racer

Θέμα με service e-shop

Recommended Posts

Καλημέρα.

Πριν κανά χρόνο είχα πάρει μια MSI PC-70SE (WiFi κάρτα) από το e-shop. Η κάρτα ποτέ δε δούλεψε όπως θα έπρεπε -δεν έπιανε ούτε τα μισά δίκτυα σε σχέση με άλλες- αλλά κι' εγώ δεν είχα ασχοληθεί γιατί έκανα τη δουλειά μου με άλλες κάρτες.

Πριν λίγο καιρό πρόσεξα ένα κάψιμο στο πίσω μέρος και σκέφτηκα ότι λόγω αυτού δε δούλευε. Την έδωσα την 1η Δεκεμβρίου στο point της πόλης μου και χθες, 8/12 με πήραν τηλέφωνο στο κιν από το service. Επειδή είχα μάθημα εκείνη την ώρα δε μπορούσα να συνεννοηθώ, αλλά άκουσα τον υπάλληλο να μου λέει πως η κάρτα δεν καλύπτεται από εγγύηση. Πριν λίγο πήρα τηλέφωνο για να μάθω το λόγο. Μου είπε ο υπάλληλος ότι δεν καλύπτεται επειδή στο πίσω μέρος έχει εμφανές κάψιμο (!!). Του είπα πως ποτέ δε δούλεψε όπως θα έπρεπε και πως πρόκειται για αστοχία υλικού ή κάτι τέτοιο, και μου είπε πως για αστοχία υλικού ένα προϊόν καλύπτεται για 6 μήνες και όχι για 1 χρόνο μετά που την έδωσα εγώ. Μου είπε κάτι και για εξωγενείς παράγοντες κλπ αλλά δεν κατάλαβα τι εννοούσε.

Τι γίνεται τώρα ρε παιδιά; Έχουν δίκιο;

Εδώ είναι η κάρτα και το κάψιμο..

DSC_5340.jpg

DSC_5343.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος για ελαττώματος εκ του κατασκευαστή ισχύει για όλη την διάρκεια της εγγύησης.

Πάρε τους λακάμες τηλέφωνο και ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο του point.

Πες του τα ωραία και ευγενικά.

Αν σου αρχίσει τις μα και μου ρίξε το κλασικό θα πέσει καταγγελεία σε ΙΝΚΑ & συνήγορο του πολίτη.

Λογικά θα πιάσει το κόλπο.

Αν όχι πήγαινε στο μαγαζάκι τους πάλι και κάνε λίγη φασαρία αν υπάρχει κόσμος παρών και θα αλλάξουνε άποψη.

Αν πάλι σου λένε μα μου σου του, κάλεσε την αστυνομία επί τόπου.

Δεν βάζουνε αλλιώς μυαλό οι σκατοκέφαλοι του κερατά.

Link to comment
Share on other sites

~35? την είχα πάρει, αλλά αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι η κοροϊδία..γιατί στη θέση της κάρτας, θα μπορούσε να είναι μια σκασμένη μητρική..

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια καναν και σε μενα με μια μητρικη που ειχε φυγει 1.5 cm βερνικι απο ενα trace πανω δεξια.

H mobo δουλευε σε Server και ξαφνικα μύρισε σουβλακι...

(κατι σαν αυτο http://thelab.gr/showthread.php?t=61071)

Αλλα αντε να βρεις το δικιο σου με τους ανικανους.

Link to comment
Share on other sites

Με εσένα τι έγινε;

Την εστειλα με φιλο στο μενιδι που δουλευε παλια εκει.

Η μητρική γύρισε "as is" με ένα αυτοκολητακι κολλημένο πάνω στα Slot τις RAM οπού μου έδειχναν με βέλος που είναι το "καμένο σημείο" που την "βγάζει εκτός εγγυήσεως".

Δεν ασχοληθηκα παραπανω γιατι ηξερα οτι θα διαταραχτεί η ψυχική μου ηρεμία. :P

Τηλεφώνησα και στην ASUS..και αυτοι μου λεγαν οτι για να την αλαξουν πρεπει να βγαλω φωτο το συγκεκριμενο σημειο..και οτι θα επρεπε να βρουνε τον Reseller γιατι το RMA Policy δεν δέχεται RMA απο κοινους θνητους.

Με λιγα λογια ..μπαλες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχουν αυτα περι 6 μηνων και 12.. Για οτιδηποτε! Η νομοθεσια λεει (ανεξαρτητως κατασκευαστη και πολιτικης καταστηματος) εγγυηση για 2 χρονια!!

Απο τη μερια σου,το δυσκολο ειναι να αποδειξεις οτι το καψιμο εγινε απο αστοχια υλικου και οχι απο δικη σου παρεμβαση η οτι αλλο φανταστουν αυτοι..

γενικα απαραδεκτο το eshop.. ειχα παει σκληρο πισω μετα απο χρονο για RMA επειδη κοπαναγε εσωτερικα και μου τον βγαλαν εκτος επειδη λεει ειχε σπασιματακι στην υποδοχη sata!! αντε να αποδειξεις οτι δν το χε κ οτι μπορει να το εκαναν αυτοι (εστω κ κατα λαθος)

Link to comment
Share on other sites

Απο τη μερια σου,το δυσκολο ειναι να αποδειξεις οτι το καψιμο εγινε απο αστοχια υλικου και οχι απο δικη σου παρεμβαση η οτι αλλο φανταστουν αυτοι..

Μαλιστα.Πρεπει ο πελατης να εχει και τεχνικες γνωσεις για να αποδεικνύει αστοχίες υλικων.

Μα παμε καλα??

Αυτοι πρεπει να το αποδειξουν και οχι ο πελατης.

Αλλα οτι βολεβει τον καθενα.

Link to comment
Share on other sites

Απο τη μερια σου,το δυσκολο ειναι να αποδειξεις οτι το καψιμο εγινε απο αστοχια υλικου και οχι απο δικη σου παρεμβαση η οτι αλλο φανταστουν αυτοι..

Από την στιγμή που η τραγική απάντηση του e-psof ήταν "Σε αστοχία υλικού η εγγύηση είναι 6 μήνες" και άρα αφήνεται να εννοηθεί ότι το προϊόν δεν περνάει RMA λόγω λήξης εγγύησης και όχι λόγω του είδους την βλάβης, δεν μπορούν να του πουν " Την έκαψες εσύ ". Ας το λέγανε στην αρχή, δεν θα ήταν η πρώτη φορά νομίζω.

Εγώ θα τους έλεγα πάνω κάτω

"Κύριοι δεν μου είπατε κάτι τέτοιο στην πρώτη μας επαφή. Μου είπατε κάτι το οποίο αφήνει να εννοηθεί ότι η κάρτα θα πέρναγε από RMA αν την είχα φέρει εντός των έξι μηνών. Εφόσον κάνατε λάθος και η κάρτα καλύπτεται ακόμα από εγγύηση το RMA προχωράει με αιτιολογία 'αστοχία υλικού' ασχέτως του πως έγινε το κάψιμο"

γενικα απαραδεκτο το eshop.. ειχα παει σκληρο πισω μετα απο χρονο για RMA επειδη κοπαναγε εσωτερικα και μου τον βγαλαν εκτος επειδη λεει ειχε σπασιματακι στην υποδοχη sata!! αντε να αποδειξεις οτι δν το χε κ οτι μπορει να το εκαναν αυτοι (εστω κ κατα λαθος)

Μου είχαν πει τα ίδια πριν 5 χρόνια στην Cosmodata. Ήταν λιγάκι σημαδεμένος στο IDE interfece πέραν του ότι είχε καεί. Μου είπαν να μην προχωρήσουμε σε RMA διότι έτσι και αλλιώς δεν θα πέρναγε. Επέμεινα, ο δίσκος στάλθηκε (νομίζω ήταν Seagate) και μετά από 15 μέρες παρέλαβα καινούριο.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που η τραγική απάντηση του e-psof ήταν "Σε αστοχία υλικού η εγγύηση είναι 6 μήνες" και άρα αφήνεται να εννοηθεί ότι το προϊόν δεν περνάει RMA λόγω λήξης εγγύησης και όχι λόγω του είδους την βλάβης, δεν μπορούν να του πουν " Την έκαψες εσύ ". Ας το λέγανε στην αρχή, δεν θα ήταν η πρώτη φορά νομίζω.

Εγώ θα τους έλεγα πάνω κάτω

"Κύριοι δεν μου είπατε κάτι τέτοιο στην πρώτη μας επαφή. Μου είπατε κάτι το οποίο αφήνει να εννοηθεί ότι η κάρτα θα πέρναγε από RMA αν την είχα φέρει εντός των έξι μηνών. Εφόσον κάνατε λάθος και η κάρτα καλύπτεται ακόμα από εγγύηση το RMA προχωράει με αιτιολογία 'αστοχία υλικού' ασχέτως του πως έγινε το κάψιμο"

Εννοειται οτι αφου ειδαν αστοχια υλικου, η αλλαγη προχωραει κανονικα.. Δεν υπαρχουν αυτα που λενε για 6, 8, η10 μηνες!! ;)

Μου είχαν πει τα ίδια πριν 5 χρόνια στην Cosmodata. Ήταν λιγάκι σημαδεμένος στο IDE interfece πέραν του ότι είχε καεί. Μου είπαν να μην προχωρήσουμε σε RMA διότι έτσι και αλλιώς δεν θα πέρναγε. Επέμεινα, ο δίσκος στάλθηκε (νομίζω ήταν Seagate) και μετά από 15 μέρες παρέλαβα καινούριο.

Δυστυχως εγω δν πηγα καν να τον παραλαβω να δω τι ακριβως ειχαν βρει.

Link to comment
Share on other sites

Η νομοθεσια λεει (ανεξαρτητως κατασκευαστη και πολιτικης καταστηματος) εγγυηση για 2 χρονια!!

Έχεις κάποιο link πρόχειρο; Γιατί εγώ ξέρω ότι η νομοθεσία λέει το εξής:

Η εγγύηση ενός προϊόντος πρέπει να είναι ανάλογη με τη θεωρητική διάρκεια ζωής.

Κάτι που σημαίνει ότι αν ένα προϊόν έχει διάρκεια ζωής 3 χρόνια, δε θα είναι τα 2 εντός εγγύησης... Μην παραφράζουμε τη νομοθεσία γιατί δημιουργούμε λάθος εντυπώσεις

Link to comment
Share on other sites

Έχω την κάρτα στα χέρια μου.. Άκρη δε βγήκε αλλά δε θα κάτσω να σκάσω κιόλας. Απλά θα αποφεύγω το ex-shop όσο περισσότερο μπορώ για τις αγορές μου :whistling:

Την επόμενη φορά που θα επιστρέψετε κάτι, ξεσκονίστε το γιατί μπορεί να το βγάλουν εκτός εγγύησης λόγω σκόνης....

Link to comment
Share on other sites

εγω ρε παιδες δεν ειχα ποτε τοσο προβλημα με το e-shop ισως το οτι με το που μπαίνω τους τα χονο κανονικα;P..

η γνωμη μου ειναι εκει που βρισκουνε τα κανουνε ...

πήγαινε εκεί φιλαράκι βαλτους τις φωνές δειχτους οτι εισαι αποφασισμένος να γινει και τελος, ειδαλος αμα δεν βρεις ακρη στειλε μου PM να παμε παρεα να τελειώνεις αφου λες οτι ειναι ετσι!

μου την δινουνε κατι τετοια!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι Αθήνα και εδώ το point δεν έχει service. 'Σα πάνω το στέλνουν. Θες να σου τη στείλω να πας να κάνεις εσύ φασαρία να γουστάρεις; :hehe:

στειλε την μαζι με την αποδειξει!

αμα θες να σου δώσω τα στοιχειά σε pm,δεν ειναι το θεμα του γουσταρω αλλα το θεμα της κοροϊδίας!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now