WebHunter

Η nVidia ετοιμάζει το RealityServer

Recommended Posts

[NEWS_IMG=nVidia prepares Reality Server]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/4649ca4ed608353.jpg[/NEWS_IMG]Η προοπτική με την οποία κοιτάζουμε τον κόσμο μας φέρνει αντιμέτωπους με τρείς διαστάσεις και μια ποικιλία χρωμάτων, έννοιες με τις οποίες μάθαμε να ζούμε, να αισθανόμαστε και να λειτουργούμε, χωρίς βέβαια να ξέρουμε να τις απορρίπτουμε. Στον κόσμο του διαδικτύου, η δυνατότητα αυτή (μάλλον) απουσιάζει, κάνοντας τα πράγματα λιγάκι μονότονα, εξωπραγματικά, όχι όμως για πολύ. Την επανάσταση έρχεται να κάνει η nVidia με τη νέα της δημιουργία RealityServer, που θα μετατρέψει και αυτό το κομματάκι του κόσμου μας σε 3D, όπως ακριβώς γίνεται στα games.

Για να μην γίνομαι κουραστικός, εξηγώ πως η νέα τεχνολογία βασίζεται σε έναν server με κάρτες γραφικών που υποστηρίζουν CUDA (παράλληλο προγραμματισμό) και συγκεκριμένα τη σειρά Tesla της ίδιας εταιρείας, που χάρις στις δυνατότητες της πλατφόρμας cloud computing, Reality Server, μπορούν να μεταφέρουν γρήγορα, αποδοτικά 3D εικόνες σε κάθε συσκευή που έχει σύνδεση με το διαδίκτυο. Μετά από έρευνα που φτάνει τον μισό αιώνα, το τμήμα ανάπτυξης της nVidia είναι έτοιμο για μια νέα σειρά εφαρμογών 3D που θα μπορέσει να αποδώσει σωστό φώτο-ρεαλισμό στο internet.

Για να καλύψουμε τις απορίες σας, παραθέτουμε μερικά παραδείγματα που θα σας τοποθετήσουν στο επίκεντρο της ανακάλυψης:

• Οι ομάδες μηχανικών κατασκευής αυτοκινήτων θα είναι σε θέση πλέον να ανταλλάξουν με ασφάλεια και να προβάλλουν σωστά δύσκολες 3D επιφάνειες αυτοκινήτων κάτω από τις διαφορετικές συνθήκες φωτισμού και περιβάλλοντος.

• Οι αρχιτέκτονες και οι πελάτες τους θα έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν κατά επανάληψη εκλεπτυσμένα αρχιτεκτονικά σχέδια, κάνοντας rendering υπό διαφορετικές καταστάσεις .

• Οι καταναλωτές μέσω διαδικτύου θα μπορούν πλέον να σχεδιάζουν το εσωτερικό του σπιτιού τους, να επανατοποθετούν έπιπλα και όλα αυτά σε live mode μαζί με τον απαραίτητο φωτισμό.

Το Reality Server θα είναι ένα από τα πρώτα δημιουργήματα σωστού ray-tracing renderer που έχουν πάρει μορφή χρησιμοποιώντας τις παράλληλες δυνατότητες επεξεργασίας του CUDA για τη δημιουργία φανταστικών φωτο-ρεαλιστικών εικόνων κάνοντας σωστή χρήση της φυσικής σημασίας τους φωτισμού. Μέχρι τώρα το ray-tracing θεωρείται από τα πιο δύσκολα υπολογιστικά προβλήματα, γιʼαυτό και η τεχνολογία iray δοκιμάστηκες στις τεράστιες δυνατότητες της παράλληλης επεξεργασίας που μπορούν να προσφέρουν οι κάρτες Tesla.

Αυτό είναι ένα τεράστιο άλμα που μας φέρνει πιο κοντά στο στόχο για real-time υπολογισμούς φώτο-ρεαλιστικών γραφικών για όλους,” αναφέρει ο Dan Vivoli, senior vice president, NVIDIA.Οι φυσικές εικόνες προσφέρονται για συνεπεξεργασία από την GPU, ώστε να ενεργοποιηθούν οι φωτό-ρεαλιστικές δυνατότητες τους παντού και πάντα – κάτι το οποίο απαιτούσε επιστημονική φαντασία μέχρι και χθες.” Σύμφωνα με τον Rolf Herken, CEO και CTO των φυσικών εικόνων, “όλοι θα έπρεπε να μπορούν να απολαμβάνουν τη εμπειρία του κόσμου σε τρείς διαστάσεις. Ο RealityServer παρέχει ασυνήθιστες ευκαιρίες και μακροπρόθεσμους υπαινιγμούς για εταιρείες και καταναλωτές, παρέχοντας μας τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουμε στο τρισδιάστατο περιεχόμενο στην μορφή και με τον τρόπο που επιτρέπει ο νους.

Η πλατφόρμα του Reality Server της nVidia θα είναι έτοιμη στις 30 Νοεμβρίου του 2009, και θα ξεκινάει με μια απλή συστοιχία οχτώ καρτών γραφικών Tesla και θα αυξάνεται, καθώς μεγαλώνουν οι απαιτήσεις σε υποστήριξη χρηστών. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμη δωρεάν μια developer edition του RealityServer 3.0, με δικαιώματα να αναπτύσσει ο καθένας μη εμπορικές εφαρμογές. Για την ώρα, το μόνο που μπορούμε να πούμε, είναι πως πελάτες όπως, το facebook, το mydeco.com και aviation research έχουν μείνει ευχαριστημένοι. Για περισσότερα, απλά θα πρέπει να περιμένουμε . . . μέχρι τότε κοιτάξτε και την ακρίβεια του φώτο-ρεαλισμού στην παρακάτω εικόνα.

[img_ALT=First 3D ray-tracing rendered image]

http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/1354ae088ac6c386.jpg[/img_ALT]

[img_ALT=nVidia Tesla development]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/1354ae08e7d2ff21.jpg[/img_ALT]

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ή ευτυχώς τα πράγματα πηγαίνουν προς τα εκεί. Δεν ξέρω αν είναι καλύτερα ή χειρότερα. Δε θα χρειάζεται να έχουμε υπολογιστή με τρομακτική ισχύ στην κάρτα γραφικών ή στη cpu, γιατί όλη η διαδικασία θα γίνεται σε server και εμείς θα έχουμε μόνο το οπτικό αποτέλεσμα. Φυσικά αυτό θα καταργήσει την πειρατεία σε μεγάλο βαθμό, αφού όλοι ξέρουμε πως είναι δύσκολο να κλέψεις λογισμικό που τρέχει σε κάποιο server.

Από την άλλη όμως, αφού δε θα έχω δώσει 1000? για cpu+mobo+gpu+mem, δε θα με πειράζει να δίνω 4-5 συνδρομές για να παίζω απροβλημάτιστα τα παιχνίδια μου online. Με τον καιρό θα βελτιωθούν και οι συνδέσεις, θα γίνουν οπτικές, όπου τα προβλήματα χαμηλής ταχύτητας και συγχρονισμού είναι απίθανα, άρα και η εμπειρία των παιχνιδιών δε θα υπολείπεται τίποτα της offline. Επίσης, τα παιχνίδια στο Cloud δίνουν εντελώς διαφορετική χροιά, αφού μετά από κάποιο σημείο, δε θα χρειάζεται κάποιος να είναι online με τους φίλους του για να παίξει, θα υπάρχουν σχεδόν πάντα online αντίπαλοι και έτσι σχεδόν θα καταργηθούν τα bots, μαζί με τη δυσκολία προγραμματισμού τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now