το ζορίζω μερικές φορές λόγω φαναριών, τουλάχιστον μην έχει και βάρος xtra.

Δεν είμαι υπερβολικός αλλά είμαι υπέρβαρος οπότε ας μην το ξεφτυλίζω :P

Όσο για το φορουμ για ψάξε για πόστ μου...:o..

Γιατί μαλακία; Το ήξερες οτι το 500αράκι πάτωμα απο panda έχει*;

*Πηγή: TopGear

Μλκία το post φίλε μου :P Το τουτούνι φυσάει :D

καλορίζικο! καινούριο ή μτχ? τι χρώμα?

προσωπικά μου αρέσει πολύ αν και μτχ μόνο θα το σκεφτόμουν. Σε αντίθεση με το επίσης πολύ συμπαθές 500 έχει λογική τιμή fiat :P

Βέβαια μέσα στον επόμενο χρόνο περιμένουμε 900cc turbo 100ps κινητήρα από fiat.

Το πήρα μοντέλο 2007 μτχ 8.500? σε ανθρακί και αριστότατη κατάσταση :D Καινούργιο πήγαινε σχεδόν 14.000?..Πολύ ακριβό για την κατηγορία πιστεύω..

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το φορουμ για ψάξε για πόστ μου...:o..

oops :P

Σοβαρά τώρα κοίταζα RC που σου είχα πει στο μσν αλλά το μόνο που με χάλαγε ήταν το 5τάχυτο κιβώτιο, ειδικά όταν διαβάζεις για 7τάχυτα. μετά τα 1000 πες μου, να βάλουμε τον γορίλλα στο έτερο λευκό να πάμε βόλτα

@gregorisvas πολύ καλή περίπτωση τότε! καλορίζικο ρε.

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος φίλε μου...

Αν θες να κάνεις σωστά μια μετατροπή πρέπει οπωσδήποτε να πας σε ενα δυναμόμετρο. Τα πράγματα που σου δείχνει ένα δυναμόμετρο απλά δεν παίζει να τα καταλάβεις σε κανένα δρόμο...

Αν ήταν έτσι όπως τα λες δεν θα χρειαζόντουσαν τα bench στο oc, απλά θα μετράγαμε την αίσθηση του καθενός...

Όσο για τα δυναμόμετρα, υπάρχουν πλέον πάρα πολλά...

Και μια παρένθεση. Ο δρόμος δεν είναι για να κάνουμε δοκιμές βελτιώσεων. Υπάρχουν και οι πίστες... ;)

Σωστά ρυθμισμένα δυναμόμετρα στην Ελλάδα μετρούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού.

Όταν θα κάνεις μια μετατροπή δεν είπα ότι δεν θα πάς δυναμόμετρο στο πριν κ μετά(εννοείται στο ίδιο δυναμόμετρο).Εκτός απ τα άλογα μπορείς να καταλάβεις μέσω της καμπύλης το που είναι το καλύτερο σημείο να αλλάζεις ταχύτητα.Όμως το θέμα είναι να δείς και στην πράξη πια είναι η διαφορά.Έχω φίλο που στο δυναμόμετρο έβγαλε περισσότερα άλογα αλλά πήγαινε χειρότερα(στα 800μ) λόγο περισσότερου αέρα στην εισαγωγή που είχε στον δρόμο ενώ στο δυναμόμετρο είχε ακριβώς όσο ήθελε.

Και στα pc και στα αυτοκίνητα υπάρχει ένα bench.Σίγουρα όμως δεν είναι τα χαρτιά απ τις δυναμομετρήσεις.

Όταν λέω δρόμο δεν εννοώ την Μεσογείων στις 2 το μεσιμέρι προφανώς.Αλλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον όπου υπάρχουν πάρα πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Στην Αθήνα πάντως πρέπει να έχετε πολλούς τρελιάρηδες οδηγούς. Ακόμα θυμάμαι ένα τεύχος του XL από το 2007 αν δεν κάνω λάθος με εκείνο το Σταύρο που είχε φωνή λες και ήταν νταβάς και οδηγούσε μια M6 μπαίνοντας στην Αττική Οδό σε στροφές με 260 - 270km/h, μέχρι που τελικά σε μία ευθεία (με κατηφορική κλίση) έπιασε τα πολυπόθητα 340km/h. :D

Εδώ στα Χανιά δεν έχουμε και πολλά πράγματα. Δύο Viper, είχαμε μια Lamborghini Murciélago που την έκαψαν κάτι αλητάμπουρες (αυτός που είχε την αντιπροσωπία της Mazda στα Χανιά ήταν κάτοχος του εν λόγω πυραύλου), πολλά Audi (κυρίως A3), πολλές Mercedes, κάμποσες τουρμπάτες BMW (ναι καλά ακούσατε, τουρμπάτες :hehe:), πολλές ατμοσφαιρικές μπέμπες, ΠΟΛΛΑ Golf GTI, ΠΟΛΛΑ ατμοσφαιρικά σαξόραλα που το παίζουν μαμιάδες, ένα άσπρο τουρμπάτο ραλί, ένα NSX που έχει πατήσει πολλούς, κάμποσα EVO, είδα και ένα Golf R32 το καλοκαίρι... Τι άλλο... χμμμ. Ένα σημείο της εθνικής έχουμε, μια ευθεία κοντά 2 χιλιόμετρα που όλοι βγαίνουν και τα μαμάνε όλα :hehe:

Πιο πολύ έχουμε όμως drift-άδικες διαδρομές.

P.S. Παρατήρησα ότι έγραψα αμέτρητες φορές το ρήμα έχω :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφω ξανά..Για λάστιχα τί έχετε να προτείνετε?Οι "μαμά" διαστάσεις είναι 195/45/15 (τα Goodyear Eagle F1 φοράει τώρα) αλλα επειδή ψιλοδυσκολεύομαι να βρώ σε αυτή τη διάσταση λέτε να πάω σε 195/50/15 ή να μεγαλώσω λίγο το πέλμα σε 205/50/15 ? Μήπως θα 'ναι λίγο τεράστιο μετά?

Link to comment
Share on other sites

Όσο λιγότερες μετατροπές τόσο καλύτερα. Άσε το βήμα σου ώς έχει. Αυτός που το έβαλε τόσο έχει μελετήσει την ανάρτηση για αυτό. Οποιαδήποτε αλλαγή είναι imho καγκουριά χωρίς αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιο μοτό είχε παρουσίαση μια ρεπλίκα τέτοια. Ο τύπος που πήγε να την φτιάξει, άσε που "έφαγε τα νιάτα του" να ψάχνει κράματα, τελικά χρειάστηκε και x-rays για να ανακαλύψει κάποιες μικροσκοπικές δίοδους λαδιού στα τοιχώματα του μοτερ!

Με αυτό, μαζί με ένα άλλο βιντεο απο bestmotoringinternational που ελεγαν οτι και καλα δεν κανει να βαζει συνθετικα xtra μεσα στα λαδια γιατι μπορεί να βουλώσουν τέτοιοι αυλοί, φοβήθηκα τα ενισχυτικά λίπανσης

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιο μοτό είχε παρουσίαση μια ρεπλίκα τέτοια. Ο τύπος που πήγε να την φτιάξει, άσε που "έφαγε τα νιάτα του" να ψάχνει κράματα, τελικά χρειάστηκε και x-rays για να ανακαλύψει κάποιες μικροσκοπικές δίοδους λαδιού στα τοιχώματα του μοτερ!

Με αυτό, μαζί με ένα άλλο βιντεο απο bestmotoringinternational που ελεγαν οτι και καλα δεν κανει να βαζει συνθετικα xtra μεσα στα λαδια γιατι μπορεί να βουλώσουν τέτοιοι αυλοί, φοβήθηκα τα ενισχυτικά λίπανσης

Έχεις δίκιο Nodsl ήταν ένας που ήθελε να φτιάξει μαι παλιά honda rcv δε θυμάμαι μοντέλο. Αγωνιστική και δεν υπήρχαν κομμάτια παρά μόνο τα σχέδια ή μονο ένα κομμάτι και τα σχέδια αν δεν κάνω λάθος και επειδή δεν μπορούσαν να φτιάξουν τη διάταξη που είχε μέσα στο ρεζερβουάρ βάλαν μικροκάμερα και το περάσαν και με ακτίνες-χ. Το είχα διαβάσει στο συλλεκτικό MOTO το καλοκαιρινό πρι από 3-4 χρόνια...Που το θυμήθηκες..?

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε φάει ένα ταμπάνι ένα βράδυ απο ενα τέτοιο πιο παλιό ακόμα, νομίζω 80άρι; Δεν θυμάμαι αλλά λογικά πρέπει να ηταν 18άρι.

Είμασταν με mazda 323 και οταν τον ζορίσαμε λίγο μας άνοιξε για πλάκα. Στα φανάρια στις γραμμές στο 4ο. O racer θα ξέρει τι λέω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now