Recommended Posts

ροπή/ισχύς γιατί λέγαν τα 350hp είναι λίγα κ.τ.λ.

350/47 γραφουν, μαλλον με το overboost. δεν θυμαμαι, αλλα ξερω οτι στην αρχη ειχαν ανακοινωσει(ford) λιγοτερα. 305-320 και μολις ανακοινωσε στην γενευη η χοντα το ταπερ, ανακοινωσαν 350. πολυ καλα παντως!

Link to comment
Share on other sites

Όχι οτι δικαιολογεί την VW ή κάτι άλλο, αλλά λίγο πολύ αρκετοί κατασκευαστές το κάνουν.

για τα κορεατικο (kia huyndai) το βρηκα

εχεις στοιχεια για καποιο ιαπωνικο, γαλλικο και ιταλικο?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχει γίνει τεράστιο θέμα με την VW, περίμενα απλά να γίνει μεγάλο θέμα ή να μην δώσουν τόση σημασία στην Ευρώπη.

Οι κινητήρες βενζίνης γενικά είναι μια χαρά ακόμα, για την ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, μετά τα σχετικά γεγονότα, (μάλλον) τελείωσε η αγορά των diesel για την αμερική και μάλλον θα ακολουθήσει και η Ευρώπη..

In other σχετικά news (αν και περσινά)..

Real-world exhaust emissions from modern diesel cars (.pdf)

Pro tip, δεν είναι καλά τα αποτελέσματα..

Link to comment
Share on other sites

Ναι, μετά τα σχετικά γεγονότα, (μάλλον) τελείωσε η αγορά των diesel για την αμερική και μάλλον θα ακολουθήσει και η Ευρώπη..

In other σχετικά news (αν και περσινά)..

Real-world exhaust emissions from modern diesel cars (.pdf)

Pro tip, δεν είναι καλά τα αποτελέσματα..

Δεν σε πιάνω, για ποιους τελείωσε και με ποιον τρόπο;

Δηλαδή ότι οι Diesel είναι enviromental friendly είναι ένας μύθος?

Link to comment
Share on other sites

Μένοντας στο κλίμα αντιVWισμού, χθες οδηγήσαμε με φίλο back to back και εναλλάξ, Clio 1.6 RS εξάτμιση / Pilot Sport 2 & MK5 GTI drop in φίλτρο / Revo, γιατί ψάχνει για αγορά ο ίδιος. 7,5 χιλιάρικα both.

Εγώ ταγμένος Ιταλόλάτρης, αυτός BMWεδιάρης από κούνια, οπότε μας λες και αντικειμενικούς. Παιδιά καλό και άγιο το TFSI και πολλά εύκολα άλογα με περιφερειακά και πιο αθόρυβο τσούλημα κτλ. Αλλά αν δεν είστε μόνο ευθιακιδες να το οδηγήσετε το Γαλλάκι πριν αγοράσετε κάτι σχετικό... με τα μάγουλα στα παράθυρα ήμασταν και οι δύο :hehe:

Edited by caution
Link to comment
Share on other sites

Καλά να πάθουν οι βρωμογερμαναράδες που είναι "ηθικά" σωστοί με όλα...

Δεν επηρεάζει μόνο τους Γερμανούς, επηρεάζει όποιον κατασκευαστή βγάζει αυτοκίνητα με κινητήρα diesel.

Δεν σε πιάνω, για ποιους τελείωσε και με ποιον τρόπο;

Δηλαδή ότι οι Diesel είναι enviromental friendly είναι ένας μύθος?

1.

Για όλους όσους βγάζουν αυτοκίνητα με κινητήρα diesel. Προφανώς στην Αμερική θα πέσουν τόσα πρόστιμα και έλεγχοι που θα το σκεφτούν πολύ καλά να δώσουν νέα μοντέλα με diesel δεδομένου του κόστους για να τα κάνουν όσο "καθαρά" θα χρειαστεί, θα έχει χάσει και την εμπιστοσύνη του ο κόσμος, ήταν και πολύ μικρή ήδη η αγορά των diesel αυτοκινήτων.

Στην Ευρώπη κάτι παρόμοιο θα γίνει μάλλον και ήδη λένε να περάσουν τους νέους τρόπους μέτρησης καυσαερίων (WLTP & RDE) του χρόνου αντί του 2017-2020 που ήταν το αρχικό σχέδιο, οπότε θα πρέπει να πέσει πολύ χρήμα για να κάνουν τα diesel τόσο "καθαρά" όσο πρέπει. Θα έλεγα οτι ίσως οι Ιάπωνες να αποσύρουν στο μέλλον τα δικά τους μοντέλα, δεδομένου οτι μόνο για την Ευρώπη τα βγάζουν.

Η Ευρώπη έχει διαφορετικά όρια ρύπων ανάλογα με το αν είναι diesel/βενζίνη. Των diesel είναι υψηλότερα. Οι άλλες χώρες έχουν τα ίδια και για τα δύο καύσιμα και στην Αμερική το όριο των NOx, που για αυτό έχει γίνει το θέμα, είναι το μισό της Ευρώπης.

2.

Οι diesel είναι fuel efficient και όσο "καθαροί" πρέπει να είναι για να πιάνουν τα όρια (NOx, soot). Και εκεί είναι η grey area, το να πιάνουν τα όρια σε συγκεκριμένες μετρήσεις (NEDC, FTP75, JC08) γιατί μόνο εκεί είναι υποχρεωμένοι. Και τελικά αυτό που λένε οι περισσότερες ανεξάρτητες έρευνες, οτι σε κανονική οδήγηση σχεδόν όλοι είναι εκτός ορίων ρύπων. Αντίθετα oι κινητήρες βενζίνης καταναλώνουν πιο πολύ, αλλά λόγω του τρόπου λειτουργίας τους (λ=1) και του κλασσικού καταλύτη δεν έχουν αυτά τα προβλήματα (ακόμα).

Ίσως τελικά όλο αυτό εκτός από τις αλλαγές στα όρια επιταχύνει και κάποιες νεώτερες τεχνολογίες.

Και μετά πάμε σε πιο τεχνικό κείμενο για τους μερακλήδες.

:)

Link to comment
Share on other sites

Audi A4 1.8T

BMW 316

Opel Insignia 1.6T

Απο το 2010 μοντελα και μετα κοιταω (μεταχειρισμενο εννοειται).

Για πειτε γνωμες για αυτα τα 3 αυτοκινητα και αν θελετε προτεινετε τι αλλο σας αρεσει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now