crio

Γιατί να καταξοδευτώ για μια αντλία νερού?

Recommended Posts

πριν από 5-6 χρόνια++ πώς φτιάχναμε υδροψύξεις νομίζετε ρεεεεεεεε?

μη με κάνετε να αισθάνομαι παππούς:P

Τώρα εγώ φταίω να πω κακία :P

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να μη ξεχνάμε όμως πως η αντίσταση από τα ψυγεία και τα μπλοκ έχει αυξηθεί προκειμένου να επιτυγχάνεται καλύτερη ψύξη. Το κλασσικό μπλοκ του eleven είχε πολύ καλή ροή, τα τωρινά όμως δεν έχουν καμία σχέση... Ακόμη και τα ψυγεία έχουν γίνει πιο πυκνά.

Σχετικά με το τάνκ, πιστεύω πως πρέπει να επιδιώκουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο τάνκ, όσο το δυνατόν μικρότερες διαδρομές και την όσο το δυνατόν μικρότερη διαφορά ύψους στη τοποθέτηση.

Η αντλία του crio μια χαρά θα κάνει δουλεία, με τη προϋπόθεση να πάει σετ με μπλοκ και ψυγεία χαμηλής αντίστασης.

Link to comment
Share on other sites

πριν από 5-6 χρόνια++ πώς φτιάχναμε υδροψύξεις νομίζετε ρεεεεεεεε?

μη με κάνετε να αισθάνομαι παππούς:P

εμ,αυτά λέω και εγώ...

Link to comment
Share on other sites

Οτι ειπαν ο Βουδας και ο ΑΝ7.

Πριν 8 χρονια εστησα την πρωτη υδροψυξη. Η αντλια ηταν μια Hydor L20 με ροη υποτιθεται 700L/h και μανομετρικο βαρια-βαρια 1 μετρο.

Η αντλια μια χαρα κρατουσε 2 μπλοκ (CPU,VGA) και 480αρι ψυγειο (4χ12cm, ειδικη παραγγελια).

Οι αντλιες αυτες δεν ειχαν κανενα προβλημα ουτε στο να χαλανε, ουτε στο θεμα της ροης.

Το βουητο που εβγαζαν ηταν εκνευριστικο, γι'αυτο και αλλαχτηκαν απο τις αντλιες για PC.

Hydor L20/L30, Eheim 600,1250 ηταν αντλιες που εμειναν για πολυ καιρο στους υπολογιστες.

Η L20 κοστιζε 22? και η L30 -34? περιπου. Η Eheim λογο ποιοτητας κατασκευης ηταν λιγο πιο ακριβες.

Και οι 4 δουλευαν βυθιζομενες και μη, και οι 4 δουλευαν με 230V.

Link to comment
Share on other sites

Καλά και ωραία, αλλά πριν πόσα χρόνια! Με τα σημερινά δεδομένα, τα σημερινά waterblocks, τους εναλλάκτες θερμότητας και πλέον της υψομετρικές διαφορές που τίθενται από το πάτο του κουτιού μέχρι πάνω είναι μεγάλες και αυτές οι αντλίες απλά υποφέρουν από την χρήση που τους κάνετε. Δε λέω ότι δεν είναι φτιαγμένο από καλά υλικά, αλλά θυμηθείτε πόσα προβλήματα είχατε, πόσα components αλλάξατε κτλ. . Ο λόγος που γινόταν αυτό είναι διότι οι αντλίες αυτές απλά δεν αντέχαν την καταπόνηση και σε αρκετές περιπτώσεις παρουσίαζαν σπηλαίωση πριν την φτερωτή ή και αμέσως μετά!

Link to comment
Share on other sites

βέβαια θυμάμαι κ περιστατικά που οι l20 πουλιόντουσαν με koolance περιτύλιγμα (αν δεν κάνω λάθος στη μάρκα) στα πρώτα εμπορικά kit που ξεμύτισαν, και είχαν και ένα 15ευρω πάνω ενώ ήταν ίδια αντλία...

omg Ζάχο τελικά είναι όντως τόσα χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

omg Ζάχο τελικά είναι όντως τόσα χρόνια...

F @ C K it... τοσα ειναι... παππουδες γιναμε....

@ webhunter.

Σου ανεφερα τι συστημα κρατουσε μια απλη L20.

2 μπλοκ, 4απλο ψυγειο. Τοτε τετραπλο ψυγειο εβρισκες.... δεν εβρισκες. Ειχει γινει ειδικη παραγγελια.

Το κουτι και το υψος του δεν επαιζαν κανενα ρολο. Το μανομετρικο σε ενα κλειστο κυκλωμα παιζει μικρο ρολο.

Εδω ο αλλος χρησιμοποιουσε Eheim 1250 για να κανει κυκλους το νερο σε 10 μετρα χαλκοσωληνα... τι να λεμε τωρα...

Απλα πλεον τα πραγματα ειναι πιο pc oriented οποτε και προτιμουνται οι νεες αντλιες. 12V, που σημαινει οτι δεν ασχολεισαι με ρελε για τα 230V και εξωτερικα καλωδια, χαμηλη καταναλωση και μεγαλυτερη δυναμη.

Βεβαια ισχυει και το θεμα που ειπα με το βουητο... ηθελε μοντ η L30 για να μην ακουγεται...

Ρωτηστε τον αλλον παππου (Voudas εδω εισαι ακομα?).

Y.Γ. Καλα με τα ρελε γινονταν απιστευτες φασεις... ακομα θυμαμαι στο δικο μου το κουτι που ενα καλωδιο ψιλοξεγυμνωθηκε... ακουμπησαν στο κουτι τα 230V και ειδαν την λαμψη και οι γειτονες... με ταυτοχρονη συσκωτιση του σπιτιου... (παει η ασφαλεια)...

Ηταν στο ιδιο στυλ με την DFI και τον θερμοσιφωνα...

Edited by jax7480
Link to comment
Share on other sites

Το μανομετρικο σε ενα κλειστο κυκλωμα παιζει μικρο ρολο.

:T:

Και έλεγα να δω ποιος θα το πει πρώτος...Στο κλειστό ότι ανεβαίνει κατεβαίνει απλό...

Σίγουρα υπάρχουν τριβές εμπόδια κλπ αλλά καμία σχέση με ένα ανοιχτό τύπου...

Link to comment
Share on other sites

Σε κλειστό σύστημα έχεις μικρότερη απαίτηση σε μανομετρικό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μηδενικό. Οπότε και πάλι έχεις πτώση, συν τους σωλήνες που χρησιμοποιούμε, τις αλλεπάλληλες κυρτώσεις και διαβαθμίσεις στο σύστημα, αυτό συνεπάγεται πτώση πιέσεως.

Από την άλλη, όλοι συζητάτε για κλειστό κύκλωμα, ο crio αυτό που είχε κατά νου να κάνει είναι ανοιχτό κύκλωμα...αντλία-->σωλήνας-->blocks-->σωλήνας-->κουβάς, δεν βλέπω λούπα εδώ, εκτός και αν θεωρήσω τον κουβά τανκ, αλλά αυτό δεν παίζει, γιατί έχεις διαφορά πιέσεων.

Μέχρι να μου δείξετε κάτι που να δουλεύει στην ίδια πίεση, θα επιμείνω ότι μπορεί να μην αντέξει την υψομετρική διαφορά.

Edited by WebHunter
Link to comment
Share on other sites

βέβαια θυμάμαι κ περιστατικά που οι l20 πουλιόντουσαν με koolance περιτύλιγμα (αν δεν κάνω λάθος στη μάρκα) στα πρώτα εμπορικά kit που ξεμύτισαν, και είχαν και ένα 15ευρω πάνω ενώ ήταν ίδια αντλία...

omg Ζάχο τελικά είναι όντως τόσα χρόνια...

Δεν θυμάμαι την Koolance αλλά θυμάμαι την Asatek στα waterchill sυστήματα υδρόψυξης να βάζει την hydor L20 + L30 μαζί με το ρελέ έτοιμο.

Κανένας τότε δεν το αγόραζε γιατί ήταν πανάκριβα και όλοι φτιάχναμε ρελεδάκια με trigger point την 12άρα.

Εγώ πάντως είχα την L30 με 3πλο ψυγείο double core, silverprop SXT για την vga και το D-Tek Fuzion..

Από L30 στην MCP 655(Laing D5) η διαφορά που είδα σε θερμοκρασίες σε load άντε να ήταν 2 βαθμοί...

Και όπως ειπώθηκε,σε κλειστό κύκλωμα δεν μας νοιάζει το μανομετρικό τόσο πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now